Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
76
Kommenttia
2059
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Me tiedämme ehdottoman varmasti että saunatontut perustuvat todelliseen kansanperinteeseen, ja yhä nämä kuuluvat muihin sivistyneempiin kulttuureihin kuin perussuomalaiseen kulttuuriin.
06.04.2024 12:06
Nyt täytyy myöntää että minulla meni sekaisin nämä podcast- henkilöt, siis se vili viljakainen on se pitkä urheilullinen mies jonka näköinen olin nuorena eikä se heskari. Uutisartikkelin kuvatekstissä oli nimet väärässä järjestyksessä, ilmeisesti oikein kukaan ei tunne näitä tyyppejä. Siis olin nuorena pitkä ja komea ja urheilullinen, enkä edes yritä väittää että enää sellainen olisin... siitä on kymmeniä vuosia aikaa, ja nyt olen pitkä ja laiha, ja vanha.
Ensimmäinen kommentti tähän tulee olemaan että miksi sitten haluaisit nuoren ja kauniin naisen kun itse olet vanha ja huono blalblaablaaa!..... Vastaan jo etukäteen että voisi se nainen olla vanhakin ja upean näköinen, ei se ikä minua niin haittaa mitenkään. (mutta siis en nyt enää aio alkaa naisia jahtaamaan, minun puolestani ne saa olla ihan omissa oloissaan)
06.04.2024 12:04
Niinpä, onko pakko kuunnella jos jutut ei miellytä. Eikö kuulijalla ole vastuuta siitä mitä itse menee kuuntelemaan.
Luulen että kavereilla oli paljon naisfaneja... ja nämä pettyivät karvaasti kun kaverit kerrankin laukoivat aitoja mielipiteitään ääneen, ja näitten ex-naisfanien taholta alkoi lynkkauskampanja näitä heppuja kohtaan.
06.04.2024 00:23
Niin, puhut kommentoinnista, eivät ne naiset sano sitä ääneen mitä ajattelevat. Ja jos sanovat niin kuiskaavat vain toiselle naiselle.
Tuossa alkuperäisessä jutussa kyse ei ollut kenenkään haukkumisesta, vaan henkilön omista mieltymyksistä totemalla yleisesti mistä ei ainakaan pidä/mitä ei hyväksy. Olen täysin samaa mieltä että olisi sen voinut ilmaista monella muulla tapaa, kiertoilmauksin, negaatiolla tms. mutta kuten jo totesin, nämä kaverit eivät ole mitään järjenjättiläisiä eivätkä sanan säilän mestareita. Mitä muuta voi heiltä odottaa kuin juuri tuon mitä sanoivat. Eivät varmasti osanneet odottaa sitä että naiset ottavat jonkun yleisen kommentin henkilökohtaisesti, ei sitä vaan voi tajuta että niin käy.
06.04.2024 00:18
En usko että nuo tyypit ovat missään väittäneet olevansa fiksuja, eivätkö he ole jotain urheilijoita tms. Eivät he osaa muulla tavoin puhua kuin yksinkertaisesti yksinkertaisia käsitteitä käyttäen.
Nyt siis sellaisten ihmisten mielipiteet täytyy sensuroida joilla on heikko ilmaisukyky. Jokainen julkaistava sana pitää käsitellä ja prosessoida koneiston läpi joka määrittää onko se julkaisukelpoinen sana tai käsite, ja se muuttuu vieläpä joka päivä mikä on poliittisesti korrektia ja mikä ei ole. Muutama kymmenen vuotta sitten on kirjoitettu kirjoja joita nyt ei julkaistaisi ikinä, ja näitä vanhoja 1900l alun kirjoja sensuroidaan ja tekstiä muutellaan poliittisesti korrektiksi.
05.04.2024 23:59
>>>>Naiset ovat vain luonnostaan aika hienotunteisia mielipiteittensä suhteen koska ovat keskimäärin miehiä empaattisempia.>>>>>
Tuo nyt on niin täyttä p***kaa kun vaan voi olla! Aivan täyttä ****666
Naiset vaan ESITTÄÄ olevansa jotain muuta kuin mitä ovat, koska he hyödyttää heitä monin eri tavoin. Naiset juonittelevat ja ovat salakavalia, miehet taas ratkaisevat asiat ihan eri tavalla.
Minä olin se joka sanoi että pitäisi olla miehille oma ilmaisukanava jossa voi vapaasti sanoa mielipiteitään ilman pelkoa siitä että joutuu oikeuteen, tai yleisön lynkattavaksi. Miksi toisen sukupuolen mielipiteitä pitää sensuroida kun toinen sukupuoli saa vapaasti puhua kaikkea täyttä ***kaa minkä jokainen tajuaa jolla vähänkin on järkeä päässä ja joka ymmärtää reaalimaailmasta ja oikeasta elämästä mitään.
05.04.2024 23:50
Hah hah hah haaa! Tuo on muutens totta, monessakin tapauksessa.. Mies on joku 160cm ja nainen 175cm ja valtava, olen nähnyt monta semmoista. Kukin tyylillään kait..
05.04.2024 23:40
No mitä ne sitten olivat?
05.04.2024 23:23
Mistä tiedät mitä ne oli?
Pimeässä liikkuu kaikenlaista, yleensä huonoja juttuja.
