minkäänlaista ideaa aloitukseen ole minulla .....
pakko oli kuitenkin taas laittaa lusikkansa tähänkin soppaan.....aikas hyvää soppaa muuten!!!! nam
ei sitten
47
703
Vastaukset
- Monenlaista
Tosin se aloitus ontui-vaan soppaahan on monenlaista.Siis idea oli alkuun hyvä,vaan sulta loppui inspiraatio.
aina kammoksunut ajatusta ,että inspiraationi lopahtaa kesken kaiken....nyt se sitten tapahtui....
ideani oli siis alkuun hyvä mutta inspis upposi soppaan kuin kuuma veitsi voihin...ja kaiken lisukkeena ontuva aloitus....iuh!
- -pieni sydän-
tänne soppajonon päähän odottelemaan että saan sanasoppaa..
on sopat nyt ihan sekaisin....voisitko kauhoa kadonneen inspiraationi sopasta...sinne se upposi...
sanasoppaa....annan sanasopan ohjeen sinulle!!!
1l vettä kiehumaan
sinne joukkoon....
kauniita sanoja...suolaa hiukan ja ripaus sokeria...hunajaa jos haluaa imeliä sanoja...
ruusuja,apiloita ja kaksi sitruunaa...pitää olla myös happamia sanoja joukossa...
keitellään ja sekoitellaan...sieltä sitten voi poimia mieluisia sanoja....- -pieni sydän-
amaryllie1 kirjoitti:
on sopat nyt ihan sekaisin....voisitko kauhoa kadonneen inspiraationi sopasta...sinne se upposi...
sanasoppaa....annan sanasopan ohjeen sinulle!!!
1l vettä kiehumaan
sinne joukkoon....
kauniita sanoja...suolaa hiukan ja ripaus sokeria...hunajaa jos haluaa imeliä sanoja...
ruusuja,apiloita ja kaksi sitruunaa...pitää olla myös happamia sanoja joukossa...
keitellään ja sekoitellaan...sieltä sitten voi poimia mieluisia sanoja....sopan keitit! Sieltä sanasoppakattilasta ei millä tahansa lusikalla niitä sanoja pyydystetäkkään.. palaa pian sormet ja sitten ei enää voikkaan näpytellä.
Kyllä tässä minun mielestä tarvitaan jo KAUHA!
Sanasoppakauha, sellainen iso pesäinen ja rei'itetty.. sillä on hyvä valikoida sanansa! -pieni sydän- kirjoitti:
sopan keitit! Sieltä sanasoppakattilasta ei millä tahansa lusikalla niitä sanoja pyydystetäkkään.. palaa pian sormet ja sitten ei enää voikkaan näpytellä.
Kyllä tässä minun mielestä tarvitaan jo KAUHA!
Sanasoppakauha, sellainen iso pesäinen ja rei'itetty.. sillä on hyvä valikoida sanansa!sanojen valikointi kauhalla olisikin minulle oikein runsaasti käyttöä......
joskus tulee sanottua asioita joita ei olisi ollut ollenkaan tarpeen sanoa...
älä nyt vaan polta näppejäsi!!!! kaada vaikka soppa siivilään ja laske kylmää vettä inspiraationi päälle...paree ottaa kaikki mahdolliset varotoimet käyttöön....- -pieni sydän-
amaryllie1 kirjoitti:
sanojen valikointi kauhalla olisikin minulle oikein runsaasti käyttöä......
joskus tulee sanottua asioita joita ei olisi ollut ollenkaan tarpeen sanoa...
älä nyt vaan polta näppejäsi!!!! kaada vaikka soppa siivilään ja laske kylmää vettä inspiraationi päälle...paree ottaa kaikki mahdolliset varotoimet käyttöön....Teit minulle kerran niin hyvät patakintaat että niiden alla kätöseni ovat hyvässä turvassa.
Joskus sanasoppa tosiaan kiehuu yli. Silloin pitää vaan tosiaan lisätä kylmää vettä!
Nyt huudettiin syömään.. grilli kuumana tuolla ulkona. Höh.. kuka nyt sisällä grillaisikaan? -pieni sydän- kirjoitti:
Teit minulle kerran niin hyvät patakintaat että niiden alla kätöseni ovat hyvässä turvassa.
