Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hehkulamppusi
profiilit
Hehkulamppusi
Hehkulamppusi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
3017
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mene+hoitoon+luuseri!
24.08.2022 18:24
Eihän+tuo+tervettä+ole+kiusata+miestä+esittäen+minua.+Aika+sekopää+tuo+aloittaja+on.+Sairas+reppana.
24.08.2022 18:23
Ei+tämä+ollut+multa.+Avasin+nyt+kuitenkin+tän+kun+tuli+ekana+vastaan+kun+palstan+avasin+.+Pyydä+tuota+väärää+seuraavan+kerran+sanomaan+tuo+sama+nikin+kanssa.+Ja+tarkista+että+on+samalla+tavalla+kirjoitettu+kuin+mun+nikki.+En+tiedä+mitä+tässä+on+puhuttu.+En+jaksa+lukea.+Ensimmäistä+kertaa+tänään+palstalla.+Tähän+asti+lukenut+vaan+meidän+ketjua+historiasta.++Sua+nallukkaani+rakastan+enemmän+kuin+on+enemmän.+Oo+kiltti+äläkä+enää+usko+näitä.+En+kirjoittaisi+noin+enkä+jaksa+koko+palstaa+nyt.+Sanon+aina+meidän+ketjussa,++jos+teen+uuden.+Tuo+aloittaja+ei+ole+terve,+muista+se.
24.08.2022 18:22
Tämä+ei+ole+multa+eikä+mun+nallelle.+En+edes+tiedä+mistä+tässä+aloituksessa+puhutaan.+Mustasukkaiset+nolot+ämmät+näitä+harrastaa.+Hävettäis+olla+sinä+kuka+oletkin.+Sinä+et+meitä+erota+valheillasi.
23.08.2022 23:14
Ei+kyllä+mulla+on+vaan+tämä+yksi+nikki,+joka+on+ihan+häntä+miestä+varten+tehty+ja+hän+tän+tietääkin.+Menepä+kirjoittamaan+ihan+omista+tunteistasi+äläkä+puutu+asioihin,+joista+saastainen+mielesi+ei+tule+koskaan+mitään+ymmärtään..
13.08.2022 15:28
Ei+tietenkään+ole.
05.08.2022 20:47
Tuo+kommentti+kertoo,+että+sinä+uskot+tuota+joka+alentaa+mua+koko+ajan.+En+kestä+tätä+nyt.+Menen+pois.
04.08.2022 19:08
Nuo+yhden+kommentit+on+niin+loukkaavia.+Toki+ymmärrän+että+tarkoitus+täällä+onkin+loukata+toista+monilla+kävijöillä+(naisilla+naisia),+mutta+se+sattuu.+Tuo+on+taitava+kiusaamaan+ja+mulla+on+herkkä+päivä+muutenkin.++Pitäisikö+minun+siis+kadota+kun+en+ole+tarpeeksi+hyvä+sulle+vai+odottaa+että+sinä+itse+sen+ymmärrät+miten+huono+minä+olen+sulle?
04.08.2022 19:02
Hah+hah.+Mulla+on+nikki+edelleen+ja+hän+ei+enää+mene+noihin.
03.08.2022 01:05
ps.+aloittajalle
Yritin+tänään+katsella+jotain+öljyä,+jota+voitas+käyttää+peiton+alla+eikä+vaan+suihkussa.+Oli+huono+kauppa+niin+en+löytänyt.+Mutta+sellaista+hankin+meille+:)+Hyvää+yötä+ja+tulossa+oon.
03.08.2022 00:55
Minussa+on+enemmän+naista+kuin+sinun+koko+sukusi+akoissa..
03.08.2022 00:42
Sitten+ei+varmaan+kannata+arvostella,+jos+et+edes+tiedä+miten+meitä+on+kiusattu+siitä+asti+kun+on+toisillemme+kirjoitettu+nallena+ja+tähtisilmä-hehkulamppuna.+Täällä+käy+muutama+ihminen,+jonka+paikka+olisi+jossain+laitoksessa+ja+jutut+on+sitä+tasoa.+Tottakai+minä+provosoidun+välillä+mutta+aika+harvoin.+Ilman+nallea+olisin+jo+lähtenyt+näiltä+palstoilta.+Nyt+jäin.
03.08.2022 00:38
No+pitäisi+kun+nyt+vasta+luin+että+se+meni.+Meen+perässä+nyt.
03.08.2022 00:34
Miksi+minun+pitäisi+tietää+kuka+sinä+tai+joku+muu+kiusaaja+on+.+En+ees+pidä+teistä+:)+Vähän+provosoiduin+mutta+kaikki+hyvin+jo+nyt.+Rakastan+tuota+aloittajaa.+Voikaa+muut+huonosti.+Moi+vaan.
03.08.2022 00:32
Joo,+minäkin+lopettelen+tältä+illalta.+Tai+lueskelen+ehkä+hetken+ihan+muuta+vielä.+Rakastan+sua+enemmän+kuin+enemmän.+Suukon+saat,+useitakin.+Oot+ehdottaman+ihanin+mitä+maailmassa+on.
Muista+että+noita+härkkijöitä+on+yks+tai+kaks,+ovat+vaan+täällä+aina+ja+hyvin+taitavia+kiusaajia.+Osaavat+sen+kyllä.+
Nuku+hyvin+rakkauteni.
03.08.2022 00:29
Sovitaan+niin.+Minä+ja+tuo+nalle+ollaan+yksi+ja+sama+henkilö+ja+minä+kirjoitan+itsekseni.+Jatkossa+annatte+siis+minun+kirjoitella+yksikseni+täällä+ettekä+kadehdi+tuota+nallea+niin+kovasti+multa.+Se+olen+minä+vaan+itse+ja+kirjoitan+molempina,+joten+tytöt+voi+nyt+rauhoittua+ja+jätätte+minut+rauhaan.+Kiitos.+Hyvä+kun+tämä+nyt+selvis+:)
03.08.2022 00:23
Minä+olen+todella+paha+suustani+kun+suutun+enkä+ole+sitä+kieltänyt.++Mutta+minä+en+kirjoita+kuten+tuo+tyhjäpää+täällä+kirjoittaa.+Luitko+eilen+sen+kyrvänimemisjuttuja+välissä+meidän+jutellessa+rakkaudesta+täällä?
03.08.2022 00:20
Ei+vaan+sinä+teet+sitä.+Joka+vtun+ilta+kertomassa+miten+imet+ukkojasi.+Olemattomia+miehiä,+joita+et+palstalla+kiusaamiselta+ja+tarjoilijan+työltäsi+ehtisi+edes+tavata.
03.08.2022 00:18
Levitän,+nuolen,+hivelen,+hellin,+suutelen,+hieron,+imen,+taivas+rajana,+mutta+vain+hänelle,.
03.08.2022 00:15
Etkö+sinä+tyhjäpää+jo+ole+ymmärtänyt,+että+sinä+et+tyhmine+juttuinesi+meitä+erota.
03.08.2022 00:12
146 / 151