matkalle...saisinko mennä/joutuisinko menemään siihen hihnalle joka kuljettaa matkalaukkuja???? läpivalaistaisiinko minut siinä????
olen huolestunut asiasta koska olen jo useita vuosia suunitellut matkaa, mutta läpivalaisun pelossa en ole uskaltanut matkustaa merta edemmäksi.....
jos lähtisin
76
972
Vastaukset
- kipparinoma
jäin satamaan...En uskaltautunut edes kentälle...Varmasti kaikki piipparit ja hälylaitteet olis just mun kohdallani seonneet....:o/
pelko ei siis ole ollenkaan turha...
jos päällystäisimme itsemme jollaikin piipauksen esto vaatetuksella niin emme joutuisi siihen läpivalaisuun....luutko että sellainen olisi mahdollista..
uusi look...folio-kääryleasusteamaryllie1 kirjoitti:
pelko ei siis ole ollenkaan turha...
jos päällystäisimme itsemme jollaikin piipauksen esto vaatetuksella niin emme joutuisi siihen läpivalaisuun....luutko että sellainen olisi mahdollista..
uusi look...folio-kääryleasustevaan luuletko....voi jessus tätä upeata kirjoitustaitoa.....
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
vaan luuletko....voi jessus tätä upeata kirjoitustaitoa.....
Kaikki on TODELLAKIN mahdollista kaltaisillemme huippuluokan paitulikansalaisille...PAITULI on vastaus.....Kaikkeen:o)))
kipparinoma kirjoitti:
Kaikki on TODELLAKIN mahdollista kaltaisillemme huippuluokan paitulikansalaisille...PAITULI on vastaus.....Kaikkeen:o)))
puhut ....ehdin jo taas murehtia ihan turhasta...onneksi sinä palautit minut maanpinnalle...
tässä pitää aloittaa foliopaitulikääryleen teko pikimmiten.....
ystävät on juuri sitä varten ,että ne pudottaa korkealta jos siihen on tarvetta ja palauttaa maanpinnalle jos toinen ei itse oikein ymmärrä...- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
puhut ....ehdin jo taas murehtia ihan turhasta...onneksi sinä palautit minut maanpinnalle...
tässä pitää aloittaa foliopaitulikääryleen teko pikimmiten.....
ystävät on juuri sitä varten ,että ne pudottaa korkealta jos siihen on tarvetta ja palauttaa maanpinnalle jos toinen ei itse oikein ymmärrä...tarvitsee ehdottomasti toisen samanmoisen...ihan vaan realiteettien vuoksi;o))))))))))
kipparinoma kirjoitti:
tarvitsee ehdottomasti toisen samanmoisen...ihan vaan realiteettien vuoksi;o))))))))))
kaikissa kauhean hienoissa vanhoissa sanalaskuissakin sanotaan, silleen ,että kaksin miettiessä tulee ainakin yksi viisas ratkaisu...vai olikos se jotenkin niin että kaksin aina kaunihimpi ratkaisu malli paitulikaavoihin....en nyt mene takuuseen tästä ...paituleista menen
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
kaikissa kauhean hienoissa vanhoissa sanalaskuissakin sanotaan, silleen ,että kaksin miettiessä tulee ainakin yksi viisas ratkaisu...vai olikos se jotenkin niin että kaksin aina kaunihimpi ratkaisu malli paitulikaavoihin....en nyt mene takuuseen tästä ...paituleista menen
sitä parempi paituli.....ööööö..Nooh....jotenkin noin kuitenkin;o))
kipparinoma kirjoitti:
sitä parempi paituli.....ööööö..Nooh....jotenkin noin kuitenkin;o))
minäkin olen kuullut joskus.....
kaksi kokkia paitulissa on parempi ilman soppaa, voi sotkua paituli ..
ei paituli miestä pahenna jossei mies paitulia...ootkos kuullut tuota?????- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
ei paituli miestä pahenna jossei mies paitulia...ootkos kuullut tuota?????paitulin mies parantaa:o))) Minulta loppuivat sanonnat lyhyeen kuin paitulin lento:o/
kipparinoma kirjoitti:
paitulin mies parantaa:o))) Minulta loppuivat sanonnat lyhyeen kuin paitulin lento:o/
sanonnat kyllä ratkaisekkaan sitä alkuperäistä pulmaa....ihan hyvä ettet keksikkään lisää...
mikähän se alkuperäinen pulma ollenkaan oli????
