Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
75
Kommenttia
2042
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aloittaja vastaa.... tuo kommentti ei saanut itseäni tuntemaan surkeammaksi ja vajaammaksi.. kun en yleisesti tunne itseäni sellaiseksi. Minusta tuo kommentti oli aito kertomus henkilön omasta elämästä ja ongelmista, myötätuntoakin siitä löytyi heti ensimmäiseltä riviltä (kolmen sanan verran). Useimmat miehet luultavasti ovat juuri tuollaisia kuin kommentoija viestissään tuo ilmi, ja suhteet joita heillä on ovat juuri kuvatunkaltaisia, en epäile yhtään sitä. Tuo on ajantasainen kuvaus nykyajasta ja todellisuudesta. Pitää vaan hyväksyä se että kaikilla ei ole kirjallista lahjakkuutta, ja he ilmaisevat ajatuksiaan omalla tyylillään. Kaikkein tärkeintä on itseilmaisu.
Tästä tuli mieleeni Yle dokumentti autisteista, siinä oli eräs joka ei puhunut sanaakaan ikinä, mutta pystyi ilmaisemaan itseään kirjoittamalla sanoja tablettiin yksi kerrallaan, ja se mitä hän kirjoitti oli aivan uskomatonta, täydellistä aivan ylimmän luokan sanallista taidetta. Sanoissa oli metafyysinen ulottuvuus. Olin kateellinen hänelle siitä itseilmaisun taidosta.
24.03.2024 22:52
>>>>>>>>Mitähän varten mies on sitten olemassa? Lisääntymistä varten.>>>>>>>
Mies on esimerkiksi rakentanut sen koko maailman missä sinä elät.
sekä sen hyvät että huonot puolet
24.03.2024 22:35
>>>>>>Silti itse luokittelet ihmiset sukupuolen mukaan luokkiin siten, että katsot naiset miehiä, itseäsi, alempiarvoisiksi. Sanot, että naisten ainoa olemassaolon tarkoitus on toimia synnytyskoneina>>>>>>>
Niin kauan luokittelen ihmiset sukupuolen mukaan kun sukupuolia on vielä olemassa, eli ehkä noin 50 vuoden ajan viellä... Sitten kun ei ole enää miehiä eikä naisia, vaan pelkästää androgyynejä itseneuvoisia henkilöitä niin lakkaan sanomasta että miehillä ja naisilla on erillaisia ominaisuuksia ja he poikkeavat toisistaan suuresti.
Biologiselta kannalta naisen olemassaolon tarkoitus on lisääntyminen. Nainen on tehty sitä varten, kaikki naisen kehossa on suunniteltu sen tehtävän suorittamista varten. Kaikissa muissa toimissa nainen on heikko ja miestä huonompi.
24.03.2024 18:56
En ole koskaan elämässäni käyttänyt huumeita tai sieniä, enkä myöskään käytä alkoholia tai lääkkeitä. Ymmärrän hyvin että "vihkiytymättömälle" tälläiset asiat menevät yli hilseen, eikä näitä asioita pitäisi näin vaan töksäyttää ilmoille, muutenkaan kun nämä asiat liittyvät salattuun tietoon joka on vain harvoille asian harrastajille avointa. Tälle tasolle pääsemiseen millä minä silloin olin menee helposti kymmenen vuotta jokapäiväistä harjoitusta, joten en usko että sinä tulet ikinä näkemään mitään vastaavaa omassa elämässäsi...todennäköisesti voit olla rauhassa. Liikkuvia tavaroita ovat muutkin seurassani olleet havainneet, ja askeleet kuuli ystäväni joka oli eri puolella taloa samalla hetkellä, oli melkoisen järkyttynyt niistä...kun kuullosti niinkuin joku 300kg painava ihminen olisi yhtäkkiä jyristellyt toisessa huoneessa... eikä tilannetta yhtään auttanut kun kerroin ettei se ollut ihminen. Arvaa, miten reagoin tuohon olentoon, kunhan olin ensin toipunut hämmästyksestäni, en onnekseni nähnyt sitä mutta aistin sen olemassaolon vieressäni, virnistin sille...ja kävelin sen läpi. Kun on sillä tasolla millä minä silloin olin niin pärjää näitten kanssa, jos tavallinen ihminen (vihkiytymätön) kohtaisi näitä olentoja niin se vaan kuolisi siihen paikkaan. Vaikea selittää normaalin ihmisen sanoilla, mutta voisi sanoa niin että kyse on itseluottamuksesta, jos se ei ole rautainen niin olet samantien kuollut kun kohtaat olennon toiselta puolelta. Toisaalta, kuinka usein tälläistä vastaavaa sitten tapahtuu tavallisille ihmisille, kuka tietää, se joka on sen kohdannut ei enää puhu.
