olenko ymmärtänyt

oikein?????? olen saanut vastuullisen tehtävän ja siihen ohjeet...mutta olenko käsittänyt ohjeet oikein......????
-saunota muurahaiset
-myrkytä kukat
-ja kastele sauna jos haluat
kukkien myrkytys ja muurahaisten saunotus 2kert/viikko.....

koitan tänään saunottaa niitä muurahaisia, mutta se oli kovin työlästä hommaa,sauna kastuikin siinä muurahaisia pestessä. kukkien myrkytys sen sijaan onnistui ilman isompia vastoinkäymisiä......

62

988

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aliisa

ollut ,että
      -myrkytä sauna
      -kastele muurahaiset
      -saunota kukat
      ei,ei tossa ollut mitään järkeä,eli kyllä sun ohjees ihan selkeät on....

• ohjeet ei ollut niin...koska kerkisin jo myrkyttämään ne kukat!!!!! voi jestas ,joudun ostamaan uudet tilalle jos ne kukat pitikin saunottaa...
        muurahaiset olisi saanut kyllä helpommin kasteltua kuin saunotettua....
        myrkytä sauna....??? en enään tiedä mikä on oikein...

• omituiset

ohjeet olet saanut. Eihän kukkia tarvitse kahta kertaa viikossa myrkyttää, kyllä ne kuolee kertamyrkytyksellä.
      Saunankastelu ja muurahaistenkylvetys käy siinä sivussa, kun itsekin kylvet, joten helppo hommahan tuo on. ;))))

• onnistuikin...mutta kokeile itse ensin saalistaa muurahaisia ja vielä saada ne lauteille...ei mikään helppo homma ja kuka kertoisi mulle, millä shamppoolla muurahaisten hiukset pestään???? pitääkö olla lasten mieto shamppoo vai tervashamppoo????....on tämä hankalaa...

• menee
        amaryllie1 kirjoitti:

onnistuikin...mutta kokeile itse ensin saalistaa muurahaisia ja vielä saada ne lauteille...ei mikään helppo homma ja kuka kertoisi mulle, millä shamppoolla muurahaisten hiukset pestään???? pitääkö olla lasten mieto shamppoo vai tervashamppoo????....on tämä hankalaa...

ihan itse lauteille, kun ripottelet muurahaispesästä saunanlauteille vanan jotain murkunherkkua, sokeria tms.
        Vauvashampoo voisi olla hellempi noin pikkuisille, suosittelen käyttämään sitä. ;))))

• menee kirjoitti:

ihan itse lauteille, kun ripottelet muurahaispesästä saunanlauteille vanan jotain murkunherkkua, sokeria tms.
        Vauvashampoo voisi olla hellempi noin pikkuisille, suosittelen käyttämään sitä. ;))))

ja vielä kiitos!!!! olin jo aika epätoivoinen...siis vauvashamppoota ja sokeria muurahaispesältä lauteille vana.....
        vielä on pulmana se ,että miten minä voin myrkyttää tällä viikolla toistamiseen ne kukat kun ne kuoli jo????? teenkö vain varmistusmyrkytyksen.....

• myrkyttää
        amaryllie1 kirjoitti:

ja vielä kiitos!!!! olin jo aika epätoivoinen...siis vauvashamppoota ja sokeria muurahaispesältä lauteille vana.....
        vielä on pulmana se ,että miten minä voin myrkyttää tällä viikolla toistamiseen ne kukat kun ne kuoli jo????? teenkö vain varmistusmyrkytyksen.....

Kerrot vaan isäntäväelle myrkyttänees ne moneen kertaan, ei ne sitä huomaa. Ylijääneen myrkyn tietenkin piilotat jonnekin tulevia tarpeita varten.

• myrkyttää kirjoitti:

Kerrot vaan isäntäväelle myrkyttänees ne moneen kertaan, ei ne sitä huomaa. Ylijääneen myrkyn tietenkin piilotat jonnekin tulevia tarpeita varten.

todella ystävä hädässä!!!!! voinhan minä sillä ylijäämä myrkyllä myrkyttää naapurien pihakasvit....jos tässä oikein innostun puuhailemaan nyt kun ohjeet on järkeistetty!!!!

• sellainen asia....jos haluan laittaa jollekkin muurahaisista hiukan väriä hiuksiin ,niin pitääkö valita sävyte vai kestoväri?????
      ajattelin vain jos joku muurahaisista haluaisi hiukan piristystä....
      kannattaisiko minun tässä vaiheessa huuhailua hakeutua jonnekin hoitoon vai jatkanko ajattelemista ja suunnittelua???????

• , , ,

Asia kerrallaan. Koska muurahaisen saunottamisen olet jo aloittanut, hoida se ensin kunnialla loppuun. Aloitettua työtä ei saa jättää kesken. Sen jälkeen kannattaa harkita itsensä kuntoon pistämistä ja hoitoon hakeutumista..

• , , , kirjoitti:

Asia kerrallaan. Koska muurahaisen saunottamisen olet jo aloittanut, hoida se ensin kunnialla loppuun. Aloitettua työtä ei saa jättää kesken. Sen jälkeen kannattaa harkita itsensä kuntoon pistämistä ja hoitoon hakeutumista..

hyvä pointti!!!! niinhän tässä pitääkin toimia....kiitos!

