Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
78
Kommenttia
2072
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sanoisin näitten muitten ihmisen elämän ihanuudesta että jonain päivänä niistä voi lukea iltalehden sivuilta missä naapurit kertovat "etteivät olisi ikinä uskonut niin mukavasta ja ystävällisestä henkilöstä".... Et koskaan tiedä minkälaista niillä on kotona suljettujen ovien takana, ulospäin kaikki kyllä aina näyttää niin täydelliseltä ja ihanalta.
Muuten en oikein tiedä mitä sanoa.
Mielestäni sellaisia "ihania ihmisiä" yksinkertaisesti ei ole olemassa, missään, ikinä. Se on täysi myytti että sellainen ihminen olisi jossain olemassa, en ole ikinä nähnyt sellaista tai kuullut sellaisen olemassaolosta. Se on täysin uskon asia, enkä usko sellaisen olemassaoloon ollenkaan.
Miksi sitten näyttää että kaikilla muilla on joku, ehkä siksi kun nämä ihmiset olivat valmiita tekemään isoja kompromisseja saadakseen jonkun siihen lähelleen, koska eivät kestäneet enää olla yksin. Eiväthän ne ikinä sitä myönnä, eivät edes ajattele itsekään sillä tavoin, vaan kääntävät asiat parhain päin, positiivinen puoli ylöspäin näkyville. Kuitenkin tuo kompromissi on se keino jolla he ovat löytäneet sen kumppanin. Monet ovat näissä liitoissa onnettomia, täysin ilman läheisyyttä, ongelmia, riitelyä jne. mutta ulospäin silti näytetään hymyilevää naamaa, koska niin vaan kuuluu tehdä, kulisseja pitää ylläpitää viimeiseen asti.
20.04.2024 22:34
En pidä itseäni ollenkaan "elämäniloisena" henkilönä... teen vaan sen mikä on pakko.
Voi olla että sinä koet tuon musiikin jotenkin täysin toisella tavoin, mutta kun minä kuuntelen tuota niin aistin siinä melankoliaa, haikeutta, taustalla surullisuutta, sinistä väriä. Ja voin siitä päätellä että tuontyylinen musiikki ei minulle sovi ollenkaan. JOS kuuntelen musiikkia niin haen siitä energiaa, siis tavoitteeni on saada siitä jotain irti, jotain hyötyä. Ilmeisesti ihmiset ovat erillaisia ja ehkä joku voi pitää tuontyylistä musiikkia positiivisena, tai niin että sillä olisi positiivinen vaikutus ihmiseen.
20.04.2024 21:58
Tuosta musiikista puuttuu sielu, siinä ei ole voimaa. Jos tuollaista kuuntelen niin se vain syö minun sielustani voimaa pois ja olo alkaa tuntumaan huonolta, ahdistus ja epätoivo lisääntyy. Itse en näe järkevänä kuunnella tuollaista musiikkia, tai tuota tyylisuuntaa ollenkaan.
20.04.2024 18:35
Generic EDM kuullostaa ihan joltain haukkumasanalta.... aivan kuin joku "senkin yleinen turhake"..
Jos joutuisin tuollaista kuuntelemaan joka työpäivä niin kyllä alkaisin harkitsemaan itsem*rhaa minäkin aika pian. Ehkä se kurja loppu johtuikin ihan siitä että kaveri altistui itse kaikkein eniten tuolle musiikilleen.
20.04.2024 18:29
Mikähän tämä genre on mitä hän edusti?
Itselleni kieltämättä ihan tuntematonta, mitä nyt jos radiosta joskus pakolla olen kuullut tuollaista, joten en välttämättä osaa sitä musiikkia arvostella oikealla tavalla. Ehkä tuo omassa genressään onkin huippu, hyvinkin mahdollista.
No, suomalaiset on hoitaneet pakolaisongelman paremmin kuin ruotsi, missä sota on arkipäivää kaupungien keskustoissa. Ainakaan vielä suomessa ei tuollaista ole, tiedä sitten tulevaisuutta.
