arvatkaas

huuhaalaiset!!!!
mitä tapahtuu jos yrittää ommella ompelukoneella ja kolmesta puolasta langat menee myttyrälle peräkkäin.....kone pitää kolinaa ja ei suostu kanssani yhteistyöhön....mur

194

2552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

Arvaan mä;o)) Arvaas sä...kukas on saanut tungettuu sormensa ompelukoneen neulan alle....Hyvin uppos neula sormenpään läpi...Iuh...Quu ei pidä piikeistä:o/

• ihan ollaan sormitaitureita kummatkin...
        tiedän että se on mahdollista koska olen onnistunut samassa asiassa itsekkin....
        se sattuu auts!!!
        kissa koittaa kirjoittaa mun kanssa yhtäaikaa...sillä on varmaan sulle asiaa...

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

ihan ollaan sormitaitureita kummatkin...
        tiedän että se on mahdollista koska olen onnistunut samassa asiassa itsekkin....
        se sattuu auts!!!
        kissa koittaa kirjoittaa mun kanssa yhtäaikaa...sillä on varmaan sulle asiaa...

Paitulisormitaitureille ei mikään ole mahdotonta...Ja siinä mahdottomuuksien lajissa kaikki mahdoton on mahdollista..:o)

• quistis kirjoitti:

Paitulisormitaitureille ei mikään ole mahdotonta...Ja siinä mahdottomuuksien lajissa kaikki mahdoton on mahdollista..:o)

asiaa quulle...hymmm, mitähän asiaa tuollalla riiviöllä mahtoi olla...tuohtuneena poistui hän häntä ojossa ikkunaan kun kielsin koneella naputtelun...sanoin ettei kissat käytä tietokonetta....
        olisi kai tuo kolli jotain lemmenlurituksia laitellut sulle....hih!!!
        mustiksena kielsin sitten koneen käytön tyystin...

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

asiaa quulle...hymmm, mitähän asiaa tuollalla riiviöllä mahtoi olla...tuohtuneena poistui hän häntä ojossa ikkunaan kun kielsin koneella naputtelun...sanoin ettei kissat käytä tietokonetta....
        olisi kai tuo kolli jotain lemmenlurituksia laitellut sulle....hih!!!
        mustiksena kielsin sitten koneen käytön tyystin...

Voihan sä taannutat sun kissasi kehityksen:o/ Etkös ymmärrä mikä kissakunnan lahjakkus Sinulla siellä on...Oikea Einstein....Nyt heti mensan jäseneksi ja lakkaa huijaamasta ettei muka kissat tietokonetta käytä....Toki käyttää...Onhan niis hiirikin mukana:o)))))

• quistis kirjoitti:

Voihan sä taannutat sun kissasi kehityksen:o/ Etkös ymmärrä mikä kissakunnan lahjakkus Sinulla siellä on...Oikea Einstein....Nyt heti mensan jäseneksi ja lakkaa huijaamasta ettei muka kissat tietokonetta käytä....Toki käyttää...Onhan niis hiirikin mukana:o)))))

kissan....
        tuolta oli muuten poistettu yksi minun vastineeni...iuh! kuulun siis pahiksiin...
        kissani on mensan jäsen...uskoisikos sitä kukaan???
        niin onhan tässä hiiri...okei kisukki saa kirjoittaa sinulle myöhemmin kirjeen, jos vielä suostuu...taisi loikkaantua aikas lailla tuo koltiainen minulle...enhän mä tiennyt että se osaa kirjoittaa oikeasti....

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

kissan....
        tuolta oli muuten poistettu yksi minun vastineeni...iuh! kuulun siis pahiksiin...
        kissani on mensan jäsen...uskoisikos sitä kukaan???
        niin onhan tässä hiiri...okei kisukki saa kirjoittaa sinulle myöhemmin kirjeen, jos vielä suostuu...taisi loikkaantua aikas lailla tuo koltiainen minulle...enhän mä tiennyt että se osaa kirjoittaa oikeasti....

Et siis säkään ole sitä oikeaa ja puhdasta rotua!!! Hemmetti vie...Quu qummissaan ja ....Nyt on huuhaan puhdistus käynnissä:o((

Oikeesti vaatii suorastaan äärimmäistä rohkeuta tehdä huuhaalle aloitus:o/

Juuh...Kyl kissat osaa aivan mitä vain...Kyse on vain heidän halustaan...Elikkäs mitä he haluu tehdä...Sen ne tekee ja vain ainoastaan sen:o)))

• quistis kirjoitti:

Et siis säkään ole sitä oikeaa ja puhdasta rotua!!! Hemmetti vie...Quu qummissaan ja ....Nyt on huuhaan puhdistus käynnissä:o((

Oikeesti vaatii suorastaan äärimmäistä rohkeuta tehdä huuhaalle aloitus:o/

Juuh...Kyl kissat osaa aivan mitä vain...Kyse on vain heidän halustaan...Elikkäs mitä he haluu tehdä...Sen ne tekee ja vain ainoastaan sen:o)))

tuolta yksi vastine poistettu...se oli kai ilkeämielinen tai jotain vaikka minä en tunnusta olevani sellainen enkä olekkaan...

kissat on itsepäisiä...tuo mun kissa ilmeisesti antoi jo anteeksi ja nyt kiskoo minua käsistä koko ajan...haluaa ilmeisesti edelleen kirjoittaa sinulle jotakin...
        nyt toi riiviö ilmeisesti haluaa ottaa kopion ...ainakin paperit saa kyytiä...

