Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

75

Kommenttia

2042

1. Miksei Eagle S miehistö kuollut sähköiskuun? Asiantuntija vastaa -iltalehti

Taas on valopäät asialla, kyllä nyt lopetan noitten "iltalehtien" lukemisen tähän paikkaan. (On muuten pörssisähkön hint
    Maailman menoa
    16
    366
  2. Arvoitus: kuka historian merkkihenkilö?

Kuka historian merkkihenkilö - Oli vegetaristi - Kuunteli klassista musiikkia ja oopperaa joka ilta - Piti koirista -
    Historia
    14
    363
  3. Dr Richard Lindzen kertoo ilmastonmuutoksen faktoista

Ja siitä miten ilmastotutkimus on muuttunut ajan kanssa, tutkijoista on nyt tullut teoreettisia, kun vanhaan aikaan tutk
    Ilmastonmuutos
    28
    362
  4. David Icke kertoo kaiken tulevasta

Paljon on jo toteutunut ja paljon on vielä tulossa ihan parissa vuodessa. Aivosirut, tekoäly, jne. David Icke in conver
    Salaliittoteoria
    34
    343
  5. Predator elokuvat

Tänään tuli tvstä vanha predator-elokuva, joka oli ihan hauska. En nähnyt alusta asti mutta lopun katsoin, olen nähnyt s
    Elokuva
    23
    341
  6. Oman mielen hylkääminen

Ohjeet siitä kuinka voit jättää oman mielesi omaan rauhaansa ja löytää itse rauhan. Kuinka oman mielen oikut, mielikuvat
    26
    333
  7. Mikä jumala on

Erään amerikkalaisen tiedeuskovaisen mukaan jumala* ei voi nähdä sinua jos et usko siihen... Eräs kommentoija sanoi ett
    Jumala
    24
    319
  8. Ilmastodokumentti joka kaikkien on nähtävä Michael Moore Planet of the Humans

Kaikki selviää kun katsot tämän ajatuksen kanssa, unohda ne ilmastohörhöilyt edes vähäksi aikaa ja herää todellisuuteen
    Ilmastonmuutos
    19
    315
  9. Vegetarismi ja veganismi on haitallista

Se on haitallista sekä ihmiselle, sekä eläimille ja luonnolle. Valtavat määrät eläimiä kuolee viljelyn sivuvaikutusten
    Ravinto ja ruokavaliot
    10
    310
  10. Vanhat ihmiset jotka yhä etsivät sitä oikeaa

Näin jossain lehdessä artikkelin josta vanhasta naisesta joka etsii kumppania monin eri tavoin. Minulle tuollainen on t
    Suhteet
    44
    301
  11. Suomen televisiotarjonta on ikävää

Erittäin heikkotasoista, älyvapaata suomalaisten verorahoilla tuotettua soopaa. Ylen rahoituksella, elokuvasäätiön rahoi
    Ikävä
    32
    294
  12. Miksi jumala luo viallisia sieluja?

Jos hänellä on kaikki valta ja kyky ja taito, niin miksi hän luo sieluja jotka ovat jo alusta asti viallisia? Miksei h
    Jumala
    12
    289
  13. Kaikkein häiritsevin musiikkivideo

Minusta tämä on kaikkien aikojen häiritsevin/kylmäävin musiikkivideo ikinä: Slipknot - Vermilion Pt. 2 [OFFICIAL VIDEO]
    Musiikkivideot
    4
    277
  14. Vaaralliset aatteet ja ideologiat

Feminismi on voimakas aate, se ottaa kannattajansa valtaansa. Yleisesti ottaen ideologia on niin voimakasta että ajaa äl
    Feminismi
    5
    269
  15. Maailma on täynnä

saavuttamattomia asioita. Sellaisia jotka saattavat olla lähellä, mutta saavuttamattomissa. Kauniita asioita jotka ku
    Runot
    2
    266
  16. Maailman älykkäin mies Chris Langan - CTMU

On nyt tehnyt oman "kaiken teorian".. ÄO on jotain 200 luokkaa. Kertoo aluksi olleensa maatilalla töissä, sitten siir
    Maailman menoa
    30
    262
  17. Naisten vihamielisyys toisia kohtaan

Olen huomannut naisilla tälläisen vihamielisen suhtautumisen toisiaan kohtaan. Esim. ei neuvota toisia, ei vihjata josta
    Naisen logiikka
    6
    260
  18. Yksin oman itsensä kanssa

Jos ihminen tulee itsensä kanssa toimeen, on tyytyväinen omaan itseensä, siihen mitä itse sisäisesti on niin voi olla yk
    Yksinäisyys
    2
    259
  19. Mistä yksinäisyys johtuu

Mistä yksinäisyys johtuu, tai siis mistä yksinäisyyden tunne tulee tai syntyy, tällä videolla Jordan B. Peterson selittä
    Yksinäisyys
    3
    253
  20. Jos syöt kasviksia, osallistut geneettiseen kokeiluun

Alkuihmiset eivät syöneet kasviksia koska ne olivat myrkyllisiä. Syötäviä kasveja kehitettiin vasta noin 4000 vuotta sit
    Ravinto ja ruokavaliot
    39
    238