jokin uusi paituli tuli keksaistua ainakin...
olenko muuten pitkään aikaan sanonut sullen että...oikein hyvää iltaa?????- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
sanonnat kyllä ratkaisekkaan sitä alkuperäistä pulmaa....ihan hyvä ettet keksikkään lisää...
mikähän se alkuperäinen pulma ollenkaan oli????
jokin uusi paituli tuli keksaistua ainakin...
olenko muuten pitkään aikaan sanonut sullen että...oikein hyvää iltaa?????Pahasti päässyt ruosteeseen hyvän illan toivottelut!!! Asia nyt kuitenkin kunnossa, joten oikein hyvää iltaa Sinullekkin...Oliko meillä ongelma??? En muistakkaan sellaisesta......??? Piei viaton luulo se vain oli....
kipparinoma kirjoitti:
Pahasti päässyt ruosteeseen hyvän illan toivottelut!!! Asia nyt kuitenkin kunnossa, joten oikein hyvää iltaa Sinullekkin...Oliko meillä ongelma??? En muistakkaan sellaisesta......??? Piei viaton luulo se vain oli....
se taisi ollakkin...ihan pieni ...ei paitulikansalaisilla isoja ongelmia olekkaan joskus vain niin kamalan vaikeita ylittää...siis tavattoman korkeita...
hyvää huomentakin valmiiksi, ihan vain siltä varalta jos satun unohtamaan.......
kuka muuten on keksinyt ongelmat???? sellaiselle keksijälle voisi antaa 100 raipan iskua.....- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
se taisi ollakkin...ihan pieni ...ei paitulikansalaisilla isoja ongelmia olekkaan joskus vain niin kamalan vaikeita ylittää...siis tavattoman korkeita...
hyvää huomentakin valmiiksi, ihan vain siltä varalta jos satun unohtamaan.......
kuka muuten on keksinyt ongelmat???? sellaiselle keksijälle voisi antaa 100 raipan iskua.....todella ikävä ihminen...Jos hän olisi keksinyt paitulin...ei maailmassa olisi ongelmia lainkaan...Pahus...minkä teki:o/
kipparinoma kirjoitti:
todella ikävä ihminen...Jos hän olisi keksinyt paitulin...ei maailmassa olisi ongelmia lainkaan...Pahus...minkä teki:o/
sulla sen ikävän ihmisen osoitetta????? voitais lähettää sille muutama paituli ja jos ongelmia edelleen ilmenee niin tehdään henk.koht. visiitti sen kotiin....mur
- Lonely_Wolf
amaryllie1 kirjoitti:
ei paituli miestä pahenna jossei mies paitulia...ootkos kuullut tuota?????mukaan yli 95 propsenttia uroksista tykkää paituleista, ellei ne ole kudottu ryijykankaasta ;).Mitä sileämpi, sen parempi ;) (vanha viidakon sanonta ;) ).
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
sulla sen ikävän ihmisen osoitetta????? voitais lähettää sille muutama paituli ja jos ongelmia edelleen ilmenee niin tehdään henk.koht. visiitti sen kotiin....mur
Hän asuu aivan mun naapurissani...Voitkin tulla viikonlopulla luokseni niin teemme hänelle kotikäynnin...Samalla voimme hiukan mielikuvaharjoitella maratoonia varten:o)))
Lonely_Wolf kirjoitti:
mukaan yli 95 propsenttia uroksista tykkää paituleista, ellei ne ole kudottu ryijykankaasta ;).Mitä sileämpi, sen parempi ;) (vanha viidakon sanonta ;) ).
aika...meidän paituleiden läheltä pois kaikki ryijykankaat ja muut kauhistukset.....
vanha viidakon sanonta on myös se, että....
mies paitulitta on kuin puu ilman marakattia...kipparinoma kirjoitti:
Hän asuu aivan mun naapurissani...Voitkin tulla viikonlopulla luokseni niin teemme hänelle kotikäynnin...Samalla voimme hiukan mielikuvaharjoitella maratoonia varten:o)))
mielikuvaharjoittelulla selvitä maratoonista????
jotenkin arveluttaa se puhelin siellä kengässä...no on sitä pahempaakin sattuntut..
vai naapureita olet ongelman tuottajan kanssa...vvoit olla varma ,että visiteeraan sun luona ja me sitten teemme visiitin sen luokse...ja se meidän ...- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
mielikuvaharjoittelulla selvitä maratoonista????
