Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

4

1. kiitos,+sitä+harvemmin+muistaa+mutta+niinhän+se+on.
  2. Voi,+ikävää+että+olet+noin+yksin+asioiden+kanssa.+Ymmärrän+sinua+hyvinkin+sillä+olin+itse+aloittamassa+keskustelua+miten+koen+itseni+niin+yksinäiseksi+nykyään,+kavereilla+perheet+tai+parisuhteet.+Tapailen+miestä+mutta+todella+harvoin+hänellä+on+mulle+aikaa,+tyhmää+alistua+tiedän+mutta+koska+sinkku+kavereita+ei+juurikaan+ole+ja+käyn+vähän+missään+niin+en+voi+tavata+myöskään+ketään+ja+niinkuin+sinäkin+en+osaa+lähteä+yksin+niin+sekin+on+ollut+tyhjää+parempi+vaikka+mua+sattuukin+koska+en+saa+sitä+mitä+toivoisin.+Ja+tiedän+että+pitäs+vaan+arvostaa+itseään+mutta+en+arvosta+ja+tyydyn+tähän,+siitäkin+olen+vihanen+itselleni.+Työskentelen+kotona+joten+senkin+tiimoilta+vietän+aikaa+paljon+yksin.+Nyt+olen+huomannut+että+lääkitsen+asiaa+alkoholilla+mikä+ei+ole+hyvä,+en+joka+pv+mutta+joka+vkl+tissuttelen+himassa+joskus+käyn+yhden+kaverin+kanssa+viihteellä.Sinulle+ulkopuolisuus+niin+oletko+ajatellut+että+ottaisit+vaikka+koiran,+monesti+siitä+syntyy+sosiaalisia+tilanteita+ja+kuka+tietää+vaikka+koirapuistossa+tutustuisit+paremminkin+ihmisiin+ja+sitä+kautta+saisit+kavereita/kaverin.Itse+olen+aina+liikkunut+aktiivisesti,+nyt+on+meinannut+sali+jäädä+joka+on+myös+paikka+jossa+voi+tutustua+ja+saada+kavereita.+Olen+myöskin+todella+hukassa+elämäni+kanssa+ja+onneton,+minulla+alkoi+juuri+parin+viikon+vapaat+ja+tarkoitus+oli+mennä+salille+tänään+vaan+en+kyennyt+mikä+ärsyttää,+ens+viikolla+päätin+ruveta+jotenkin+saamaan+oman+hyvinvointini+jälleen+haltuun+ja+sitä+kautta+mielenrauhaa.Sinulle+ulkopuolisuus+sanoisin+että+älä+luovuta,+harrastusta+suosittelen+sosiaalisten+tilanteiden+vuoksi.+En+luovuta+minäkään+ja+muista+että+olet+tärkeä+niinkuin+jokainen+meistä+vaikka+ei+niin+tuntuisikaan.