Joskus sanasoppa tosiaan kiehuu yli. Silloin pitää vaan tosiaan lisätä kylmää vettä!
Nyt huudettiin syömään.. grilli kuumana tuolla ulkona. Höh.. kuka nyt sisällä grillaisikaan?riennä syömään.....minä voisin koittaa sanasekamelskan grillausta sisätiloissa....
mitenkähän se mahtaa onnistua...taitaa olla parempi jättää kokeilematta...
bon appetit sullen.....- -pieni sydän-
amaryllie1 kirjoitti:
riennä syömään.....minä voisin koittaa sanasekamelskan grillausta sisätiloissa....
mitenkähän se mahtaa onnistua...taitaa olla parempi jättää kokeilematta...
bon appetit sullen.....Alkaa pikku hiljaa tökkiä nuo ulkoilmaruuat. On tullut oltua usein grillin ympärillä kun ilmat ovat suosineet. Kiitos.. maistuihan se varras kun ei ole koko päivänä syönytkään muuta.
En suosittele mitään grillaamista sisätiloissa. Siinä vaan alkaa palovaroitin piipitellä ja pian paloautokin.
Nyt vois ottaa sitä sanasoppaa vähän niinkuin jälkiruuaksi.. oisko jo jähtynyt sopivasti?
Sanasoppaa keiteltiin
kaikki mausteet
mukaan heiteltiin
ripaus tätä, vähän tuosta
kunnon pätkä
sanojen vuosta
lisukkeeksi pilkkuja iin
pippuriksi
mukaan laitettiin
vielä suolaa maun mukaan
maistaakohan
tätä kukaan? -pieni sydän- kirjoitti:
Alkaa pikku hiljaa tökkiä nuo ulkoilmaruuat. On tullut oltua usein grillin ympärillä kun ilmat ovat suosineet. Kiitos.. maistuihan se varras kun ei ole koko päivänä syönytkään muuta.
En suosittele mitään grillaamista sisätiloissa. Siinä vaan alkaa palovaroitin piipitellä ja pian paloautokin.
Nyt vois ottaa sitä sanasoppaa vähän niinkuin jälkiruuaksi.. oisko jo jähtynyt sopivasti?
Sanasoppaa keiteltiin
kaikki mausteet
mukaan heiteltiin
ripaus tätä, vähän tuosta
kunnon pätkä
sanojen vuosta
lisukkeeksi pilkkuja iin
pippuriksi
mukaan laitettiin
vielä suolaa maun mukaan
maistaakohan
tätä kukaan?tuo oli hauska!!!! oli sanasoppa jäähtynyt kun tuli noin hieno juttu...
sanasoppa maistoin minä ensin
melkein heti tuoliltani lensin
väärä sana tarttui kieleen
kenelle nyt moinen tuli mieleen
otin uuden lusikallisen soppaa
nyt ei järjenjuoksu lainkaan toppaa
oiskos nyt sopassamme jotain vikaa
kuka veden sekaan heitti likaa?
pakko laittaa sekaan sokeria hiukan
se sopastamme poistaa lian tiukan
sinun vuorosi on kohta soppaa maistaa
ei niin paljon, että pohja alkaa paistaa- -pieni sydän-
amaryllie1 kirjoitti:
tuo oli hauska!!!! oli sanasoppa jäähtynyt kun tuli noin hieno juttu...
sanasoppa maistoin minä ensin
melkein heti tuoliltani lensin
väärä sana tarttui kieleen
kenelle nyt moinen tuli mieleen
otin uuden lusikallisen soppaa
nyt ei järjenjuoksu lainkaan toppaa
oiskos nyt sopassamme jotain vikaa
kuka veden sekaan heitti likaa?
pakko laittaa sekaan sokeria hiukan
se sopastamme poistaa lian tiukan
sinun vuorosi on kohta soppaa maistaa
ei niin paljon, että pohja alkaa paistaaKävin välillä postikammarissa.
Oliskohan sopassa jotain likaa.. kokilla likaiset kädet? Hyh.. pois se meistä!
Sanoissa joitain epäpuhtauksia.. ulkomaisia sanoja joissa jäämiä?