jotenkin arveluttaa se puhelin siellä kengässä...no on sitä pahempaakin sattuntut..
vai naapureita olet ongelman tuottajan kanssa...vvoit olla varma ,että visiteeraan sun luona ja me sitten teemme visiitin sen luokse...ja se meidän ...maratoonista...Mielikuvaharjoittelu tekee mestarin...Ja se on miellyttävämpäää kuin hikinen ravaaminen pitkin kivisiä polkuja:o))) Naapurini varmasti ilahtuu ikihyviksi käynnistämme:o))
- Lonely_Wolf
amaryllie1 kirjoitti:
aika...meidän paituleiden läheltä pois kaikki ryijykankaat ja muut kauhistukset.....
vanha viidakon sanonta on myös se, että....
mies paitulitta on kuin puu ilman marakattia...simmuun joka vanhoja hameita muistelee. Käykö tämä ?
Lonely_Wolf kirjoitti:
simmuun joka vanhoja hameita muistelee. Käykö tämä ?
se.......
joka toisen paitulia pilkkaa se pakkopaituliin laitetaan.....- Lonely_Wolf
amaryllie1 kirjoitti:
se.......
joka toisen paitulia pilkkaa se pakkopaituliin laitetaan.....Kellä paituli on, se paitulin kätkeköön.. nyt ei tirahtanut enempää.. väsykö muka painaa..
Lonely_Wolf kirjoitti:
Kellä paituli on, se paitulin kätkeköön.. nyt ei tirahtanut enempää.. väsykö muka painaa..
sanoa....mulla on ainakin uniaika mennyt jo johonkin...minä olen todella hyvä nukkumaan ja tämä on ihan ihmeellistä kun olen vielä hereillä.....
minusta on kehittymässä yökyöpeli hyvää vauhtia...riistäydyn ulos unenaikataulusta ja valvon piittamatta väsymyksestä!!!!!!!!! olipas mahtipontista....- Lonely_Wolf
amaryllie1 kirjoitti:
sanoa....mulla on ainakin uniaika mennyt jo johonkin...minä olen todella hyvä nukkumaan ja tämä on ihan ihmeellistä kun olen vielä hereillä.....
minusta on kehittymässä yökyöpeli hyvää vauhtia...riistäydyn ulos unenaikataulusta ja valvon piittamatta väsymyksestä!!!!!!!!! olipas mahtipontista....vaarallinen huuhaa-virus. Sitä on tavattu Suomessa eteenkin näin yöllä. Toinen, hyvin epätoden näk. vaihtoehto on, että olet yli- tai aliväsynyt. Keskiväsymys on vain tohtorien puuta heinää.
Lonely_Wolf kirjoitti:
vaarallinen huuhaa-virus. Sitä on tavattu Suomessa eteenkin näin yöllä. Toinen, hyvin epätoden näk. vaihtoehto on, että olet yli- tai aliväsynyt. Keskiväsymys on vain tohtorien puuta heinää.
huomioon ottaen....tahdon olla juurikin keskiväsynyt....
ali ja yli on liian tuttu käsite....
- -pieni sydän-
Mihis sä olet nyt lähdössä? Merta edemmä kalaan?
minä minnekkään kun en uskalla....siinä se pointti juuri onkin...
olen suunitellut jonkilaista matkaa jo monia vuosia mutta jos joudunkin sellaiselle matkalaukkujen läpivalaisuhihnalle.....olen siis pelon takia estynyt matkustamaan yhtään minnekkään.....
sulaudun siis matkustamattomien ihmisten joukkoon....- -pieni sydän-
amaryllie1 kirjoitti:
minä minnekkään kun en uskalla....siinä se pointti juuri onkin...
olen suunitellut jonkilaista matkaa jo monia vuosia mutta jos joudunkin sellaiselle matkalaukkujen läpivalaisuhihnalle.....olen siis pelon takia estynyt matkustamaan yhtään minnekkään.....
sulaudun siis matkustamattomien ihmisten joukkoon....Katsoin jostain että voisi olla tuo.. vai oisko Luxofobia..
Ei ne sinua minnekkään hihnalle laita. Jos yritätkin niin pois nostavat että huiskis!
Jonoon mars etuilemasta!
Suotta sulaudut.. rohkea rokan syö! -pieni sydän- kirjoitti:
Katsoin jostain että voisi olla tuo.. vai oisko Luxofobia..
Ei ne sinua minnekkään hihnalle laita. Jos yritätkin niin pois nostavat että huiskis!