05.04.2024 23:16
Mitä H******ä, tämä aloitus oli vuodelta 2010!
että tämmöisiä "keskusteluja" täällä sitten
05.04.2024 22:52
Ensimmäinen järkevä vastaus... ja tietenkin mieheltä.
Tuo empatiaa hakeva osapuoli taitaa olla feminiininen henkilö... feminiinit eivät taida paljoa itse tuntea empatiaa, vaan haluavat saada sitä itselleen. Siksi heille on niin ehdottoman tärkeää että mies osaa tuntea empatiaa.
05.04.2024 22:49
Ongelmia ei saa lähettää muitten harmiksi....
05.04.2024 22:45
Täysin 100% mahdollista että olet kirottu tai että ruukkuun liittyi jotain muuta vihamielistä energiaa. Ethän tiedä mistä se ruukku on kotoisin, mitä se ruukku on "nähnyt" ja todistanut. Ilmeisesti jotain siihen ruukkuun liittyvää oli jos ilmiöt vähenivät. Myös on mahdollista että asuntoosi on kätketty jotain, kirottua. Ehkä sinulla on joku vihamies, ehkä olet joutunut kohteeksi vain sattumalta, joku haluaa kokeilla kykyjään ja sinä olet koekaniini.
Toinen mahdollisuus on että asunnossasi on jotain pysyvää, ja jokin voimakas tilanne siellä nyt aktivoi energian.
Olen alan harrastaja ja kohdannut kaikenlaisia henkiolentoja, olen nähnyt liikkuvia esineitä usein ja hyvin paljon muutakin.
05.04.2024 19:31
>>>>Tokkopa olet edes kykenevä uskomaan>>>>
Hämmästyttävää kyllä, olet täysin oikeassa, kirjaimellisesti.
Ehkä sinulla onkin jonkinlaisia kykyjä.
Jouduin aikoinaan jättämään uskonnot koska en kyennyt uskomaan tarpeeksi.
05.04.2024 19:15
Siis piilokameraohjelmista on vaan leikattu pois ne kaikki kymmenet pyyteettömästi auttavat ja empaattiset naiset jotta saadaan ruutuun jotain parempaa. Ok.
Aika iso salaliitto siis kyseessä ilmeisesti. Enpä ole tuollaisesta edes kuullutkaan aiemmin, mahtaa olla hyvin salainen salaliitto kyseessä sitten.
05.04.2024 19:11
Tunsin nuorempana kyllä, mutta siitä on niin pitkä aika etten oikein muista tarkasti millaista se oli. Voisin varmaan yhä tuntea jos haluaisin niin, en vaan näe minkäänlaista syytä siihen. Enkä tähänkään aloitukseen saanut minkäänlaisia järkeviä perusteita että miksi pitäisi tuntea sellaista.
Aloin vaan miettimään asiaa kun väitettiin että olen jollain tavalla "väärä" jos en sitä tunne, tai että menetän jotain tms. Ja lisäksi minut luokitellaan "huonoon kastiin" kuten sinäkin tuossa heti teit.
05.04.2024 18:50
Voin lohdutuksesi kertoa että et ole koskaan yksin kun pimeässä istut ja vietät yötä, siellä on aina jotain muutakin paikalla, varsinkin klo 02 - 03 aikoihin
05.04.2024 18:11
Siis johtuen siitä mitä minä itse olen, nämä hienot ja kunnolliset naiset eivät vaivaudu edes keskustelemaan kanssani vaan käyttäen selvänäkökykyjään tunnistavat heti mikä minä olen ja menevät menojaan nokka pystyssä... sen takia en ikinä näitä näe missään, edes keskustelupalstoilla tai lehtien sivuilla tai ed.mainituissa piilokameraohjelmissa. Ok.
05.04.2024 17:52
On varmasti hyvin vaikea löytää oikeita ja aitoja ihmisiä mistään.
Mitä olen katsonut piilokamerajuttuja missä esim. esitetään kadulla köyhää ja pyydetään apua (niissä on monia erillaisia tilanteita) niin kyllä ne miehet on niitä jotka on välittäneet ja oikeasti auttaneet. En muista että nainen olisi ketään auttanut. Mutta jos on joku poliittinen juttu, rasistinen tms. niin silloin se nainen kyllä on paikalla huutamassa kovaan ääneen ja vaatimassa oikeutta....
05.04.2024 17:44
Jos nyt ensin luetaan se artikkeli, niin siinä isä kertoo että lapsen äiti on täysin kylmä lastaan kohtaan, ei välitä vaikka se itkee eikä välitä siitä vaikkei se itkisikään, äidillä ei ole minkäänlaista kontaktia lapseen. Nyt anoppi huolehtii lapsesta, ja anoppi oli kuultuaan adoptiosta jopa kaapannut lapsen mukaansa ja mennyt asumaan hotelliin.
Ilmeisesti on huolissaan lapsen hyvinvoinnista eikä uskalla jättää lasta vanhempien haltuun. Jospa isäkin on huolissaan siitä mitä äiti saattaisi tehdä lapselle jos on sen kanssa kahdestaan. Jokatapauksessa tuossa on taustalla paljon enemmän kuin vain se että vanhemmat haluavat viettää vapaata elämää.
05.04.2024 17:39
97 / 103