niin ikävästi itselleni juuri, että jätin sormeni keittiön vetolaatikon väliin......auts!
päätin tulla hakemaan sääliä ja myötätuntoa täältä......
vasemman käden etusormea kivistää!!!!
saisikos puhalluksen??????
kävi
65
757
Vastaukset
puuuuh. Ai että kun sormenpäihin sattuukin. Ei tarvi olla edes iso vamma kun kivistää niin juukelisti:((
suuresti kiitän sinuakin! sattuukin ihan vietävästi.....
onneksi on apu lähellä kun on hätä suurin...kotona ei ole nyt muita kun minä, eli ei puhaltajaa.....iuh!amaryllie1 kirjoitti:
suuresti kiitän sinuakin! sattuukin ihan vietävästi.....
onneksi on apu lähellä kun on hätä suurin...kotona ei ole nyt muita kun minä, eli ei puhaltajaa.....iuh!jääpaloja. Ne on aikas tehokkaita ens alkuun. Mutta älä pidä liian kauan kylmänä tai sattuu vieläkin pahemmin.
tuputuu kirjoitti:
jääpaloja. Ne on aikas tehokkaita ens alkuun. Mutta älä pidä liian kauan kylmänä tai sattuu vieläkin pahemmin.
auttaa....
olen kokeillut, kun ei ole ensimmäinen kerta kun jätän sormeni johonkin pinteeseen...sitä sattuu minulle liian usein...
nyt sattui vaan aika kovasti.....niisk...amaryllie1 kirjoitti:
auttaa....
olen kokeillut, kun ei ole ensimmäinen kerta kun jätän sormeni johonkin pinteeseen...sitä sattuu minulle liian usein...
nyt sattui vaan aika kovasti.....niisk...Minäkin olen auttamaton tohelo:(((
tuputuu kirjoitti:
Minäkin olen auttamaton tohelo:(((
meitä!!!!!
se on ihan kumma juttu kun ,toisille ei koskaan satu mitään koheltamisia ja toisille tämän tästä...
mikä meiltä puuttuu??? joku liikeiden äkkinäisesti suorittamisen rajoitinko...???amaryllie1 kirjoitti:
meitä!!!!!
se on ihan kumma juttu kun ,toisille ei koskaan satu mitään koheltamisia ja toisille tämän tästä...
mikä meiltä puuttuu??? joku liikeiden äkkinäisesti suorittamisen rajoitinko...???sitä huuhaa- energiaa.
tuputuu kirjoitti:
sitä huuhaa- energiaa.
se tietysti voi olla......
olemme ylivuotosuojaamattomia huuhailijoita...
niin se on!!!amaryllie1 kirjoitti:
se tietysti voi olla......
olemme ylivuotosuojaamattomia huuhailijoita...
niin se on!!!ytimemme sula tai tulee suomi- ilmiö.
tuputuu kirjoitti:
ytimemme sula tai tulee suomi- ilmiö.
minä en millään jaksaisi kaiken aikaa varoa, mutta kai se sitten täytyy!!!
en halua , ytimemme sulavat.......johan tässä sormessa on tarpeeksi kestämistä...mur!amaryllie1 kirjoitti:
minä en millään jaksaisi kaiken aikaa varoa, mutta kai se sitten täytyy!!!
en halua , ytimemme sulavat.......johan tässä sormessa on tarpeeksi kestämistä...mur!halvalla. Sinne Autraliaanko me nyt sit päädyttäis?
tuputuu kirjoitti:
halvalla. Sinne Autraliaanko me nyt sit päädyttäis?
minne ikinä haluttais....!!!!
amaryllie1 kirjoitti:
minne ikinä haluttais....!!!!
portsareitten jalkojen välistä livahdettu:)))
tuputuu kirjoitti:
portsareitten jalkojen välistä livahdettu:)))
se tyylilaji olisi kai mahdotonta...hih..
mutta tulta päin kursailematta......
livahdan siis vasemman hartian takaa viistoon.....amaryllie1 kirjoitti:
se tyylilaji olisi kai mahdotonta...hih..
mutta tulta päin kursailematta......