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

tuolta yksi vastine poistettu...se oli kai ilkeämielinen tai jotain vaikka minä en tunnusta olevani sellainen enkä olekkaan...

kissat on itsepäisiä...tuo mun kissa ilmeisesti antoi jo anteeksi ja nyt kiskoo minua käsistä koko ajan...haluaa ilmeisesti edelleen kirjoittaa sinulle jotakin...
        nyt toi riiviö ilmeisesti haluaa ottaa kopion ...ainakin paperit saa kyytiä...

Anna kissasi toteuttaa luomis viettiään...Ehkäpä huuhaa juuri kaipakin hänen aloituksiaan:o))

Tai sit kissasi kosto on hurja...Hän haluaa tehdä valituksen puolestasi...Hänen rakasta emäntää on loukattu..sananvapaus poljettu jalkoihin...Niinh sun kisu varmasti ajattelee..Ja tän varmasti tietää kaikki kissaotuksen kanssa eläjät;o)))

• quistis kirjoitti:

Anna kissasi toteuttaa luomis viettiään...Ehkäpä huuhaa juuri kaipakin hänen aloituksiaan:o))

Tai sit kissasi kosto on hurja...Hän haluaa tehdä valituksen puolestasi...Hänen rakasta emäntää on loukattu..sananvapaus poljettu jalkoihin...Niinh sun kisu varmasti ajattelee..Ja tän varmasti tietää kaikki kissaotuksen kanssa eläjät;o)))

sananvapaus ja eläköön kissojen vapautusrintama!!!!
        taas tuli uusi paituli teksti mieleen...
        ANNA KISSASI PUHUA PUOLESTASI!!!
        tässä hiljakkoin muuten rutisin täällä kun jätin sormeni vetolaatikon väliin...ajattele mikä tyhmyyden huipennus...työnsin laatikon keveästi lonkkaliikkeellä vauhtiin ja sormet oli siellä välissä...siis itse aiheutettu vamma...jälleen kerran...

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

sananvapaus ja eläköön kissojen vapautusrintama!!!!
        taas tuli uusi paituli teksti mieleen...
        ANNA KISSASI PUHUA PUOLESTASI!!!
        tässä hiljakkoin muuten rutisin täällä kun jätin sormeni vetolaatikon väliin...ajattele mikä tyhmyyden huipennus...työnsin laatikon keveästi lonkkaliikkeellä vauhtiin ja sormet oli siellä välissä...siis itse aiheutettu vamma...jälleen kerran...

Sops muuten siihen maastootumispaituliin;o))

Puhuiskohan sun kissasi munkin puolestani?? Yks lekuri kaipais vähän puhuttelua...Oikeestaan hän voiskin antaa kunnon opetuksen...sille valkotakkiselle;o))))))))))

• quistis kirjoitti:

Sops muuten siihen maastootumispaituliin;o))

Puhuiskohan sun kissasi munkin puolestani?? Yks lekuri kaipais vähän puhuttelua...Oikeestaan hän voiskin antaa kunnon opetuksen...sille valkotakkiselle;o))))))))))

kunnon opetuksessa meidän kolli on vallan huippu!!!! voin sanoa että kiivastuessaan kisukki ei armoa tunne....
        todisteena siitä arpien peittämät jalkani ja kädet.....
        maastoutumispaituliin sopisi teksi....ET NÄE MINUA VAIKKA LUULET NIIN!
        se hämää sillain sopivasti, varsinkin just lääkäreitä, ne ei katos sitten oikein tiedä näkeekö ne vai ei....

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

kunnon opetuksessa meidän kolli on vallan huippu!!!! voin sanoa että kiivastuessaan kisukki ei armoa tunne....
        todisteena siitä arpien peittämät jalkani ja kädet.....
        maastoutumispaituliin sopisi teksi....ET NÄE MINUA VAIKKA LUULET NIIN!
        se hämää sillain sopivasti, varsinkin just lääkäreitä, ne ei katos sitten oikein tiedä näkeekö ne vai ei....

hämäysmaastopaituli...Keskiviikkona jo sellaista tarvitsen...Sen kans sit hauskempi maastoutua syöksyen minkä pylvään taakse tai tuolin alle tai lanssimiehen selän taakse...
        Quusta onkin sukeutunut maastoutumisen mestari...

• quistis kirjoitti:

hämäysmaastopaituli...Keskiviikkona jo sellaista tarvitsen...Sen kans sit hauskempi maastoutua syöksyen minkä pylvään taakse tai tuolin alle tai lanssimiehen selän taakse...
        Quusta onkin sukeutunut maastoutumisen mestari...

kun sun ei sitten tarvi enään maastoutua ollenkaan kun sulla on se paituli....
        se teksti juuri hämää kaikkia...ne luulee tai se lekuri luulee näkevänsä sut mutta ei sitten näekkään kun ei enään ole varma eikä osaa päättää.....näkekkö vai ei, siinä vaiheessa sinä olet jo poissa näkyvistä...
        eikös olekkin huippu paituli....
        menen hetkeksi pois ,mutta palaan ihan kohta...älä karkaa sillä välin...!!!!

