Pohditko koskaan millaista meillä

Anonyymi-ap

Olisi ollut rakastellessa yhdessä? Mä mietin vieläkin. Elämä meni näin. Se jäi kokematta. Vanhainkodissa vielä sua varmasti muistelen. Miten haurasta tutustuminen voi olla. Sitä tekee virheitä, suusta tulee sammakoita, eikä yhteyttä enää löydy.

Sulle mies ****

74

2140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyydyn haaveleimaan...

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🔞 ­­N­­­y­­­m­­­f­o­­­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kai jokainen näitä miettii mielessään, mutta joskus voi käydä niin, että kun todellisuus tulee se ei vastaakkaan sitä mitä haluaa.

• Anonyymi

Oon joo unelmoinu. Ajatus siitä sokaisee kyl. Ihan liian kuumaa p*rnoo

• Anonyymi

Jorille?

• Anonyymi

Sanoo itte trollimies! 112

• Anonyymi

Eiköhän jokainen ihastunut tuota tykönään mieti.

nainen sivusta

• Anonyymi

Et jäänyt mistään paitsi.

• Anonyymi

On sulla hyvä itsetunto

• Anonyymi

Mietin tätä kovasti usein Paula, silloin kerran tähän olisi ollut hyvä mahdollisuus kun olin luonasi yötä. Muistan punaisen silkkiyöpaitasi kyllä. Voitaisiin vieläkin tämä toteuttaa?

• Anonyymi

En pohdi. ****

• Anonyymi

En. Tuskin mitään kaunista olis meidän välillä tapahtunut.

• Anonyymi

Mä vaan nylkytän 30 sekuntia ja sit nukahdan.

• Anonyymi

Oot kyllä ahkera nylkyttäjä ja sait mut nauramaan 😅

• Anonyymi

Voit korjata vielä asian olemalla nätisti ja tulla juttelemaan luokseni jos tän seuraavan kerran möhlit niin sitten se on moi viimeisen kerran saat minulta mahdollisuuden olla nätisti sinulle nainen j*****

• Anonyymi

Ainahan olen ollut nätisti

• Anonyymi

Very funny.

• Anonyymi

tämä meni vissiin Jarille

• Anonyymi

Heitäkin on tuhsnsia pitäs osata hieman tarkemmin yksilöidä jos meinasit oikean jarin löytää

• Anonyymi

Joo kyllä kerkesin miettimään. Ei olisi pitänyt

• Anonyymi

Oliko niin ihanaa 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko niin ihanaa 😁

Tyhmää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmää

🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣

Mitä naureskelet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmää

Surkeeta

• Anonyymi

En pohdi koska ei ole ollut ketään sellaista jonka kanssa niin olisin halunnut tehdä. Mietin nyt yhtä tiettyä uutta miestä johon todella haluaisin tutustua kunnolla.

• Anonyymi

Kyllä meillä yhteys toimisi edelleen jos uskaltaisi ottaa askeleen eteenpäin.
      Olet mielessäni päivittäin ja kohta minut hulluus valtaa. Korjataanko virheet?

Sinulle **** nainen❤️

• Anonyymi

Hei jos On sitä yhteyttä niin ottakaa askel 🏃‍♀️🏃
        Minut valtasi aluksi viikoiksi hulluus ja nykyään jo suru, sillä mies kertoi tänään että jätti palstan eikä muutenkaan ole tyyliin ollut edes kiinnostunut 😔 Toivottavasti teillä ei mene näin… ❤️
        Sivusta

• Anonyymi

Jotain liikahti sydämessä, kun luin vastauksesi. Kun uskaltaisi...❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita vaan mulla on aikaa koko ilta.

• Anonyymi

Voisit ottaa pari askelta lähemmäs. Asetelman tiedätkin, mitkä asiat saa minut olemaan paikoillaan. Sun pitää kertoa tunteesi minulle, näen sun lävitse. Mitä teet niillä ajatuksillasi se on vain ja ainoastaan kiinni sinusta. Sulla on mahdollisuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kuulla. ❤️ toivottavasti otatte nyt askeleita oikeesti…

• Anonyymi

Sami?

