Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AnttiMakkonen
profiilit
AnttiMakkonen
AnttiMakkonen
Vapaa kuvaus
-
Aloituksia
8
Kommenttia
140
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
varmaan säikähtäisin aika paljon, en saisi sanaa suusta 🥰. todennäköisesti pyörtyisin ja saisin sydänkohtauksen 😇
10.03.2024 01:35
Hei, kiitos oikein paljon 🥰 tulipas mielenkiintoisen näköiset kuvia 😇 ehkä itseäni jopa vähän huvitti kun avasin kuvat 😅
09.03.2024 13:42
Hei, kiitos viestistä 🥰 laitetaan kuva tulemaan 👍, annan sulle luvan 😇 jään jännityksellä seuraamaan minkälainen siitä tulee 🤗
oikein aurinkoista 🌞 ja siunattua lauantai-iltapäivää 🙏 ja paljon haleja tietty 🤗 on mukavaa kun joku luotettava aikuinen kenen kanssa vaihtaa kuulumisia 😊✨
09.03.2024 13:35
Hyvää Iltapäivää, ja oikein paljon kiitos viestistä 🥰. tottakai saat tehdä, olisi itseasiassa ihan mielenkiintoista nähdä minkälainen siitä tulee 🤔
oikein siunattua 🙏 ja aurinkoista kevättalvea sulle 🌞 ja paljon voimia, on tärkeää muistaa myös viikonloppuna levätä, jotta jaksaa taas harmaan arjen keskellä 😊
09.03.2024 13:23
voi rakas ystävä hyvä, älä ajattele tuommosia juttuja ollenkaa 😢 luulen että olemme molemmat vähä erikoisii kavereita 🤔 mut ei anneta sen haitata elämää 😇 oot hyvä tärkeä arvostettu tulet hyväksytyksi just sellaisena kuin oot 🥰 sun ei tarvii hävetä tai tuntee syyllisyyttä rakas ystäväiseni 💖 tiedäthän sen 😌
siunattua lauantai-iltapäivää sulle 🙏 nyt tekisi mieli antaa oikein iso hali 🤗 toivottavasti pärjäät vaikeiden ajatuksien kanssa 😔 älä syyttä syyllistä itseäsi 💖 olet täydellinen sellaisena kuin olet ✨
09.03.2024 13:05
Hyvää iltapäivää, täähä se ois 👍 kertyis vähä rohkeutta lähtee miitteilee, muutenki ku vaan välttämättömissä työasioissa 😊 olisi mukava tava uusia ihmisiä 😇 ja jospa löytyisi vaikka ihan oikeita ystäviä 🥰 itselläni kun ei ystäviä tosielämässä ole. mutta luulempa että tämä suomi24 miitti jää vain pelkän palstalla pohdiskelun tasolle 😌 on toki rehellisesti myönnettävä että onhan pohdiskelu hyvin terapeuttista ja terveyttä edistävää ainakin itselle ollut ☺️ ja pitää ajatukset sillee virkeinä, elämänvirta säilyy. oikein aurinkoista lauantai iltapäivää 🌞 siunaustasta 🙏 iloa valoa ja toivoa 💝💖
09.03.2024 12:49
sori nuo kirjotusvirheet, piti sanoa kaulaliina kainalossa
09.03.2024 03:31
Huomenta, ei oikein uni tuu 🥱 ja en uskalla jutella 😌 katsotaan jos joskus joku mielenkiintonen aihe tai kysymys, niin vastaan mielellään 😊 jos voin olla jollekkin avuksi 😀 oikein mukavaa ja aurinkoista kevättalvea ❄️⛷️ viikonloppuna tekemään lumiukkoja ☃️ tai miksipä ei vaikka lumilinnaa ❄️🌁 nt ku vielä lunta hiuka maassa, enneku sulaa pois kokonaa 😉 talvi on ihmisen parasta aikaa ⛸️🏒🌨️⛷️🧣❄️ vai mitä mieltä ootte 🤔 nauttikaamme siitä täysin siemauksin 🥰... mut hei yritän nyt saada unenpäästä kiinni, oikein hyvää yötä rakkaat ystäväiset 😇 ja kauniita unia ✨ käperryn nyt lämpimän peiton alle, kalaliina kainalossa 🧣 turvaan isolta pahalta maailmalta 😇 jossa tiedän jossa voin edes hetken levähtää ilman pelkoja kipuja tuskaa 😴 tiedän tulleeni kotiin 😊 toivotaan että suojelusenkelit pitäis nyt tänäyönä painajaiset loitolla 🙏💫