• kipparinoma

ymmärrystäsi...Paitulikohelenttihaliokansalaiset ymmärtää kaiken aina ihan oikein...Ohjeet ei aina vaan ole oikein kirjoitettuja;o))))))))))

• asia on niin, minua jo kovasti auttoi joku tuntematon avulias ihminen...epäilen hänen kuuluvan paitulikohelenttihalikansalaisiin..koska on niin sangen älykäs ja auttavainen...ihan kuten mekin!!!!!
        minulla oli vain sellainen paniikki...tuli kaamea tunne!!! mitä jos en ole ollenkaan nyt ymmärtänyt mitään mistään!!!!!
        se meni onneksi ohitse ja johtui varmaankin kuumuudesta....
        joko olet muuten saanut liimautuneet sormesi erilleen?????????

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

asia on niin, minua jo kovasti auttoi joku tuntematon avulias ihminen...epäilen hänen kuuluvan paitulikohelenttihalikansalaisiin..koska on niin sangen älykäs ja auttavainen...ihan kuten mekin!!!!!
        minulla oli vain sellainen paniikki...tuli kaamea tunne!!! mitä jos en ole ollenkaan nyt ymmärtänyt mitään mistään!!!!!
        se meni onneksi ohitse ja johtui varmaankin kuumuudesta....
        joko olet muuten saanut liimautuneet sormesi erilleen?????????

sai sormeni auki....ja melkein skslpeerasi mun päänahkani:o/....
        Valitettavasti tuntuu tuuli myllertäneen aivoissanikin....Pää ihan typötyhjä...Humina vain käy:o/

• kipparinoma kirjoitti:

sai sormeni auki....ja melkein skslpeerasi mun päänahkani:o/....
        Valitettavasti tuntuu tuuli myllertäneen aivoissanikin....Pää ihan typötyhjä...Humina vain käy:o/

tuuli skalppeeraa sun päänahan!!!!???? hui! sinun pitää käyttää ulkona ollessasi uimalakkia...sillä tavoin pystyt hämäämään tuulta!
        minukin aivoissani on käynyt tänään myllerrys...pää ei ole ollut ollenkaan tyhjä vaan ihan liian täynnä....liikaa kaikenlaisia asioita,ohjeita ja mietittävää!!!
        kumpikohan on mieluisampi olotila...pää liian täynnä vai pää ihan tyhjä???????????????

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

tuuli skalppeeraa sun päänahan!!!!???? hui! sinun pitää käyttää ulkona ollessasi uimalakkia...sillä tavoin pystyt hämäämään tuulta!
        minukin aivoissani on käynyt tänään myllerrys...pää ei ole ollut ollenkaan tyhjä vaan ihan liian täynnä....liikaa kaikenlaisia asioita,ohjeita ja mietittävää!!!
        kumpikohan on mieluisampi olotila...pää liian täynnä vai pää ihan tyhjä???????????????

Arvaa vaan...Kun mä saan tän kuontaloni tungettua uimalakin alle...Alien....Siis ufotutkijat on kertalaakista kansoittamassa mun rauhaisaa kotikuntaani...ihan Valloista saakka tulevat ja pistelevät mua kaikilla lamalilla neuloilla ja syöttävät ties mitä totusseerumia...Pääsen otsikoihin ja ja ja ja....Siinä ei sit auta paitulitkaan...mut eristetään johonkin lasifitriiniin Nasan huippusalaisiin tiloihin...Pliis ei uimalakkia....:o/

• kipparinoma
        kipparinoma kirjoitti:

Arvaa vaan...Kun mä saan tän kuontaloni tungettua uimalakin alle...Alien....Siis ufotutkijat on kertalaakista kansoittamassa mun rauhaisaa kotikuntaani...ihan Valloista saakka tulevat ja pistelevät mua kaikilla lamalilla neuloilla ja syöttävät ties mitä totusseerumia...Pääsen otsikoihin ja ja ja ja....Siinä ei sit auta paitulitkaan...mut eristetään johonkin lasifitriiniin Nasan huippusalaisiin tiloihin...Pliis ei uimalakkia....:o/

siis tyhjä pää ehdottomasti...kirjoitusvirheineen.....;o)

• kipparinoma kirjoitti:

siis tyhjä pää ehdottomasti...kirjoitusvirheineen.....;o)

ja piskokeet..pelkästäänkö uimalakin vuoksi????? hui...mua kamalasti naurattaa nyt toi sun juttus....ei meinaa oikein kirjoituksesta tulla mitään....
        oletko nyt ihan varma siitä pään tyhjyydestä??? mistä ihmeestä noi sun jutut oikein tuli jos pää on tyhjä ja parempi kuin liian täysi pää....onpahan ihan päätöntä juttua nyt.....
        parempi pää pivossa kuin kymmenen täyttä päätä päämyymälässä paitulikansalaisten kiusana.....

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

ja piskokeet..pelkästäänkö uimalakin vuoksi????? hui...mua kamalasti naurattaa nyt toi sun juttus....ei meinaa oikein kirjoituksesta tulla mitään....
        oletko nyt ihan varma siitä pään tyhjyydestä??? mistä ihmeestä noi sun jutut oikein tuli jos pää on tyhjä ja parempi kuin liian täysi pää....onpahan ihan päätöntä juttua nyt.....
        parempi pää pivossa kuin kymmenen täyttä päätä päämyymälässä paitulikansalaisten kiusana.....

