tosi kyseessä, koneeni on kaapattu! murrosikäterroristi heräsi tähän aikaan, en usko todeksi ...kaiken lisäksi koneen kaappaus on käynnissä!!!!!
IRTI!!!!
johan on mahdotonta toimintaa...keskellä kaunista tiistai aamua teini hortoilee puoliunessa, ainoana tehtävänään kaapata äitikältä tietokone kesken huuhailun!!!!
mayday!!!!!!!
21
941
Vastaukset
- unine
mä nukun vielä!
- aliisa
mulle käy noin joka päivä,mulla on useampii tossa jakamassa mun kanssani konetta!hitto,kun ei ne nukukaan pitkään,vaikka on KESÄLOMA!!!
- amaryllie
kehitellä jokin vastaisku.....ei tämä oikein ole reilua ,että äitkät saa vaan armopaloja koneesta......
Kesälomalla lasten ja nuorten pitää nukkua pitkään!!!!! eikös meidän nuoret ollenkaan sellaista ymmärrä...joku roti pitää tähän saada !!!
- kipparinoma
ne on...:o)))))))))))))))))
Ne on joskus ihanan herttaisia ja joskus taas ei....Ne huomaa äideissään ihan kamalia ja qummallisia vikoja....Olenkin sitä mieltä et nimenomaan noilla tyttöpuolisilla terroristeillä on hurjan huono näkö....Sitäpaitsi ne ei todellakaan viel viisitoistavuotiaanakaan tunne kelloa....Minut herätettiin tänä aamuna ennen kukonlaulua..No kohta se ihanuun on mamin luona:o)))))))))))))))))- amaryllie
sinun kirjoituksesta tulikin mieleeni sellainen ajatus, jos nuoret herää ennen kukonlaulua pitää siis sen kukonlaulu estää jollakin tapaa!!!!!
katsos jo nuoret ei osaa edes odottaa sitä kukonlaulua niin ne ei tiedä herätä ennen sitä!!!!
jestas että mä olen älykäs!!!!!!
millälailla me se kukonlaulu estetään???? ja kuinka montaa kukkoa pitää estää laulamasta?????
olisiko ehdotusta!!!! laitetaanko pyyntö kaikille kukon omistajille että teippaa kukkonsa nokan???? - kipparinoma
amaryllie kirjoitti:
sinun kirjoituksesta tulikin mieleeni sellainen ajatus, jos nuoret herää ennen kukonlaulua pitää siis sen kukonlaulu estää jollakin tapaa!!!!!
katsos jo nuoret ei osaa edes odottaa sitä kukonlaulua niin ne ei tiedä herätä ennen sitä!!!!
jestas että mä olen älykäs!!!!!!
millälailla me se kukonlaulu estetään???? ja kuinka montaa kukkoa pitää estää laulamasta?????
olisiko ehdotusta!!!! laitetaanko pyyntö kaikille kukon omistajille että teippaa kukkonsa nokan????joista näin kamalia painajaisunia koko viime yön...Heiiiiiiii...siitäpäs keksinkin...se Halinen..se joka on nähnyt sen enneunen...Se Halinen laitetaaqnkin teippaaman kaikkien kukkoje...siis ainakin kaikkien suomessa kiekuvien kukkojen nokat...Sit sillä hepulla olis töitä juhannusaattonakin ja hän unohtais jortsut....Sä se NERO oletkin....:o)))))))))))))
- amaryllie
kipparinoma kirjoitti:
joista näin kamalia painajaisunia koko viime yön...Heiiiiiiii...siitäpäs keksinkin...se Halinen..se joka on nähnyt sen enneunen...Se Halinen laitetaaqnkin teippaaman kaikkien kukkoje...siis ainakin kaikkien suomessa kiekuvien kukkojen nokat...Sit sillä hepulla olis töitä juhannusaattonakin ja hän unohtais jortsut....Sä se NERO oletkin....:o)))))))))))))
neropattien yhteen lyödyt päät...jos joku on nyt nero niin sinä!!!!