Varmaan tämä nyt sinulle on järkytys, mutta "alan harrastajia" on paljon eri puolilla maailmaa, suomessakin, olen muutaman kanssa keskustellut joskus, ja yhden tapasin kaupassa käydessäni, en vaihtanut sanaakaan mutta muistan yhä henkisen kosketuksen hänen kanssaan, oli aika vaikuttava, luulen että hän oli selvännäkijä tms. Yksi oli henkiparantaja minkä kanssa ohimennen juttelin.
On olemassa salainen maailma joka on verhottu tavallisilta ihmisiltä, ja se on miljardi kertaa suurempi kuin tavallisen ihmisen tuntema todellisuus.Osaava henkilö voi mennä sinne itse, ja sieltä voi myös tulla tänne kaikenlaista.
Muuten tuli mieleeni mitä alkuun tein kun aloin saavuttamaan tasoja henkisellä alalla, tai ihan ensin oli se kun pääsin irtaantumaan ruumiistani ja siirtymään toiseen paikkaan ja palaamaan takaisin kehooni, muutamaan kertaan sain sen tehtyä, se oli todella mahtava kokemus ja muutti minut pysyvästi, ajatteluni muuttui siinä hetkessä. Niin sitten kun sain kykyjä niin huomasin että pystyin koskettamaan ihmisiä tai eläimiä henkisesti etäisyyden päästä, jos joku käveli jonkun matkan päästä "kosketin" sitä henkisesti ja se pysähtyi kesken matkan ja kääntyi katsomaan minua... kerran kaupassa erehdyksessä kosketin henkisesti erästä tyttöä joka oli kyykyssä ja pakkasi hyllyyn tavaraa, se oli erittäin viehättävän näköinen (ulkomaalaistaustainen) tyttö ja jotenkin vaan tulin vahingossa koskettaneeksi ajatuksellani sitä, se pomppasi pystyyn ja tuijotti minua silmät pyöreinä ja suu auki, käytävällä ei ollut ketään muita ja minä olin käytävän toisessa päässä... toivottavasti se nyt ei saanut mitään traumoja siitä. Yhden kerran testasin että pystynkö koskettamaan ihmistä minkä tahansa etäisyyden päästä, ja mieleeni juolahti tv-uutisista säätä katsellessani että sehän on suora lähetys.... ja kokeilenpa koskettaa säänlukijaa... ja sehän toimi! meterologi pysähtyi ruudulla kesken lauseen ja jäi tuijottamaan minua! hyvänen aika kun hätäännyin ja aloin mielessäni toistelemaan sille että "kaikki on hyvin, jatka puhettasi", siinä on jonkinlainen viive siinä lähetyksessä ennekuin se tulee tv:stä ja hetken aikaa näytti että säänluku loppui siihen, mutta sitten lukija jatkoi puhettaan hieman äimistyneen oloisena. Huh kun säikähdin...ei ollut tarkoitus pilata meterologin uraa missään nimessä, ja jos nyt sattuisi niin kummallisesti että tuo henkilö lukisi tätä viestiä niin pyydän anteeksi että sotkin esitystäsi, ja että se olin vain minä joka keskeytti sinut kesken puheesi enkä tarkoittanut mitään pahaa.. Siitä on yli kymmenen vuotta aikaa, mutta luulen että hän muistaa vieläkin sen tapauksen. Tuon jälkeen lopetin ne kokeilut.
Anyway... menee kyllä niin off topic kun voi mennä... puhun sivu suuni asioita joista ei pitäisi edes mainita sanallakaan, ja jos näistä asioista oikeasti haluaisit tietää niin varmasti niitä olisit itse tutkinut jo aikoja sitten. Aiemmin nämä asiat olivat paljon yleisempiä ja julkisempia, mutta nykyaikana täytyy olla näistä hyvin hiljaa, kun iso osa ihmisistä on niin herkkää kaikenlaiselle mikä menee niitten tutun ympäristön (ymmärryksen) ulkopuolelle. Ja ne ihmiset todellakin selviävät todellisuudesta vain pysymällä kiinteästi maassa kiinni, siihen päivään asti kunnes ne haudataan pysyvästi maan alle.
24.03.2024 18:47
Hei noihan on kuin Kotiteollisuuden biisien sanoituksia... tee ihmeessä noista kappaleen sanat jollenkin bändille..