Ei sekään käy selitykseksi.. Mehän käytämme vain alkuperäisiä suomalaisia sanoja sanasopan aineksina!
Sulla puhkesi runosuoni
oli runosi aika juoni
saitko kielesi sä kuntoon
siitä huolessa mä nyt oon
ei riitä mulla pokeria
laittaa mukaan sokeria
ois kai paree uutta keittää
vanha soppa mäkeen heittää! -pieni sydän- kirjoitti:
Kävin välillä postikammarissa.
Oliskohan sopassa jotain likaa.. kokilla likaiset kädet? Hyh.. pois se meistä!
Sanoissa joitain epäpuhtauksia.. ulkomaisia sanoja joissa jäämiä?
Ei sekään käy selitykseksi.. Mehän käytämme vain alkuperäisiä suomalaisia sanoja sanasopan aineksina!
Sulla puhkesi runosuoni
oli runosi aika juoni
saitko kielesi sä kuntoon
siitä huolessa mä nyt oon
ei riitä mulla pokeria
laittaa mukaan sokeria
ois kai paree uutta keittää
vanha soppa mäkeen heittää!saa heittää mäkeen se on haaskausta!!!!!
kokki pudotti tomua soppaan...
suomalaiset sanat ovat joskus mutkikkaita
tuossa sulle pehmeä b, se sekaan heti laita
mitäs muuta pehmeää ,olis sekaan laittaa
laita sitä sokeria ,ei se mitään haittaa
kaunis ajatus ja kaunis kuiskaus keittoon
nyt kansi päälle, pitää soppa saada peittoon
kohta kurkkaa kannen alle, miltä siellä näyttää
katos kuinka sydän osaa hyvin kauhaa käyttää
kieli on nyt kunnossa,pistelee vain hiukan
sopalle mä pidän vielä puhuttelun tiukan
sanasopan valmistukseen tarvitaan taitoa
eiii!!! sinne et saa kaataa rasvatonta maitoa
nyt siis maistamaan, ota sinä ensin
vielä on muistissa kun tuolin kanssa lensin- -pieni sydän-
amaryllie1 kirjoitti:
saa heittää mäkeen se on haaskausta!!!!!
kokki pudotti tomua soppaan...
suomalaiset sanat ovat joskus mutkikkaita
tuossa sulle pehmeä b, se sekaan heti laita
mitäs muuta pehmeää ,olis sekaan laittaa
laita sitä sokeria ,ei se mitään haittaa
kaunis ajatus ja kaunis kuiskaus keittoon
nyt kansi päälle, pitää soppa saada peittoon
kohta kurkkaa kannen alle, miltä siellä näyttää
katos kuinka sydän osaa hyvin kauhaa käyttää
kieli on nyt kunnossa,pistelee vain hiukan
sopalle mä pidän vielä puhuttelun tiukan
sanasopan valmistukseen tarvitaan taitoa
eiii!!! sinne et saa kaataa rasvatonta maitoa
nyt siis maistamaan, ota sinä ensin
vielä on muistissa kun tuolin kanssa lensinsitten..
Slurpsis! mmm... no joo.. vähän eksoottiseksi meni.
Olibas behmeä magu
duli mieleen sugu-lagu
on se govin sogerisda
enbä wasdaawaa muisda
dunduu gieleen dardduwan
andaisidgo haarugan?
ei dullud däsdä hywää
dunnen beddymysdä sywää
Jotain tää soppa vielä kaipaa.. murresanoja..slangia.. ?? -pieni sydän- kirjoitti:
sitten..
Slurpsis! mmm... no joo.. vähän eksoottiseksi meni.