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

kun sun ei sitten tarvi enään maastoutua ollenkaan kun sulla on se paituli....
        se teksti juuri hämää kaikkia...ne luulee tai se lekuri luulee näkevänsä sut mutta ei sitten näekkään kun ei enään ole varma eikä osaa päättää.....näkekkö vai ei, siinä vaiheessa sinä olet jo poissa näkyvistä...
        eikös olekkin huippu paituli....
        menen hetkeksi pois ,mutta palaan ihan kohta...älä karkaa sillä välin...!!!!

kehitetty paituli...Sitä kun luulee kaiken kokenaansa...Onneksai mulla on yhtiökumppanina huippuälykäs paituli-ihminen ja keksiä A.Ryllie...Innovatiivisyys huipussaan...Mitens olis...Laitetaankos paitulinäyttely sinne Kiasmaan?? Varmasti yleisöneentykset rikottais..Koko suomi ja muumaailmakin rynnistäisivät katsomaan paituleitamme...:o/

• quistis kirjoitti:

kehitetty paituli...Sitä kun luulee kaiken kokenaansa...Onneksai mulla on yhtiökumppanina huippuälykäs paituli-ihminen ja keksiä A.Ryllie...Innovatiivisyys huipussaan...Mitens olis...Laitetaankos paitulinäyttely sinne Kiasmaan?? Varmasti yleisöneentykset rikottais..Koko suomi ja muumaailmakin rynnistäisivät katsomaan paituleitamme...:o/

olet vielä täällä...enkös ollutkin nopea...kävin suihkussa pikavauhtia ettei vaan mitään jää näkemättä tai lukematta...

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

olet vielä täällä...enkös ollutkin nopea...kävin suihkussa pikavauhtia ettei vaan mitään jää näkemättä tai lukematta...

;o))))))))) Sä oletkin tehotyttä..Pipa,:o)))))))))Papu ja mikä se kolmas olikaan...;o)

• quistis kirjoitti:

;o))))))))) Sä oletkin tehotyttä..Pipa,:o)))))))))Papu ja mikä se kolmas olikaan...;o)

se...pippana vai poppana...jokin sinne päin...
        nyt olen freesi ja virkeä....suihku on muuten oiva keksintö...paituleiden lisäksi...

• LonesomeMan

:0))))))))))3

Renkkaako täällä ompelukoneet. Pitäisi saada tänne huuhaalle kai semmonen remppamieskin =)

• quistis

tytöissä ei vikaa:o/

Ahaa sellanenko remppareiska:o)

• saada.....
        ompelukoneeni ei suostunut yhteistyöhön kanssani...mur!
        ja kaiken lisäksi kissa vei vetoketjun mikä piti omella.....
        päätin siis huuhailla ennemmin ...

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

tytöissä ei vikaa:o/

Ahaa sellanenko remppareiska:o)

luulen että monet naiset osaa kyllä paljo paremmin korjata koneensa kuin miehet. Mulla kerran meni parsinnneula jalkapohjaan niin että jos siinä ei olisi sattunu olemaan langanpätkä silmässä niin sitä ei olisi saanu kun lääkärillä pois.. kamala

• LonesomeMan
        amaryllie1 kirjoitti:

saada.....
        ompelukoneeni ei suostunut yhteistyöhön kanssani...mur!
        ja kaiken lisäksi kissa vei vetoketjun mikä piti omella.....
        päätin siis huuhailla ennemmin ...

ovelia, ku ne leikkii melkein millä vaan... kauheita pyrähdyksiä tekee ja tuijottaaa välillä ja viskoo häntää ja taas hyökkää :0)

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

luulen että monet naiset osaa kyllä paljo paremmin korjata koneensa kuin miehet. Mulla kerran meni parsinnneula jalkapohjaan niin että jos siinä ei olisi sattunu olemaan langanpätkä silmässä niin sitä ei olisi saanu kun lääkärillä pois.. kamala

tosi kamalaa...Nyt alkoi Quun jalkapohjaa särkee...

Mä en kyl ole mikään mestarikorjaaja...Mestari sähläri ennemminkin;o)) Quu ei ole mikään tehopakkaus:o/

• LonesomeMan kirjoitti:

ovelia, ku ne leikkii melkein millä vaan... kauheita pyrähdyksiä tekee ja tuijottaaa välillä ja viskoo häntää ja taas hyökkää :0)

sun mielestä kissat käyttää tietokonetta kun tuo "kuistinen" on sitä mieltä....
        olen hiukan epäilevällä mielellä...

• takkunen
        LonesomeMan kirjoitti:

istunu sukkapuikkoon.Teki muuten aikas häijyä.Itte olin kutimeni jättänny tuoliin ja sit en kattonu kun istahdin,et se oli viel siinä tuolis(en siis muistanu).Oli kyllä oikee uroteko saaha se pois,kun tuntu et lihatki tulee matkassa ulos.Hyi kun kylmällä ravistaa vieläki kun muistin.

• takkunen kirjoitti:

istunu sukkapuikkoon.Teki muuten aikas häijyä.Itte olin kutimeni jättänny tuoliin ja sit en kattonu kun istahdin,et se oli viel siinä tuolis(en siis muistanu).Oli kyllä oikee uroteko saaha se pois,kun tuntu et lihatki tulee matkassa ulos.Hyi kun kylmällä ravistaa vieläki kun muistin.

se varmaan sattui...hyi kun ajatteleekin sukkapuikkoa ahterissa niin tekee ihan huonoa...

• quistis
        takkunen kirjoitti:

Hui,hui...Ne on vaarallisia noi sukkapuikot..Siks en osaa neuloo...:o/

Mä olen kerran heittänyt tikalla itseäni...Hyvin uppos polven yläpuolelle...Heh..ei ollu mikään temppu heittää tikalla itseään...Kyl mä kymppiä kuitenkin tähtäsin;o/

• quistis kirjoitti:

Mä olen kerran heittänyt tikalla itseäni...Hyvin uppos polven yläpuolelle...Heh..ei ollu mikään temppu heittää tikalla itseään...Kyl mä kymppiä kuitenkin tähtäsin;o/

.....ei ole mahdollista!!!! tai onhan se...voi nenä tuohon en minäkään pysty!!!!