Tyhjänäpäänäkin Quulla on kamalan hirnuinen mielkuvitus...Olihan esikoisenikin sanonut joitakin vuosia sitten (Heh joitakin) esikoulussa, kun lapsilta oli kyselty vanhempien ammatteja..."Mun äippä on mielikuvitushoitaja;o).....)

• amaryllie1
        kipparinoma kirjoitti:

Tyhjänäpäänäkin Quulla on kamalan hirnuinen mielkuvitus...Olihan esikoisenikin sanonut joitakin vuosia sitten (Heh joitakin) esikoulussa, kun lapsilta oli kyselty vanhempien ammatteja..."Mun äippä on mielikuvitushoitaja;o).....)

tätä mä olen aina epäillytkin...mielikuvitushoitaja....!!! ilmankos me tullaankin hyvin juttuun...minä tarvitsen ihan selvästi mielikuvitushoitajaa tyhjentämään liiat mielikuvitukset päästäni!!!!
        edelleen olen kyllä sitä mieltä ,että kukallinen uimalakki pinkein somistein olisi tosi "helmi" ja sopisi sulle mahdottoman hyvin....
        ei quu ole ollenkaan tyhjäpää vaikka yrittääkin sitä nyt uskotella....quu on kaikkea muuta ja siksikin se uimalakki olisi hieno....
        miten minusta nyt tuntuu ,että olen jotenkin juuttunut tuohon uimalakki hommaan?????????

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

tätä mä olen aina epäillytkin...mielikuvitushoitaja....!!! ilmankos me tullaankin hyvin juttuun...minä tarvitsen ihan selvästi mielikuvitushoitajaa tyhjentämään liiat mielikuvitukset päästäni!!!!
        edelleen olen kyllä sitä mieltä ,että kukallinen uimalakki pinkein somistein olisi tosi "helmi" ja sopisi sulle mahdottoman hyvin....
        ei quu ole ollenkaan tyhjäpää vaikka yrittääkin sitä nyt uskotella....quu on kaikkea muuta ja siksikin se uimalakki olisi hieno....
        miten minusta nyt tuntuu ,että olen jotenkin juuttunut tuohon uimalakki hommaan?????????

suostun sonnustautumaan kyseiseen päähineeseen...ja niin meni uusiksi koko karderoopi:o/ Katsos kun aivan pakosta on väskyn ja piikkareiden oltava samaa sarjaa...ja mielellään paitulinkin...Niin ja ehdottomasti(tästä en tingi) ihanat pitkät sormikkaat....Niitä ilman en uimalakkia päähäni tunge ja leiki oliota avaruuden mustasta aukosta;o))))
        Mielikuvitushoitoa saat ilmanmuuta....:o))))))))))

• kipparinoma kirjoitti:

suostun sonnustautumaan kyseiseen päähineeseen...ja niin meni uusiksi koko karderoopi:o/ Katsos kun aivan pakosta on väskyn ja piikkareiden oltava samaa sarjaa...ja mielellään paitulinkin...Niin ja ehdottomasti(tästä en tingi) ihanat pitkät sormikkaat....Niitä ilman en uimalakkia päähäni tunge ja leiki oliota avaruuden mustasta aukosta;o))))
        Mielikuvitushoitoa saat ilmanmuuta....:o))))))))))

tosi ystävä...lupaudut ihan tuosta noin vaan pukeutumaan uimalakkiin kun minulla on siitä nyt jokin pakkomielle....tottakai kaikki pitää olla sävy sävyyn ja muutenkin lakkiin sopivaa..saat ne sormikkaat oitis ja piikkarit sekä "pimulaukun"....paituli sinulla taitaakin jo olla lakkiin sopivaa mallia..ja jos ei ole ..laitan senkin tulemaan...
        myönnä nyt quu, että uimalakki on parempi kuin tuulen skalppeeraama päänahkimus!!!!!

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

tosi ystävä...lupaudut ihan tuosta noin vaan pukeutumaan uimalakkiin kun minulla on siitä nyt jokin pakkomielle....tottakai kaikki pitää olla sävy sävyyn ja muutenkin lakkiin sopivaa..saat ne sormikkaat oitis ja piikkarit sekä "pimulaukun"....paituli sinulla taitaakin jo olla lakkiin sopivaa mallia..ja jos ei ole ..laitan senkin tulemaan...
        myönnä nyt quu, että uimalakki on parempi kuin tuulen skalppeeraama päänahkimus!!!!!

