Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
77
Kommenttia
2065
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aika paljon teistä uskovaisistakin tapettaisiin mikäli raamatun lakeja noudatettaisiin.
Minäkin olisin tuossa listalla, nimittäin olen sekaantunut vainajahenkiin ja tietäjähenkiin. Muutama sata vuotta sitten minut olisi poltettu roviolla. Olenko syyllinen koska itse valitsin tehdä asioita jotka ovat kiellettyjä, en tiedä, mutta tuo kyky on minulla sielussani, en ole sitä valinnut vaan se valitsi minut.
14.04.2024 18:15
Onko tämäkin olkiukko, vai sammakko:
"9»Jos joku herjaa isäänsä tai äitiään, hänet on surmattava. Hän on itse ansainnut kuolemansa, koska on herjannut vanhempiaan. 10Jos mies tekee aviorikoksen toisen miehen vaimon kanssa, molemmat avionrikkojat, sekä mies että nainen, on surmattava.
11»Jos mies häpäisee oman isänsä makaamalla hänen vaimonsa kanssa, molemmat syylliset on surmattava; he ovat itse ansainneet kuolemansa. 12Jos mies makaa miniänsä kanssa, heidät on molemmat surmattava. He ovat tehneet luonnottoman teon ja ovat itse ansainneet kuolemansa. 13Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa. 14Jos joku ottaa vaimokseen naisen ja hänen äitinsä tai naisen ja hänen tyttärensä, se on törkeä teko, jonka vuoksi sekä mies että molemmat naiset on poltettava. Sen kaltaista törkeyttä ei saa sallia teidän keskuudessanne. 15Jos mies sekaantuu eläimeen, hänet on surmattava, ja myös eläin on surmattava. 16Jos nainen parittelee eläimen kanssa, surmattakoon sekä nainen että eläin. Molemmat on surmattava, sillä kumpikin on ansainnut kuolemansa. Jos joku makaa setänsä vaimon kanssa, hän häpäisee setänsä. Syylliset joutuvat kantamaan vastuun synnistään. Heidät on surmattava, eikä heille saa jäädä lapsia. 21Jos joku viettelee veljensä vaimon, hän tekee inhottavan teon. Koska hän on häpäissyt veljensä, syylliset on surmattava eikä heille saa jäädä lapsia. »Jos jossakussa miehessä tai naisessa puhuu vainaja- tai tietäjähenki, hänet on surmattava. Hänet kivitettäköön hengiltä, sillä hän on itse ansainnut kuolemansa.»"
Siis lyhyesti sanottuna, kaikki on surmattava kaikki on tapettava.
Miksi sitten te ottatte vain tuon yhden pienen kohdan tuosta kaikesta ja kohdistatte vihanne homoseksuaaleihin, mihin nuo kaikki muut kohdat unohtuivat? Tässä on nyt taustalla oltava jotain hämärää, jotain mikä liittyy teihin itseenne. Ehkä ette henkilökohtaisista syistä halua kohdistaa huomiota mihinkään muihin kohtiin, vain tuohon yhteen. Vaikka silti teidän omassa joukossanne on paljon homoseksuaaleja tai muulla tavalla seksuaalisesti poikkeavia henkilöitä, tämä on varma tieto.
Kuinka selitätte nämä ristiriidat?
14.04.2024 18:10
On sitten kristinusko ollut todella pahassa jamassa jos noin törkyinen ukko on sitä voinut puhdistaa millään tapaa.
14.04.2024 17:55
"Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja"
Youtube The American Preacher Spreading Hate
Pistää miettimään että kukahan se näitten kristinuskovaisten oikea "herra" todellisuudessa onkaan, kun saarnaavat vaan vihaa ja kuolemaa vääräuskoisille.
14.04.2024 17:08
Ja nämä on nyt vain niitä keveitä ja hauskoja lausuntoja, se mitä mieltä hän oli Juutalaisista on julkaisukelvotonta ja laitonta nykyaikana eikä niitä voi tänne laittaa esille, koska suomessa on "sananvapaus".
14.04.2024 16:53
Olen vain niin salaperäinen persoona.