• takkunen
        quistis kirjoitti:

se sujahti kankkuluun pintaa tuol syvyydessä.Et miltäkö tuntu,"älkää kokeilko tätä kotona".Mulla oli muuten seisova pöytä pari viikkoo,tulehtu tietty ja lekurilla naurussa pidättelemistä mun pyllyilyni takana.Sano viel mulle,et misk mä sen puikon menin itte ottamaan pois,niin kysäsin vaan et mites tohtori ois itte kävelly puikko perslihassa.Ei se tienny siihen vastata muuta ku,niin vaikeetahan se varmaan ois.Lupasin kyllä sen puikon tuua sille lekurille,et josko niinku haluais kokeilla,mut ei tarvinnu kiikuttaa.

• takkunen kirjoitti:

se sujahti kankkuluun pintaa tuol syvyydessä.Et miltäkö tuntu,"älkää kokeilko tätä kotona".Mulla oli muuten seisova pöytä pari viikkoo,tulehtu tietty ja lekurilla naurussa pidättelemistä mun pyllyilyni takana.Sano viel mulle,et misk mä sen puikon menin itte ottamaan pois,niin kysäsin vaan et mites tohtori ois itte kävelly puikko perslihassa.Ei se tienny siihen vastata muuta ku,niin vaikeetahan se varmaan ois.Lupasin kyllä sen puikon tuua sille lekurille,et josko niinku haluais kokeilla,mut ei tarvinnu kiikuttaa.

kamalaa....
        oikso sun oikeesti pitänyt muka mennä se puikko kankussa lääkäriin???
        kyllähän jokaisen reaktio varmasti olisi saada äkkiä puikko pois!!!

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

tosi kamalaa...Nyt alkoi Quun jalkapohjaa särkee...

Mä en kyl ole mikään mestarikorjaaja...Mestari sähläri ennemminkin;o)) Quu ei ole mikään tehopakkaus:o/

täälläkään, muttei mulla paljo muuta ookkaan kun pari tietokonetta, melkein kaikki muu on turhaa =)

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

.....ei ole mahdollista!!!! tai onhan se...voi nenä tuohon en minäkään pysty!!!!

Kuules se ei ole temppu eikä mikään...Huolellinen tähtäys tikkatauluun...Viuh..näpäkkä heitto..erittäin terävällä tikkasella..kunnon kimmotus ja hupsan..tikka polvessa ennenkuin edes kissaa ehdit lausahtaa..Huomaatko nyt hyvin yksinkertainen ja helppo temppu...Kokeiles vain..Tätä lajia voi harrastaa vaik omassa olohuoneessa..ja jopa makkarissakin;o)))

• LonesomeMan
        takkunen kirjoitti:

useempi piikki kerralla =(

• quistis
        takkunen kirjoitti:

Miltähän olis tuntunut kinkkumittari:o//

• LonesomeMan
        amaryllie1 kirjoitti:

sun mielestä kissat käyttää tietokonetta kun tuo "kuistinen" on sitä mieltä....
        olen hiukan epäilevällä mielellä...

on kuvakin missä kissa pelaa pasianssia =)

• takkunen
        amaryllie1 kirjoitti:

kamalaa....
        oikso sun oikeesti pitänyt muka mennä se puikko kankussa lääkäriin???
        kyllähän jokaisen reaktio varmasti olisi saada äkkiä puikko pois!!!

lekurin mielest ainaki,kun ei ois kuulema tulehdus vaaraa ollu,josko se ois siellä otettu pois.Mut mites se ois onnistunu,puikosta näkyvissä muutama sentti ja pirunmoinen tuska kun liikahdinkaa,se kun krapas sitä luuta koko ajan kun liikku.Matkaa tk:hon oli sillon tommonen 7kilsaa,et mahdoton tehtävä.

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

täälläkään, muttei mulla paljo muuta ookkaan kun pari tietokonetta, melkein kaikki muu on turhaa =)

on tärkeää:o))Sä olet hyvä näiden aparaattien kanssa..Quu ei hallitse edes näitä...Mut aikas hyvin sentään itseni;o/

• quistis kirjoitti:

Kuules se ei ole temppu eikä mikään...Huolellinen tähtäys tikkatauluun...Viuh..näpäkkä heitto..erittäin terävällä tikkasella..kunnon kimmotus ja hupsan..tikka polvessa ennenkuin edes kissaa ehdit lausahtaa..Huomaatko nyt hyvin yksinkertainen ja helppo temppu...Kokeiles vain..Tätä lajia voi harrastaa vaik omassa olohuoneessa..ja jopa makkarissakin;o)))

taida kokeilla...se onnistuu pian liiankin hyvin..
        minun pravuuri on edelleen se liihoittelu paitulissa vauhdilla ja tarrautuminen ovenkahvaan hihasta...siitä kellahdus sellälleen ...ilman kierrettä suorilta jaloilta...olekos kokeillut sitä????

• Doe-01 evk
        LonesomeMan kirjoitti:

Lone:)Mehän olisi ensin koitettu poistaa sitä hohtimilla,ja jos se ei olis onnannut,niin polttoleikkaus ainakin:)))

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

on tärkeää:o))Sä olet hyvä näiden aparaattien kanssa..Quu ei hallitse edes näitä...Mut aikas hyvin sentään itseni;o/

en oikeen hallitte itteeni, pitäis olla joku komentamassa ihan oikeesti =(

• LonesomeMan kirjoitti:

on kuvakin missä kissa pelaa pasianssia =)

ei sitten voi muuta kuin uskoa....
        minun kissani on siis todella mensan-ainesta ...
        tässä on sitten vaan sellainen juttu että nyt joudun tappelemaan koneenkäyttö vuorosta vielä kissankin kanssa....iuh1
        en varmaan kohta pääse ollenkaan enään koneelle....