Sitäpaitsi tunnen olevani pakkomielteesesi osasyyllinen...Se edellisviikkoinen troppi oli kai liian tujua kamaa.....Pakko jotenkin korjata tilanne ja sonnustautua vetimiin sun vuoksesi...Ja ei se mitään haittaa vaik piipaaauto korjaa mut talteen ja vie täyshoitoon jonnekkin ihanaan isoooooon taloon....:o/

• kipparinoma kirjoitti:

Sitäpaitsi tunnen olevani pakkomielteesesi osasyyllinen...Se edellisviikkoinen troppi oli kai liian tujua kamaa.....Pakko jotenkin korjata tilanne ja sonnustautua vetimiin sun vuoksesi...Ja ei se mitään haittaa vaik piipaaauto korjaa mut talteen ja vie täyshoitoon jonnekkin ihanaan isoooooon taloon....:o/

tänään itsekkin lähdössä sellaiseen paikkaa jossakin huuhailun vaiheessa, mutta joku nimetön käski minun hoidella ensin muurahais-asian loppuun.....
        jos joku hakee sut sieltä sillä piipaa autolla niin kiepatkaa meidän kautta...minä tulisin mieluusti mukaan!!!!!!!!
        vaihdankin matkapaitulin valmiiksi päälle...vai pitääkös laittaa pakkopaituli jo tässä vaiheessa......

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

tänään itsekkin lähdössä sellaiseen paikkaa jossakin huuhailun vaiheessa, mutta joku nimetön käski minun hoidella ensin muurahais-asian loppuun.....
        jos joku hakee sut sieltä sillä piipaa autolla niin kiepatkaa meidän kautta...minä tulisin mieluusti mukaan!!!!!!!!
        vaihdankin matkapaitulin valmiiksi päälle...vai pitääkös laittaa pakkopaituli jo tässä vaiheessa......

Sä nauratat mut hengiltä:o))))))))))))))))))))
        Mut tämäkin toiveesi varmasti toteutuu....Eikun vain pakkopaituli valmiiksi päälle ja jossain tossa yhdentoista korvilla piipaauto karauttaa pihallesi...Eihän tässä muutoin voi käydä;o))))))

• kipparinoma kirjoitti:

Sä nauratat mut hengiltä:o))))))))))))))))))))
        Mut tämäkin toiveesi varmasti toteutuu....Eikun vain pakkopaituli valmiiksi päälle ja jossain tossa yhdentoista korvilla piipaauto karauttaa pihallesi...Eihän tässä muutoin voi käydä;o))))))

siis odottamaan...menen tuonne pihalle valmiiksi pakkopaitulissa....mä voin kanssa laittaa uimalakin päähäni...
        mitähän naapurit tuumaa....
        no ne varmaan sanoo, että toi olikin odotettavissa....on se sen verran kauan tuossa jo haahuillut......

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

siis odottamaan...menen tuonne pihalle valmiiksi pakkopaitulissa....mä voin kanssa laittaa uimalakin päähäni...
        mitähän naapurit tuumaa....
        no ne varmaan sanoo, että toi olikin odotettavissa....on se sen verran kauan tuossa jo haahuillut......

Kyllä me ollaankin ansaittu hemmotteluloma jossain viidentähden paikassa:o))))))))))) Vain parasta meille!!!
        Naapureille vaan sinne tiedoksi et me ollaan menossa Hesperiaan.....sinne hotelliin....:o))))) Ja ihan privaattikyydillä....piipaat siks van et päästäis nopeemmin perille.....:o/
        Hei...tarkistas viel et sun pakkopaitulissas varmasti lukee et senttikin lähemmäksi niin läsähtää!!

• kipparinoma kirjoitti:

Kyllä me ollaankin ansaittu hemmotteluloma jossain viidentähden paikassa:o))))))))))) Vain parasta meille!!!
        Naapureille vaan sinne tiedoksi et me ollaan menossa Hesperiaan.....sinne hotelliin....:o))))) Ja ihan privaattikyydillä....piipaat siks van et päästäis nopeemmin perille.....:o/
        Hei...tarkistas viel et sun pakkopaitulissas varmasti lukee et senttikin lähemmäksi niin läsähtää!!

käskit katsoa paitulin tekstin...mulla oli ihan väärä paituli...mun paitulissa luki...vaikea olla hoikka kun on niin pirun varakas!!!!!...otan tuon paitulin....eihhhh siinä lukee väärä lääkitys.....missäs se oikea paituli nyt on.....
        tuossahan se ,eikä puhu mitään....no niin, oikeanlainen paituli ja uimalakki!!! kyllä nyt kelpaa mennä lomailemaan hesperiaan!!!!!!
        ei nuo naapurit varmaan minulta mitään kysy, keskenään vaan jupisevat...joutaisivat kyllä johkin hoitoon!!!!!!!!

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

käskit katsoa paitulin tekstin...mulla oli ihan väärä paituli...mun paitulissa luki...vaikea olla hoikka kun on niin pirun varakas!!!!!...otan tuon paitulin....eihhhh siinä lukee väärä lääkitys.....missäs se oikea paituli nyt on.....
        tuossahan se ,eikä puhu mitään....no niin, oikeanlainen paituli ja uimalakki!!! kyllä nyt kelpaa mennä lomailemaan hesperiaan!!!!!!
        ei nuo naapurit varmaan minulta mitään kysy, keskenään vaan jupisevat...joutaisivat kyllä johkin hoitoon!!!!!!!!

yllättäen voittaneet arpajaisissa täyshoidon Paiholaan....:o))))))))))))))
        Mä huomasin ton paitulitekstijutun siks kun itsaelläni luki kiss me twice...Mitä lie vierasta kieltä...ja tiedä mitä tarkoittaa:o/
        Mitenkähän mulle tuli mieleen faktahomman parivaljakko...Pirre ja Hansu:o/???

