Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AnttiMakkonen
profiilit
AnttiMakkonen
AnttiMakkonen
Vapaa kuvaus
-
Aloituksia
8
Kommenttia
140
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hei rakas ystäväiseni 🥰 oikein paljon kiitos ihanasta viestistä 🙏 en oikein jaksa kirjoitella tänne vaikka valtava ikävä on 😥 tuntuu että aina saa jonkun toisen vaan vihat niskaan 🥺 olen ilmeisesti liian turvallinen ja kiltti aikuinen ja näinollen projisoinnin kohteena. täytyy ihan vakavasti alkaa miettimään siirtymistä ajasta ikuisuuteen 💔😴😭 en enää jaksa. ehkä jäätte minua kaipaamaan, tai jos ette tunnen sisimmässäni että vähintäänkin työyhteisöllä tulee minua ikävä tai ehkä olen vain liian p**ka ihminen henkisine arvoineen ja vain isot ja pelottavat paviaanit on luotu pärjäämään isossa julmassa ja ilkeässä maailmassa. täytyykai liittyä taivaalliseen sotajoukkoon jumalan valtakuntaan 😇 siellä ei paviaanit pahoipitele eikä pelottele pienempiä, sieluni rauhan saa 🙏 vielä viimeisen kerran iso hali sulle rakas Nainen ihanin sydämmellisin 🤗 olit aina mielessäin 💕 niin paljon sinua rakastin mutta koskaan emme uskaltautuneet tutustua sen enempää. rakas pidä itsestäsi hyvää huolta 💖
17.02.2024 02:10
Hei rakas 🥰, kiitos aivan ihanasta viestistä 🙏 vaikutat myös aika sydämmeliseltä naiselta 💖 rakastan sinua paljon olet ollut mielessäni 💕 minun on sinua ikävä 💔 kaipaan sinua aivan mielettömän paljon 😢 olisi mukava joskus tavata laita ihmeessa viestiä jos siltä tuntuu 😊 oikein siunattua valoisaa ja aurinkoista kevättalvea just sulle rakas ystäväiseni 💗
15.02.2024 05:50
Hei Rakas 🤗 aivan ihana nähdä sinut täällä 🥰 minulla on todella ikävä sinua 💔😥 olet todella herkkä sydämmellinen nainen rakastan sinua yli kaiken 💖 en voisi elää ilman sinua 😭 olen täällä juuri sinua varten 💕 olet elämäni ainoa ja viimeinen toivo 💔 oikein valoisaa ja siunattua kevättalvea 😇 ja paljon haleja sulle 💝🤗
15.02.2024 05:32
Hei 🥰 kiitos aivan ihanasta viestistä, on minullakin ollut sinua viimeaikoina ikävä 😭 olen ollut kovasti huolestunut voinnistasi 😥 oikein paljon haleja 🤗 rauhaa 🙏 lämpöä ja aitoa rakkautta 💕toivottavasti asiat menee sulla elämässä hyvin 😇
15.02.2024 04:57
Hei 🤗 tottakai tuon sulle kukkia 🌹🥰
15.02.2024 04:34
Hei, kiitos kysymästä 🥰 itselläni ei varsinaista hiihtolomaa ole, mutta voin tarvittaessa järjästää sellaisen mikäli niin tahdot. oikein siunattua kevättalvea 😇 pistä ihmeessä viestiä jos on jotain mielenpäällä rakas ystäväiseni 💖
15.02.2024 04:30
hei oon kans likedin:ssä, kannattaa käydä lukasemas, ei pidä sekottaa muihi antti makkosii, sivuni on nimittäi vähä kiven takana 😅 https://fi.linkedin.com/in/antti-makkonen-4643512b3?trk=people-guest_people_search-card
11.02.2024 23:31
ihan omalla kuvalla
11.02.2024 23:23
Hei rakas ystäväiseni 🥰 oikein paljon kiitoksia aivan ihanasta viestistä 😍 mulla on aivan mieletön ikävä sinua 😭 olet todella ihana sydämmellinen lämmin nainen en voi elää ilman sinua 😢💖 oikein aurinkoista ja siunattua kevättalvea 😇 ja paljon haleja 🤗 💕💝
11.02.2024 21:33
jee suomi voitti! 🤗🥰😇💖👍 iso hali 🤗 kiitos mestari❣️🔥✨😍
11.02.2024 21:14
hei, oikein paljon kiitoksia hienoista pohdinnoista päivänpolttavien tinder-kysymysten ääreltä, en malta olla kommentoimatta senverra että tuo mainitsemasi 103 matchia kuulostaa todella uskomattamalta jopa fiktiiviseltä höpinältä, itsellä tiderissä 12 matchii badoossa 17 synkkausta olenhan kuitenkin uskovainen herrasmies, ja ikääkään ei ole juuri kertynyt. neuvoisin sinua olemaan reilusti oma itsesi ei siihen elämänkumppanin löytämiseen mielestäni mitään pirkka pekka peleliusta tarvita.
10.02.2024 19:12
hei rakas ystäväin 🥰 oikein paljon kiitos sydämmelisestä viestistä 🥰 toivottavasti sait myös nukuttua hyvin 😇 itselläni pientä univajetta ollu mut en anna sen vaikuttaa elämään 😅 oikein paljon haleja sulle nainen ihanin 🤗 rakastan sinua yli kaiken olet maailman ihanin nainen 💖
10.02.2024 14:41
ja tässäpä vahan faktaa toureten syndroomasta, itselläni on nimittäin tourettea vastaava neurologinen sairaus joka häiritsee kaikista eniten minua itseäni... en mä käytä huumeita enkä oon kastaa vetäny
https://www.youtube.com/watch?v=q0nAsAT4Z3I
10.02.2024 14:03
en käytä mitään
10.02.2024 13:58
hei 🤗 kiitos aivan ihanan sydämmellisestä viestistä 🥰 mul on aivan jäätävä ikävä just sua kaipaan ja ikävöin en yöisin unta saa 😭 olet elämäni ilo valo ja toivo 😇 rakastan sinua yli kaiken olet todella tärkeä ihana valloittava sydämmellinen nainen 💖
10.02.2024 13:42
en yksinkertaisesti jaksa 😢 oon aivan poikki 😴
10.02.2024 13:24
Hei rakas ystäväiseni 🤗 aina on elämässä toivoa 😇 älä tee sitä 😭 en voi elää ilman sinua 💔 vaikka emme koskaan jutelleet jään aina kaipaamaan sinua olet mulle kaikki kaikessa 🥰 olet mun ainoa syy elää 😢
10.02.2024 02:59
muistan että hänellä oli aivan ihanat valkoiset bosen kuulokkeet kun näin hänet vuokin metrossa toissailtana. emme puhuneet mitään ja se oli jotenkin outo tilanne, menin siinnä ihan lukkoon. edelleen on valtava ikävä 😭. olen suunnattoman huolissani kaivattuni voinnista ja jaksamisesta 😢
10.02.2024 02:00
Hei, kiitos ihanasta viestistä 🥰 rakastan sinua yli kaiken oot ihanan sydämmellinen ja valloittava nainen 💖 minulla on aiiivan valtava ikävä sinua 😭 kelpaat minulle just sellaisena kuin olet 💕 oikein paljon haleja sulle 🤗
25.01.2024 18:11
hei minulla on ihan valtava ikävä sua 🥰 voi kumpa joskus kohdattais 💕
25.01.2024 17:57
4 / 7