Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

76

Kommenttia

2059

1. Nyt täytyy myöntää että minulla meni sekaisin nämä podcast- henkilöt, siis se vili viljakainen on se pitkä urheilullinen mies jonka näköinen olin nuorena eikä se heskari. Uutisartikkelin kuvatekstissä oli nimet väärässä järjestyksessä, ilmeisesti oikein kukaan ei tunne näitä tyyppejä. Siis olin nuorena pitkä ja komea ja urheilullinen, enkä edes yritä väittää että enää sellainen olisin... siitä on kymmeniä vuosia aikaa, ja nyt olen pitkä ja laiha, ja vanha.

Ensimmäinen kommentti tähän tulee olemaan että miksi sitten haluaisit nuoren ja kauniin naisen kun itse olet vanha ja huono blalblaablaaa!..... Vastaan jo etukäteen että voisi se nainen olla vanhakin ja upean näköinen, ei se ikä minua niin haittaa mitenkään. (mutta siis en nyt enää aio alkaa naisia jahtaamaan, minun puolestani ne saa olla ihan omissa oloissaan)
  2. Jos nyt ensin luetaan se artikkeli, niin siinä isä kertoo että lapsen äiti on täysin kylmä lastaan kohtaan, ei välitä vaikka se itkee eikä välitä siitä vaikkei se itkisikään, äidillä ei ole minkäänlaista kontaktia lapseen. Nyt anoppi huolehtii lapsesta, ja anoppi oli kuultuaan adoptiosta jopa kaapannut lapsen mukaansa ja mennyt asumaan hotelliin.
    Ilmeisesti on huolissaan lapsen hyvinvoinnista eikä uskalla jättää lasta vanhempien haltuun. Jospa isäkin on huolissaan siitä mitä äiti saattaisi tehdä lapselle jos on sen kanssa kahdestaan. Jokatapauksessa tuossa on taustalla paljon enemmän kuin vain se että vanhemmat haluavat viettää vapaata elämää.