Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus. www.linkedin.com/in/mikko-aaltonen-650069201https://penaalius.blogspot.com/?m=1 paulautebouksienergi-market teoritorilla on energi. muualla vähän. täytyy valita tarkkaan. miten sen teet. kuuntele tätäshorri doniel peidgh-de.blogsbud.omkäytä e:tä ja käännä toi

mirable spool pisde ned

Aloituksia

0

Kommenttia

5

1. Suomen alue on sellainen paikka että ellei suunnittele kilpailuun menemistä tekee mieli vetää kaatokännit joka päivä. Kilpailu on arvoituksellinen alue. Kaatokänneistä ei tiedä selviääkö. Mieli Suomen alueella menee helposti matalaksi. Tämä näyttää paikoitellen Venäjän kenttävankilalta. Mieli mustuu kun miettii kuinka aneemisen näköistä kaikkialla on. Rakennukset ovat aivan ajatuksetonta designia lähes kaikkialla. Sama johtajakerho häärii kaikkialla tunteeton katse silmissään. Kilpailu ja hirveä Baghdatis 2009 Salohallissa - Ludwig Borga jää kakkoseksi. Täällä suosikkihahmoja julkisuudesta tuntuu kuin ajetun itsemöödöön. Möödöö on kauhia, itsemöödöö todella kauhia. RIP Klaminir Hylsylä
  2. Moi! Täällä on kriisikeskusta ja spaceshippiä tarjottu mutta vielä on yksi oljenkorsi. Sillä välin kun mietit mitä maailmalla tapahtuu

tumblr.nadadrop.com on aika kova osoite

Georgian neiti piteli 50k tilaajaa käsissään Youtube-kanavallaan @rawsammi

Rupea nyt Tauko-Parantainen suojelusenkeli Simo Silakka taikomaan sitä kuntoon. Enää se ei näytä videoita.

Sillä on ollut kriisi monta vuotta juttujensa mukaan... Vai ehkä se onkin 'hava a rice day' under pressurekin lähti Youtubesta. Monta videota jota hankin lähti yhtäkkiä Youtubesta vain laina-mahkuun.

Jos saisin 2000 e eläkettä per kk miettisin vähemmän pahoja, koska rahalla on tila, pienestä rahasta ei pysty vääntämään 10 neliötä suurempaa ajatustilaa. Okei siinä pyörii ehkä 'otukset ulkoavaruudesta' mutta ei minulla ole juuri muita kavereita täällä outer rimmillä.

Minua vaan käskettiin ilmoittamaan pieniä tuloja, kun tein töitä.

'Ei saa ilmoittaa suurempia tunteja' minulle tämän tästä sanottiin.

'Tossa on 20 e' kun tein tietokantaa mutta se siitä.

Nyt maailma maksaa fysiikassaan sen. Kasvit ovat kivoja. En kuitenkaan tarvitse kasveja. Mietitte miettiikö joku jotain itsemurhaa. Minulla on planeetallinen täynnä kiusaajia. Minä mietin tuhoutuuko maapallo jos aiotte tunkea kroppani johonkin kuumaan uuniin päivieni päätteeksi - jos aiotte - halkaisen silloin maapallon kahtia. Haluan oikeasti eroon teistä. 99% teistä on kiusaajia. Henkisesti. Välttelette palautettani tästä asiasta. En halua suvullenne jatkoaikaa. Nakerran teidät järjestämällä sotia, pelejä, ja kilpailuja jos kerran olette niihin addiktoituneet.

Keskustelisiko kriisikeskus tällaisen kanssa?

Ei.

Kriisikeskukselle voisi sanoa. Tutkikaa tuota halkeamaa henkisesti. Ei se vielä näy fyysisesti. Kun kotinne katoaa. Minä voitan. Rahanpiilottajat. paypal.me/excalibur155 Suomen rahankeräyslaki, poliisi on huijausta - tuo äijä ei ole minä - tuon äijän on kiusaajat tuhonneet 100%. Se ei pysty töihin. Laittakaa sille 5€ ja 100:n tyypin kohdalla halkeama pienenee.