• sulla noin vaikea teksti on paitulissa...kiss...jotain...mitäköhän se oikein tarkoittaa????
      kiskaise minut twistiin!!!! onneksi vaihdoit paitulin, enhän mä olisi jaksanut katsella lomalla kun sinä vaan twistaisit kaikkien lanssimiehien ja muiden hotellin asukkaiden/lääkärien kanssa, johan siinä uimalakkikin höyryäisi päässä...(kunnon hotellissa on satsattu asiakkaiden hoitoon ja turvallisuuteen) ihan vaan tiedoksi ,ettei kenellekkään tule epäselvyyttä....

• kipparinoma

vaihdoin päälleni asiallisemman tekstillisenpakkopaitulin:o))))
        En millään haluis quumentaa päätäni uimalakissa twistaillen enempää kuin on tarpeen...Ihan muunlaista hemmottelua me siellä saadaan....Aromaterapeuttisiakylpyjä...mukavia keskusteluja asiakaiden kanssa..lokoisaa oloa eristyk...ei kun erityisissä tiloissa....Voi mä odotan jo tapaamistamme ja tulevaa hemmottelulomaa:o))))))))))))))

• kipparinoma kirjoitti:

vaihdoin päälleni asiallisemman tekstillisenpakkopaitulin:o))))
        En millään haluis quumentaa päätäni uimalakissa twistaillen enempää kuin on tarpeen...Ihan muunlaista hemmottelua me siellä saadaan....Aromaterapeuttisiakylpyjä...mukavia keskusteluja asiakaiden kanssa..lokoisaa oloa eristyk...ei kun erityisissä tiloissa....Voi mä odotan jo tapaamistamme ja tulevaa hemmottelulomaa:o))))))))))))))

kerrassaan....
        olen kuullut ,että siellä saa sitä sähköhoitoakin...ihohuokosille todella hyväksi sellainen, otan ainakin sitä hoitoa ja sitä erityistä hoitoa....
        aromiterapeuttisia kylpyjä...juuh!!! sellaisia kaikkia...nam
        maltan tuskin odottaa....

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

kerrassaan....
        olen kuullut ,että siellä saa sitä sähköhoitoakin...ihohuokosille todella hyväksi sellainen, otan ainakin sitä hoitoa ja sitä erityistä hoitoa....
        aromiterapeuttisia kylpyjä...juuh!!! sellaisia kaikkia...nam
        maltan tuskin odottaa....

ovat erikoistuneet sähköhoitoihin...Tilasin kin meille yhdet sellaiset;o)))
        Tilasin myös sellaisen eristyk...erityishoidon missä hoitajan on oltava asiakkaan vuoten vierellä kaikenaikaa...ööö...Toiveena tietenkin ko hoitajasta esitin et ihan vaan sellainen mukavahko könsikäs....ja et samaan huoneeseen kamun kanssa;o)))))

• kipparinoma kirjoitti:

ovat erikoistuneet sähköhoitoihin...Tilasin kin meille yhdet sellaiset;o)))
        Tilasin myös sellaisen eristyk...erityishoidon missä hoitajan on oltava asiakkaan vuoten vierellä kaikenaikaa...ööö...Toiveena tietenkin ko hoitajasta esitin et ihan vaan sellainen mukavahko könsikäs....ja et samaan huoneeseen kamun kanssa;o)))))

huolehtinut kaikista asioista ....
        minun ei siis tarvitse murehtia...
        mutta mitäs minun oikeastaan nyt pitäisi tehdä kun olen lupautunut alunperin ystävälle...myrkyttämään kukkia,kastelemaan saunaa ja kylvettämään muurahaisia...voiko jättää noin vain ne hommat tekemättä ja lähteä lomailemaan???????

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

huolehtinut kaikista asioista ....
        minun ei siis tarvitse murehtia...
        mutta mitäs minun oikeastaan nyt pitäisi tehdä kun olen lupautunut alunperin ystävälle...myrkyttämään kukkia,kastelemaan saunaa ja kylvettämään muurahaisia...voiko jättää noin vain ne hommat tekemättä ja lähteä lomailemaan???????

Turha murhe pois...Ei tälläisiä tilaisuuksia puissa kasva....Usko pois...:o/
        Viikon kuluttua paitulikaksikko on entistä älykkäämmässä iskussa ja täytämme maailman(tai ainakin huuhaan) todella korkeatasoisilla jutuilla...Takaan et aivan liitelemme omissa atmosfääreissä:o)))))))))))))))

• kipparinoma kirjoitti:

Turha murhe pois...Ei tälläisiä tilaisuuksia puissa kasva....Usko pois...:o/
        Viikon kuluttua paitulikaksikko on entistä älykkäämmässä iskussa ja täytämme maailman(tai ainakin huuhaan) todella korkeatasoisilla jutuilla...Takaan et aivan liitelemme omissa atmosfääreissä:o)))))))))))))))

liidellä ihan jossain atmosfääreissä ilman hoitojakin....hih, mutta eikun menox...!!!!
        hoitakoon muurahaiset kukat ja kylvettäköön itsensä...muutekin oli ihan outo koko pesti..jotenkin vieläkin tuntuu siltä että ne ohjeet ei voinut olla oikein!!!!!!
        ajatteles , jos jonakin kirkkaana aamuna kun menisit pihalle ja katsoisit puita...ja HAAA!!! siellä liehuisi iso lippu jossa lukisi ..QUUU TILAISUUTESI KASVAA JUURI TÄSSÄ PUUSSA!!!!
        mitäs tekisit??????