Jonoon mars etuilemasta!
Suotta sulaudut.. rohkea rokan syö!mutta jos perimmäinen syy onkin se etten edes halua matkustaa....keksin vain kaikenmaailman tekosyitä .....
nyt kun poistit tuon pelon niin minun pitää kehitellä uusi...- -pieni sydän-
amaryllie1 kirjoitti:
mutta jos perimmäinen syy onkin se etten edes halua matkustaa....keksin vain kaikenmaailman tekosyitä .....
nyt kun poistit tuon pelon niin minun pitää kehitellä uusi...on pahin sanoo sananlaskukin.
Luulen kyllä että jos kohde vain olisi riittävän mielenkiintoinen niin lähtisit oitis matkaan. -pieni sydän- kirjoitti:
on pahin sanoo sananlaskukin.
Luulen kyllä että jos kohde vain olisi riittävän mielenkiintoinen niin lähtisit oitis matkaan.mahdollista....kyllähän sitä joskus jonnekkin voisi lähteäkkin...hiukan pidemmälle..
täytyy oikein miettiä...suuntaa..
tässä sitä nyt meikäläinen valvoo vastoin tapojaan...ihme juttu kun ei oikeastaan edes pahemmin nukuta...- -pieni sydän-
amaryllie1 kirjoitti:
mahdollista....kyllähän sitä joskus jonnekkin voisi lähteäkkin...hiukan pidemmälle..
täytyy oikein miettiä...suuntaa..
tässä sitä nyt meikäläinen valvoo vastoin tapojaan...ihme juttu kun ei oikeastaan edes pahemmin nukuta...kyllä sinun kohdallasi. Jospa joku on vienyt sinun unen.. unisieppari! Olikos S.Kingillä sen niminen kirja? Olen tainnut nähdä unta...
-pieni sydän- kirjoitti:
kyllä sinun kohdallasi. Jospa joku on vienyt sinun unen.. unisieppari! Olikos S.Kingillä sen niminen kirja? Olen tainnut nähdä unta...
...unensieppaaja on kingin tuotosta...ainakin muistaisin niin, kamalaa!!! minä olen unohtanut lukemisen ihan vallan nykyään...
pitäisi ensi tilassa korjata moinen puutos...
miten olisi jokin kaunis iltarunonen mulle????
minulla tuo runosuoni on taas tukossa....- Lonely_Wolf
amaryllie1 kirjoitti:
...unensieppaaja on kingin tuotosta...ainakin muistaisin niin, kamalaa!!! minä olen unohtanut lukemisen ihan vallan nykyään...
minulla tuo runosuoni on taas tukossa....tiukasti kiinni, sormet huulia nipistellen kiinni ja puhalla keuhkosi tyhjäksi. Kun punaa on kestänyt kasvoilla pari minuttia niin ne runosuonetkin aukeaa ;).
Lonely_Wolf kirjoitti:
tiukasti kiinni, sormet huulia nipistellen kiinni ja puhalla keuhkosi tyhjäksi. Kun punaa on kestänyt kasvoilla pari minuttia niin ne runosuonetkin aukeaa ;).
vastuun lääkärintoimen harjoittamisesta huuhaalla??????
tein niinkuin suosittelit ja nenä meni tukkoon,kasvot sinertyi...ei punertunut...ja runosuonet on tukossa edelleen....- -pieni sydän-
amaryllie1 kirjoitti:
minulla tuo runosuoni on taas tukossa....tuli niin äkkiä. Jos saan aikaseksi jotain niin laitan sen tämän viestini perään.
Ai oli se unensieppaaja tosiaankin Kingiä. En mä sitten vielä ihan ole muistamaton.. Onkohan se Stephen oikeasti Kingi vai onko taiteilijanimi? - Lonely_Wolf
amaryllie1 kirjoitti:
vastuun lääkärintoimen harjoittamisesta huuhaalla??????
tein niinkuin suosittelit ja nenä meni tukkoon,kasvot sinertyi...ei punertunut...ja runosuonet on tukossa edelleen....ja lopeta moinen touhu ihmeessä ! Se on vaaraksi verenkierrolle ja voi aiheuttaa katkoksia näppäinvihreihein vää.. määräs.. sä. Olen pahoillani.
Lohdutukseksi voin sanoa maskaran vaikutuksista sinertyvyyteen. Runsas kerros sitä ja olet kuin uusi ihminen :))..*pelottaa mahd. oikeustoimet* -pieni sydän- kirjoitti:
tuli niin äkkiä. Jos saan aikaseksi jotain niin laitan sen tämän viestini perään.