• takkunen
        LonesomeMan kirjoitti:

useempi piikki kerralla =(

vaan yks,enkä kinkkumitteril rupee kokeileen,siihen testiin annan täyden suostumukseni kaikil halukkail.Mutta en suosittele.Oihan niitä tietty samal istumal menny useempikin,mutta toiset puikot oli pikkasen eri suuntaan,et ei tullu siiliä ahterista.

• quistis kirjoitti:

Miltähän olis tuntunut kinkkumittari:o//

elävä kinkkumittari...
        onneksi jouluna kinkku on hengetön ettei sitä satu.....

• LonesomeMan
        Doe-01 evk kirjoitti:

Lone:)Mehän olisi ensin koitettu poistaa sitä hohtimilla,ja jos se ei olis onnannut,niin polttoleikkaus ainakin:)))

ollu aika kivulias toimenpide :) Oli se kyllä senverran tunnoton että olis sen jollain puukonkärjellä voinu kaivaakin, oli aika isosilmänen neula, sellanen paksu villalankaneula =)

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

taida kokeilla...se onnistuu pian liiankin hyvin..
        minun pravuuri on edelleen se liihoittelu paitulissa vauhdilla ja tarrautuminen ovenkahvaan hihasta...siitä kellahdus sellälleen ...ilman kierrettä suorilta jaloilta...olekos kokeillut sitä????

Quu quitenkin vanhana balleriinana selvisi pelkillä pirueteillä...Päähän siinä tietysti pyörälle meni...Mut..tota joo..eihän siinä mitään uutta:)

Heh..Oletkos kokeillut lähteä kaapilta avain ovessa ja itsessäsi kii...>Heh..Arva vaan kenen nekku siinä kärsi?? Juuh...sellasii ne on noi lääkekaapit...Kokeilin toissapäivänä....;o))

• takkunen
        Doe-01 evk kirjoitti:

kuitenkaan polttohautaus.Tulihan siit kyllä punaset ulos ja sukkelaan kun puikkon vedin pois.

• LonesomeMan
        amaryllie1 kirjoitti:

ei sitten voi muuta kuin uskoa....
        minun kissani on siis todella mensan-ainesta ...
        tässä on sitten vaan sellainen juttu että nyt joudun tappelemaan koneenkäyttö vuorosta vielä kissankin kanssa....iuh1
        en varmaan kohta pääse ollenkaan enään koneelle....

nuoriso alkanu valtaan sielläkin koneet... ne on sellasia. Mun poika oli 3-4 välissä kun avas itte koneen ja siellä oli pari peliä mitä se osas pelata, se oli kyllä aikas tapaus jo =) Kuului vaan yöllä kun kone piippas kun se laitto sen päälle.

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

elävä kinkkumittari...
        onneksi jouluna kinkku on hengetön ettei sitä satu.....

tosta joulusta...kun se lähestyy...A.Ryllie...muista sit ettet jätä sitä mittaria olkkarin sohvalle...

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

en oikeen hallitte itteeni, pitäis olla joku komentamassa ihan oikeesti =(

Komentele itseäsi...Voit vaikka nalkuttaakkin...Imitoi vaik Justiinaa;o)) Tää oli käsky!!!

• LonesomeMan
        quistis kirjoitti:

Komentele itseäsi...Voit vaikka nalkuttaakkin...Imitoi vaik Justiinaa;o)) Tää oli käsky!!!

Justiina on niin tuttu nimi.... siis on se Puupään Pekan eukko.. mutta siinä on nyt sulla joku taka-ajatus tai sitten mä luulen vaan :0)))3

• quistis kirjoitti:

Quu quitenkin vanhana balleriinana selvisi pelkillä pirueteillä...Päähän siinä tietysti pyörälle meni...Mut..tota joo..eihän siinä mitään uutta:)

Heh..Oletkos kokeillut lähteä kaapilta avain ovessa ja itsessäsi kii...>Heh..Arva vaan kenen nekku siinä kärsi?? Juuh...sellasii ne on noi lääkekaapit...Kokeilin toissapäivänä....;o))

sellaista kokeillut, voihan nenä!!! hih se sopii tähän hyvin...
        mutta oletkos kokeillutkoskaan jättää hiuksiasi oven väliin kun itse olet jo kovaa vauhtia menossa ...sekin onnistuu
        ei minulla enään kun hiukset ovat lyhyet mutta ennen vanhaan...

• quistis
        LonesomeMan kirjoitti:

Justiina on niin tuttu nimi.... siis on se Puupään Pekan eukko.. mutta siinä on nyt sulla joku taka-ajatus tai sitten mä luulen vaan :0)))3

Juuh..Quulla ei koskaan takaa-ajatuksia...Ihan vain suoraan edessäpäin;o)))

• LonesomeMan kirjoitti:

nuoriso alkanu valtaan sielläkin koneet... ne on sellasia. Mun poika oli 3-4 välissä kun avas itte koneen ja siellä oli pari peliä mitä se osas pelata, se oli kyllä aikas tapaus jo =) Kuului vaan yöllä kun kone piippas kun se laitto sen päälle.

ihan mahdoton on...
        meillä tyttö valtaa koneen oitis kun tulee koulusta...sitten on turha yrittää änkeytyä tänne ollenkaan...
        olis se näky kun kissa vielä naputtelis täällä päivän aikana...onneksi ei sentään...