24.03.2024 00:26
>>>>>>>>
Toisaalta ihmettelen miksi sitten näytät syyllistävän suomalaiset tantat siihen että he eivät kiihoita sinua seksuaalisesti? Eihän se heidän syynsä ole että kiihoitut vain tietyntyyppisistä naisista?
Ja nyt kysyt missä kohtaa syylistät? No, se tulee rivien välistä esiin aivan samoin kuin sinun mainitsemasi minun piiloagressiivisuutenikin. Ja toki vielä kun näytät korostavan tuota suomalaisnaisten vastenmielisyyttä. >>>>>>>>>>>>>
Huomaan yhä että koet jotkin sanani/ajatukseni hyökkäysenä itseäsi kohtaan.. sanoin vaan ajattelematta sen kummemmin. Jos kansainvälisesti vertaillaan niin suomalaiset naiset vaan on rumia, minkäs sille voi. Sitä ei vaan saisi sanoa ääneen? Toki on oikein upeitakin suomalaisia naisia, ehkä yksi viidestäkymmenestä naisesta on upean näköinen. Arvaa onko niille muutamille sitten ottajia, ne voi valita sen ison johtajan tai urheilijan tai edustajan minkä vaan haluavat ottaa, ei minulla ole yhtään mitään mahdollisuuksia niihin.
Eihän se ruman ihmisen vika ole että se on ruma, vika on vanhemmissa, isovanhemmissa, isosisosososo vanhemmissa. Niitä pitää syyllistää, niitten syytä kaikki on. Ovat olleet täysin vastuuttomia .
Maalasit niistä mainitsemistani sairaista ihmisistä sellaisen kuvan että niitten jälkeläiset kuolee kitumalla eivätkä pysty liikkumaan tms... Minä en tarkoitanut ihan sitä, vaan yleisesti kaikkia periytyviä sairauksia, miksi niitä pitäisi siirtää eteenpäin? Esim. rumuus, likinäköisyys, masennus ym muut mielenterveysongelmat, diabetes, luonnehäiriöt, verisuoniongelmat, jne. Mikä oikeus ihmisellä on näitä vikoja siirtää eteenpäin jälkipolville, mielestäni sellaista oikeutta ei pitäisi kenelläkään olla.
Jotenkin tunnut ottavan kaikki sanat kovin itseesi, ja suhtautumisesi vaikuttaa vihamieliseltä, aivankuin minä jotenkin hyökkäisin henkilökohtaisesti sinua kohtaan sanoillani... vaikken sinua tunne ollenkaan, en tiedä sinusta yhtään mitään, niin eihän se ole mahdollistakaan silloin. Näköjään olet nainen kun sinulla on se kyky lukea rivien välistä... luulen että se rivien välistä lukemasi vaan saattaa vaihdella omien mielialojesi mukaisesti... (jotka vaihtelevat kuun vaiheidein mukaan). Minä siis puhun yleisellä tasolla asioista, en tarkoita juuri sinua henkilökohtaisesti missään kohdassa.
Naisen rooli on opportunistinen, tai siis on ollut sellainen kymmeniätuhansia vuosia, nyt enää en menisi niin varmaksi sanomaan... kun ei enää ole ollenkaan selvää että kuka on nainen ja kuka ei. Minusta on tyhmää alkaa väittelemään perusasioista jotka ovat itsestäänselviä.
Kuten esimerkiksi nyt se että monet naiset sanovat että he antoivat lapsen miehelle, tarkoittaen synnyttämistä ym. Antoiko nainen tosiaan sen lapsen miehelle ja mies vei sen mennessään, vai pitikö nainen kuitenkin itse sen lapsensa... olettaisin että yleensä tämä jälkimmäinen pitää paikkansa. Ei nainen anna miehelle lasta, vaan mies antaa naiselle lapsen (oikeuden saada lapsi, tai mahdollisuuden saada lapsi. Onhan se varmaan vaikea hyväksyä suomalaiselle tatuoidulle siilitukkaiselle (punaisen värinen) nykynaiselle, mutta ennenkuin nainen pystyy yksinään lisääntymään laboratoriossa ilman minkäänlaista miehen osallisuutta asiaan, niin se on nyt vaan vielä tällä hetkellä näin kun sanoin..