livahdan siis vasemman hartian takaa viistoon.....niin sä pääset sisään ja sit tuut sä harhauttamaan niin mä pääsen:)))
tuputuu kirjoitti:
niin sä pääset sisään ja sit tuut sä harhauttamaan niin mä pääsen:)))
oikein extra harhautukset....eiköhän se tehoa...
amaryllie1 kirjoitti:
oikein extra harhautukset....eiköhän se tehoa...
kauan harhautellaan niin se nääntyy ja sit kaikki pääsee sisään:)))
tuputuu kirjoitti:
kauan harhautellaan niin se nääntyy ja sit kaikki pääsee sisään:)))
me ollaan varmaan sitten jo ittekkin niin poikki ,ettei jakseta enään mennä .....
mutta ei kai se sitten haittaa kun kuitenkin ollaan saatu portsari harhautettua...ja kaikki muut pääsee sisään...
- quistis
Enkös mä ole sua käskeny monesti olemaan telomatta niitä sormiasi...Tees nyt se sormipaituli...Se edes suojelee sormiraukkojasi...Emäntä itse niin holtiton...
moittii toista kolmas samanmoinen...kukas se paitulien kanssa teuroessaan iski päänsä????
tupla puhallus siis sinun päähäsi..puuuuuhhhhhh!
minä teen oitis sormipaitulin...auts- quistis
amaryllie1 kirjoitti:
moittii toista kolmas samanmoinen...kukas se paitulien kanssa teuroessaan iski päänsä????
tupla puhallus siis sinun päähäsi..puuuuuhhhhhh!
minä teen oitis sormipaitulin...autsJuuh...pää vielä hellä täräyksestä:o/ Ai et olet aina tiennykkin et pehmeä päinen olen....;o/
quistis kirjoitti:
Juuh...pää vielä hellä täräyksestä:o/ Ai et olet aina tiennykkin et pehmeä päinen olen....;o/
pehmeäpäinen ole...ei et suinkaan...olet ihan hyvä ihminen kaikkine kuhmuinesi!!!!
ollaan ylpeitä siitä, että osaamme koheltaa...eihän tässä tilanteessa enään muutakaan voi............
saat hupullisen kuhmupaitulin....- quistis
amaryllie1 kirjoitti:
pehmeäpäinen ole...ei et suinkaan...olet ihan hyvä ihminen kaikkine kuhmuinesi!!!!
ollaan ylpeitä siitä, että osaamme koheltaa...eihän tässä tilanteessa enään muutakaan voi............
saat hupullisen kuhmupaitulin....kiittää ja :o)) Ollaan iloisia ja onnellisia...tosiii paljon...:o)) Mieluummin kohellan ja elän,kuin olen koheltamatta ja en elä.......:o/
quistis kirjoitti:
kiittää ja :o)) Ollaan iloisia ja onnellisia...tosiii paljon...:o)) Mieluummin kohellan ja elän,kuin olen koheltamatta ja en elä.......:o/
oli jo nobelin arvoinen ajatelma....
elä elämäsi koheltaen, niin tunnet eläväsi!!!
oletko koskaan ajatellut, että me paitulikansalaiset voisimme perustaa oman mainostoimiston...????
kohelluspaitulikin on vielä tekemättä!!
kohella kohelluspaitulissa ja tunnet kuinka elämä kohisee.......
jösses....amaryllie1 kirjoitti:
oletko koskaan ajatellut, että me paitulikansalaiset voisimme perustaa oman mainostoimiston...????
jösses....huuhaa- paituleita?
- quistis
amaryllie1 kirjoitti:
jösses....suunnitellaan ja myydään paituleitakin..Kätevää...Kuules..Nyt lähti ura urkenemaan...Kohta ollaan pörssissä:o)))
tuputuu kirjoitti:
huuhaa- paituleita?
nekku!!! se tässä on kokoajan ihmetyttänytkin....
pitää aloittaa sellaisen suunnittelu..."kuistinen" on suunnittelu asiantuntija, pitää kysyä onko huuhispaitulille markkinarakoa......quistis kirjoitti:
suunnitellaan ja myydään paituleitakin..Kätevää...Kuules..Nyt lähti ura urkenemaan...Kohta ollaan pörssissä:o)))
meille kaikille huuhaa- paitulit!!!