Olibas behmeä magu
duli mieleen sugu-lagu
on se govin sogerisda
enbä wasdaawaa muisda
dunduu gieleen dardduwan
andaisidgo haarugan?
ei dullud däsdä hywää
dunnen beddymysdä sywää
Jotain tää soppa vielä kaipaa.. murresanoja..slangia.. ??sydämmen kieli solmuun pahoin...voih, ei auta muu kuin yrittää vielä petrata soppaa...siis murresanoja/slangia...huh
tuossa on sinulle haarukka ,koita selvitä!
minun pitää soppaan laittaa jotain ihmeitä
heitetäänpäs murteella vaikka perunoita
sekaan siis mä nakkailen kunnon pottuloita
slangia, pitäisi kai tässä brassailemaan alkaa
soppaan sekaan heitän vielä pari sananjalkaa
dösä,spaddu,femma, jotta,tuota,vallan nääs
sekaan kaikki sanat jotka liikkuu juuri pääs
minunkos on vuoro sitten soppaa maistella?
lentopelkoani vastaan kamalasti taistella- -pieni sydän-
amaryllie1 kirjoitti:
sydämmen kieli solmuun pahoin...voih, ei auta muu kuin yrittää vielä petrata soppaa...siis murresanoja/slangia...huh
tuossa on sinulle haarukka ,koita selvitä!
minun pitää soppaan laittaa jotain ihmeitä
heitetäänpäs murteella vaikka perunoita
sekaan siis mä nakkailen kunnon pottuloita
slangia, pitäisi kai tässä brassailemaan alkaa
soppaan sekaan heitän vielä pari sananjalkaa
dösä,spaddu,femma, jotta,tuota,vallan nääs
sekaan kaikki sanat jotka liikkuu juuri pääs
minunkos on vuoro sitten soppaa maistella?
lentopelkoani vastaan kamalasti taistellamaistui jo paremmalta! Viskataan vielä hyppysellinen hymiöitä siihen kellumaan niin soppa on täydellinen..
Tämä merkki tarkoittanee
mulla suu hymyyn menee :)
mutta jos on paha mieli
alas kääntyykin suupieli :(
jos näet joskus tämän
suukon jonkun lähettämän -pieni sydän- kirjoitti:
maistui jo paremmalta! Viskataan vielä hyppysellinen hymiöitä siihen kellumaan niin soppa on täydellinen..
Tämä merkki tarkoittanee
mulla suu hymyyn menee :)
mutta jos on paha mieli
alas kääntyykin suupieli :(
jos näet joskus tämän
suukon jonkun lähettämäntuli makoisa soppa ...ei sinne oikein voi lisätä enään mitään..siis maistan
nam ja maiskis, jopas sopan keitit
hyvää siitä tuli kun hymiöitä heitit
olen sulle varmaan suuren haliaisen velkaa
tämän keiton maistelu vie vielä vähän aikaa
enpä taida päästä pois lainkaan sopan luota
äkkiä siis mulle vaikka vettä hiukan juota
suu on mulla hymyssä ei lainkaan pahamieli
nyt ei mulla edes enään pistelekkään kieli
(((((xxxxxxx)))))- -pieni sydän-
amaryllie1 kirjoitti:
tuli makoisa soppa ...ei sinne oikein voi lisätä enään mitään..siis maistan
nam ja maiskis, jopas sopan keitit
hyvää siitä tuli kun hymiöitä heitit
olen sulle varmaan suuren haliaisen velkaa
tämän keiton maistelu vie vielä vähän aikaa
enpä taida päästä pois lainkaan sopan luota
äkkiä siis mulle vaikka vettä hiukan juota
suu on mulla hymyssä ei lainkaan pahamieli
nyt ei mulla edes enään pistelekkään kieli
(((((xxxxxxx)))))sitten viimein oikeat aineet meidän sanasoppaan.. ja tuli kumottua sananlasku "mitä useampi kokki sitä huonompi soppa"..
Hyvän makuinen
on soppa
amaryllien
on siinä
lisukkeita
myös pienen sydämen
on keitetty
soppa nyt ja
kannella peitetty
se aromeissaan
nyt muhia saa
mä menen nukkumaan
Hyvää Yötä.. -pieni sydän- kirjoitti:
sitten viimein oikeat aineet meidän sanasoppaan.. ja tuli kumottua sananlasku "mitä useampi kokki sitä huonompi soppa"..
Hyvän makuinen
on soppa
amaryllien
on siinä
lisukkeita
myös pienen sydämen
on keitetty
soppa nyt ja
kannella peitetty
se aromeissaan
nyt muhia saa
mä menen nukkumaan
Hyvää Yötä..siis yötä!!!