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

sellaista kokeillut, voihan nenä!!! hih se sopii tähän hyvin...
        mutta oletkos kokeillutkoskaan jättää hiuksiasi oven väliin kun itse olet jo kovaa vauhtia menossa ...sekin onnistuu
        ei minulla enään kun hiukset ovat lyhyet mutta ennen vanhaan...

oole kokeillut..Mut mun hiukseni takertuu mitä kummallisempiin paikkoihin..Viimeksi terveyskeskuksen kahvihuoneen ikkunan saranoihin...Hyvä ettei SE lekuri tullu auttaa..

Hei!! Olet sä koskaan kompastunut koipiisi suoralla ja tasasella tiellä...päiväs aikaan ja ihan selvinpäin?? Oli kuules noloo konttailla väskystä lentäneiden kamojen perässä...:o/

• takkunen
        amaryllie1 kirjoitti:

ihan mahdoton on...
        meillä tyttö valtaa koneen oitis kun tulee koulusta...sitten on turha yrittää änkeytyä tänne ollenkaan...
        olis se näky kun kissa vielä naputtelis täällä päivän aikana...onneksi ei sentään...

sama jahtaaminen alko kun viikoloppunaki.Koko se aamunen ketju hävis;poks poks pimpeli pom.Mitähän siinä nytkää oli?Kellä ei ole ny kaikki kohallaan,siinäkää ollu mittään semmosta,mikä ois pitäny ottaa pois.

• quistis kirjoitti:

oole kokeillut..Mut mun hiukseni takertuu mitä kummallisempiin paikkoihin..Viimeksi terveyskeskuksen kahvihuoneen ikkunan saranoihin...Hyvä ettei SE lekuri tullu auttaa..

Hei!! Olet sä koskaan kompastunut koipiisi suoralla ja tasasella tiellä...päiväs aikaan ja ihan selvinpäin?? Oli kuules noloo konttailla väskystä lentäneiden kamojen perässä...:o/

toki....hih
        ja ajattele kerran kaupassa sohlasin oikein kunnolla... puhuin ihan ventovieraalle lapselle kun luulin omani olevan vieressä...ei ollut...oma oli jo odottamassa kassan toisella puolen.....
        otin ihan väärät kärryt kun häkellyin siitä ventovieerasta lapsesta ja sellainen mummeli tuli tuohtuneena perässä ja otti kärryt...hain nolona omani...
        sitten kun poistuimme kaupasta ,lykkäsin kärryt muiden jokkoon ja jätin sormeni sinne kahden kärryn väliin...
        jostakin kumman syystä en käynyt siellä sillä viikolla enään.....

• quistis kirjoitti:

tosta joulusta...kun se lähestyy...A.Ryllie...muista sit ettet jätä sitä mittaria olkkarin sohvalle...

hyvä että muistutit...eikä kinkkuakaan parane jättää...

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

toki....hih
        ja ajattele kerran kaupassa sohlasin oikein kunnolla... puhuin ihan ventovieraalle lapselle kun luulin omani olevan vieressä...ei ollut...oma oli jo odottamassa kassan toisella puolen.....
        otin ihan väärät kärryt kun häkellyin siitä ventovieerasta lapsesta ja sellainen mummeli tuli tuohtuneena perässä ja otti kärryt...hain nolona omani...
        sitten kun poistuimme kaupasta ,lykkäsin kärryt muiden jokkoon ja jätin sormeni sinne kahden kärryn väliin...

Arvaas kukas ihantohkeissaan on mennyt kauopasta ihan väärään autoon ja vieraan miehen viereen...Hih...Se viersa mies sanoi et kyllä hänelle käy näinkin....

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

hyvä että muistutit...eikä kinkkuakaan parane jättää...

sitä uuniin tökkää..Uskon kyl et onnistuis,,,;o)

• quistis kirjoitti:

Arvaas kukas ihantohkeissaan on mennyt kauopasta ihan väärään autoon ja vieraan miehen viereen...Hih...Se viersa mies sanoi et kyllä hänelle käy näinkin....

sanonut sille ,että ei se ollut vahinko ollenkaan vaan ihan muina naisina aattelit pummia kyydin kotiin....
        nyt loppui minulta kommellus-muistot...
        tai on niitä mutta ei kaikkea tohdi jukisesti kertoa...huih!

• takkunen kirjoitti:

sama jahtaaminen alko kun viikoloppunaki.Koko se aamunen ketju hävis;poks poks pimpeli pom.Mitähän siinä nytkää oli?Kellä ei ole ny kaikki kohallaan,siinäkää ollu mittään semmosta,mikä ois pitäny ottaa pois.

sekö sinun aloituksella ollut???
        mitä himpulaa.....

• quistis kirjoitti:

sitä uuniin tökkää..Uskon kyl et onnistuis,,,;o)

siis meinaat että tungen oman ahterini uuniin....
        vois se onnistua jos oikein ensin treenaisin vaikka joogaa...
        ajateelin kyllä lähinnä joulukinkkua...hassu!!!!

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

sanonut sille ,että ei se ollut vahinko ollenkaan vaan ihan muina naisina aattelit pummia kyydin kotiin....
        nyt loppui minulta kommellus-muistot...
        tai on niitä mutta ei kaikkea tohdi jukisesti kertoa...huih!

kerran päivässä ..ainakin..Ja se kyl ihan tahatonta...Liekkö syntymälahja tai jotain:o))
        Voitas muuten kirjoittaa kirjakin...Opaskirja...Mitäs tuumit?? Syntymäkoheltamisen salat...