Miksi naisissa ei olisi mitään huonoja puolia, tai jos olisi niitä ei saisi mainita ääneen, aivan kuin naiset olisivat jotenkin täydellisyyden perikuvia joita ei saa väärillä sanoilla loukata, vain koska sattuvat olemaan naisia. En kunnioita naisia, se on totta, tiedän aivan liian paljon naisista jotta pystyisin jotenkin yleisesti heitä kunnioittamaan. Minulle se ulkonäkö on hienointa naisessa, joillain yksilöillä se on aivan täydellinen. Joskus nuorena poikana tietysti kuvittelin että naiset on niin kauniita ja hyviä sisäisesti,niin ihania jne.... kaikilla miehillä on ollut tuo vaihe ja useimmilla se ruusuinen kuva on karissut hyvin nopeasti pois kuin kuolleet terälehdet lahosta ja homeisesta ruususta talvimyrskyssä. Se on ikävä vaihe elämässä, ja siitä on yhä vaikea päästä yli vaikka siitä onkin kymmeniä vuosia aikaa.
24.03.2024 00:07
Aloitin henkisen tien kulkemisen noin 15 vuotiaana, varmaan jo nuorempanakin, kristinuskolla, raamatulla ym. ja se sujui alkuun hyvin mutta törmäsin isoon ongelmaan kun en vaan pystynyt uskomaan jeesuksen olemassaoloon, yritin tosi kovasti mutta ei, toiset kyllä uskoivat siihen helposti, en tiedä miten. Tutkin myös buddhalaisuutta nuorena, se vaikutti kiinnostavalta mutta liian monimutkaiselta, ja vaati uskomaan ties mihin. Hieman yli 20 vuotiaana lopulta pitkällisen henkisen kriisin ja pohdinnan jälkeen erosin kirkosta. Sen jälkeen ilman uskonnon tuomia määräyksiä ja rajoitteita voin vapaasti alkaa tutkimaan muita henkisiä aloja, ensin shamanismia, ja sitten okkultismia, jotka johtivat lopulta shamanistiseen noituuteen. Ja nyt olin löytänyt jotain mikä oikeasti toimi ja oli loogista ja konkreettista, siinä oli korkeaa henkistä sisältöä mutta myös konkreettista toimintaa joka vaikutti todellisuuteen ja elämään, ja erityisesti pystyi vaikuttamaan hyvin syvästi omaan itseen. Ongelmaksi muodostui se että tässä toiminnassa oltiin yhdeydessä muihin kuin fyysisiin olentoihin, jotka sitten alkoivat hyökkäilemään uniini ja heräsin keskellä yötä niiden hyökkäyksen kohteeksi jouduttuani, ja oli vaikeaa nukkua uudelleen sellaisen jälkeen, se oli pidemmän päälle rasittavaa. Jossain vaiheessa nämä olennot alkoivat häiritsemään minua jo kun olin valveilla yöllä myöhään, tavaroita lenteli pöydältä edestäni lattialle jne. ja kun menin sänkyyn niin olennot hyökkäsivät jo ennenkuin ehdin nukahtamaan. Kerran keskellä päivää valtavia raskaita askeleita kuului jotka lähestyivät minua kohti mutta ketään ei näkynyt missään ja seinät ja katto tärisivät sen voimasta, tuo tapaus hieman kyllä kylmäsi selkäpiitä... Paljon pahempaakin tosin tapahtui jonka jätän nyt kertomatta. Tämä kaikki alkoi olemaan liikaa mielenterveydelleni, ja erään tapauksen jälkeen halusin lopullisesti eroon koko hommasta. Henkinen puoli siinä oli mahtava, hieno filosofia, erittäin voimaannuttava. Kaipaan sitä henkistä mielentilaa vieläkin. Mutta tämä fyysinen ulottuvuus oli liikaa mielelleni kestettäväksi, myönnän sen avoimesti että vaikka minulla on kova pää enkä hätkähdä ihan vähästä, niin jossain vaiheessa tuo kaikki vaan meni yli sen mitä mieleni pystyy käsittelemään/sietämään. Joten lopetin kaiken tuon totaalisesti, meni vuosia ennekuin olin täysin selvillä vesillä kaikesta siitä. Ja tästä jäi jäljelle se tyhjyys, kun aiemmin minulla oli jotain aivan mahtavaa ja sykähdyttävää henkisessä elämässäni, ja nyt oli vain tämä fyysinen "normaali" elämä mihin en ollut niin kovin paljoa panostanut kun en siitä aiemmin niin välittänyt (kun oli jotain tosi paljon parempaa). Nyt en jaksa uskoa että minulle voisi olla henkisellä tiellä enää mitään muuta mahtavampaa kuin mitä jo olen kokenut, edes mitään mikä voisi olla lähelläkään kaikkea sitä mitä olin saavuttanut sillä tiellä kulkiessani. Joten tämä fyysinen maailma on nyt se missä elän jatkossa, en vaan tiedä mitä tässä elämässä tekisin, enkä nyt kovin paljoa edes välittäisi tässä elämässä edes olla. Ja se oli alunperin se syy miksi ylipäätään hakeuduin henkiselle polulle, ja aloin etsimään vastauksia kysymyksiin jotka vaivasivat minua. Ja kyllä, sain kaikkiin kysymyksiini vastaukset, ja enemmänkin kuin mitä edes halusin. Nyt vaan yritän unohtaa ne kaikki, eivät ne tee tätä elämää yhtään helpommaksi elää. Ja siksi sanon että olen tuhlannut suurimman osan elämääni ja nuoruuttani tavoitellessani jotain aivan turhaa, kun olisin voinut saman ajan ja energian käyttää tavoitellessani jotain tämän fyysisen maailman rikkauksista. Nyt jos pitäisi vielä lähteä johonkin kirkkoon polvilleen rukoilemaan jotain puusta veistettyä jumalan irvikuvaa..... niin ei mitenkään onnistu, alkaisi vaan naurattamaan sellainen touhu.