enneuni halinen on juuri sopiva miekkonen teippailemaan kukkojen nokat!!! ja me saadaan olla koneella mielin määrin ja sinä olet puputossuinesi turvassa....
kaikenkaikkiaan nerokasta!!!!! kuinka puputossuista voi nähdä painajaisia??? olet ihan liian herkkä tai sitten sain jotenkin pupunkorvat näyttämään silmissäsi pirunsarvilta..iuh! - kipparinoma
amaryllie kirjoitti:
neropattien yhteen lyödyt päät...jos joku on nyt nero niin sinä!!!!
enneuni halinen on juuri sopiva miekkonen teippailemaan kukkojen nokat!!! ja me saadaan olla koneella mielin määrin ja sinä olet puputossuinesi turvassa....
kaikenkaikkiaan nerokasta!!!!! kuinka puputossuista voi nähdä painajaisia??? olet ihan liian herkkä tai sitten sain jotenkin pupunkorvat näyttämään silmissäsi pirunsarvilta..iuh!harhaanjohtaa sua....>Katsos näin se menee...Mul oli siel lavalla toisessa jalassa se puputossu ja toisessa aino....punainen tupsullinen aino...Pinkki toppi...oranssi hame ja kirjavan raidalliset polvisukat...Iuh.....Noilla releillä mä sit yritin tekeytyä kamalan näkymättömäksi...No unet oli kuumeesta johtuen aikas sekavia...muistan kuitenkin ajatelleeni et kohta mä tietysti jotenkin joudun tonne esiintyjien lavalle ja kuulutan sitä Halista esille....Niin...Sellainen herkkäneropaitulikohelenttikansalainen....:o/
- amaryllie
kipparinoma kirjoitti:
harhaanjohtaa sua....>Katsos näin se menee...Mul oli siel lavalla toisessa jalassa se puputossu ja toisessa aino....punainen tupsullinen aino...Pinkki toppi...oranssi hame ja kirjavan raidalliset polvisukat...Iuh.....Noilla releillä mä sit yritin tekeytyä kamalan näkymättömäksi...No unet oli kuumeesta johtuen aikas sekavia...muistan kuitenkin ajatelleeni et kohta mä tietysti jotenkin joudun tonne esiintyjien lavalle ja kuulutan sitä Halista esille....Niin...Sellainen herkkäneropaitulikohelenttikansalainen....:o/
oranssi hamonen ja raidalliset sukat!!!!! iuuuuuh...oikein superjätti painajainen, pelkäsin jo hetken että puputossut yksinään aiheutti painajaisen...
quule quu, sun pitää nyt ensi yöksi hiukan ennakoida ja laittaa päällesi hempeä paituli ja ne tossut nätisti sängyn viereen...jos painajainen toistuu, huudat siinä unessa ihan täysillä!!!!! päälläni on paituli...ja kas vaikka olet unessa ei paitulin tehoa voita mikään, olet unessa paitulissa ja herra enne halinen toimii portsarina eikä tunnista sinua!!! sieltä lavalta ei paitulikaan saa sinua pois mutta estää kuuluttamasta herra halista!!! miten ihmeessä sä sen ainon siihen unees sait...koita nyt keskittyä niihin pupunkorvatossuihin!!!!!! - kipparinoma
amaryllie kirjoitti:
oranssi hamonen ja raidalliset sukat!!!!! iuuuuuh...oikein superjätti painajainen, pelkäsin jo hetken että puputossut yksinään aiheutti painajaisen...
quule quu, sun pitää nyt ensi yöksi hiukan ennakoida ja laittaa päällesi hempeä paituli ja ne tossut nätisti sängyn viereen...jos painajainen toistuu, huudat siinä unessa ihan täysillä!!!!! päälläni on paituli...ja kas vaikka olet unessa ei paitulin tehoa voita mikään, olet unessa paitulissa ja herra enne halinen toimii portsarina eikä tunnista sinua!!! sieltä lavalta ei paitulikaan saa sinua pois mutta estää kuuluttamasta herra halista!!! miten ihmeessä sä sen ainon siihen unees sait...koita nyt keskittyä niihin pupunkorvatossuihin!!!!!!sen Halisen kerran sain vilkkaasti toimivaan mielikuvitukseeni...siellä se on ja pysyy, kuin yksi tietty erite Junttilan tuvan seinässä....