Ai oli se unensieppaaja tosiaankin Kingiä. En mä sitten vielä ihan ole muistamaton.. Onkohan se Stephen oikeasti Kingi vai onko taiteilijanimi?hyvin vaikeita kysymyksiä....onhan king kirjoittanut toisellakin nimellä...(righard bacmann...aika varma tuosta nimestä..)onko sitten stephen king oikea nimi....en tiedä.....
sain ohjeita runosuonitukoksen poistamiseen...pelottava ohje..iuh!!!!- -pieni sydän-
amaryllie1 kirjoitti:
hyvin vaikeita kysymyksiä....onhan king kirjoittanut toisellakin nimellä...(righard bacmann...aika varma tuosta nimestä..)onko sitten stephen king oikea nimi....en tiedä.....
sain ohjeita runosuonitukoksen poistamiseen...pelottava ohje..iuh!!!!näytti olevan kuin Kingin itsensä kirjasta nuo ohjeet.. Minäkin kokeilin ja nyt on korvat tukossa ja lukossa.. Hei sanoitko jotain en kuule yhtään MITÄÄN..
Lonely_Wolf kirjoitti:
ja lopeta moinen touhu ihmeessä ! Se on vaaraksi verenkierrolle ja voi aiheuttaa katkoksia näppäinvihreihein vää.. määräs.. sä. Olen pahoillani.
Lohdutukseksi voin sanoa maskaran vaikutuksista sinertyvyyteen. Runsas kerros sitä ja olet kuin uusi ihminen :))..*pelottaa mahd. oikeustoimet*ei auta...en käytä maskaraa!!!!! voi itku että mun pitikin taas noudattaa ohjeita joita ei kukaan ollut testannut....
tohtorointi huuhaalla ei ole sinun ominta alaasi....-pieni sydän- kirjoitti:
näytti olevan kuin Kingin itsensä kirjasta nuo ohjeet.. Minäkin kokeilin ja nyt on korvat tukossa ja lukossa.. Hei sanoitko jotain en kuule yhtään MITÄÄN..
oli testaamattomat......olisi pitänyt varoittaa sinua....iuh!!!!
huhuuuuuuu, kuuletko nyt????- Lonely_Wolf
amaryllie1 kirjoitti:
ei auta...en käytä maskaraa!!!!! voi itku että mun pitikin taas noudattaa ohjeita joita ei kukaan ollut testannut....
tohtorointi huuhaalla ei ole sinun ominta alaasi....muistaa meidän molempien jatkopeleissä. Minä lupaan pyhästi pysyä poissa noista puoskarointi hommista (lohdutuksen sana; olit ensimmäinen 'koekaniini') joskus elämässä on onnea, joskus ei.
Mutta *innostuneella helppoheikki äänellä* korvaukseksi voin rääkätä sinua joskus runolla. Huonolla tuurilla se voi olla minun kynäilemä (en vastaa seurauksista) :). - -pieni sydän-
-pieni sydän- kirjoitti:
tuli niin äkkiä. Jos saan aikaseksi jotain niin laitan sen tämän viestini perään.
Ai oli se unensieppaaja tosiaankin Kingiä. En mä sitten vielä ihan ole muistamaton.. Onkohan se Stephen oikeasti Kingi vai onko taiteilijanimi?Heinäpellolla
kuljin kerran
näinpä siellä
oudon herran
kissankellolla
istuskellen
soitti sellolla
sävellyksen
nimekseen se
sanoi Matti
kertoi olevansa
hepokatti
ei muistuttanut
se kumpaakaan
ei hevosta
ei kissaakaan
Kaikenlaista
sitä näkee
kummajaista
outoo väkee - -pieni sydän-
amaryllie1 kirjoitti:
oli testaamattomat......olisi pitänyt varoittaa sinua....iuh!!!!
huhuuuuuuu, kuuletko nyt????vain pienen sydämen lyönnit korvissa. Tein sulle sen runon tuonne ylemmäs ja nyt menen unta kiskomaan.. valvo sinä yökyöpeli vaikka aamuun saakka. Outoa.. perin outoa..