Tajusin nyt miksi epäonnistuin shamanistisella henkisellä tielläni. Tästä todellisuudesta kun katsoo verhon taakse (unveiled) ja palaa takaisin, niin täytyy olla kestävä perusta tässä maailmassa, minä olin kehittänyt jonkinlaisen elämän ja identiteetin mutta en ollut tehnyt sitä tarpeeksi tosissaan, olin vaan kyhännyt sen kasaan koska en ollut niin kovin kiinostnut tästä elämästä. Minulla ei ollut sellaista rautaista perustaa mihin palata, maadoittaminen ei onnistunut, ja sen takia en saanut mielestäni pois niitä asioita mitä verhon takana näin.
23.03.2024 23:22
Enpä osaa sanoa, kun en ole lääkäri/psykologi... mutta kyllä noissa jutuissa moneen asiaan voin samaistua. Erityisesti oli tämä luokittelusysteemi, ikinä en ole ymmärtänyt sitä että kaikki asiat ja ihmiset pitää luokitella jonkinlaisen systeemin mukaisiin luokkiin, sitten vaan todetaan että se on nyt tämä ja tämä, eikä asiaa tarvitse miettiä sen enempää. Toinen mikä saattaisi liittyä tähän on se että en osaa vaan hyväksyä sitä kun joku sanoo että "asia on näin", millä perusteella se on niin? koska henkilö on sosiaalisella asteikolla hyvin arvovaltainen.... minua se ei liikuta pätkääkään. Monet näistä korkeasti arvostetuista arvovaltaisista ihmisistä on typerimpiä ihimsiä mitä maa päällään kantaa, ne on vaan jollain konstilla päässeet siihen asemaan että voivat sanoa miten asiat ovat, todennäköisesti päässeet siihen asemaan VALEHTELEMALLA .
En ihan kaikkia juttuja niin täysin ymmärtänyt, mutta suuren osan kyllä tajusin sieltä, en tiedä olenko sellainen vai en, mutta eipä se tieto nyt paljoa tilannettani miksikään muuta.
23.03.2024 22:58
Minua taas ihmetyttää se että miksi suurin osa naisista käyttäytyy kuin huora? Entiseen aikaan näitä naisia joitten käytöstä pidetään nykyään normaalina olisi pidetty kadun naisina, jotka satamissa notkuvat. Nyt joku vuosi sitten nuoret naiset jopa järjestivät "lutkakulkueen" kaupungilla edistääkseen huoraamiskulttuuria. Tätä kulttuuria tuputetaan joka ainoassa mediassa normaalina käytöksenä nuorille naisille, mikä on aivan järjenvastaista. Nyt naiset aloittavat huoraamisen jopa 10-vuotiaina tai niillä main, ja siis ihan katuhuoran ammatinharjoittajista nuorimmat ovat olleet tuota ikäluokkaa. Mikä tälläisestä käytöksestä tekee normaalia ja hyväksyttävää naisen mielessä? Mielestäni ei ole eroa että ottaako toiminnasta rahaa vaiko tekeekö sitä ilmaiseksi, aivan samaa sarjaa ovat jokatapauksessa ne naiset. Se on jokin (virhe) naisen logiikassa mikä saa naisen ajattelemaan että mitä useampi seksikumppani on ollut niin sitä hienompi ihminen? Se on täyttä hulluutta ja sairasta.
23.03.2024 02:49
Tuollaisia tapauksia on varmasti paljon, eikä tarvitse edes olla ulkomaalaisia nuo naiset jotka rahat vie.
