Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
atzalea
profiilit
atzalea
atzalea
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
21
Kommenttia
694
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
voisi tulla liian paksu opus!!!!
pitäsikö kirjoittaa sitten myös.... vältä kohellukset opas.........ihan tasapuolisuuden nimissä, mutta sen joutuisi kirjoittamaan joku muu.....en minä ainakaan tiedä miten niitä vältetään...
07.11.2005 11:45
jo pelästyin...että saunan lisäksi....nain vapaallani...sillain siinä luki, en kyllä ala mitään jos siellä kirjoitusten lomassa vielä teurot!!!!!!!!
ota tumput pois ja laita sormikkaat, niilä on helpompi kirjoittaa...
07.11.2005 11:42
siis meinaat että tungen oman ahterini uuniin....
vois se onnistua jos oikein ensin treenaisin vaikka joogaa...
ajateelin kyllä lähinnä joulukinkkua...hassu!!!!
07.11.2005 11:39
sekö sinun aloituksella ollut???
mitä himpulaa.....
07.11.2005 11:36
sanonut sille ,että ei se ollut vahinko ollenkaan vaan ihan muina naisina aattelit pummia kyydin kotiin....
nyt loppui minulta kommellus-muistot...
tai on niitä mutta ei kaikkea tohdi jukisesti kertoa...huih!
07.11.2005 11:35
justiinsa menet saunaan?????
siellä meneekin kauemmin kuin suihkussa...
ota vihta ja piekse itsesi kunnolla....se laittaa veren kiertämään...sitten lämmin pumpulipaituli ja villasukat...tumppuja ei kantsi laittaa koska ne kädessä on vaikea huuhailla....
07.11.2005 11:32
hyvä että muistutit...eikä kinkkuakaan parane jättää...
07.11.2005 11:28
toki....hih
ja ajattele kerran kaupassa sohlasin oikein kunnolla... puhuin ihan ventovieraalle lapselle kun luulin omani olevan vieressä...ei ollut...oma oli jo odottamassa kassan toisella puolen.....
otin ihan väärät kärryt kun häkellyin siitä ventovieerasta lapsesta ja sellainen mummeli tuli tuohtuneena perässä ja otti kärryt...hain nolona omani...
sitten kun poistuimme kaupasta ,lykkäsin kärryt muiden jokkoon ja jätin sormeni sinne kahden kärryn väliin...
jostakin kumman syystä en käynyt siellä sillä viikolla enään.....
07.11.2005 11:27
se...pippana vai poppana...jokin sinne päin...
nyt olen freesi ja virkeä....suihku on muuten oiva keksintö...paituleiden lisäksi...
07.11.2005 11:22
ihan mahdoton on...
meillä tyttö valtaa koneen oitis kun tulee koulusta...sitten on turha yrittää änkeytyä tänne ollenkaan...
olis se näky kun kissa vielä naputtelis täällä päivän aikana...onneksi ei sentään...
07.11.2005 11:21
olet vielä täällä...enkös ollutkin nopea...kävin suihkussa pikavauhtia ettei vaan mitään jää näkemättä tai lukematta...
07.11.2005 11:13
sellaista kokeillut, voihan nenä!!! hih se sopii tähän hyvin...
mutta oletkos kokeillutkoskaan jättää hiuksiasi oven väliin kun itse olet jo kovaa vauhtia menossa ...sekin onnistuu
ei minulla enään kun hiukset ovat lyhyet mutta ennen vanhaan...
07.11.2005 11:12
kun sun ei sitten tarvi enään maastoutua ollenkaan kun sulla on se paituli....
se teksti juuri hämää kaikkia...ne luulee tai se lekuri luulee näkevänsä sut mutta ei sitten näekkään kun ei enään ole varma eikä osaa päättää.....näkekkö vai ei, siinä vaiheessa sinä olet jo poissa näkyvistä...
eikös olekkin huippu paituli....
menen hetkeksi pois ,mutta palaan ihan kohta...älä karkaa sillä välin...!!!!
07.11.2005 10:53
elävä kinkkumittari...
onneksi jouluna kinkku on hengetön ettei sitä satu.....
07.11.2005 10:50
ei sitten voi muuta kuin uskoa....
minun kissani on siis todella mensan-ainesta ...
tässä on sitten vaan sellainen juttu että nyt joudun tappelemaan koneenkäyttö vuorosta vielä kissankin kanssa....iuh1
en varmaan kohta pääse ollenkaan enään koneelle....
07.11.2005 10:48
taida kokeilla...se onnistuu pian liiankin hyvin..
minun pravuuri on edelleen se liihoittelu paitulissa vauhdilla ja tarrautuminen ovenkahvaan hihasta...siitä kellahdus sellälleen ...ilman kierrettä suorilta jaloilta...olekos kokeillut sitä????
07.11.2005 10:45
kamalaa....
oikso sun oikeesti pitänyt muka mennä se puikko kankussa lääkäriin???
kyllähän jokaisen reaktio varmasti olisi saada äkkiä puikko pois!!!
07.11.2005 10:39
kunnon opetuksessa meidän kolli on vallan huippu!!!! voin sanoa että kiivastuessaan kisukki ei armoa tunne....
todisteena siitä arpien peittämät jalkani ja kädet.....
maastoutumispaituliin sopisi teksi....ET NÄE MINUA VAIKKA LUULET NIIN!
se hämää sillain sopivasti, varsinkin just lääkäreitä, ne ei katos sitten oikein tiedä näkeekö ne vai ei....
07.11.2005 10:36
.....ei ole mahdollista!!!! tai onhan se...voi nenä tuohon en minäkään pysty!!!!
07.11.2005 10:29
sananvapaus ja eläköön kissojen vapautusrintama!!!!
taas tuli uusi paituli teksti mieleen...
ANNA KISSASI PUHUA PUOLESTASI!!!
tässä hiljakkoin muuten rutisin täällä kun jätin sormeni vetolaatikon väliin...ajattele mikä tyhmyyden huipennus...työnsin laatikon keveästi lonkkaliikkeellä vauhtiin ja sormet oli siellä välissä...siis itse aiheutettu vamma...jälleen kerran...
07.11.2005 10:28
31 / 35