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

siis meinaat että tungen oman ahterini uuniin....
        vois se onnistua jos oikein ensin treenaisin vaikka joogaa...
        ajateelin kyllä lähinnä joulukinkkua...hassu!!!!

Mä luulin et puhuit ihan toisesta kinkusta;o))
        Quu ei tykkää kinkusta...ei ollenkaan:o))Maistuu ihan possuelukalle:o/ (se joulukinkku ...)

• quistis kirjoitti:

kerran päivässä ..ainakin..Ja se kyl ihan tahatonta...Liekkö syntymälahja tai jotain:o))
        Voitas muuten kirjoittaa kirjakin...Opaskirja...Mitäs tuumit?? Syntymäkoheltamisen salat...

voisi tulla liian paksu opus!!!!
        pitäsikö kirjoittaa sitten myös.... vältä kohellukset opas.........ihan tasapuolisuuden nimissä, mutta sen joutuisi kirjoittamaan joku muu.....en minä ainakaan tiedä miten niitä vältetään...

• takkunen
        amaryllie1 kirjoitti:

sekö sinun aloituksella ollut???
        mitä himpulaa.....

ja kaikki mitä viikonloppuna tein,hävis ennenkun oli ehtineet edes näkyviin.Mikä kumma ny on,tai ketä risoo niin,et ne napsitaan pois.Oiskos sefulla mua jotain vastaan?Ei pitäs olla,en ole ketään loukannu täällä,enkä mitään rivouksia kirjotellu,eikä kenenkään vasaus edes ole ollut muuta,kun huuhaata.Missäs ny oikeen mennään?

• quistis kirjoitti:

Mä luulin et puhuit ihan toisesta kinkusta;o))
        Quu ei tykkää kinkusta...ei ollenkaan:o))Maistuu ihan possuelukalle:o/ (se joulukinkku ...)

se juuri onkin....voi sun kanssas....
        onko sinulla sitten jouluna luomukinkku????
        tofukinkku....
        mitäs niitä onkaan...
        vai onkos sulla kalkkuna...
        jouluksi pitää kehitellä myös pukki-aiheinen paituli.....

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

voisi tulla liian paksu opus!!!!
        pitäsikö kirjoittaa sitten myös.... vältä kohellukset opas.........ihan tasapuolisuuden nimissä, mutta sen joutuisi kirjoittamaan joku muu.....en minä ainakaan tiedä miten niitä vältetään...

joku muu kuin A.Ryllie tai Quu...Hei Pyydetään Hartte Vainaa tekee sellanen opaskirjanen..Hänellä hyvä kokemus ko alalla...

• takkunen kirjoitti:

ja kaikki mitä viikonloppuna tein,hävis ennenkun oli ehtineet edes näkyviin.Mikä kumma ny on,tai ketä risoo niin,et ne napsitaan pois.Oiskos sefulla mua jotain vastaan?Ei pitäs olla,en ole ketään loukannu täällä,enkä mitään rivouksia kirjotellu,eikä kenenkään vasaus edes ole ollut muuta,kun huuhaata.Missäs ny oikeen mennään?

vastata...kyllä ihmettelen minäkin ko.asiaa..
        eihän siinä ketjussa ollut mitään sellaista mikä antaisi aiheen poistoon, en minä ainakaan huomannut mitään sellaista....
        jotenkin en kuitenkaan haluaisi uskoa ,että sefulla olisi henkilökohtaista kaunaa kenellekkään....mutta kieltämättä outoa...

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

se juuri onkin....voi sun kanssas....
        onko sinulla sitten jouluna luomukinkku????
        tofukinkku....
        mitäs niitä onkaan...
        vai onkos sulla kalkkuna...
        jouluksi pitää kehitellä myös pukki-aiheinen paituli.....

ei kalkkunaakaan...Quulle riittää pelkkä pukki:o)) Tää uskoo täysillä joulupukkiin...Ihmettelen vain et miks joyulupukki nipisti mua persukkeesta viime jouluna joulukauden avajaisissa...Sitä ihmetteli myös se tokaluokkakin,joka näki pukin touhut...Ne ihanat tokaluokkalaiset olivat ihan tohkeissaan Quun puolesta...:o)

• quistis kirjoitti:

joku muu kuin A.Ryllie tai Quu...Hei Pyydetään Hartte Vainaa tekee sellanen opaskirjanen..Hänellä hyvä kokemus ko alalla...

minulle...pyydä sinä kun tunnet harten paremmin...
        olen ujo ja kuitenkin sanat menee solmuun kun alkaa jännittää....

• takkunen
        amaryllie1 kirjoitti:

vastata...kyllä ihmettelen minäkin ko.asiaa..
        eihän siinä ketjussa ollut mitään sellaista mikä antaisi aiheen poistoon, en minä ainakaan huomannut mitään sellaista....
        jotenkin en kuitenkaan haluaisi uskoa ,että sefulla olisi henkilökohtaista kaunaa kenellekkään....mutta kieltämättä outoa...

joku palstalainen sen pois,siis koko ketjun.En oo testannu,eikä kuulu mun reviiriini sen tasoset asiat.Mut kun ja jos,,,,,,.

• takkunen
        takkunen kirjoitti:

joku palstalainen sen pois,siis koko ketjun.En oo testannu,eikä kuulu mun reviiriini sen tasoset asiat.Mut kun ja jos,,,,,,.

tein uuden alotuksen tonne ylös,mut se kyllä katos taas alle aikayksikön.Siis tässä mun koneessa onkin näköjään joku vika,oiskohan näkymättömyysmustetta?