Mutta se mitä tarkoitan hyödyn tavoittelulla on jotain syvempää kuin vain rahan ottaminen mieheltä, nainen kokee sellaisen miehen viehättäväksi josta nainen voi hyötyä tavalla tai toisella, tai useammallakin tavalla. Mies voi olla tukija, elättäjä, kuuntelija, turva. Mies antaa naiselle lapsen, se on erittäin tärkeää, se on ainoa asia naisen koko olemassaololle.
Raha ja valta kiinnostaa, jos ei ole kumpaakaan niin mahdollisuudet saada upea nainen on vähissä, ellei sitten nainen näe miehessä potentiaalia jotta mies voisi tulevaisuudessa saavuttaa jonkinlaisen merkittävän aseman elämässään.
23.03.2024 02:29
Niinpä, jos on vaaleat hiukset niin ne värjätään mustiksi... jos on tummat/ruskeat hiukset niin ne värjätään vaaleiksi... aina pitää olla jotain muuta kuin mitä olisi luonnostaan. Jos katsot suomalaisen nuoren naisen rannetta, sisäpuolelta, niin siellä on tatuointi, en tiedä mitä se tarkoittaa.. kait sillä joku merkitys on. Ja jos vaikka katsoo kuvia ulkomailta niin sieltä kuvista voi tunnistaa suomalaisen naisen siitä tatuoinnista.... yleensä muunmaalaisilla niitä ei ole.
Olen muuten nähnyt juuri kuvailemasi kaltaisia naisia, punainen tukka ja keho täynnä tatuointeja ja lävistyksiä. Kumma juttu.. mutta varmaan kuuluvat johonkin kerhoon tai klubiin josta ulkopuoliset ei tiedä
23.03.2024 02:20
Kiitoksia tästä, olet hyvä ihminen.
Tuo on täysin totta mitä sanoit,erittäin hyvä huomio. Ja ei tarvitse ollenkaan väkisten yritätää ajatella niin, hyvin todennäköisesti olisin jo eronnut tässä vaiheessa, ehkä jo moneen kertaankin... ja olisi ollut tappelua, huutamista, draamaa, aivan varmasti olisi ollut kaikkea tuota, olen senverran kovapäinen ihminen, ja leimahdan herkästi, en siedä kovin paljoa ***kaa. Mutta kaikesta huolimatta olisi ollut myös sitä läheisyyttä, ja paljon. Ainakin hetken aikaa.
Enkä ole kovin hyvä tunteiden kanssa, en oikeastaan pidä niistä yhtään. Saattaisi hyvinkin olla niin että kokisin koko homman vaan ahdistavana.
23.03.2024 02:10
Kyllä tuohon voin samaistua täysin, kummallista miten samanlaisia ihmisten elämäntilanteet loppujen lopuksi onkaan.
Vaikka siitä on 16 vuotta aikaa niin vieläkin joskus tulen miettineeksi että jos asiat olisivat menneet vähänkin erillailla silloin, jos vaan olisi jättänyt sanomatta joitain asioita... ollut vaan hiljaa, mitään muuta ei olisi tarvinnut tehdä. Ei ollut paljosta kiinni. Kummallista miten vaikeaa on oppia olemaan vaan hiljaa.
23.03.2024 02:00
Nykyhistorian sodissa ei ole (virallisesti) koskaan käytetty biologista asetta. Mutta niitä on kehitetty salassa ainakin sata vuotta, ja nyt ollaan todella pitkällä, mRNA:lla ohjelmoituja viruksia jotka voivat tehdä ihan mitä tahansa. Kokonaisia kansakuntia voidaan hävittää hetkessä, ehkä muutamissa tunneissa. Huonoimmassa skenaariossa koko planeetan ihmiset saattavat hävitä päivissä. Otan ydinaseiskun milloin tahansa ennemmin niskaani kuin biologista sodankäyntiä.
Venäjä on sanonut että jos sinne hyökätään mistä tahansa suunnasta, sieltä lähtee samantien 200 ydinohjusta joka suuntaan eri maihin. Ovat ilmeisesti laskeneet että se riittää. Ja itse menevät bunkkereihin maan alle, koko väestö. Sama homma Kiinassa. Ehkä nyt kannattaisi ottaa järki käteen ja alkaa neuvottelemaan näitten maitten kanssa, ei niille pärjää kukaan sodassa.
23.03.2024 01:51
En ole, luulin että kommentoit minun vastaustani etkä alkuperäistä tekstiä. Olisi muuten todella hyvä jos kaikilla olisi omat nimimerkit täällä niin ei tulisi niin sekavaa että kuka puhuu kenellekin...