Voihan se olla ettei Halinen ole edes oikeasti olemassa oleva sukunimi ja mä pääsen luistamaan asiasta, kuin koira veräjästä..:o)))
Mutta varmuudeksi kuitenkin teen sun neuvosi mukaan...Laitan ensiyönä päälleni sen ihanimman ja hempeimmän paitulini...ja se ei ole oranssi...;o) Ai niin....noi puputossut on kamalan hiostavat...ei kai mun ole niitä pakko pitää koko päivää....?? Saanhan nyt jo laittaa ne nätisti sänkyni viereen...;o) - amaryllie
kipparinoma kirjoitti:
sen Halisen kerran sain vilkkaasti toimivaan mielikuvitukseeni...siellä se on ja pysyy, kuin yksi tietty erite Junttilan tuvan seinässä....
Voihan se olla ettei Halinen ole edes oikeasti olemassa oleva sukunimi ja mä pääsen luistamaan asiasta, kuin koira veräjästä..:o)))
Mutta varmuudeksi kuitenkin teen sun neuvosi mukaan...Laitan ensiyönä päälleni sen ihanimman ja hempeimmän paitulini...ja se ei ole oranssi...;o) Ai niin....noi puputossut on kamalan hiostavat...ei kai mun ole niitä pakko pitää koko päivää....?? Saanhan nyt jo laittaa ne nätisti sänkyni viereen...;o)saat ottaa ne pois ja laittaa sängyn viereen, eihän sun sovi mennä hikisillä tossuilla sinne lavatansseihin....
ajatteles jos vastaan tulee ihmisiä jotka esittelee sulle itsensä...päivää olen...herra halinen, herra kopelo, herra kähmy, herra riippakivi, herra jonninjoutava ,herra lipevä jne...koko lavatanssisakki olisi tuollaisia nimiä.....
aika järkyttävää, taitaisi jäädä tanhut tanssimatta !!!! - kipparinoma
amaryllie kirjoitti:
saat ottaa ne pois ja laittaa sängyn viereen, eihän sun sovi mennä hikisillä tossuilla sinne lavatansseihin....
ajatteles jos vastaan tulee ihmisiä jotka esittelee sulle itsensä...päivää olen...herra halinen, herra kopelo, herra kähmy, herra riippakivi, herra jonninjoutava ,herra lipevä jne...koko lavatanssisakki olisi tuollaisia nimiä.....
aika järkyttävää, taitaisi jäädä tanhut tanssimatta !!!!Taas yksi syy jäädä kotiin:o/.....Ja ja sit herra Tiukkapipo,herra Moralisaattori, Herra Pastantärkeääkin-Tärkeämpi,herra MautonHuumori-Löppönen....Huh...lista on loputon...Just siks mä en ole koskaan käynyt lavoilla....just ja vaan tollasten takia...Voihan....sanhan jäädä kotiin...saanhan...Mulla on täällä hyvää musaa ja hyviä kirjoja...ja noi tossutkin tossa vuoteen vieressä...Vai haluatkos saada ensi juhannuksena kutsun häihin Herra Jänöpupukanilta...????
