Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Lohdutuksena+voin+sanoa;+olet+vahva+ja+ymmärrät+siskosi+sairautta.+Itse+olen+läpikäynyt+uskomattoman+paljon+samoja+asioita+isosiskoltani.+No+hyvin+aikaisessa+vaiheessa+(14+v)+muutin+pois+kotoa,+pelkästään+jokapäiväisen+pahoinpitelyn+ja+henkisen+kiusaamisen+takia.+Vanhempieni+suhtautuminen+asiaan+oli+että+on+pienempi+paha+kun+yksi+tyttäristä+pois+lähtee+kuin+että+yksi+hoitoon.++Kun+hän+koko+elämänsä+on+näin+tottunut+toimimaan+hän+piinasi+vanhempani+hautaan+asti.+Minulla+ei+ollut+mitään+mahdollisuutta+puuttua+eikä+auttaa.+Kun+vanhempani+apuani+pyytivät+siihen+aina+tartuin,+mutta+taas+se+kääntyi+isosiskoni+puolusteluun+ja+tapahtuneiden+asioiden+vähättelyyn.+No+perunkirjoituksessa+hän+valehteli+isosiskoni+syntymäajan,+väitti+minulle+ilmoitetun+(jota+todistettavasti+ei+tapahtunut)+väitti+hautakiven+hankituksi+(jota+ei+vieläkään+ole)+tyhjensi+tilin+jopa+isän+lompakossa+olleet+rahat.+Sairaus+on+hyvin+vakava+ja+kehotan+kaikkia+siihen+myös+puuttumaan+rehellisesti+ja+suoraan.+Hakekaa+ammattitukea.