- maltti
olet sommarsoppaa syönyt tänä kesänä :o)
jos se on sitä niin pakko tunnustaa etten ole syönyt....en ollenkaan pidä kesäkeitosta....
- maltti
amaryllie1 kirjoitti:
jos se on sitä niin pakko tunnustaa etten ole syönyt....en ollenkaan pidä kesäkeitosta....
joka soppaan lusikkaasi laitakkaan ;=(
maltti kirjoitti:
joka soppaan lusikkaasi laitakkaan ;=(
laittaa vaikka niin kuvittelin...on muutama soppa joihin en kajoa....
pistätkös sinä lusikkasi ihan jokaiseen soppaan vai oleko valikoiva?????- maltti
amaryllie1 kirjoitti:
laittaa vaikka niin kuvittelin...on muutama soppa joihin en kajoa....
pistätkös sinä lusikkasi ihan jokaiseen soppaan vai oleko valikoiva?????mieluimmin itse tekemiini soppiin lusikkani,,,olen sen todennut parhaaksi... ;o)))
maltti kirjoitti:
mieluimmin itse tekemiini soppiin lusikkani,,,olen sen todennut parhaaksi... ;o)))
se on parasta......itse keitetyt sopat on turvallisia hämmentää.....tai ei aina nekään mutta tietää ainakin mitä sinne soppaan on lisäillyt.......
- kipparinoma
huomannu..Siis ihan heti en huomannu..Enhän mä koneellakaan ole ollut toviin..Hyvä aihevalinta sulla;o))))))))))))
tuli sattuman kaupalla, kun ei ollut ensin mitään aihetta...mutta sitten jotenkin sain tungettua lusikkani johonkin soppaan huomaamatta ja etsin kadonnutta ontuvaa inspiraatiotani...voiko enään epäselkeämmin kertoa?????? kesäkeitostakin oli jossakin vaiheessa puhetta mutta nyt se onkin sanasoppa...vai sekametelisoppa....????
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
tuli sattuman kaupalla, kun ei ollut ensin mitään aihetta...mutta sitten jotenkin sain tungettua lusikkani johonkin soppaan huomaamatta ja etsin kadonnutta ontuvaa inspiraatiotani...voiko enään epäselkeämmin kertoa?????? kesäkeitostakin oli jossakin vaiheessa puhetta mutta nyt se onkin sanasoppa...vai sekametelisoppa....????
Mikä on inspiraatio...perspiraation sisko vaiko veli...taikka kumminkaimaneno???
kipparinoma kirjoitti:
Mikä on inspiraatio...perspiraation sisko vaiko veli...taikka kumminkaimaneno???
kuiskaa sille nyt....(en tiedä...shhhhh, mikä sen on mutta kauheen hieno sana)
SEE ON VARMAAN perspiraation vastakkaisnimike käänteisessä muodossa katsoen vasemmalta...juuh- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
kuiskaa sille nyt....(en tiedä...shhhhh, mikä sen on mutta kauheen hieno sana)
SEE ON VARMAAN perspiraation vastakkaisnimike käänteisessä muodossa katsoen vasemmalta...juuhettei muut kuule...Tää nimittäin on jo ainakin toinen asia jota en tänään tiedä huuhaalla...:o/...
Aivan kamalaa jos kohta luullaan blondiksi:o/ kipparinoma kirjoitti:
ettei muut kuule...Tää nimittäin on jo ainakin toinen asia jota en tänään tiedä huuhaalla...:o/...
Aivan kamalaa jos kohta luullaan blondiksi:o/kuiskimista mutta mun on pakko vielä kuiskata....
(ei se haittaa....jos et kahta asiaa ole tiennyt...mä en ole tiennyt juuri mitään...iuh!!!!) mua luullaan pian brunetiksi....- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
kuiskimista mutta mun on pakko vielä kuiskata....