- amaryllie
kipparinoma kirjoitti:
Taas yksi syy jäädä kotiin:o/.....Ja ja sit herra Tiukkapipo,herra Moralisaattori, Herra Pastantärkeääkin-Tärkeämpi,herra MautonHuumori-Löppönen....Huh...lista on loputon...Just siks mä en ole koskaan käynyt lavoilla....just ja vaan tollasten takia...Voihan....sanhan jäädä kotiin...saanhan...Mulla on täällä hyvää musaa ja hyviä kirjoja...ja noi tossutkin tossa vuoteen vieressä...Vai haluatkos saada ensi juhannuksena kutsun häihin Herra Jänöpupukanilta...????
ei mitään verukkeita....sinun on mentävä!!!!
kotiin saat lähteä siinä vaiheessa jos sinua lähestyy tyyppi jonka nimi on....herra iilimato-liero-liukkonen....en missään nimessä halua että puputossuinen paitulikansalainen juhlisi häitä sen nimisen kanssa...ei oikeastaan minkään noista edellisistä vaihtoehdoista...äääk!!!!
herra niljake otatko tämä quun...eih!!!!! kuulostaa ihan kamalalta!!!!
tehdään näin...menet lavatansseihin ja ensimmäinen epäilyttävältä kuulostava kokonimiesittely....antaa sinulle luvan poistua paikalta arvokkaasti kotiin kompuroimatta puputossuihin!!!!!
nyt on pakko lopetella...hyvää päivän jatkoa!!!! - kipparinoma
amaryllie kirjoitti:
ei mitään verukkeita....sinun on mentävä!!!!
kotiin saat lähteä siinä vaiheessa jos sinua lähestyy tyyppi jonka nimi on....herra iilimato-liero-liukkonen....en missään nimessä halua että puputossuinen paitulikansalainen juhlisi häitä sen nimisen kanssa...ei oikeastaan minkään noista edellisistä vaihtoehdoista...äääk!!!!
herra niljake otatko tämä quun...eih!!!!! kuulostaa ihan kamalalta!!!!
tehdään näin...menet lavatansseihin ja ensimmäinen epäilyttävältä kuulostava kokonimiesittely....antaa sinulle luvan poistua paikalta arvokkaasti kotiin kompuroimatta puputossuihin!!!!!
nyt on pakko lopetella...hyvää päivän jatkoa!!!!puuduttavassa helteessä verukkeen veruketta:o/
Mut varaudu sit tosi pitkään ja seikkaperäiseen raportointini ko pippaloista....Otan väskyyni muistiinpanovälineet...:o)....Heh...Eiks lavatansseihin varustaudutakkin juuri niillä välineillä:o))) Olen kuuullut et noissa kyseisissä menomestoissa saattaa olla vaikkas kuinka villiä menoa...Yksinäisen tytön on varmistettava oma turvallisuutensa...Ja kynähän on aseista sivaltavin...;o))))....ööö....terävin??? - amaryllie
kipparinoma kirjoitti:
puuduttavassa helteessä verukkeen veruketta:o/
Mut varaudu sit tosi pitkään ja seikkaperäiseen raportointini ko pippaloista....Otan väskyyni muistiinpanovälineet...:o)....Heh...Eiks lavatansseihin varustaudutakkin juuri niillä välineillä:o))) Olen kuuullut et noissa kyseisissä menomestoissa saattaa olla vaikkas kuinka villiä menoa...Yksinäisen tytön on varmistettava oma turvallisuutensa...Ja kynähän on aseista sivaltavin...;o))))....ööö....terävin???odotan innolla raporttia lavatansseista , tuskin maltan odottaa mitä kaikkea olet kirjannut siihen muistikirjaan sillä reissulla sitten .....
lavatansseihin kuuluu ehdottomasti varustautua muistiinpanovälineillä, välineillä ja välineillä sekä kynällä, kirpakalla kielellä, taskumatilla, puputossuilla,hammasharjalla,yöpuvulla ja rotanloukulla kaikki nämä mahtuu "pimulaukkuun" eli väskyyn....jaa että mitä rotanloukulla tehdään, noh...se on kaikkia taskumattivarkaita varten tietty ja ihan muitakin iljetyksiä ... - kipparinoma
amaryllie kirjoitti:
odotan innolla raporttia lavatansseista , tuskin maltan odottaa mitä kaikkea olet kirjannut siihen muistikirjaan sillä reissulla sitten .....