Ehkä en vain jaksa innostua, en jaksa välittää.
Onko se vanhuutta, en tiedä.
14.04.2024 13:42
Siis en yleensä usko tälläisiin luonnehöpötyksiin yhtään, mutta nyt kun luin nuo niin tämä "Sininen" sopii minuun aivan täydellisesti! Siis aivan hämmästyttävän tarkasti. Tässä on ehkä jotain magiaa taustalla, se on ehkä henkisen alan harrastaja joka nämä on laatinut.
Ainoa mikä ei sovi minuun on tuo työ, kun itse olen aina tehnyt fyysistä työtä, varmaan nyt ihan fysiikastani johtuen, mutta se on tuntunut aina "väärältä" minulle ja turhauttavalta, ja selkeästi haluaisin ennemmin tehdä jotain älyyn perustuvaa työtä kuin fyysiseen voimaan perustuvaa.
14.04.2024 13:21
'Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.'
Entäs jos vihaa itseään (niin kuin moni tekee) niin saako sitten vihata lähimmäisiäänkin..? Se on vissiin ihan ok sitten.
14.04.2024 12:47
Tuo selitys ei ihan riitä, joku erityisen kiivas kiinnostus uskovaisilla on homoja kohtaan. Sen tiedän että papeissa on paljon homoja ym. poikkeavia henkilöitä. Tässä voi olla jonkinlainen sisäpiirin juttu mikä ehkä paljastuu vielä joskus.
Joskus kymmeniä vuosia sitten katsoin dokumentin jossa tutkittiin kromosomeja tai jotain vastaavaa, ehkä geenejä tms. ja siinä homo-henkilöltä löytyi poikkeava kromosomi tai geeni, joka selitti hänen suuntauksensa. Siis fyysinen juttu elimistössä joka aiheuttaa sen. Itse hän oli kovin hämmästynyt, eikä kovinkaan innostunut asiasta, ehkä, en tiedä, jospa hän oli hieman itsekin alkanut uskomaan siihen että se on valinta jonka voi tehdä itse, koska nykyään se on "hienoa" ja kannustettavaa. Lisäksi vaarana olisi joutua takaisin lääketieteen oppikirjoihin.
Se sinun jumalasi ei noita henkilöitä tule ikinä "parantamaan". Eikä se ole koskaan parantanut yhtään ketään muutakaan.
14.04.2024 12:26
Ok... sinun täytyy sitten etsiä jostain toinen empaatikko kenen kanssa keskustella...
14.04.2024 12:15
Varmaankin se on niin että täällä ei haluta poistaa niitä ikäviä kirjoituksia, sen takia minunkaan kirjoituksiani ei sensuroida... ne herättävät tunteita/reaktioita (eräs jossain toisessa keskustelussa ihmetteli kun kirjoituksiani ei poisteta...).
>>>Olen kokenut niin kovia aikoja elämässäni ettei moni tule ikinä kokemaan.>>>
Minkälaisia nuo kovat ajat sinulle ovat olleet?
>>>tulin surulliseksi kun jollain ei ollut mitä vaikka meidän perheellä oli. Minusta tuntui jo silloin että on väärin tämä epäoikeudenmukaisuus mikä meillä maailmassa vallitsee.>>>
Entä jos sanon niin että maailma on oikeudenmukainen, ja jokainen täällä saa juuri sen mitä ansaitseekin. Silloin on turha surra muiden tilannetta.
14.04.2024 00:51
>>>pieni viaton lapsi>>
Tuo oli varmaan vitsi?
Ei tuollaisia ole olemassakaan, muuta kuin saduissa.
Entä se toinen pieni viaton lapsi joka ampui niitä muita? Samanlainen "viatonhan" sekin oli, eikä edes vastuussa teostaan koska on "vain viaton lapsi".
Amerikassa se pääsisi sähkötuoliin, tai mikälie ruiske niillä nykyään on käytössä. Ja juuri amerikassa tuomittiin erään koluampujan vanhemmat linnaan pitkäksi ajaksi. V***n hieno maa.