Ei nyt juuri tule mieleen muuta.... varmaan joku asia kuitenkin oli missä suomi pärjää paremmin, en vaan nyt juuri muista sitä.
20.04.2024 18:21
"Myös hedelmiä"... Olisi pitänyt arvata että kun nainen osallistuu keskusteluun niin jotain sokeripitoista tulee heti pöytään...
20.04.2024 18:10
Paras naudanliha on ainoa mitä mies syö. Se on terveellisintä ja luonnollisinta lihaa mitä on olemassa, rasvahappokoostumus on oikea.
Sianliha on kaikkein haitallisinta, ennemmin vaikka kanaa sitten.
20.04.2024 18:08
En ihan tajua mistä tuon edelläkävijän tuohon keksit, kuullostaa tavanomaiselta discohumpalta, ei mitenkään ihmeelliseltä millään tapaa.
Wake me up kappaleessa on poikkeuksellisesti sentään hieman jotain musiikillista sisältöä, kuullostaa lähinnä euroviisukappaleelta. The Nights on myös ihan euroviisu-tasoa, miksei osallistunut niihin? Olisi hyvinkin voinut voittaa koko roskan.
Luulen että tuo tyyppi vihdoin tajusi miten ***kaa musaa tekee ja tapp*i itsensä sen takia. Ei nähnyt itsellään minkäänlaista musiikillista tulevaisuutta, muuten olisi varmasti halunnut jatkaa uraansa.
Ruotsalaiset on kyllä eteviä musiikin tekemisessä, aina ovat olleet, suomi jää täysin toiseksi tuossa.
20.04.2024 17:58
Luulin ihan että puhuit Children of Bodomin Alexi Laihosta.... mutta et sittenkään, ei siitä olekaan vielä kuutta vuotta.
20.04.2024 17:45
Ehkä voisit koittaa ottaa hieman rennommin joskus....
Lakkaat vaan välittämästä siitä mitä muut sanoo.
20.04.2024 17:03
Eipä taida olla.
Joudut varmaan valitsemaan vain yhden ominaisuuden.
20.04.2024 17:01
Hienoa kun kerrot todellisia asioita ja tunteita, tämä on arvokasta.
Itse omaksuin vihan myös suunnilleen noina samoina vuosina kuin sinä, ja sille polulle jäin. Se korvasi muut tunteeni ja pääsin niistä täysin eroon. On olemassa erillaisia vihan tunteita, hyviä ja huonoja, jos valitsee oikean niin se on voimaa. Olin sen vihan jo aiemmin tuntenut, satunnaisesti, se oli syvällä sielussani, kun lopulta sain siihen yhteyden, en tarvinnut enää mitään muuta. Se olen minä ja minä olen se.
Hylkäsin jumalan, ikinä siitä ei ollut mitään apua minulle, se ei auttanut yhdessäkään ongelmassa ikinä vaikka kuinka rukoilin ja pyysin kuin typerys.
Nyt selvitän ongelmat itse.
20.04.2024 15:08
Tiedän. Sitä tapahtuu jatkuvasti.
Mutta jos tuntisit minut, tietäisit ettet koskaan voi rakastua
20.04.2024 14:55
Jos meinaat täällä miehenä esiintyä niin sano sitten myös asiasi niinkuin mies.. Mies ei kirjoita sivukaupalla soopaa johon on kätketty jotain ihmeen ***tuilua.
Seuraavaksi varmaan myönnätkin että oikeasti olet feministi... en hämmästyisi yhtään.
Vaikutat jotenkin kovin aralta ihmiseltä, joten sovitaan nyt vaikka niin että minä olen väärässä koko ajan ja sinä olet oikeassa aina. Sinä olet hieno ihminen ja minä en. Minulle tuo nyt on ihan sama, tuollaisilla seikoilla ei ole minulle mitään merkitystä.
