Vapaa kuvaus

Olen horoskoopiltani rapu.Tykkään jännistä leffoista, ja myös romanttisista. Harrastan käsitöitä ja lukemista,ja ihan vaan oloneuvostakin joskus Rakastan metsässä kävelyä. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

18

Kommenttia

12

1. musta vaate

Rakastan sinua liian paljon,minun ei aina ole hyvä olla, olen kipeä mustasukkaisuudesta, pelkään, että jätät minut. Miks
    Rakkausrunot
    0
    100
  2. jättää jäljen

Rakkautesi jättää minuun jäljen, en ole enää yksin, vaikka olisitkin poissa, en ole enää onneton, vaikka olisitkin kauk
    Rakkausrunot
    2
    200
  3. kiitos sinulle

Rakastaminen on kuin aurinko! Kiitos rakas, kun vaihdoit lampun, rikki menneen tilalle. Kiitos,rakas, kun vaihdoit pyö
    Rakkaus ja rakastaminen
    1
    328
  4. enkelikö

Yö poistaa auringon käsivarsiltani, piilottaa rakkaani pimeään, Tulee vain hiljaisuus, ja sinun tuoksusi tuntuu sieraimi
    Rakkausrunot
    1
    181
  5. anna voimaa

Jeesus,meidän Herramme, rukoilen,että antaisit minulle voimaa, pysyä uskossa Sinuun Herra, vaikka toisaalta tulee koko a
    Uskonnot ja uskomukset
    8
    250
  6. sähköpostilla

Hei! Olen 52v. aviossa oleva nainen,haluaisin kirjeenvaihtoa kaikkien siitä kiinnostuvien kanssa,mieluummin naisten kans
    Ystävyys
    0
    678
  7. miehen hoito opas

ohjeet: 1. Älä koskaan nalkuta 2. Juttele hänelle rauhallisesti. 3.Älä huuda 4. Helli usein 5.Leivo kerran viikossa häne
    Parisuhde
    30
    2906
  8. joskus pelottaa

Rakastaminen on jotain niin ihmeellistä, ettei sitä voi aina edes sanoin kuvata... Se on yhtä aikaa ihanaa ja kuitenkin
    Rakkaus ja rakastaminen
    4
    555
  9. enkelinsiipi

Kävelen metsässä yksin ja ajattelen sinua rakkaani, puiden pinnassa on kuin enkelit olisivat pudottaneet siipensä. Valko
    Kirjallisuus
    1
    196
  10. enkelit

Haluan kirjoittaa tän kirjoituksen ihan sen vuoksi,kun meidän perheellä on kokemuksia sijaisperheenä olemisesta,kuin myö
    Sijaisvanhemmuus
    1
    326
  11. toivoa

Moi! Haluan tämän viestin tai stoorin kirjoittaa siksi,että antaisin kaikille pikkuisen toivonkipinää ja muistutuksen,e
    Keskenmeno
    3
    673
  12. miksi rakkaus

Miksi rakkaus joskus satuttaa,joskus se tuntuu niin ihanalta, Miksi,miksi Miksei se voi koko ajan tuntua hyvältä? Koska
    Rakkaus ja rakastaminen
    3
    541
  13. vastauksia

Kyllähän tää parisuhde on ihan kivaa,miks kaikki aina valittaa? Onhan tässä paljon hyviäkin puolia,miettikääpä vain.Istu
    Parisuhde
    5
    486
  14. murheenne ja ilonne

Kirjoitelkaahan mulle itsestänne,ihan mitä vain mieleen tulee mieleen.Minä olen itse 52v. Mutta äitini oli 80v,, Haluais
    80 plus
    12
    1028
  15. kiitos Herra

Kiitos Herra tästä ihanasta talvipäivästä Kiitos mun rakkaista lapsistani, kiitos,kun olet antanut minulle hyvän aviom
    Rukoukset
    1
    136
  16. lapsi kauan

Mikähän se minun arvot ja etiikat nyt sitten olisivat?. Sen verran voin valaista,ja kysyä myös teidän mielipiteitänne,la
    Arvot ja etiikka
    2
    217
  17. pikkupoikani

voi sua pikku rakkaani, sinä suppusuu kultainen olisit aina siinä vierelläin, mutta kun elämä sinut kuitenkin vie voi ra
    Rakkausrunot
    2
    187
  18. minä kysyn

Joki kuin jaettu kyynelvirta, silta joka ei yhdistä meitä enää. Sumu laskeutuu, peittää sinut kokonaan. Kuin pinjat,niin
    Rakkausrunot
    2
    177