14.04.2024 00:19
>>>Minä uskon kuitenkin että jokainen itse valitsee kuinka suhtautua elämään ja asennoituu. Vaikeat ajat voi mustata ne ajatukset. >>>
Ei kyse ole asennoitumisesta tai suhtautumisesta tai ajatuksista, kyse on sielusta.
En usko että sinunkaan sielusi on ollenkaan niin puhdas kuin kuvittelet.
13.04.2024 23:57
Jos välität toisista niin ehkä sitten voisit täällä puollustaa niitä joita vastaan hyökätään, jospa silloin tuntisit olosi paremmaksi, ja olisit tehnyt jotain asioiden muuttamiseksi.
Ihmisillä on pimeä puoli.
Itsekin luulin olevani kunnollinen ihminen kun aina noudatin lakia ja yritin toimia oikein, mutta kun tutustuin todelliseen itseeni sain nähdä että tuo edellä mainittu oli vain opittuja käyttäytymismalleja, vain pelkkää pintaa, ja pinnan alla oli jotain muuta, paljon synkempää. Ehkä se oli silloin jonkinlainen pettymys, tai järkytys, kun sitä oli pitkään luullut olevansa jotain mitä todellisuudessa ei oikeasti koskaan ollutkaan.
13.04.2024 23:02
Kun ei vaan olisi enää ikinä herännyt niin olisi ollut hyvä. Tosin ei olisi youtubessa näytetty sitten.
13.04.2024 22:04
Alistuminen siis on ratkaisu kaikkeen... ok, sen takia uskonto ei minulle sopinutkaan.
Mikähän siinä on että näitä uskovaisia erityisesti kiinnostaa homot ym. poikkeavat henkilöt tavattoman paljon? Aivan kuin koko uskonto keskittyisi näitten ympärille. Tietääkseni raamatussa mainitaan yhdessä kohdassa että homous on väärin tms. Mutta niin moni muukin asia on väärin, miksi siis tämä uskonto tai nämä uskovaiset erityisesti kohdistavat huomionsa, tai vihansa, tuohon yhteen mielestäni melko pieneen ihmisryhmään?
13.04.2024 21:54
Mutta silti voisit ainakin kokeilla, kirjautuneet käyttäjät yleensä suhtautuvat toisiinsa asiallisesti. Ehkä huomaisit erillaisen asenteen itseäsi kohtaan jos olisit kirjautuneena käyttäjänä. Ainahan sen tilin voi poistaa jos ei tästä pitänytkään.
13.04.2024 21:46
Ehkäpä näkisin niistä läpi aivan suoraan sieluun asti. Se ei ole kaunis näky koskaan.
Eikä se aloittaja edes pystyisi löytämään tuhatta ihmistä tunnissa joita osoittaa... ei edes sataa.
13.04.2024 18:09
Vastatkoon tuo anonyymi vielä, mutta luulisin kyllä että siihen liittyy erillaisia taika-rituaaleja, raamattu on nimittäin maaginen kirja ja sitä käytetään paljon erillaisissa magian menoissa mukana, joissain se on olennaisena osana. Ja raamatusta on poistettu paljon sivuja joissa oli ohjeita maagisten rituaalien suorittamiseen.
Tosin en tiedä liittyvätkö nämä mitenkään jeesus-juttuihin, kun tuo on aivan erillinen ja uusi lisäys varsinaiseen raamattuun, jälkikäteen kirjoitettu teos.
Itseäni kiinnostaisi kuulla että mitä mieltä itse oppi-isä Martti Lutter oli tästä kaikesta, hän vaikutti kovin vapaamieliseltä aikanaan, viini, laulu ja naiset kuuluivat hänen jokapäiväisiin harrastuksiinsa.
13.04.2024 18:07
Olisiko paremminkin niinpäin että ei-uskovaiset eivät pyydä jeesukselta anteeksi. Koska se olisi hullua.
Ja jeesus tuomitsee kaikki ikuiseen kadotukseen jotka eivät nöyrry ja mene polvilleen hänen edessään. Aika vit***mainen kaveri, noin lievästi sanottuna.
13.04.2024 17:43
89 / 104