.....onko heitä???? ja mistä sellaisen tunnistaa??? entäs sitten isosieluinen...??? minä olen varmaankin keskisieluinen...suurieleinen ja pikkumainen...hih
pikkusieluinen
25
741
Vastaukset
- yksitypy
sielua on olemassa. Mutta jos nuo kaikki sielut omaa, niin oliskohan se sitä laajasieluinen, suursieluinen tai suurpiirteinen? :=))))
Suurpiirteisiä luulisin kuitenkin olevan koko huuhaapoppoon :=)))väkeä...suurpiirteistä ja suurieleistä......en tiedä haluaisinko omata kaikkia mahdollisia sieluja...keskisieluisuus taitaa riittää minulle.....
suurpiirteisyys voi toisaalta olla hyve....toisaalta taas...no joo...liikaa analysointia....- yksitypy
amaryllie1 kirjoitti:
väkeä...suurpiirteistä ja suurieleistä......en tiedä haluaisinko omata kaikkia mahdollisia sieluja...keskisieluisuus taitaa riittää minulle.....
suurpiirteisyys voi toisaalta olla hyve....toisaalta taas...no joo...liikaa analysointia....kulkijahan se on varmaan paras, mutta ei maantiellä :=)))
Suurpiirteisyys on hyvä piirre ihmisessä, mutta siinäkin rajansa. Miehet ne niitä suurpiirteisiä enemmän kait onkin :=)))) yksitypy kirjoitti:
kulkijahan se on varmaan paras, mutta ei maantiellä :=)))
Suurpiirteisyys on hyvä piirre ihmisessä, mutta siinäkin rajansa. Miehet ne niitä suurpiirteisiä enemmän kait onkin :=))))ei ole todellakaan turvallista kulkea....hui!
suurpiirteisiä miehiä tunnen aikas monta...niin se vaan taitaa olla ,että enimmistö suurpiirteisistä on miehiä...
nyt taidan saada tuosta lausunnosta huutia kaikilta huuhaan miehiltä...mutta kestän sen kuin ...nainen!!!!!- yksitypy
amaryllie1 kirjoitti:
ei ole todellakaan turvallista kulkea....hui!
suurpiirteisiä miehiä tunnen aikas monta...niin se vaan taitaa olla ,että enimmistö suurpiirteisistä on miehiä...
nyt taidan saada tuosta lausunnosta huutia kaikilta huuhaan miehiltä...mutta kestän sen kuin ...nainen!!!!!että saat huutia, kun miehet ovat jopa ylpeitä siitä et heitä sanotaan suurpiirteisiksi. Tulevat kohta kiitteleen meitä :=)))
yksitypy kirjoitti:
että saat huutia, kun miehet ovat jopa ylpeitä siitä et heitä sanotaan suurpiirteisiksi. Tulevat kohta kiitteleen meitä :=)))
tapauksessa ...asennoidunkin ottamaan vastaan kiitoksia...sakinhivutuksen asemasta...
olin jo varustautunut rei"itetyillä silmälapuilla.....niistä reikäsistä olisin voinut sitten lukea vain joka toisen haukkumasanan....voin siis riisua ne.....- yksitypy
amaryllie1 kirjoitti:
tapauksessa ...asennoidunkin ottamaan vastaan kiitoksia...sakinhivutuksen asemasta...
olin jo varustautunut rei"itetyillä silmälapuilla.....niistä reikäsistä olisin voinut sitten lukea vain joka toisen haukkumasanan....voin siis riisua ne.....tehdään. Olet muuten rekannut nikkisi. Vai onko se ollut ennenkin rekattuna? En muista nähneeni? :=))
yksitypy kirjoitti:
tehdään. Olet muuten rekannut nikkisi. Vai onko se ollut ennenkin rekattuna? En muista nähneeni? :=))
tuo ollut rekattuna jo kauan...kauan...
en vain kerkiä usein täällä käymään ja siksi jää monesti kirjautumatta....ja naputtelen sitten tuon amaryllien vaikka helpompi olisi huuhailla kirjautuneena.......