Voisitko nyt valistaa minua tietämätöntä, ja kertoa että mitä ihmettä oikein haet noilla treffeilläsi jotka eivät siis ole treffejä (vaan ainoastaan tapaamisia satunnaisten ihmisten kanssa?) mikä sinulla siis on motivaatio tuossa toiminnassa? En ymmärrä sitä, miksi nähdä niin paljon vaivaa tyhjän takia.
Kauanko olet tehnyt tuota, ja kauanko meinaat vielä jatkaa... 30 vuotta, 40 vuotta vielä lisää? Milloin vaan toteat ettei tästä mitään tule ja lähdet kävelemään.
20.04.2024 14:15
Nestekaasulla toimiva puhalluslamppu, sinappijauhetta peltitölkissä ja merisuolaa 20kg säkissä (tiesuola). Lihat vaan puuttuu.
20.04.2024 13:21
Tuo on muutes totta monen kohdalla, uskomatonta mutta totta. Toisilla ihmisillä se maailma on niin erillainen että sitä on vaikea edes käsittää, ja nämä ihmiset ovat niitä hiljaisia, eivät sano mitään. Mielestäni tästä pitäisi saada tietää lisää, siitä todellisuudesta, että millaista se on.
Itse just viime viikolla yhtenä päivänä juttelin 8 eri henkilön kanssa (joista kuusi oli naisia ja kaksi miehiä, ja kolme oli tuttuja muut tuntemattomia), joku toinen taas saattaa vuodessa jutella saman verran ihmisten kanssa kuin minä yhtenä päivänä kun menen käymään kaupungilla. Tuo todellisuus on monelle täysin tuntematon ja käsittämätön, ja silti nuo yksinäiset ihmiset kulkevat samoja katuja kuin sinä ja asuvat naapurinasi, ja kävelevät tiellä ohitsesi.
Jollain tasolla ajatus kiehtoo minua... kun itse en ole kovinkaan ihmis-ystävällinen henkilö... en oikeastaan pidä ihmisistä.
20.04.2024 13:11
Minun puolestani sinä voit pitää itseäsi vaikka lentävänä apinana, se ei liikuta minua yhtään. Ei kiinnosta.
20.04.2024 12:51
Mielestäni noin yleisesti ihmisen äly on dramaattisesti heikentynyt muutamissa vuosissa. Ehkä se liittyy älypuhelimien lisääntyneeseen käyttöön. Se näkyy varmasti näilläkin palstoilla.
Minusta on turhauttavaa keskustella täydellisten idioottien kanssa, joiden tietämys yleensä yhtään mistään on nollan tasoa. Ja kaikkeen aina reagoidaan tunteen vallassa, ne tunteet vaan vaihtelee milloin minkäkin idean tai ideologian mukaan. Eletään vaan jossain omassa mielikuvitusmaailmassa millä ei ole minkäänlaista kosketusta oikeaan todellisuuteen, fyysiseen maailmaan.
Tämä kaikki ottaa päähän. Se on turhauttavaa. Siitä seuraa pettymys ihmisiin, ihmisyyteen. Ainakin joskus oletin, tai luulin, että ihmisillä kuitenkin olisi jotain enemmänkin, edes jotain sielua.
Mutta ei ole. Ei älyä, ei sielua. Ei kertakaikkiaan mitään, vain tyhjyys korvien välissä kuin pieni musta-aukko johon kaikki informaatio ihmisen ympäriltä vain katoaa eikä koskaan tule takaisin ulos mitään kautta.
19.04.2024 23:50
Jotain ***tuilua tuo nyt on olevinaan, mutta mitään selvää siitä ei ota. Arvonimesi gollegessa on varmaan "master of bullshit"..
19.04.2024 22:45
Juu, hienoja ihmisiä, siinä nyt on ne suomen tulevaisuuden toivot.
19.04.2024 22:30
83 / 104