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

liidellä ihan jossain atmosfääreissä ilman hoitojakin....hih, mutta eikun menox...!!!!
        hoitakoon muurahaiset kukat ja kylvettäköön itsensä...muutekin oli ihan outo koko pesti..jotenkin vieläkin tuntuu siltä että ne ohjeet ei voinut olla oikein!!!!!!
        ajatteles , jos jonakin kirkkaana aamuna kun menisit pihalle ja katsoisit puita...ja HAAA!!! siellä liehuisi iso lippu jossa lukisi ..QUUU TILAISUUTESI KASVAA JUURI TÄSSÄ PUUSSA!!!!
        mitäs tekisit??????

oitis...Niihn...Sen elämä opetti Ihanan rinnalla:o))) Elä hetkessä ja täysillä:o)))
        Olen kuuliainen oppilas ja en hukkaa saamaani oppia...en:o))))))))))
        Mut tosi on et olemme omissa ulottuvuuksissamme...Toivon ja itseasisaas tiedän et se on vain eduksi meille.....heh...Ja tämän sanoi minulle se pieni iloinen tyttö sisälläni:o))) Se sama joka oli vallaton ja täynnä elämää...luottavainen , joka nauroi huolettomana ja puhua pulputteli...Se sama joka hautasi kaikki kuolleena löytämänsä eläimet vuolaasti itkien, mutta hartaasit rukoillen eläimen puolesta....Se pieni joka on niin voimakas:o)

• kipparinoma kirjoitti:

oitis...Niihn...Sen elämä opetti Ihanan rinnalla:o))) Elä hetkessä ja täysillä:o)))
        Olen kuuliainen oppilas ja en hukkaa saamaani oppia...en:o))))))))))
        Mut tosi on et olemme omissa ulottuvuuksissamme...Toivon ja itseasisaas tiedän et se on vain eduksi meille.....heh...Ja tämän sanoi minulle se pieni iloinen tyttö sisälläni:o))) Se sama joka oli vallaton ja täynnä elämää...luottavainen , joka nauroi huolettomana ja puhua pulputteli...Se sama joka hautasi kaikki kuolleena löytämänsä eläimet vuolaasti itkien, mutta hartaasit rukoillen eläimen puolesta....Se pieni joka on niin voimakas:o)

kuinka kauniisti se nyt kirjoitti...tämä täällä ihan häkellyksissään on nyt!!!!
        onneksi olet kuuliainen oppilas....niin minäkin olen!!! kantapään kauttakin opitut asiat on edelleen päässä...
        olen kanssa ihan varma siitä, että tämä meidän leijailumme omissa ulottuvuuksissa on meille eduksi...ei sitä muuten jaksaisi kaikkea!!!!

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

kuinka kauniisti se nyt kirjoitti...tämä täällä ihan häkellyksissään on nyt!!!!
        onneksi olet kuuliainen oppilas....niin minäkin olen!!! kantapään kauttakin opitut asiat on edelleen päässä...
        olen kanssa ihan varma siitä, että tämä meidän leijailumme omissa ulottuvuuksissa on meille eduksi...ei sitä muuten jaksaisi kaikkea!!!!

Mun yhdessä paitulissa....Ei kun se onkin T-paita siinä lukee et iloionen mieli korvaa puuttuvan älyn...Toi varmaan kuittaa äskeisen tekstin.....:o/

• kipparinoma kirjoitti:

Mun yhdessä paitulissa....Ei kun se onkin T-paita siinä lukee et iloionen mieli korvaa puuttuvan älyn...Toi varmaan kuittaa äskeisen tekstin.....:o/

olet ihan mahdoton......saat sinä toki kirjoittaa noin hienojakin...se oli tosi kauniisti kirjoitettu...
        vastasin tässä välillä puhelimeen....anteeksi viivästys...

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

olet ihan mahdoton......saat sinä toki kirjoittaa noin hienojakin...se oli tosi kauniisti kirjoitettu...
        vastasin tässä välillä puhelimeen....anteeksi viivästys...

kesken huuhaavuorovaikuttamisen:o/.....
        Mulla jäi känny duuniin....ei tarvitse vastata....hih...;o))...No eikun ajattelin hakee sen myöhemmin..Ei minulla mitään kaaameeta kapulaa sen vuoksi ole ... :o)

• kipparinoma kirjoitti:

kesken huuhaavuorovaikuttamisen:o/.....
        Mulla jäi känny duuniin....ei tarvitse vastata....hih...;o))...No eikun ajattelin hakee sen myöhemmin..Ei minulla mitään kaaameeta kapulaa sen vuoksi ole ... :o)

sille soittajalle suorat sanat!!!! pikkuisen pitäs kyllä minunkin mielestä katsoa mihin aikaan soittaa tälle.....
        huuhaavuorovaikuttaminen oli juuri pahasti kesken ja sitten pärähti tuo puhelin...voi jestasmiten kuule sieppas!!!!!
        ei mullekkaan mitään kapulaa tulisi vaikka tuo puhelin unohtuisi jonnekin....se on varmaan quu quules jokin mainoskikka vaan, ne yrittää että me tultais riippuvaisiksi puhelimista ja lopettaisiin huuhailu....EI ONNISTU KYLLÄ!!!!