09.03.2024 03:29
Hei, ja vielä lisäystä edelliseen, päätin nyt tässä kommentissa kuitenkin ihan avoimesti vastata kysymykseesi. minua ei oikastaan edes kiinosta kuka * tai mitä sillä on, en vaan voi sille mitään että suomi24ää selatessani näytölle ilmestyi eräästä minulle täysin tuntemattoman henkilön anonyymisti kirjoittamasta kommentista joku nimi ja vastaus tähän, ja asia ei oikeasti minua mitenkään edes kiinnosta. enkä ole tietääkseni häntä koskaan tavannut. Ja Mitenkäs sinä mahdat liittyä häneen ***hen? en mitenkään. Onkohan tuo *** mies *** vaiko nais ***? en puhu täällä toisten asioita, vaikka siihen olisi lupa. Miten tuo kyseinen *** kävi vihaisena? sain viestin *AM, lopeta tuo. Voinko laittaa viestiä sulle jossain vaiheessa tänään?* joten oli ilmeisesti suuttunut/ ahdistunut kommentistani jossa ikäövöin itsetuhoisten ajatusten vallitessa toivotin hyvää jatkoa, yrittäessäni itsemurhaa laitan sen kommentin nyt sitaattina tähän "ikävä on edelleen vasta kun elämäni alkoi on se kohta jo ohi jos viimeisen toiveeni sinulle esittää saan rakas nainen huolehdi itsestäsi enemmän kuin tähän asti vaikka minä lähden ikävä jää" ja kommentti johon johon tällöin vastasin oli anonyymin kirjoittama ja seuraavanlainen "Anttia aina kaivataan" kaivattuni alkoi tuolloin m-kirjaimella, ja nyt on eräs toinen kaivattu, jonka näin tänään ohimennen 6- raitoivaunussa mennessäni työtoiminnasta rautatientorin kautta kotio, hänen nimeään en itseasiassa edes tiedä, olen nyt 2-tuntia häntä kaivannut ja itkenyt ikävään 😥... ja ois kiva tietää mitä mieltä *** on tuosta 😢
09.03.2024 01:07
Iltaa, oon itseasiassa samaa mieltä, ja ap sen oikeastaan perusteluineen aika tyhjentävästi kiteytti... 👍 oikein leppoisaa naistenpäivää 💐🌹 aurinkoista 🌞 siunattua 😇 ja valoistaa ✨ viikonloppa 🙏 rakkaat suomi24:set 🥰 paljon iloa valoa ja toivoa 🎗️🧣❄️⛷️💖💝
08.03.2024 23:59
Hyvää iltaa, ei voi kertoo täällä kenenkää nimee, suomi24n säännöt kieltää sen, joku spede joskus maininnut täällä sen, ja ko. henkilö ei varmasti haluu että siitä sanotaa nimellä järkeväki sen tajuaa, jo sehä on nyt iha sanomattaki selvää. ja syy miks puhun sillee "kehuskellen" ja laittelen paljo sydämmii ym kommentteihin, on se et ajattelen sen olevan kohteliaisuus, koskaa ei voi tietää mistä lähtökohdista toinen tulee, koska mä voin olla ainoo ihminen joka sille jollekkin "anonyymille" sanoo kokopäivänä ylipäätään yhtää mitää. eli niitä muita palstalaisia yritän kohdella niin hyvin kun vaan osaan, en haluu et kukaan tekee itsemurhaa sentakii et viesteistäni jää jollekkin macho maku. yritän