• Anonyymi

Jos heti puolen vuoden jälkeen tulee bänät eikä ole ehtinyt kunnolla toiseen tutustua niin se kyllä jää kaivelemaan.
      Sitten kun on kulunut kymmeniä vuosia eikä ole tavattu sinä aikana niin vaikea olisi edes tavata. Oma elämä on muokannut itsestä erilaisen vaikka sisimmässään sitä on niin kuin silloin teininä...en tiedä, ehkä ei enää onnistuisi palata yhteen ja aloittaa alusta vaikka kaipaa.

• Anonyymi

En mieti tuollaisia naisena, paitsi joskus ja silloin en mieti millaista vaan ajattelen tällaista.

sivusta

• Anonyymi

Torren kirjoituksia kaikki!

• Anonyymi

Kyllä tulee mietittyä samaa kuin aloittaja. Menetetty yhteys on hyvin vaikea avata uudelleen jos tuntee olleensa leikkikalu toiselle.

• Anonyymi

Pyysitkö mukaan,en kuullut? Jos olet hän.

• Anonyymi

Maalari maalasi taloa maalarin maalauksen maalauksessa. 🤯😵👻

• Anonyymi

Hei nainen muistatko kun pamautin Lcd tv näytön hajalle? Nauroit silloin mutta minä. 😁

• Anonyymi

Naurahdin ….🤣 niin minäkin olisin todennäköisesti reagoinut
        Sivusta

• Anonyymi

Kyllä mietin ja ajattelen päivittäin 🤔 nykyään

Vaikka me ollaan tuntemattomia

• Tuleehan sitä tosiaan pohdittua kaikenlaista.🤔 -Huutelen nyt täysin sivusta

• Anonyymi

Kiitos nainen, olen odottanut soittoasi tai textiviestiä, mutta voit aina tulla käymään. Jäi toteuttamatta se, mitä molemmat haluttiin, nyt voitaisiin uusia ne ihanat hetket, jolloin vain suudeltiin, ym. J

• Anonyymi

SIE KUVITTELET PÄÄSSÄSI UNELMASUHTEEN. KUVITELMA ON ERI KUIN TODELLISUUS. HEITÄ MOINEN POIS. OLET VARMAAN RAKASTANUT MONIA ASIOITA JA EHKÄ JOTAIN NAISTAKIN OIKEASTI, ETKÄ VAIN UNELMISSASI JOSSA KAIKKI ON TÄYDELLISTÄ.

• Anonyymi

Sinua ❤ en kuvitelmaa...

• Anonyymi

Jos on aitoja tunteita, ei kannata luovuttaa. Ainakin tuossa sinun tapauksessasi luulisi suoran puheenkin jo selvittävän asioita aika lailla. Eihän sammakot mitään haittaa, kun aina voi korjata sanomiset ja myös tarvittaessa pyytää anteeksi.

• Anonyymi

Jos mies suuttuu sammakoille ja on pitkävihainen, ei jää muuta vaihtoehtoa kuin luovuttaa. Mykkäkoulu ja vetäytyminen satuttaa niin paljon ettei sellaista oman jaksamisen takia voi hyväksyä. Anteeksi on pyydetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies suuttuu sammakoille ja on pitkävihainen, ei jää muuta vaihtoehtoa kuin luovuttaa. Mykkäkoulu ja vetäytyminen satuttaa niin paljon ettei sellaista oman jaksamisen takia voi hyväksyä. Anteeksi on pyydetty.

Ok. No, jos suoraan olet yrittänyt, eikä auta, niin sitten ei voi mitään. Ei ole sinun vikasi. Voimia!

• Kyllä tuohon voin samaistua täysin, kummallista miten samanlaisia ihmisten elämäntilanteet loppujen lopuksi onkaan.
      Vaikka siitä on 16 vuotta aikaa niin vieläkin joskus tulen miettineeksi että jos asiat olisivat menneet vähänkin erillailla silloin, jos vaan olisi jättänyt sanomatta joitain asioita... ollut vaan hiljaa, mitään muuta ei olisi tarvinnut tehdä. Ei ollut paljosta kiinni. Kummallista miten vaikeaa on oppia olemaan vaan hiljaa.