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

sille soittajalle suorat sanat!!!! pikkuisen pitäs kyllä minunkin mielestä katsoa mihin aikaan soittaa tälle.....
        huuhaavuorovaikuttaminen oli juuri pahasti kesken ja sitten pärähti tuo puhelin...voi jestasmiten kuule sieppas!!!!!
        ei mullekkaan mitään kapulaa tulisi vaikka tuo puhelin unohtuisi jonnekin....se on varmaan quu quules jokin mainoskikka vaan, ne yrittää että me tultais riippuvaisiksi puhelimista ja lopettaisiin huuhailu....EI ONNISTU KYLLÄ!!!!

Meitä ei yhdet kännyt orjuuta...ei.....;o)) Paitulikansalaiset itse määrää ajankäytöstään ... Höh...;o) Ei olla markkinavoimien määräiltävissä...Erittäin jalat maassa olevia kunnon kurinalaisia ja korrektisti käyttäytyviä nutturat siveästi tiukalla olevia kuivakiskoisia ja itseään kunnioittavia naisia....niih.....:o)
        (...ööööö...no joo...)

• kipparinoma kirjoitti:

Meitä ei yhdet kännyt orjuuta...ei.....;o)) Paitulikansalaiset itse määrää ajankäytöstään ... Höh...;o) Ei olla markkinavoimien määräiltävissä...Erittäin jalat maassa olevia kunnon kurinalaisia ja korrektisti käyttäytyviä nutturat siveästi tiukalla olevia kuivakiskoisia ja itseään kunnioittavia naisia....niih.....:o)
        (...ööööö...no joo...)

nyt taisit hiukan pistää omiasi....kuivakiskoisia?????? nutturat?????
        itsekunnioitus on kyllä kohdallaan mutta en myönnä olevani kuivettunut otus kiskoilla...eikun kuivakiskoinen......sinä taisit päästä vauhtiin ja et oikein hillinnyt sitten tuota mielikuvaa...oi joi!!!!
        se on taas sitten quu mielikuvaharjoittelun paikka!!!!!
        mutta markkinavoimat ei meitä määrää!!!! se on varma!!!!!

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

nyt taisit hiukan pistää omiasi....kuivakiskoisia?????? nutturat?????
        itsekunnioitus on kyllä kohdallaan mutta en myönnä olevani kuivettunut otus kiskoilla...eikun kuivakiskoinen......sinä taisit päästä vauhtiin ja et oikein hillinnyt sitten tuota mielikuvaa...oi joi!!!!
        se on taas sitten quu mielikuvaharjoittelun paikka!!!!!
        mutta markkinavoimat ei meitä määrää!!!! se on varma!!!!!

käänteistä psykologiaa....;o)))
        Toki innostuinkin vähän....Anteeksi arvon kansalaiset...lipesi pienimuotoinen valhe....Katuu nyt kovin...:o(..
        Huoh...:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• kipparinoma kirjoitti:

käänteistä psykologiaa....;o)))
        Toki innostuinkin vähän....Anteeksi arvon kansalaiset...lipesi pienimuotoinen valhe....Katuu nyt kovin...:o(..
        Huoh...:o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

pitää kyllä kohta lopetella tämä huuhailu tältä päivää!!!!!
        ahterini on tulessa...iuh!
        käänteistä psykologiaa mun ahterille kiitos!!!!
        sait toki anteeksi, heittäydyit vain hiukan villiksi ja siksi riistäydyit aiheesta kolmanteen, tokihan kaikki tietää ettei meillä ole nutturoita emmekä ole kuivakiskoisia......

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

pitää kyllä kohta lopetella tämä huuhailu tältä päivää!!!!!
        ahterini on tulessa...iuh!
        käänteistä psykologiaa mun ahterille kiitos!!!!
        sait toki anteeksi, heittäydyit vain hiukan villiksi ja siksi riistäydyit aiheesta kolmanteen, tokihan kaikki tietää ettei meillä ole nutturoita emmekä ole kuivakiskoisia......

Munkin käytävä se känny noutamassa kotiin...Reppana varmasti ihan hädissään siel toimiston pöydällä;o)
        Olipas hauska huuhaavuorovaikutella...Kertakaikkiaan virkistävää...Ja muista et sit illalla siinä yhdentoista paikkeilla...TAVATAAN:o)))))))

• mä menen tuohon ulos odottamaan....!!!!
      aika myöhäinen lomalle lähtö meillä!!!!
      mene pelastamaan se puhelin ,se on siellä ihan hädissään...voi raasua!!!
      jos jaksan niin voin vielä myöhemmin tulla huuhaalle...mutta kun minä olen niiiiiin hyvä nukkumaan...iuh!!!!!
      kiitos kovasti vuorohuuhailuvaikutelemisesta!!!!!

• en jakasisi odottaa enään lomalle lähtöä!!!! voisitko quu tulla hakemaan ennenkuin nukahdan tähän rappusille....

