Vapaa kuvaus

Rouva, domina, valtiatar. Ankara, tiukka, julma, säälimätön. Mutta myös hellä, huolehtivainen, rakastava. Tilanteen mukaan. Lähellä sydäntä: kurinpito vanhojen hyvien menetelmien avulla.
Tykkään piiskata, kurittaa, nöyryyttää ja häpäistä.
Jokainen mies on pohjimmiltaan kuriton pikkupoika ja tarvitsisi oman kurinpitäjän.
Mutta tykkään myös ottaa syliin, hipsutella, silitellä, halia, pitää hyvänä.
En etsi seuraa. Ei vonkausviestejä kiitos. En piiskaa, nöyryytä, alista muita miehiä kuin omaa rakastani.
Keskustelu kurinpidosta aikuisten välillä sen sijaan on hyvinkin tervetullutta.

Aloituksia

0

Kommenttia

6

1. Myös meillä on kotona kotiorja/miespiika. Olen jo aikoja sitten laittanut kaikki kotityöt, siivouksen ja ruuanlaiton mieheni tehtäväksi.
    Ennen em. töiden alkua hän pukeutuu edessäni sisäkön asuun. Tuohon asuun pukeutuminen toimii myös häpeärangaistuksena.
    Hänen tehtäviään ovat pyykinpesu, tiskaaminen (käsin tottakai), imurointi, lattioiden pesu, pölyjen pyyhintä, ruuan laitto, pöydän kattaus, ruuan tarjoileminen minulle. Ja nuo kaikki tehdään sisäkön asuun pukeutuneena.
    Kun hän siivoaa, hän tekee sen valvovan silmäni alla. Jos jälki on huonoa, hän saa tukkapöllyä ja piiskaa ja sitten tehdään uudestaan. Niin kauan kuin työnjälki miellyttää minun silmääni.
    Ruoka hänen tulee tarjoilla minulle pöytään, samoin aamukahvi. Hänellä ei ole lupaa istua pöytään ilman lupaa, vaan tarjoiltuaan ruuan, hän jää asentoon seisomaan pöydän viereen odottamaan lupaa istua. Joskus annan hänen istua, joskus seisotan häntä koko ajan ja joskus määrään ottamaan oman ruokansa lattialle ja menemään polvilleen.