23.03.2024 01:41
Tuo kuullostaa aika paljon mainokselta.... Ei, ei minulla ole henkisissä asioissa mitään puutetta vaan fyysisissä asioissa!..... Kun sanoin että olen sen henkisen tien kulkenut loppuun niin tarkoitin sitä, minulla ei ole enää mitään löydettävää siltä suunnalta. No, okei sellaista "suurta henkistä rakkautta" en missään nähnyt sillä matkalla, jotain ihan muuta. En usko että sellaista on ainakaan täällä maan päällä olemassa, muualla kuin ihmisten mielikuvituksessa, ja vain sellaisilla ihmisillä joilla on erittäin vilkas mielikuvitus..
23.03.2024 01:35
Huomaan että olet hyvin älykäs ja osaat pohtia asioita syvemmältä, et ole pelkkä psykologi ollenkaan... Mutta olet hieman hyökkäävän tyylinen... aivan kuin minun mielipiteeni jotenkin loukkaisivat sinua ja puollustautuisit hyökkäävyydellä.
Olisi valtavasti asioita joita voisin kommentoida, mutta on liian monta aihetta ja menisi sekavaksi tämä juttu, ja aika on rajallista.
Rumuus ei ole minulla ongelmana(olen pitkä ja komea), vaan periytyvät sairaudet, joten lapsia en missään nimessä halua, ja tämä lapsettomuus on 99 prosentille naisista erittäin iso ongelma, jopa sellaisille jotka eivät pysty itse lapsia saamaan, usko tai älä.
En tarkoittanut mitenkään erityisemmin loukata tai haukkua suomalaisia naisia, on niissä muutamia helmiä, mutta vähän. Tämä rumuus on suomalainen ongelma, ja se on seurausta siitä että ihmiset lisääntyvät miten sattuu, sen enempää miettimättä tai harkitsematta tarkemmin, monet ihan vahingossa. Sairaudet periytyvät samaa rataa, ja jonkun täytyy jossain vaiheessa viheltää peli poikki, ei enää enempää. Minun osaltani sukuhaarani loppuu tähän. Erittäin harmillista etteivät aiemmat sukupolvet ole yhtään harkinneet ja miettineet tulevaisuutta, että miltä näyttää kymmenennessä sukupolvessa.
Tuo on muuten totta että monet etelänmaalaiset miehet näyttävät viehättävimmiltä kuin useat suomalaiset naiset.... mikä on hieman huvittavaa... miehet siellä ovat kauniita ja pienikokoisia, mustat tuuheat hiukset jne.. suomessa nuo menisivät naisista täyttä häkää.. Mutta arvaapa ovatko naiset niistä miehistä kiinnostuneita, arvaa vain.. naisellinen mies kiinnostaa naisia valtavasti, näyttää naiselta ja käyttäytyy kuin nainen mutta on kutenkin mies. Ehkä kokevat sen jotenkin turvallisemmaksi kuin ison suomalaisen miehen korston, ja siinä erehtyvät tosi pahasti (kuten iltalehden sivuilta voimme lukea miltei joka päivä).
Tuo on muuten totta että monilla naisilla on vaikeuksia löytää seksuaalisia haluja (olen kuullut) voisiko ehkä johtua siitä että nainen haluaa olla halujen kohde, ja viehättyy siitä kun joku pitää häntä maailman upeinpana olentona, ja tuntee olevansa haluttu. Mutta miehillä on ehkä vaikeuksia pitää suomalaista tanttaa sellaisena, varsinkin kun netti on täynnä kuvia ulkomaalaisista tajuttoman upean muodokkaista naisista. Itselleni tuo olisi täysin mahdotonta, en pystyisi suomalaisen tantan kanssa yhtään mihinkään sängyssä, joten suosiolla jätän ne semmoiset väliin. Monet miehet siihen pystyvät, en yhtään tiedä että miten, käyttävätko jotain aineita/lääkkeitä tms.
Tiedätkö, miehillä ei ole sellaista mielikuvitusta mikä naisilla on, jos olisi niin mihin se mies sitä naista edes tarvitsisi, ja ihmiskunta olisi jo kuollut sukupuuttoon. Mielestäni ne mainitsemasi pornotähdet eivät ole ollenkaan viehättäviä, ne on just niitä tatuoituja, lävistettyjä ja viinaa vetäviä naisia, mielestäni vaan inhottavia, jo edes tietämättä sitä mitä kauheuksia he tekevät rahan eteen. Instagramissa taas on tajuttoman upeita mallinaisia, mutta epäilen että suurin osa niistä taitaa olla tavalla tai toisella muokattuja, ovat hieman liiian upeita ollakseen ihan totta... Mutta niitä kun katselee niin alkaa miettimään että jos on olemassa noin upeita naisia niin miksi ihmeessä minun pitää tyytyä suomalaiseen tanttaan, tai miten edes pystyisin tyytymään kun olen nähnyt miten upeita naiset voivat olla. En terveydentilani ja muiden kiireiden vuoksi matkusta, joten en voi sinne thaimaaseen lähteä naisia kokeilemaan... mielestäni thaimaalaiset eivät ole erityisen viehättäviä, on niissä toki muutamia upeita naisia kuten kaikissa maissa, mutta useimmat näyttävät minusta 11-vuotiailta pikkutytöiltä, itse en ole koskaan tajunnut mikä sellaisissa viehättää.