kaikin tavoin edistää turvallista keskusteluilmapiiriä, tiedän paljon ihmisiä jotka ovat ihan oikeesti tehneet itsarin suomessa vallitsevan macho-kultturin takia, eivät enää kestäneet kaikkea p**kaa mitä joka arkipäivä saa osakseen jo ihan suomen macho valtionkin toimesa. itsellänikin tulee ihan oikeesti todella usein itsetuhoisia ajatuksia kun jotku esittää kovista. oon aina sanonu et kovii jätkii ei oo olemassakaan, ja juurikin nämä macho-miehet ja macho-naiset ovat juurikin niitä jotka pelkäävät kaikista eniten, he eivät vaa uskalla käsitellä niitä asioita... itselläni on tosiaan aika paljon erilaisii pelkoja, voin sen ihan rehellisesti myöntää, ja niin meillä kaikilla varmasti on. itse toimin niin että jos tiedän että joku on vaikka käyny armeijan tms. niin pysyttelen sellaisista mahdollisimman pitkän välimatkan päässä, pelkään myös poliiseja vartijoita järjästyksenvalvojisa, konduktöörejä. sellaiset sekopäät ovat hyvin vaarallisia väkivaltaisia ja arvaamattomia macho-kulttuurin omaavia ryhmiä ja juoken yleensä pää 3. jalkana karkuun sellisia havaitessani, mä en ikinä tappele, hoitan asiat aina puhumalla. minut on niin monta kertaa pahoinpedelty että en oikeestaan enää jaksa siihen päälle vielä sairauteni psyykkiset ja somaattiset. yheiskunta kovettaa, mutta en haluaisi että näin tapahtuu, ratkaisuni on siis että poistun kotoa lähinnä päivätoimintaan, tai jos on sossulan palaveriin. jätin tästä kommentista ihan tarkoituksella emojit pois kun siitäkin ilmeisesti nousee valtava p***amyrsky paitsi et iha sama 😌 en enää jaksa 😢... anteeksi nämä itkupotkuraivarit ja vuodatus 😥. oispa maailma kaikille meille turvallinen ja hyvä paikka olla ja elää, ilman väkivaltaa ahdistusta pelkoa, että jokainen kokee kuuluvansa joukkoon 💖 tuntee olonta arvostetuksi 🥰 tulee hyväksytyksi sellaisena kuin on 😇 jokaiselle tulisi suoda onkeus hyvään ja turvalliseen kasvuympäristöön 💝 ettei kenenkään tarvitsisi pelätä tai olla varuillaan. tehdään yhdessä maailmasta parempi paikka olla ja elää ✨ oikein hyvää naistenpäivää sulle 🌹 ja aurinkoista viikonloppua 🌞
08.03.2024 23:19
Näin sellaista unta viimäyönä missä venäjä hyökkäsi etelä-suomeen 😢 ei ollut kiva uni laisinkaan 😓 heräsin lopulta herätyskellon soittoon, ja tajusin se oli vain unta 😌🙏
Hyvää naistenpäivää suomi24.ään 💐🎗️, aurinkoista viikonloppua 🌞❄️🧣⛷️ elämä on lyhyt muistakaa nauttia siitä 💖
08.03.2024 12:25
Jotkut kokevat sen vähä hankalaks jos liikaa tunteilee, kuten itse yleensä. sentakia olen viimeaikoina yrittäny sitä vähentää tääl, joka on siis todella huono juttu ainakin omasta mielestäni... itse ainakin oon olisin otettu jos minulle puhutaan tunteella, tiedän että olen jollekkin arvokas ja että edes joku minusta välittää 🎗️😇🥰🧣💖
07.03.2024 19:22
Hei, ainahan saa haaveilla 😇 eriasia on sitten toteutuuko mitenkää 🤷 en oikein usko et tuolla asenteella saat naisii, mukavaa illanjatkoa sulle kuitesti ✨ toivossa on hyvä elää 🙏