Hyvää yötä kaikille! -pieni sydän- kirjoitti:
Heinäpellolla
kuljin kerran
näinpä siellä
oudon herran
kissankellolla
istuskellen
soitti sellolla
sävellyksen
nimekseen se
sanoi Matti
kertoi olevansa
hepokatti
ei muistuttanut
se kumpaakaan
ei hevosta
ei kissaakaan
Kaikenlaista
sitä näkee
kummajaista
outoo väkeeja hauska runo...kiitos!!!!
mites tuohon vastaisin...
pellolla näin minäkin kerran
kaksi pientä kaurista
minä katselin niitä hetken verran
oli kulku niiden niin kaunista
kai äiti kauris jostakin katseli
ja tarkkaili lasten juoksua
se ylväänä pellon laidassa asteli
ja haisteli tuulen tuoksua-pieni sydän- kirjoitti:
vain pienen sydämen lyönnit korvissa. Tein sulle sen runon tuonne ylemmäs ja nyt menen unta kiskomaan.. valvo sinä yökyöpeli vaikka aamuun saakka. Outoa.. perin outoa..
Hyvää yötä kaikille!yötä!!!!!!
Lonely_Wolf kirjoitti:
muistaa meidän molempien jatkopeleissä. Minä lupaan pyhästi pysyä poissa noista puoskarointi hommista (lohdutuksen sana; olit ensimmäinen 'koekaniini') joskus elämässä on onnea, joskus ei.
Mutta *innostuneella helppoheikki äänellä* korvaukseksi voin rääkätä sinua joskus runolla. Huonolla tuurilla se voi olla minun kynäilemä (en vastaa seurauksista) :)....luulin jo kokeneeni kaikki mahdolliset kidutukset, mutta tämä tästä vielä puuttui...iuh!!! oletko pahin piinajaiseni vaiko liiallisen mielikuvitusharjoituksen tulos?????
- Lonely_Wolf
amaryllie1 kirjoitti:
...luulin jo kokeneeni kaikki mahdolliset kidutukset, mutta tämä tästä vielä puuttui...iuh!!! oletko pahin piinajaiseni vaiko liiallisen mielikuvitusharjoituksen tulos?????
vähän ennen nukahtamista. Yksinkertainen vastaus kysymykseesi : anna tulevan sen sinulle näyttää :)).
Hyviä unia :)) - -pieni sydän-
amaryllie1 kirjoitti:
ja hauska runo...kiitos!!!!
mites tuohon vastaisin...
pellolla näin minäkin kerran
kaksi pientä kaurista
minä katselin niitä hetken verran
oli kulku niiden niin kaunista
kai äiti kauris jostakin katseli
ja tarkkaili lasten juoksua
se ylväänä pellon laidassa asteli
ja haisteli tuulen tuoksuane kauriit siinä pellonlaidassa hoikkine jalkoineen pälyilemässä ympärilleen. Valmiina pomppaamaan metsän puolelle pienenkin risahduksen kuuluessa... Ne ovat tosi siroja ja nättejä.. ihan niinkuin runoskin!
Mä olen muuten myös kauris.. tosin vaan horoskoopissa.. enkä muistuta muutenkaan.. - amaryllie
-pieni sydän- kirjoitti:
ne kauriit siinä pellonlaidassa hoikkine jalkoineen pälyilemässä ympärilleen. Valmiina pomppaamaan metsän puolelle pienenkin risahduksen kuuluessa... Ne ovat tosi siroja ja nättejä.. ihan niinkuin runoskin!
Mä olen muuten myös kauris.. tosin vaan horoskoopissa.. enkä muistuta muutenkaan..edes pystyisi kuvittelemaan sinulle pitkiä korvia....kauris on ihan hyvä horoskooppimerkki....minä olenkin .......neitsyt!!!!! torvisoittoa...didii...
nyt ei kerkiä runoilemaan...heippa taas
- Lonely_Wolf
tee kuin minä nyt. Otat ne ratkaisevat pienet askeleet kohti parveketta, istut viisi minuuttia ja livahdat sisälle. Maasta se pienikin ponnistaa ;)).
- Lonely_Wolf
amaryllie1 kirjoitti:
ihmeestä se nyt puhuu?????? kyse oli liukuhihnasta...voihan nenä!!!!
joo olen niitä nähnyt jossakin. Olen pahoillani sekaannuksesta, pyrin jatkossa välttämään virheellisiä lausuntoja pykälän 34 ja 567 nojalla.