lavatansseihin kuuluu ehdottomasti varustautua muistiinpanovälineillä, välineillä ja välineillä sekä kynällä, kirpakalla kielellä, taskumatilla, puputossuilla,hammasharjalla,yöpuvulla ja rotanloukulla kaikki nämä mahtuu "pimulaukkuun" eli väskyyn....jaa että mitä rotanloukulla tehdään, noh...se on kaikkia taskumattivarkaita varten tietty ja ihan muitakin iljetyksiä ...Pitääks mun yöpyäkkin siel????? Ei guules..en mä osaa nukkua kuin omassa vuoteessa...Mä en tienny et lavoille mennään noin varustautuneena...ja ajan kanssa....:o/ Parahin A.M.Ryllie....oletko nyt aivan varma ettet vaan sotke lavatansseja partioleiriin????
- amaryllie
kipparinoma kirjoitti:
Pitääks mun yöpyäkkin siel????? Ei guules..en mä osaa nukkua kuin omassa vuoteessa...Mä en tienny et lavoille mennään noin varustautuneena...ja ajan kanssa....:o/ Parahin A.M.Ryllie....oletko nyt aivan varma ettet vaan sotke lavatansseja partioleiriin????
olen varma ettei sekaannusta ole tullut!!!!
pitää olla kunnon paitulikansalaisen tavoin varustautunut kaikkeen mahdolliseen...ja ei sinne lavatansseihin yöksi jäädä, vaan jos sattuu niin että joku pyytää yökyölään erilaisilla verukkeilla....mm. ei osaa nukkua yksin, ei halua olla yksin, pelottaa nukkua yksin..jne, tuntien paitulikansalaisen luonteen, siinä saattaa käydä niin ettei halua tuottaa toiselle pahaa mieltä ja auttaa hädässä olevaa...siihen siis yöpymistarvikkeet...siveysvyö unohtui siitä listasta...se tarvitaan siinä vaiheessa jos ko. henkilö ei tarvitsekkaan vain seuraa....
ja vlineet,välineet ja välineet sitä varten mukaan jos itse heittäytyy hillittömäksi ja ei halua vaan lohduttaa......hitto siitä listasta puuttui vaahtosammutin!!! se pitää olla jos on liian kuuma ja syttyy maastopalo!!!
partioleirille ei tarvitse ottaa kuin hammasharja ,teltta ja puukko...paljon vähemmän tarvikkeita kuin lavatansseihin...
- hupsutin
sama ongelma ennen. Äijä väitti, että mä aina kaappasin koneen, hänellä oli mukamas töitä tehtävänä, höh.
Minäpäs ostin itelleni ikioman läppärin. Nyt me molemmat saadaan seikkailla netissä ja pelata pasianssia koska halutaan. ;)))))- amaryllie
olisikin asiaa!!!! mutta kun ei oikein nyt pysty sellaiseen hankintaan, joskus tulevaisuudessa sitten ....jonain päivänä meidänkään perheessä ei riidellä koneesta eikä kaappailla....
- hupsutin
amaryllie kirjoitti:
olisikin asiaa!!!! mutta kun ei oikein nyt pysty sellaiseen hankintaan, joskus tulevaisuudessa sitten ....jonain päivänä meidänkään perheessä ei riidellä koneesta eikä kaappailla....
Kumpikin nököttää oman koneensa ääressä kaiket illat tyytyväisenä.....siunatut koneet, ellei niitä olisi, joutuisi hitto vieköön tekemään jotain järkevää...
:DDDDDDDD - amaryllie
hupsutin kirjoitti:
Kumpikin nököttää oman koneensa ääressä kaiket illat tyytyväisenä.....siunatut koneet, ellei niitä olisi, joutuisi hitto vieköön tekemään jotain järkevää...
:DDDDDDDDmuuta!!!! näin kuumalla kun ei pysty edes ajattelemaan järkevästi...saatikka sitten tekemään jotain järkevää..
pakko silti lopetella, hyvää päivän jatkoa!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121