• Anonyymi

Näitä on si taas useampia joiden kohdalla on tullu mietittyä miltä seksi hänen kanssaan tuntuisi ei taas si mielestäni voi sano rakastelu kun seksi itsessään ei kerro rakkaudesta mitään se miltä osin ni miettikäähän ihan ihte

• Anonyymi

En pohdi. Pohdi yksikses😠

• Anonyymi

Purat omaa pahaa oloo?

• Anonyymi

Mun ei tarvii mitään pohtia kun menen ja panen.

• Anonyymi

Sivusta. Se jääkin sitte yhteen kertaan nimittäin kyllästyn heti.
        T. n

• Anonyymi

En mieti, koska ei ole syytä miettiä mitään tuollaista.
      Rakastelu ei ole kuulunut elämääni, se saa jäädä muistoihin minun.
      Se ei ratkaise mitään ongelmaa eikä tuo elämääni tällä hetkellä mitään sellaista, jota haluaisin kokea ihmisen kanssa kehen ei ole tarvetta tutustua.
      Vanhainkoti taas ei tule olemaan kotini koskaan.
      Ehkä löytyy kohtalotoveri näihinkin asioihin.

• Anonyymi

En mieti koska ei se mitään niin erikoista ollut. Kunhan suoritit ja se siitä.

• Anonyymi

Tuon takia ei kannata harrastaa seksiä ilman tunteita! Kun molemminpuoliset tunteet on mukana, ei ole mitään suorittamista.

• Anonyymi

Aloitukses kerrottu et se jäi kokematta joten......

• Anonyymi

Novoivoi ja nyyh. Tuskin menetit mitään.

• Anonyymi

Jos ja kun ja kun kuitenkaan ei. Ajantuhlausta. Hanki ihka oikea elämä,älä haaveissa elä.

• Anonyymi

Onko itselläsi ihka oikea elämä? Prikulleen samalla tavalla palstalle kirjoitat kuin aloittaja.

• Anonyymi

"Pohditko koskaan millaista meillä olisi ollut rakastellessa yhdessä?"

No en Kari. Olen hetero.

• Anonyymi

Wa

• Anonyymi

En ole koskaan saanut seksiä vaikka olen haaveillut. Siitä syystä en mene töihinkään.

• Anonyymi

Se vaan taitaa jäädä sun loppuelämän haaveeksi.

• Anonyymi

Kannattaa siis pitää ittensä kunnossa, että vielä vanhainkodissa kykenee.

• Anonyymi

Valkovaseliinia huulirasvatuubista ja miestenvessassaan. Tyttöystävä tai vaimo istuu pöydässä. Ehkä tarjoaa juomia.
      Kulissimiehet ja biit ja piilohomot.

• Anonyymi

Räkälät, kauppareissut pyöräillen monissa kaupoissa, metsäpoluilla, uimahallissa.
      Kaunista.

• Anonyymi

Pätkätöitä, epämääräisiä työaikoja, extrahommia töissä jne. Ja nettiseksiväylät. Pikakertapanot.
      Vakituiset pelkät panokaverit.
      Tämä ns normaalin ihmissuhteen rinnalla.
      Jatkuva valehtelu, angsti.

• Hei noihan on kuin Kotiteollisuuden biisien sanoituksia... tee ihmeessä noista kappaleen sanat jollenkin bändille..

• Anonyymi

Jos on tarkoitettu toisilleen he löytävät kyllä toistensa luo takaisin

• Anonyymi

Voi kun olisikin noin... 💔

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

😍 K­­­u­­­u­­m­a­­t­­ ­­t­­­y­t­­­ö­­­t­ ­o­­­d­­­o­t­­­t­a­­­v­­­­­a­­t­ ­­s­­i­­­n­u­­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18324772

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6275
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      642
      2594
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1113
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      75
      1064
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      59
      1064
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      65
      942
    9. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      69