quistis kirjoitti:
suunnitellaan ja myydään paituleitakin..Kätevää...Kuules..Nyt lähti ura urkenemaan...Kohta ollaan pörssissä:o)))
kysyntää on jo vaikkei mainostoimistosta ole vielä tietoakaan....mutta ilmeisesti myös huuhaa paitulille löytyy markkinarako!!!!!
mitä sanoo suunnittelun asiantuntija kohellus.k."kuistinen"???????
sorminäppäryydestä tunnettuna ihmisenä voisin tekaista kaksi paitulia tunnissa....jos aineksia piisaa...- quistis
tuputuu kirjoitti:
meille kaikille huuhaa- paitulit!!!
todellakaan ole sellaisia paituleita?? No nyt laitetaan sekin asia sit kuntoon...Heh viime syksynähän me Ceen kanssa neulottiin jokaiselle omat villahousut elikkäs villikset;o))
quistis kirjoitti:
todellakaan ole sellaisia paituleita?? No nyt laitetaan sekin asia sit kuntoon...Heh viime syksynähän me Ceen kanssa neulottiin jokaiselle omat villahousut elikkäs villikset;o))
ja me tekaistiin melkein valmiiksi ne villapaitulit, mun taitaa olla vielä kesken....
quistis kirjoitti:
sellasen paidan niin sitten kadulla ihmiset hihittelee kun kulkee sellanen päällä:)))
- quistis
amaryllie1 kirjoitti:
kysyntää on jo vaikkei mainostoimistosta ole vielä tietoakaan....mutta ilmeisesti myös huuhaa paitulille löytyy markkinarako!!!!!
mitä sanoo suunnittelun asiantuntija kohellus.k."kuistinen"???????
sorminäppäryydestä tunnettuna ihmisenä voisin tekaista kaksi paitulia tunnissa....jos aineksia piisaa...toiminta käyntiin...Mitäs sitä pähkäilemään enempää..Eikun vain sormet näpäkkään liikkeeseen tuotantopäälikkö ja paituleiden tehtailia A.Ryllie...Eihän me voida tuottaa huuhaalaisille pettymystä...Ja tarvikkeita riittää..puhumattakaan ideoista:o)) Muuten joku halusi Kuistispaitulin...Mut tarkoitti varmasti Kaustis....sitä lintupaitulia;o/
- quistis
amaryllie1 kirjoitti:
ja me tekaistiin melkein valmiiksi ne villapaitulit, mun taitaa olla vielä kesken....
Nyt talveksi kannattaakin laittaa enempi niitä villaisia...Muutama oikein karkeakin mukaan..Kas kuluttajissa on niin monenlaista käyttäjää...
- quistis
tuputuu kirjoitti:
sellasen paidan niin sitten kadulla ihmiset hihittelee kun kulkee sellanen päällä:)))
ompas komee,,,mistäs noita saa...Muista sit mainostaa ja kehuu:o))
quistis kirjoitti:
toiminta käyntiin...Mitäs sitä pähkäilemään enempää..Eikun vain sormet näpäkkään liikkeeseen tuotantopäälikkö ja paituleiden tehtailia A.Ryllie...Eihän me voida tuottaa huuhaalaisille pettymystä...Ja tarvikkeita riittää..puhumattakaan ideoista:o)) Muuten joku halusi Kuistispaitulin...Mut tarkoitti varmasti Kaustis....sitä lintupaitulia;o/
mikä mahtava idea!!! oikea ideoitten äiti...
ja sitten a.ryllis paituli, nehän on meidän mainospaituleita sitten....
huuhispaituleita tekstillä huuhaa ja tekstillä...vain järkihemmot käyttää huuhaa paitulia.......ja.....huhhaa rulaa....ja sano huuhaa kun elämä maistuu puulta!...jos kohellat poikkea huuhaalla, se auttaa!!!...ja .....- quistis
amaryllie1 kirjoitti:
mikä mahtava idea!!! oikea ideoitten äiti...
ja sitten a.ryllis paituli, nehän on meidän mainospaituleita sitten....