• amaryllie1 kirjoitti:

en jakasisi odottaa enään lomalle lähtöä!!!! voisitko quu tulla hakemaan ennenkuin nukahdan tähän rappusille....

alan olemaan niin väsy ,että kirjoitusvirhekset valtaavat koko huuhaan!!!! jakasisi...just...
        MIHIN SÄ OLET JÄÄNYT NIIDEN LANSSIMIESTEN KANSSA!!!
        herätä sitten rappusilta....krooooh...kroooh

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

en jakasisi odottaa enään lomalle lähtöä!!!! voisitko quu tulla hakemaan ennenkuin nukahdan tähän rappusille....

jaksa sinnitellä hereillä viel hetki....Sit alkaa...hauskuus:o)))))))))))

• kipparinoma kirjoitti:

jaksa sinnitellä hereillä viel hetki....Sit alkaa...hauskuus:o)))))))))))

kun mä luulin, että olet lähtenyt niiden lanssimiesten kanssa twistaileen ilman minua!!!
        nukuttaa ihan kammottavasti...
        hurry!!!! toi oli enkkua ja tarkoittaa...nopsaan!!!!

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

kun mä luulin, että olet lähtenyt niiden lanssimiesten kanssa twistaileen ilman minua!!!
        nukuttaa ihan kammottavasti...
        hurry!!!! toi oli enkkua ja tarkoittaa...nopsaan!!!!

;o))))))) Mitäs tehdään....Lanssipojat tahtois mukaan lomalle?????...

• kipparinoma kirjoitti:

;o))))))) Mitäs tehdään....Lanssipojat tahtois mukaan lomalle?????...

mukaan....saadaan varmasti ryhmäalennusta ja ryhmähoitoja, ryhmäsähköiskuja ja ryhmä aromaterapiakylpyjä...sitä paitsi porukassa on aina hauskempaa.....
        mukaan vaan!!!!! otetaan kaikki mukaan ketkä haluaa hoitoon...eikun hotelliin

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

mukaan....saadaan varmasti ryhmäalennusta ja ryhmähoitoja, ryhmäsähköiskuja ja ryhmä aromaterapiakylpyjä...sitä paitsi porukassa on aina hauskempaa.....
        mukaan vaan!!!!! otetaan kaikki mukaan ketkä haluaa hoitoon...eikun hotelliin

vallan innostuivat ja nyt on nasta laudassa.....Vähän mu arveluttaa....ovat niin nuoria;o)

• kipparinoma kirjoitti:

vallan innostuivat ja nyt on nasta laudassa.....Vähän mu arveluttaa....ovat niin nuoria;o)

ne nuuoret poijjaat meidän twistin tahdissa pysyy...vai tarkoititko ,että ne on meille liian nuoria??????
        no sanotaan niin, että kyllä ne äkkiä meidän seurassa vanhenee.....
        mukaan vaan....kaasu pohjaan ja laulua kehiin....
        oooooleen sorateiden virtuooos...lai lai llalalalaaaaaaa.....
        taidan olla ihan liian väsynyt....

• kipparinoma
        amaryllie1 kirjoitti:

ne nuuoret poijjaat meidän twistin tahdissa pysyy...vai tarkoititko ,että ne on meille liian nuoria??????
        no sanotaan niin, että kyllä ne äkkiä meidän seurassa vanhenee.....
        mukaan vaan....kaasu pohjaan ja laulua kehiin....
        oooooleen sorateiden virtuooos...lai lai llalalalaaaaaaa.....
        taidan olla ihan liian väsynyt....

Hirvittää vaan tää vauhti....johtu kai siitä et olen väsy.....minäkin....Nooh..lanssisa on hyvät ja tuplaleveät baarit nukkua:o))))
        Eikun nyt lanssiin vaan siitä rapuilta ja hyvät yöt....Hesperiassa herätään:o))))))))

• kipparinoma kirjoitti:

Hirvittää vaan tää vauhti....johtu kai siitä et olen väsy.....minäkin....Nooh..lanssisa on hyvät ja tuplaleveät baarit nukkua:o))))
        Eikun nyt lanssiin vaan siitä rapuilta ja hyvät yöt....Hesperiassa herätään:o))))))))

iltaa quu ja iltaa pojat....me otetaankin nyt unoset ja herätätte sitten hotellilla, quu varmaan jo sanoikin sen....
        hyvää yötä quistinen!!! tästä se loma nyt sitten alkaa....näen unia aromiterapiakylvystä ja ryhmäsähköhoidoista........yötä!!!!

• maltti

hyvät yöt kaikille ;=))

• maltti kirjoitti:

hyvät yöt kaikille ;=))

hyvää yötä ja kauniita unia!!!!!!

• Maibek

Ihan oikein ymmärsit. On se hyvä,kun on tunnollisia vastuuhenkilöitä.:D

• amaryllie

ihan kamalan tunnollinen, mutta eilen tulikin sitten kiireinen lähtö hesperiaan lomalle quun kanssa...mutta muurahaiset lupasi myrkyttää kukat ja kylpeä itse...onneksi...ei olisi uskonut että muurahaisten kanssakin voi tehdä yhteistyötä ihan sovussa.......

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4903
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      659
      4088
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2281
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2047
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1848
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1686
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1431
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1198
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87