07.03.2024 19:11
iltaa, oikein paljon kiitos hyvästä ja mielestäni ajankohtaisesta kysymyksestä asunto-asioihin liittyen 😇 oon vähä sitä mieltä et sosiaalitoimen on mielestäni velvollisuus auttaa sinua jotenki. eikö kannattais hakee oma koti, ja kelastahan saa asumistukee ja toimeentulotukee 🤔 sosiaalitoimessa varmasti autetaan ja opastetaan sinua näissä asioissa 😌 ei voi olla niin että nuori nainen joutuu kadulla, tuttavien luona tai vanhempien nurkissa vastentahtoisesti asumaan
07.03.2024 19:08
Oikein hyvää iltapäivää ap 😇, oon kanssasi hyvinpitkälti samaa mieltä, omasta mielestäni ehkä joka suomen paras musamedia on Sea FM 🥰 ja radiohan on mielestäni kuuntelijan paras ystävä 🤔 tai niin sen ainakin itse koen sen olevan 😊 vähän yksinäinen sielu kun olen 😌..... oon kans pohtinu et mitenköhän digitan/telemastin linkistä mahtas Sea FM pärähtää kuuluviin 🤔 kun ei tuo vesalan testitaajuus oikein ostaria pidemmälle mahda kuulua. tampere ja turku on toki mielestäni hyvä lisä 🤏 mut ei se toki klubipäädys vaikuta 🤭. tosin kulut on mitä on... ehkä sqaamme jonkun ratkasun tähän 🙏 toivossa on hyvä elää 🫶 oikein mukavaa torstai-iltapäivää tännekin suomi24:n aina niin ihmeelluiseen maailmaan paljon haleja 🤗 antamaan voimaa jaksaa huomiseen 💖, ainiin huomenna on muutes naistenpäivä, oikein hyvää naistenpäivää, annan kaikille naisille nyt virtuaaliruusun naistenpäivän kunniaksi 🌹💐. joudun nyt valilettavasti jatkaa töitä, joten en ehdi nyt enempää jäädä palstaa lukemaan tältä erää, oikein aurinkoista 🌞 ja valoisaa kevättalvea, muistakaa nauttia hiihtolomasta ❄️🧣⛷️🎗️💝
07.03.2024 15:18
Hyvää yötä sitten vaan 🥰 nähkäämme mitä makoisampia unia 😇❄️💐🎗️ käperryn nyt kaulaliina kainalossa untenmaille 🧣 se pitää painajaiset loitolla 🙏
07.03.2024 00:10
ei voi kun onnitella 💐😊 itse makaan yksin kotona hirveissä kivuissa viimesillä voimilla selaan suomi24:ää 😓🎗️
06.03.2024 23:56
hautaanhan se vääjäämättä vie ainakin omalla kohdalla 😌, ei siitä pääse yli eikä ympäri... kun en "hoitoihin" mene. tosin selviytymisprosentti muutenkin lähes 0, kuten sisäelinten syövissä lähestulkoon aina. voi olla että useammankin vuoden kituan vielä, mutta se ei oo ihmisarvost elämää, sen voin sanoo 🎗️
06.03.2024 23:41
Hei, oikein paljon kiitos kysymyksestä. kokemusta on 😌 aivan järkyttävät kivut tällä hetkellä 😓 itseaiasiassa alunperin keuhkoista lähtenyt aika räväkästi leviämään... en toivoisi sitä edes pahimmalle vihamiehelle 😢 toki onneksi menee välillä hetkeksi ohi jolloin pystyy nukkumaan edes en pienen hetken 😴 tai voinnin salliessa tekemään edes hetken jotain järkevää. tälläkin hetkellä vaan makoilen kotona hirveissä tuskissa sattuu aivan prksti... 😪😭 panadolia mennyt taas koko purkillinen 💊 ensiapuna tähän ⚕️... ei auta kun rukoilla luojaa apuun 🙏 🎗️
06.03.2024 23:27
1 / 7