Siitä naisenpuutteen valittamisesta, en ole oikein koskaan ollut sellainen valittaja-tyyppinen, ei ole minun juttuni, pidän asiat omana tietonani ja hoidat omat juttuni hiljaisuudessa. Tänne kirjoittaminen nyt kyllä on siihen poikkeus. Siis se mistä nyt täällä valitan on se fyysisen läheisyyden puute, kosketuksen ja lämmön puute. Varmasti moni osaa tähän samaistua kyllä.
Itse en enää edes yrittäisi etsiä mitään muuta kuin fyysiseen läheisyyteen perustuvaa, en usko että joku olisi se sielunkumppani, että jollain olisi samat tavoitteet elämän suhteen jne, tai että voisin ikinä edes todella ymmärtää jotain naista, sitä logiikkaa ja ajatuksenkulkua, täysi mahdottomuus, olen yrittänyt, usko pois. Ja jos todella ymmärtäisin, niin en sitä kuitenkaan voisi hyväksyä. Erittäin suuri pettymys minulle oli se kun pystyin syväluotaamaan naisen ajattelua, niitä salaisia asioita mitä ei yleensä ääneen sanota. Sitä miten nainen toimii maailmassa alitajuisesti edes paljastamatta syvintä itseään itsellensä, kuinka pitää valheellista mielikuvaa yllä omasta itsestään ja motiiveistaan. En taida nyt mennä tuohon sen enempää... tulee jo vihaisia kommentteja tästäkin..
23.03.2024 01:18
Täytyy sanoa että olen yllättynyt vastauksista, aika mahtavia ihmisiä täällä! En odottanut ollenkaan... oletin että saan vaan kaikenlaista valitusta vastaukseksi, mutta enemmistö vastaajista oli hyvin positiivisia. Hyvin yllättävää.. kiitos näistä vastauksista.
23.03.2024 00:35
Aaa ok... en tuota tajunnut kun en osaa "rivien välistä lukua", minulle ne rivien välit näyttää vaan tyhjiltä valkoisilta viivoilta ja siksi joudun päätelmät tekemään vain niitten mustien kirjainten perusteella. Aika rajoittavaa joskus kyllä.
Ei vaan tullut mieleen että ko. nainen alkaisi heti h_____maan samantien ilman minkäänlaista kritiikkiä.
22.03.2024 02:17
Alkuperäiselle vastaisin (hieman outo palsta ydinsodalle..mutta ehkä hyvä piilottaa tälläinen keskustelu syrjempään) että katso dokumentti tsernobylista, kuinka eläimet ja luonto voi hyvin siellä kun siellä on vain muutamia ihmisiä, jos ydinsota hävittäisi ihmiset niin luonto siinä voittaisi. Ja että ydintalvi on liioittelua, ja perustui siihen kun Japaniin pudotettiin ydinpommi ja kaupungin puiset rakennukset kaikki paloivat maan tasalle ja siitä tullut noki peitti auringon pitkäksi ajaksi, tämän ilmiön suhteen tulivuorenpurkaus on pahempi uhka, ja nykyään tutkijat eivät edes usko että ydinräjähdys aiheuttaisi "ydintalven". Toiseksi sivistyneet maat kuten suomi ja venäjä sekä kiina, japani, sveitsi jnejne ovat rakentaneet bunkkereita ydinsodan varalle johon ihmiset pakenevat varoituksen saatuaan. Toiset maat eivät vaan välitä siitä jos kansalaiset katoavat, heidän johtajillaan kyllä on bunkkerit minne mennä. Esim venäjä on hyvin valmistautunut ydinsotaan ja on panostanut siihen että selviytyy siitä voittajana. . Biologisista aseista, kyllä, juuri kuvailemasi kaltaisia aseita on, ja on äärimmäisen kiellettyä käyttää niitä, ydinaseet ovat kuin paukkupapatteja niihin verrattuna. Huomaatko ettei kukaan missään edes mainitse biologisia aseita, koska väki on niin peloissaan niistä ettei uskalla sanalla sanoa.
22.03.2024 01:58
102 / 103