(ei se haittaa....jos et kahta asiaa ole tiennyt...mä en ole tiennyt juuri mitään...iuh!!!!) mua luullaan pian brunetiksi....varma(tää kuiskuttelu jäi päälle) ettei haittaa...?? Tunsin itseni kamalan riittäm'ättömäksi...Pinnistelin muistiani ja tutkiskelin aivostoani...mut ei...aivan pimeetä:o/...Pstt...Onks prunetitkin..tyh..siis sellaisia???
kipparinoma kirjoitti:
varma(tää kuiskuttelu jäi päälle) ettei haittaa...?? Tunsin itseni kamalan riittäm'ättömäksi...Pinnistelin muistiani ja tutkiskelin aivostoani...mut ei...aivan pimeetä:o/...Pstt...Onks prunetitkin..tyh..siis sellaisia???
minun pitää olla varma...(prunetit...on kai kans...mutta mitä ne ja blondit edes on????? mun oli pakko laittaa jotain kun sä kirjoiti niin hienon sanan)
OLEN MÄ...shhhhhhhhhhhhh!!!! kauhee kun aloin huutamaan...siis olen varma ettei täällä haittaa mikään...- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
minun pitää olla varma...(prunetit...on kai kans...mutta mitä ne ja blondit edes on????? mun oli pakko laittaa jotain kun sä kirjoiti niin hienon sanan)
OLEN MÄ...shhhhhhhhhhhhh!!!! kauhee kun aloin huutamaan...siis olen varma ettei täällä haittaa mikään...mustakin ne oli tosi hienoja sanoja....kuten apsurdikin..ja toi, toi, toi,...ne se yks vaan sana;o))))))))
kipparinoma kirjoitti:
mustakin ne oli tosi hienoja sanoja....kuten apsurdikin..ja toi, toi, toi,...ne se yks vaan sana;o))))))))
muuten tiedän kanssa muutaman hienon sanan ,kuulin eilen kun telkassa joku sanoi että...boheemi ja sitten toinen sanoi jonkun olevan skeptinen....
ei me voida kamalan blo...pru...tai jotain olla kun tiedetään niin paljon...- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
muuten tiedän kanssa muutaman hienon sanan ,kuulin eilen kun telkassa joku sanoi että...boheemi ja sitten toinen sanoi jonkun olevan skeptinen....
ei me voida kamalan blo...pru...tai jotain olla kun tiedetään niin paljon...EIKÖ VARMASTI....Hups ilostuin niin et aloin huutamaan...No eihän tietenkään voida olla...Hööh...Mehän ollaan kohelenttipaitulikansalaisia....Tosi tyhmä mä mä mä...:o/
kipparinoma kirjoitti:
EIKÖ VARMASTI....Hups ilostuin niin et aloin huutamaan...No eihän tietenkään voida olla...Hööh...Mehän ollaan kohelenttipaitulikansalaisia....Tosi tyhmä mä mä mä...:o/
se olikin...!!!! arvaa olenko helpottunut!!!
oli oikein tuskalliset oltavat kun en oikein tiennyt mitä me oltiinkaan....
kohelenttejapaitulihemmojahan me oltiin...SIINÄS KUULITTE KAIKKI!!! enään en suostu kuiskimaan kun tiedän kuka olen!!!!!- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
se olikin...!!!! arvaa olenko helpottunut!!!
oli oikein tuskalliset oltavat kun en oikein tiennyt mitä me oltiinkaan....
kohelenttejapaitulihemmojahan me oltiin...SIINÄS KUULITTE KAIKKI!!! enään en suostu kuiskimaan kun tiedän kuka olen!!!!!(taas hieno sana...jotain se kai tarkoittaa).Hyvä ettei pahempaa kriisiä(ja taas sana) päässyt syntymään..Ihan kamalaa olla ei mikään eikä kukaan...tai ihan jokin muukuin onkaan..Nyt puolukkamehua sen kunniaksi et voimme puhua kovaäänisesti jälleen...ja rinta rottingilla ja ihan kypällä olla kohelenttejakin paituleissa;o))))))
kipparinoma kirjoitti:
(taas hieno sana...jotain se kai tarkoittaa).Hyvä ettei pahempaa kriisiä(ja taas sana) päässyt syntymään..Ihan kamalaa olla ei mikään eikä kukaan...tai ihan jokin muukuin onkaan..Nyt puolukkamehua sen kunniaksi et voimme puhua kovaäänisesti jälleen...ja rinta rottingilla ja ihan kypällä olla kohelenttejakin paituleissa;o))))))
paituleissa ihan kybällä....hih
mä en noita hienoja sanoja viitti enään tänään heitellä tänne (osaan niitä paljon kuitenkin)
kilistetään mehulaseja...noin!!!