Niin jos ensin harjoittelisit liukuhihnalla oloa niiden suurempien markettien rullaportaissa. Ne antavat melkein saman tunteen. Muista pitää simmut kiinni. Lonely_Wolf kirjoitti:
joo olen niitä nähnyt jossakin. Olen pahoillani sekaannuksesta, pyrin jatkossa välttämään virheellisiä lausuntoja pykälän 34 ja 567 nojalla.
Niin jos ensin harjoittelisit liukuhihnalla oloa niiden suurempien markettien rullaportaissa. Ne antavat melkein saman tunteen. Muista pitää simmut kiinni.sinä olet nyt ihan hakoteillä....enhän minä nyt voi mennä sellaiseen harjoittelemaan...kun juuri se oli se pahin pelkoni...joutua sellaiseen..
- Lonely_Wolf
amaryllie1 kirjoitti:
sinä olet nyt ihan hakoteillä....enhän minä nyt voi mennä sellaiseen harjoittelemaan...kun juuri se oli se pahin pelkoni...joutua sellaiseen..
Juu sekava mieleni keksi superratkaisun tähän ongelmaan. Pujottaudu sopivaan matkalaukkuun ja sopiva ilmoita määränpää. Määränpäässä koppaan sen laukun ja kyyditsen sinua rullaportaissa asiaan kuuluvalla huolimat.. huolellisuudella.
Muutama kierros ja huomaat ettet pelkää rullaportaita,vaan minua ;))). Lonely_Wolf kirjoitti:
Juu sekava mieleni keksi superratkaisun tähän ongelmaan. Pujottaudu sopivaan matkalaukkuun ja sopiva ilmoita määränpää. Määränpäässä koppaan sen laukun ja kyyditsen sinua rullaportaissa asiaan kuuluvalla huolimat.. huolellisuudella.
Muutama kierros ja huomaat ettet pelkää rullaportaita,vaan minua ;))).pois jalmari....mutta miten ihmeessä minä nyt pelkään rullaporteiden asemasta sinua kun aiemmin pelkäsin liukuhihnaa????????
voimme ilahduttaa edes jotakin lähimmäistämme!!!!
mielikuvaharjoittelulla marattoni-mestariksi!!!
olet aika epeli quu....- kipparinoma
rääkkäämään, kun mieli hoitaa kaiken tehokkaammin:o))) Ja ihan vain olkkarin sohvalla istuen...:o))))))))))))))))
kipparinoma kirjoitti:
rääkkäämään, kun mieli hoitaa kaiken tehokkaammin:o))) Ja ihan vain olkkarin sohvalla istuen...:o))))))))))))))))
mielikuvaharjoittelulla onnistuisi pieni...siis ihan pieni painonpudotus????
siis tuolta naapurin akalta....
jos oikein pistäisi sen mielikuvaharjoittelemaan katoavia kiloja niin onnistuisikos sellainen....????- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
mielikuvaharjoittelulla onnistuisi pieni...siis ihan pieni painonpudotus????
siis tuolta naapurin akalta....
jos oikein pistäisi sen mielikuvaharjoittelemaan katoavia kiloja niin onnistuisikos sellainen....????mielikuvaharjoittelu ja itsesukkestio ovat kaiken A ja O!!!
kipparinoma kirjoitti:
mielikuvaharjoittelu ja itsesukkestio ovat kaiken A ja O!!!
l ja k......iuh, olen kuullut sen jossain...
hetken jo luulin ,että olit mennyt sinäkin nukkumaan...
minulle tämä valvominen on aivan uusi asia...hih- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
l ja k......iuh, olen kuullut sen jossain...
hetken jo luulin ,että olit mennyt sinäkin nukkumaan...
minulle tämä valvominen on aivan uusi asia...hihVälillä pidin luovan tauon...Nyt maestro taas puikoissa:o))))
kipparinoma kirjoitti:
Välillä pidin luovan tauon...Nyt maestro taas puikoissa:o))))
tapahtui sen luovan tauon aikana????
voiko ihmisestä tulla super-luova jos se pitää monta luovaa taukoa????
kuinkahan kauan minä jaksan vielä huuhailla...
tuntuu että ajatus tökkii pahasti....
täytyy käydä juomassa vettä....krääk...kurkkuni on kuiva kuin beduiinin sandaali...- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
tapahtui sen luovan tauon aikana????
voiko ihmisestä tulla super-luova jos se pitää monta luovaa taukoa????
kuinkahan kauan minä jaksan vielä huuhailla...
tuntuu että ajatus tökkii pahasti....
