Vapaa kuvaus

-

Aloituksia

8

Kommenttia

140

1. Hei, kiitos oikein paljon 🥰 tulipas mielenkiintoisen näköiset kuvia 😇 ehkä itseäni jopa vähän huvitti kun avasin kuvat 😅
  2. Hei, ja vielä lisäystä edelliseen, päätin nyt tässä kommentissa kuitenkin ihan avoimesti vastata kysymykseesi. minua ei oikastaan edes kiinosta kuka * tai mitä sillä on, en vaan voi sille mitään että suomi24ää selatessani näytölle ilmestyi eräästä minulle täysin tuntemattoman henkilön anonyymisti kirjoittamasta kommentista joku nimi ja vastaus tähän, ja asia ei oikeasti minua mitenkään edes kiinnosta. enkä ole tietääkseni häntä koskaan tavannut. Ja Mitenkäs sinä mahdat liittyä häneen ***hen? en mitenkään. Onkohan tuo *** mies *** vaiko nais ***? en puhu täällä toisten asioita, vaikka siihen olisi lupa. Miten tuo kyseinen *** kävi vihaisena? sain viestin *AM, lopeta tuo. Voinko laittaa viestiä sulle jossain vaiheessa tänään?* joten oli ilmeisesti suuttunut/ ahdistunut kommentistani jossa ikäövöin itsetuhoisten ajatusten vallitessa toivotin hyvää jatkoa, yrittäessäni itsemurhaa laitan sen kommentin nyt sitaattina tähän "ikävä on edelleen vasta kun elämäni alkoi on se kohta jo ohi jos viimeisen toiveeni sinulle esittää saan rakas nainen huolehdi itsestäsi enemmän kuin tähän asti vaikka minä lähden ikävä jää" ja kommentti johon johon tällöin vastasin oli anonyymin kirjoittama ja seuraavanlainen "Anttia aina kaivataan" kaivattuni alkoi tuolloin m-kirjaimella, ja nyt on eräs toinen kaivattu, jonka näin tänään ohimennen 6- raitoivaunussa mennessäni työtoiminnasta rautatientorin kautta kotio, hänen nimeään en itseasiassa edes tiedä, olen nyt 2-tuntia häntä kaivannut ja itkenyt ikävään 😥... ja ois kiva tietää mitä mieltä *** on tuosta 😢
  3. Hyvää iltaa, ei voi kertoo täällä kenenkää nimee, suomi24n säännöt kieltää sen, joku spede joskus maininnut täällä sen, ja ko. henkilö ei varmasti haluu että siitä sanotaa nimellä järkeväki sen tajuaa, jo sehä on nyt iha sanomattaki selvää. ja syy miks puhun sillee "kehuskellen" ja laittelen paljo sydämmii ym kommentteihin, on se et ajattelen sen olevan kohteliaisuus, koskaa ei voi tietää mistä lähtökohdista toinen tulee, koska mä voin olla ainoo ihminen joka sille jollekkin "anonyymille" sanoo kokopäivänä ylipäätään yhtää mitää. eli niitä muita palstalaisia yritän kohdella niin hyvin kun vaan osaan, en haluu et kukaan tekee itsemurhaa sentakii et viesteistäni jää jollekkin macho maku. yritän kaikin tavoin edistää turvallista keskusteluilmapiiriä, tiedän paljon ihmisiä jotka ovat ihan oikeesti tehneet itsarin suomessa vallitsevan macho-kultturin takia, eivät enää kestäneet kaikkea p**kaa mitä joka arkipäivä saa osakseen jo ihan suomen macho valtionkin toimesa. itsellänikin tulee ihan oikeesti todella usein itsetuhoisia ajatuksia kun jotku esittää kovista. oon aina sanonu et kovii jätkii ei oo olemassakaan, ja juurikin nämä macho-miehet ja macho-naiset ovat juurikin niitä jotka pelkäävät kaikista eniten, he eivät vaa uskalla käsitellä niitä asioita... itselläni on tosiaan aika paljon erilaisii pelkoja, voin sen ihan rehellisesti myöntää, ja niin meillä kaikilla varmasti on. itse toimin niin että jos tiedän että joku on vaikka käyny armeijan tms. niin pysyttelen sellaisista mahdollisimman pitkän välimatkan päässä, pelkään myös poliiseja vartijoita järjästyksenvalvojisa, konduktöörejä. sellaiset sekopäät ovat hyvin vaarallisia väkivaltaisia ja arvaamattomia macho-kulttuurin omaavia ryhmiä ja juoken yleensä pää 3. jalkana karkuun sellisia havaitessani, mä en ikinä tappele, hoitan asiat aina puhumalla. minut on niin monta kertaa pahoinpedelty että en oikeestaan enää jaksa siihen päälle vielä sairauteni psyykkiset ja somaattiset. yheiskunta kovettaa, mutta en haluaisi että näin tapahtuu, ratkaisuni on siis että poistun kotoa lähinnä päivätoimintaan, tai jos on sossulan palaveriin. jätin tästä kommentista ihan tarkoituksella emojit pois kun siitäkin ilmeisesti nousee valtava p***amyrsky paitsi et iha sama 😌 en enää jaksa 😢... anteeksi nämä itkupotkuraivarit ja vuodatus 😥. oispa maailma kaikille meille turvallinen ja hyvä paikka olla ja elää, ilman väkivaltaa ahdistusta pelkoa, että jokainen kokee kuuluvansa joukkoon 💖 tuntee olonta arvostetuksi 🥰 tulee hyväksytyksi sellaisena kuin on 😇 jokaiselle tulisi suoda onkeus hyvään ja turvalliseen kasvuympäristöön 💝 ettei kenenkään tarvitsisi pelätä tai olla varuillaan. tehdään yhdessä maailmasta parempi paikka olla ja elää ✨ oikein hyvää naistenpäivää sulle 🌹 ja aurinkoista viikonloppua 🌞
  4. Oikein hyvää iltapäivää ap 😇, oon kanssasi hyvinpitkälti samaa mieltä, omasta mielestäni ehkä joka suomen paras musamedia on Sea FM 🥰 ja radiohan on mielestäni kuuntelijan paras ystävä 🤔 tai niin sen ainakin itse koen sen olevan 😊 vähän yksinäinen sielu kun olen 😌..... oon kans pohtinu et mitenköhän digitan/telemastin linkistä mahtas Sea FM pärähtää kuuluviin 🤔 kun ei tuo vesalan testitaajuus oikein ostaria pidemmälle mahda kuulua. tampere ja turku on toki mielestäni hyvä lisä 🤏 mut ei se toki klubipäädys vaikuta 🤭. tosin kulut on mitä on... ehkä sqaamme jonkun ratkasun tähän 🙏 toivossa on hyvä elää 🫶 oikein mukavaa torstai-iltapäivää tännekin suomi24:n aina niin ihmeelluiseen maailmaan paljon haleja 🤗 antamaan voimaa jaksaa huomiseen 💖, ainiin huomenna on muutes naistenpäivä, oikein hyvää naistenpäivää, annan kaikille naisille nyt virtuaaliruusun naistenpäivän kunniaksi 🌹💐. joudun nyt valilettavasti jatkaa töitä, joten en ehdi nyt enempää jäädä palstaa lukemaan tältä erää, oikein aurinkoista 🌞 ja valoisaa kevättalvea, muistakaa nauttia hiihtolomasta ❄️🧣⛷️🎗️💝