Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

21

Kommenttia

694

1. ystäväni puhui

pystyperämallisesta autosta, ja siitä tulikin sitten mieleeni, mitä jos ihmisiäkin luokiteltaisiin erilaisilla perämalle
    Huuhaa
    6
    552
  2. tulin tekemään

huuhaasta enisenlaisen! epätoivoinen yritykseni kumpuaa syvältä sisuksistani!! (huom. en ollut eilen baarissa, en ole hu
    Huuhaa
    5
    310
  3. 1-2 vuotta sitten

ruodimme täällä sanontaa joka kuuseen kurkoittaa se katjaan kapsahtaa! olen siitä lähtien pohtinut, että minne ihmeesee
    Huuhaa
    3
    260
  4. ihan pakko kysyä!!!!

onko uuteen järjestöömme halukkaita liityjiä? helteen uhrit ry , on uusi monipuolinen järjestö joka takaa jäsenilleen v
    Huuhaa
    8
    438
  5. nyt

heittäydyn vallan villiksi ja juon yhden snapsin... huh !!! mitähän tästäkin seuraa
    Huuhaa
    5
    211
  6. miten sanon

ystävällisesti, huonosti suomea ymmärtäville, että se saakelin ovien paiskominen ennen seitsemää aamulla saa loppua!!!
    Huuhaa
    12
    426
  7. heräsin

juuri kolmen tunnin päiväunilta! onko kaikki vielä niinkuin ennenkin vai onko unosteni aikana tapahtunut mitään mullista
    Huuhaa
    131
    1511
  8. ohimolohkossani

nippailee... olenko kenties kiristänyt pinnaani liiaksi? en ole kyllä himannut tehneeni niin... voiko ihminen tietämättä
    Huuhaa
    5
    627
  9. joka

kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa....????? miten tuo on mahdollista jos katajia ei ole lähimaillakaan......höh
    Huuhaa
    10
    417
  10. totta ja tarua näkemisestä

optisenalan tiedotuskeskuksen aikuisnäöntutkimus v.1999 paljastaa..... LAINALASIT heikentävät näköä= tarua.....ne eivät
    Huuhaa
    31
    664
  11. täällä

on ollut nyt paljon puhetta vonkaamisesta ja kutemisesta.....joten ajattelin aloittaa vonkaamisen !!!!! kutemisen aloitt
    Huuhaa
    20
    1051
  12. vieressäni

on puhelimen ohjekirja ja olen yrittänyt lukea sitä.....siinä väitetään sen tekstin olevan suomea mutta pas... marjat sa
    Huuhaa
    67
    1267
  13. pikkusieluinen

.....onko heitä???? ja mistä sellaisen tunnistaa??? entäs sitten isosieluinen...??? minä olen varmaankin keskisieluinen.
    Huuhaa
    25
    741
  14. ei sitten

minkäänlaista ideaa aloitukseen ole minulla ..... pakko oli kuitenkin taas laittaa lusikkansa tähänkin soppaan.....aikas
    Huuhaa
    47
    703
  15. jos lähtisin

matkalle...saisinko mennä/joutuisinko menemään siihen hihnalle joka kuljettaa matkalaukkuja???? läpivalaistaisiinko minu
    Huuhaa
    76
    972
  16. olenko ymmärtänyt

oikein?????? olen saanut vastuullisen tehtävän ja siihen ohjeet...mutta olenko käsittänyt ohjeet oikein......???? -sauno
    Huuhaa
    62
    988
  17. mayday!!!!!!!

tosi kyseessä, koneeni on kaapattu! murrosikäterroristi heräsi tähän aikaan, en usko todeksi ...kaiken lisäksi koneen ka
    Huuhaa
    21
    941
  18. tässä

alkaa ihan hermostuttamaan kun tuota lunta vaan sataa kaiken aikaa, tuleeko siis kesää tänävuonna ollenkaan?????? onko k
    Huuhaa
    36
    739
  19. arvatkaas

huuhaalaiset!!!! mitä tapahtuu jos yrittää ommella ompelukoneella ja kolmesta puolasta langat menee myttyrälle peräkkäi
    Huuhaa
    194
    2552
  20. kävi

niin ikävästi itselleni juuri, että jätin sormeni keittiön vetolaatikon väliin......auts! päätin tulla hakemaan sääliä j
    Huuhaa
    65
    757