Vapaa kuvaus

''Ei vihan ja rakkauden välissä ole vähäistä rajaa vaan varsinainen kiinanmuuri ja vielä vartiosotilaat!'' -D.r House Suosikkibändit/artistit: kotiteollisuus, Linkin Park, No Man's Band, Sonata Arctica, Stam1na, Volbeat, Turmion Kätilöt, Red Hot Chili Peppers Suosikkileffat: American Beauty, Apocalypto, Käsky, Saw, Step Up, Lucky you Lempikirjat: Kathy Reichsin kirjat, Sandra Brownin kirjat Katson tv:stä mieluiten: House, Bones, heroes, Gossip girl, frendit, salatut elämät, Sinkkuelämää, Pasila Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Aloituksia

0

Kommenttia

3

1. Dacaamo hei, aika asiatonta on tuo sun käyttäytyminen. Mitä joku tyylisuuntaus kertoo ihmisestä? Voihan sitä joku pitää vaikka hevi/gootti-tyylisestä pukeutumisesta, vaikka ei kuuntelisi itse musiikkia, tai toisin päin.
    Ja millä tavoin heviä-kuuntelevat on raukkoja? tai mitä se ylipäätään sun persettä kutittaa jos joku haluaa pukeutua mustaan? Itse pidän kyseisestä musiikista, mutta pukeutumistyylini ei ole teidän stereotypioiden mukainen. Ja lisäänpä vielä, että voi sitä "hevari" kuunnella välillä vaikka sitä röllipeikkoakin. Juuri tollasia kaltaisiasi sulkeutuneita ihmisiä hevarit harvoin on, ainakin ne kaikki joihin itse olen törmännyt. Rentoja, mukavia heppuja. Väittäisin että ainankin avoimempia kuin sinä.. Liekkö sinulle sitten joku "pitkätukka" joskus tehnyt jotain pahaa, tai oletko saanut turpaan hevarilta niin että hävettää ja vihaat heitä yli kaiken.. Ken tietää, kun et edes perustele kommenttejasi :)