- maltti
joukkosieluinen,,,
- yksitypy
amaryllie1 kirjoitti:
monimutkaiselta.......kuinka joukkosieluisuus näkyy ihmisessä...????
siinä pitää antaa sielunsa kaikille. Laittaa sielu jakoon :=)))
Laulussakin sanotaan, et sulle silmäni annan, annan hiukset huulet kaiken.. Koko elämäni annan jne.. :=)) yksitypy kirjoitti:
siinä pitää antaa sielunsa kaikille. Laittaa sielu jakoon :=)))
Laulussakin sanotaan, et sulle silmäni annan, annan hiukset huulet kaiken.. Koko elämäni annan jne.. :=))raakalaismaiselta tuntuu....iuh!!! mieti...joutuisit repimään keskisieluisuutesi kappaleiksi....riipimään sen ulos ja jakamaan kaikille....ei ei...minä en suostu moiseen joukkosieluisuuteen! se kuulostaa jotenkin ihan liian suurpiirteiseltä.......
- kipparinoma
ilmoittautuu...Täällä olen paituleineni...Ja puhelimessa...Palaan asiaan , kunhan puhelu loppuu;o/
- oletko jo niin
riippuvainen että pitää samaan aikaan riippua koneella kun riiput puhelimessa hohhoijaa
jessus noita sun kilometri puheluitas....olen ootellut hädissäni sielu nurin niskoin ja ilmoittautunut jo anonyymit keskisieluiset ry:n kokoukseen...siellä käsitellään aihetta...miten olen ajautunut paituli nuripäin näin vakavien asioiden äärelle....
oletko jo niin kirjoitti:
riippuvainen että pitää samaan aikaan riippua koneella kun riiput puhelimessa hohhoijaa
kunniaan....!!!! me olemme quun kanssa tulevaisuuden riippuliitäjiä!!!!!
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
jessus noita sun kilometri puheluitas....olen ootellut hädissäni sielu nurin niskoin ja ilmoittautunut jo anonyymit keskisieluiset ry:n kokoukseen...siellä käsitellään aihetta...miten olen ajautunut paituli nuripäin näin vakavien asioiden äärelle....
tälläiselle riippusieluiselle...Terveisiä vain kyselijälle....;o)))
kipparinoma kirjoitti:
tälläiselle riippusieluiselle...Terveisiä vain kyselijälle....;o)))
siinä olisikin ideaa...ajatteles !!! tulevaisuuden riippuliitäjät kaikilla sieluisuuksilla....yhdenmukaiset paitulit päällä....
amaryllie1 kirjoitti:
siinä olisikin ideaa...ajatteles !!! tulevaisuuden riippuliitäjät kaikilla sieluisuuksilla....yhdenmukaiset paitulit päällä....
lopetas nyt se puhelu ,että kerkiän edes pari valittua sanaa vaihtaa sun kanssas ennenkuin nuoriso tulee ja valloittaa koneen....lyö luuri korvaan sille jollekkin joka sua pidättelee....
- maltti
amaryllie1 kirjoitti:
lopetas nyt se puhelu ,että kerkiän edes pari valittua sanaa vaihtaa sun kanssas ennenkuin nuoriso tulee ja valloittaa koneen....lyö luuri korvaan sille jollekkin joka sua pidättelee....
lyö luuria korvaan,,,ei tunnu kivalta,,,kokemusta on
maltti kirjoitti:
lyö luuria korvaan,,,ei tunnu kivalta,,,kokemusta on
minä suinkaan...yllytin vain tuota quuta mutta se on niin kiltti ettei tottele ollenkaan....
mä karjun sulle nyt täällä jo!!!!!
mun tilaisuus huuhailla hupenee kokoajan....
koitan pysyä tyynenä ja hengittää rauhallisesti...hyperventiloin ihan justiinsa...
KISSAAAA ,tuos paperipussi mulle!!!!! et saa repiä sitä...!!!- >^.^<
amaryllie1 kirjoitti:
nyt poistua....hyvää yötä!!!!
nyt mie..auu taisin myöhästyä pussini kanssa. Nh, kai se nyt sitte saa repiä kraaps..kriipss..
>^.^< kirjoitti:
nyt mie..auu taisin myöhästyä pussini kanssa. Nh, kai se nyt sitte saa repiä kraaps..kriipss..
sun kanssas...tässä sitä saa olla pussitta tainnoksissa kun kissa riekaloi pussukan....
kiitos kuitenkin ......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131