me ollaan joskus aiemmin muuten käsitelty tuota kriisi sanaa....jotakin me tehtiin kriisistä..vai olikos se joku muu ja sinä...olinkos minä ollenkaan missään silloin kyseisenä kellon aikana...onko minulla edes alibia sille ajankohdalle...tuntuu quules quu, että olen jotenkin mennyt noista hienoista sanoista epäkuntoon...en ole balansissa ollenkaan....- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
paituleissa ihan kybällä....hih
mä en noita hienoja sanoja viitti enään tänään heitellä tänne (osaan niitä paljon kuitenkin)
kilistetään mehulaseja...noin!!!
me ollaan joskus aiemmin muuten käsitelty tuota kriisi sanaa....jotakin me tehtiin kriisistä..vai olikos se joku muu ja sinä...olinkos minä ollenkaan missään silloin kyseisenä kellon aikana...onko minulla edes alibia sille ajankohdalle...tuntuu quules quu, että olen jotenkin mennyt noista hienoista sanoista epäkuntoon...en ole balansissa ollenkaan....mutta hämäriä minullakin kysesiestä kriisisessiosta...Jotenkin pistimme molemmat lusikkamme siihenkin soppaan..ja menestykkäästi;o)) Kippis...ja sen kunniaksi et hienot sanat ehtyivät minunkin aivostostani...totalisesti;o))
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
katosi joten minä menen nukkumaan...oikein hyvää yötä!!!!!
Mä kadotin vain sun viestisi....Voi olla et käynti optikolla korjais senkin asian:o/ Mut hyvää yötä, jos ei enää kohdata tänään:o))
- amaryllie
kipparinoma kirjoitti:
mutta hämäriä minullakin kysesiestä kriisisessiosta...Jotenkin pistimme molemmat lusikkamme siihenkin soppaan..ja menestykkäästi;o)) Kippis...ja sen kunniaksi et hienot sanat ehtyivät minunkin aivostostani...totalisesti;o))
hyvää yötä ja mitä useampi lusikka sopassa sitä menestyksekkäämpi totaalisoppa!...
kipparinoma kirjoitti:
Mä kadotin vain sun viestisi....Voi olla et käynti optikolla korjais senkin asian:o/ Mut hyvää yötä, jos ei enää kohdata tänään:o))
ei se kuistinen ollutkaan kadonnut!!! huomenta!
optikolla pitäisi muuten ihan oikeasti käydä ainakin minunu...hortoilen silmät sumeena kaiken päivää pitkin ja poikin...iuh!!!!- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
ei se kuistinen ollutkaan kadonnut!!! huomenta!
optikolla pitäisi muuten ihan oikeasti käydä ainakin minunu...hortoilen silmät sumeena kaiken päivää pitkin ja poikin...iuh!!!!Ihan aikuisen oikeesti munkin...Olen kuin sokea lepakko...Itseasiassa sellainenhan mä olenkin;o)))))
kipparinoma kirjoitti:
Ihan aikuisen oikeesti munkin...Olen kuin sokea lepakko...Itseasiassa sellainenhan mä olenkin;o)))))
paitulikohelentti ei voi olla lepakko....sinulla on vaan optikolla käynti edessä kuten minulla....se on se vanhuus......sori!!! unohdin ,että mehän ollaan ihan kamalan nuoria vielä...meillä on mennyt vain paitulinpölyä silmiin.....
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
paitulikohelentti ei voi olla lepakko....sinulla on vaan optikolla käynti edessä kuten minulla....se on se vanhuus......sori!!! unohdin ,että mehän ollaan ihan kamalan nuoria vielä...meillä on mennyt vain paitulinpölyä silmiin.....
Ilmankos mun simmut vuotaa yhtenään...:o/
- amaryllie
kipparinoma kirjoitti:
Ilmankos mun simmut vuotaa yhtenään...:o/
se johtuu...
mun kirjoittelu on taas tälläistä katkonaista kun pitää tehdä kaikkea muuta välillä...tää menee taas...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121