täytyy käydä juomassa vettä....krääk...kurkkuni on kuiva kuin beduiinin sandaali...seurustelin tämän asutuksen nuorison kanssa...Hurjan virkistävää...Nyt rauhotin heidät katsomaan filmiä ja jatkan huuhailua hetken;o))
kipparinoma kirjoitti:
seurustelin tämän asutuksen nuorison kanssa...Hurjan virkistävää...Nyt rauhotin heidät katsomaan filmiä ja jatkan huuhailua hetken;o))
katsomaan filmiä????? olet taitava! olen sen aina tiennyt mutta, sait nuorison rauhoitettua tuosta noin vaan luovantauon aikana.......kuinka se tehdään...laitoitko lasiin jotakin???????? iskitkö nuijalla????? uhakailitko????
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
katsomaan filmiä????? olet taitava! olen sen aina tiennyt mutta, sait nuorison rauhoitettua tuosta noin vaan luovantauon aikana.......kuinka se tehdään...laitoitko lasiin jotakin???????? iskitkö nuijalla????? uhakailitko????
siihen syynä pelkkä kuivakiskoisuuteni ja tylsä seurani;o)))
kipparinoma kirjoitti:
siihen syynä pelkkä kuivakiskoisuuteni ja tylsä seurani;o)))
taas täällä ihan kippurassa....miten en pysty ollenkaan mielikuvaharjoittelemaan sinua kuivakiskoiseksi tai tylsäksi....pakko oikein pinnistellä....nyt sattuu jo vasempaan aivolohkoon!!!! auts.....
- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
taas täällä ihan kippurassa....miten en pysty ollenkaan mielikuvaharjoittelemaan sinua kuivakiskoiseksi tai tylsäksi....pakko oikein pinnistellä....nyt sattuu jo vasempaan aivolohkoon!!!! auts.....
Olen itse usein nukahtanut tylsään seurani...Olen kamalan pahoillani aiheuttamastani kivusta ja särystä....Korvauksia voit hakea lähimmältä viranomaiselta....;o)))))))
kipparinoma kirjoitti:
Olen itse usein nukahtanut tylsään seurani...Olen kamalan pahoillani aiheuttamastani kivusta ja särystä....Korvauksia voit hakea lähimmältä viranomaiselta....;o)))))))
varsinaisesti sinulle vaan sinun jutuillesi....
enkä kunnollisen paitulikansalaisen tapaan hae korvauksia vaikka vasen aivolohkoni lakkaisi toimimasta...ei se ole kunnolla toiminut ennenkään....
quu oletko kiukkuinen... jos minä menisin nyt nukkumaan...kiitää tämä oikein kovasti seurasta ja toivottaa hyvää yötä!!!!!- kipparinoma
amaryllie1 kirjoitti:
varsinaisesti sinulle vaan sinun jutuillesi....
enkä kunnollisen paitulikansalaisen tapaan hae korvauksia vaikka vasen aivolohkoni lakkaisi toimimasta...ei se ole kunnolla toiminut ennenkään....
quu oletko kiukkuinen... jos minä menisin nyt nukkumaan...kiitää tämä oikein kovasti seurasta ja toivottaa hyvää yötä!!!!!tai ei melkein koskaan....;o)) Siispä kiitos seurastasi ja oikein kauniita unia hyvän yön kanssa:o)))))
kipparinoma kirjoitti:
tai ei melkein koskaan....;o)) Siispä kiitos seurastasi ja oikein kauniita unia hyvän yön kanssa:o)))))
jäin oottamaan tuon vastauksen...ihan sillä ,että uskallanko huomenna kirjoittaa enään mitään.....iuh!!! onneksi quu ei ole kiukustuvaa sorttimenttaalia...
- Lonely_Wolf
mihin menne, mut minä meen.. nukkumaan :)). Siis antoisia ja leppoisia loppu öitä, huomenna taas puhtain paperein ;)).
Nukkukaa hyvin arvoisat keskustelijat, kivaa oli niin kauan kuin sitä kesti :)).unirikasta yötä...näe unia pakkopaituleiden joukkohyökkäyksestä......no ei sentään...hyvää yötä
- Ny ton
takia kannata mitään matkaa sivuuttaa, eihän me nähdä ku "siluetit" ja silloin ku on jotain muuta mukana, esim. puukko näkyy todella selvänä..
Unoha tollaset.. ;)- amaryllie
jo unohdin....sain niin paljon neuvoja moisen pelon lopettamiseen, etten kertakaikkiaan voi enään pelätä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144