huuhispaituleita tekstillä huuhaa ja tekstillä...vain järkihemmot käyttää huuhaa paitulia.......ja.....huhhaa rulaa....ja sano huuhaa kun elämä maistuu puulta!...jos kohellat poikkea huuhaalla, se auttaa!!!...ja .....Mut niihin A.Ryllie ja kuistispaituleihin ei sit mitään kuvia...Eihän...:o))
quistis kirjoitti:
ompas komee,,,mistäs noita saa...Muista sit mainostaa ja kehuu:o))
kaikki osaa tulla huuhaalle. Ainakin mä kasvatan sitä mainetta...
quistis kirjoitti:
Mut niihin A.Ryllie ja kuistispaituleihin ei sit mitään kuvia...Eihän...:o))
sitten...höh..olisin mä voinut ajatella joitain kukkaa ja kuistia ja sen sellaisia tolppia...olis samalla mainostettu sitä tolppa työmaatakin...mutta parempi kai ilman kuvia...voisi tulla huonoa mainosta....
talvea varten voisi karkempaa paitulia ajatellen, tekaista sellaisia hirvenkarvasta....otetaan yhteys metsämiehiin ja pyydetään niiltä ......hirvenkarvapaituli...- quistis
tuputuu kirjoitti:
kaikki osaa tulla huuhaalle. Ainakin mä kasvatan sitä mainetta...
Sä elävä mainos:o))))))
- quistis
amaryllie1 kirjoitti:
sitten...höh..olisin mä voinut ajatella joitain kukkaa ja kuistia ja sen sellaisia tolppia...olis samalla mainostettu sitä tolppa työmaatakin...mutta parempi kai ilman kuvia...voisi tulla huonoa mainosta....
talvea varten voisi karkempaa paitulia ajatellen, tekaista sellaisia hirvenkarvasta....otetaan yhteys metsämiehiin ja pyydetään niiltä ......hirvenkarvapaituli...liian POP...sitä mä pelkään;o)))
Kuules...pyydä villisian jouhiakin..sopivan karkeita vaativillekkin kuluttajille;o) Kuules...tehdään erikseen tolppapaituli;o)) quistis kirjoitti:
liian POP...sitä mä pelkään;o)))
Kuules...pyydä villisian jouhiakin..sopivan karkeita vaativillekkin kuluttajille;o) Kuules...tehdään erikseen tolppapaituli;o))erikseen eri logolla......
villisiankarvapaituli!!!! ideoita sangen mahdottomasti pursuaa nyt!!!!
mitäs sanot...ylelliseen käyttöön ...silkkikanansulkapaituli?????, kuvitteles miten pehmeä......
Äläkä yritäkkään saada mukaan mitään univormupaitulia...ei maastokuvioisia eikä muitakaan.....- quistis
amaryllie1 kirjoitti:
erikseen eri logolla......
villisiankarvapaituli!!!! ideoita sangen mahdottomasti pursuaa nyt!!!!
mitäs sanot...ylelliseen käyttöön ...silkkikanansulkapaituli?????, kuvitteles miten pehmeä......
Äläkä yritäkkään saada mukaan mitään univormupaitulia...ei maastokuvioisia eikä muitakaan.....ihan vain et voisi maastoutua:o/ Heh...Punainen vaara paituli myös;o)
quistis kirjoitti:
ihan vain et voisi maastoutua:o/ Heh...Punainen vaara paituli myös;o)
on kyllä ihan hyvä idea mutta ei maastopaitulia johan minä sen sanoin...ei mitään sellaista mikä saa sinut suunniltaan...menee pisnekset sekaisin...
on ihan pakko nyt poistua mutta tee hyvää kauppaa ja hyvää illanjatkoa....- quistis
tuputuu kirjoitti:
kauas, olen siis kuin valomainos:))
Siis hyvää mainontaa meille:o)))
quistis kirjoitti:
Siis hyvää mainontaa meille:o)))
punaista töyhtöö joka loistaa kauas? Ostan vielä sitä kiiltoa lisäävää hoitoainetta niin vaikutus on taattu:)))
- quistis
tuputuu kirjoitti:
punaista töyhtöö joka loistaa kauas? Ostan vielä sitä kiiltoa lisäävää hoitoainetta niin vaikutus on taattu:)))
töyhtöä loistavamman töyhtösi...Ajattelin vain et se loistais neonina mukavasti;o))
quistis kirjoitti:
töyhtöä loistavamman töyhtösi...Ajattelin vain et se loistais neonina mukavasti;o))
ja kauas:)))
- R. Hiiri
parannus-puhku minultakin.. PUUH! PUUH!
En pääse koneelle vielä aikoihinkaan... Tulin vast'ikään kohteesta S. Nyt meen kohteeseen O.
Kiitti vaan säkeistä..puhallus, on kaikkein parantavin puhallus...kiitos oikein kovasti!!!!
olkaa hyvä ! säkit ovat aina tarpeen kaikessa....nam!
- Dr.Swan
Nyt on kyllä sitten vähän vaikea näpytellä konetta...
sukkelasti vain oikeaa kättä käyttäen......
kiitos!
kuuluuko koko kropan puutua?????????? tulikos nyt liian tuhti annos...???- Dr.Swan
amaryllie1 kirjoitti:
sukkelasti vain oikeaa kättä käyttäen......
kiitos!
kuuluuko koko kropan puutua?????????? tulikos nyt liian tuhti annos...???No hyvä että huomasit!
Annos oli väärä!
Ja koko lääkekin oli täysin väärästä pullosesta!
Meni puoli pulloa morfiinia....uuuups....hiton kallista lääkettä vieläpä!Olen kohta konkurssissa vuoksesi!
Tätä se nyt sitten on! Dr.Swan kirjoitti:
No hyvä että huomasit!
Annos oli väärä!
Ja koko lääkekin oli täysin väärästä pullosesta!
Meni puoli pulloa morfiinia....uuuups....hiton kallista lääkettä vieläpä!Olen kohta konkurssissa vuoksesi!
Tätä se nyt sitten on!oikestaan aika miellyttävän pumpulimainen olo...mitä nyt puhun itsekseni ....
saisikos sitä samaa lisää....kiitos !
on se kumma jos ei kukaan meitä sisään taluta. Mehän siis harhautettiin sitä pokee.
mutta, koko hommahan menee aina ihan päälleen... jos joku harhauttaa niin se yleensä sitten ei jaksa enään omin voimin mennä mihinkään ja kaikki ne muut jotka sitten jaksaa mennä ,ei kerkiä auttaan sisälle harhauttajia kun valomerkki on jo tulossa.....siinä harhautuksessa menee niin kauan kuiteskin.....luulisin...
amaryllie1 kirjoitti:
mutta, koko hommahan menee aina ihan päälleen... jos joku harhauttaa niin se yleensä sitten ei jaksa enään omin voimin mennä mihinkään ja kaikki ne muut jotka sitten jaksaa mennä ,ei kerkiä auttaan sisälle harhauttajia kun valomerkki on jo tulossa.....siinä harhautuksessa menee niin kauan kuiteskin.....luulisin...
toinen toistamme. Siis se on kunnia- asia että pääsee poken ohi:)))
tuputuu kirjoitti:
toinen toistamme. Siis se on kunnia- asia että pääsee poken ohi:)))
vaan.....
mutta ihan pakko kysyä...mihin me oltiin menossa???
on sen verran hutera olo tuosta harhauttelusta....amaryllie1 kirjoitti:
vaan.....
mutta ihan pakko kysyä...mihin me oltiin menossa???
on sen verran hutera olo tuosta harhauttelusta....Mutta ei se mitään, mennään silti:)))
tuputuu kirjoitti:
Mutta ei se mitään, mennään silti:)))
ihmeessä...turha sitä nyt tässä vaiheessa on enään perua....
voisikohan joku kenties kertoa mihin me oltiin menossa....
no, mitä väliä...on paljon jännempää mennä kun ei tiedetä mihin mennään....me päästään sinne mihin oltiin menossa...
nyt on pakko poistua paikalta...
kiitos ja hyvää illan jatkoa!!!!amaryllie1 kirjoitti:
ihmeessä...turha sitä nyt tässä vaiheessa on enään perua....
voisikohan joku kenties kertoa mihin me oltiin menossa....
no, mitä väliä...on paljon jännempää mennä kun ei tiedetä mihin mennään....mistään kotoisin.
tuputuu kirjoitti:
mistään kotoisin.
homma kuin minulla......
ei mistään kotoisin...mutta ei sen väliä....
näkemiin...! mennään toisella kertaa...
- quistis
sen helotuksen ....:o))
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131