• takkunen kirjoitti:

nyt niin vaikeita.....
        en osaa sanoa, olen itse vielä niin tumpula tämän koneen käytössä etten tiedä kaikista mahdollisuuksista...
        voisihan sellainen kai olla mahdollista...pitää kysyä joltain.....
        kysyn guulta vaikka ensin...

• quistis kirjoitti:

ei kalkkunaakaan...Quulle riittää pelkkä pukki:o)) Tää uskoo täysillä joulupukkiin...Ihmettelen vain et miks joyulupukki nipisti mua persukkeesta viime jouluna joulukauden avajaisissa...Sitä ihmetteli myös se tokaluokkakin,joka näki pukin touhut...Ne ihanat tokaluokkalaiset olivat ihan tohkeissaan Quun puolesta...:o)

pukkeja niitä on olemassa...hih
        onko muuten sellainen mahdollista ,että joku palstalainen poistaisi koko viestiketjun????
        olisiko se mahdollista....
        minä en tiedä kun en osaa tällä koneella oikein muuta tehdä kuin kirjoitella...iuh!
        tietääkö viisas kuistis..

• takkunen kirjoitti:

tein uuden alotuksen tonne ylös,mut se kyllä katos taas alle aikayksikön.Siis tässä mun koneessa onkin näköjään joku vika,oiskohan näkymättömyysmustetta?

ompas nyt outoa....
        mikähän nyt on oikein vialla.....

• takkunen
        amaryllie1 kirjoitti:

nyt niin vaikeita.....
        en osaa sanoa, olen itse vielä niin tumpula tämän koneen käytössä etten tiedä kaikista mahdollisuuksista...
        voisihan sellainen kai olla mahdollista...pitää kysyä joltain.....
        kysyn guulta vaikka ensin...

ole mitään merkitystä mulle eikä mun elämänlaadulle,mut ihmettelen vaan.Onhan ne toistenkin ketjut kadonneet,vaikka nekin ihan siistejä olleet.Jossain nyt vaan mättää,ja tahtosin tietää kellä,miten ja miks?

Lonekin tuntuu olevan aikas haka näissä hommissa,et josko sillä tietoo?!

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

pukkeja niitä on olemassa...hih
        onko muuten sellainen mahdollista ,että joku palstalainen poistaisi koko viestiketjun????
        olisiko se mahdollista....
        minä en tiedä kun en osaa tällä koneella oikein muuta tehdä kuin kirjoitella...iuh!
        tietääkö viisas kuistis..

voi poistaa ja samalla menee muidenkin viestit siinä ketjusa.Muiden ketjuun,jos vastaat ..niin silloin kai pystyy poistaa onan juttunsa,,,Niinhän se kai menee...En ole varma...

• takkunen kirjoitti:

ole mitään merkitystä mulle eikä mun elämänlaadulle,mut ihmettelen vaan.Onhan ne toistenkin ketjut kadonneet,vaikka nekin ihan siistejä olleet.Jossain nyt vaan mättää,ja tahtosin tietää kellä,miten ja miks?

Lonekin tuntuu olevan aikas haka näissä hommissa,et josko sillä tietoo?!

olisi tietää mistä kaikki johtuu...
        kysäiseppäs sinä lonelta...minä tivaan guulta tietoa....
        ollaan tiedonkeruu reissulla nyt.....

• quistis kirjoitti:

voi poistaa ja samalla menee muidenkin viestit siinä ketjusa.Muiden ketjuun,jos vastaat ..niin silloin kai pystyy poistaa onan juttunsa,,,Niinhän se kai menee...En ole varma...

siis välttämättä seriffi ei kaikkia poistakkaan vaan, itsekkin pystyy poistamaan koko ketjun jos on tehnyt aloituksen....hymmmm
        sen olen hokannut että omansa voi poistaa....
        aika vaikeita juttuja näin meikäläiselle.....

• amaryllie1 kirjoitti:

olisi tietää mistä kaikki johtuu...
        kysäiseppäs sinä lonelta...minä tivaan guulta tietoa....
        ollaan tiedonkeruu reissulla nyt.....

olikin jo quulta vastaus....
        eli oman aloituksensa voi poistaa kai....ja siinä menee sitten koko ketju...mutta muista ketjuista voi poistaa oman juttunsa...näin ymmärsin....
        sefu sitten poistelee ne mitkä katsoo poiston arvoisiksi.....
        olenkohan nyt ymmärtänyt oikein.....huh vaikeaa

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

toki....hih

henkimaailman juttuja...Ei Quukan ymmärrä...Olen vain sujuvasti mukana ja kukaan ei huomaa,,,Siis niin mä toivon:o/

• takkunen
        amaryllie1 kirjoitti:

olikin jo quulta vastaus....
        eli oman aloituksensa voi poistaa kai....ja siinä menee sitten koko ketju...mutta muista ketjuista voi poistaa oman juttunsa...näin ymmärsin....
        sefu sitten poistelee ne mitkä katsoo poiston arvoisiksi.....
        olenkohan nyt ymmärtänyt oikein.....huh vaikeaa

poistanu,en omia enkä ees yrittäny toisten.Kun en mielestäni oo mitään semmosta julkituonu,mikä ei päivän valoo kestä,en katto tarpeelliseks niitä napsia poiskaan.Tehköön se sen joka katsoo maailmaa paratavansa sillä teolla.Onnitteluni hälle,josko vaikka kovinkin nautinnollisia hetkiä viettää siinä hommassa.No eipäs niissä poistetuissa mitään maailmanparannus konstia olekkaan ollu,mut mitähän sitte?

• takkunen
        quistis kirjoitti:

mut se setäriepu kyllä sai semmottii korvamakiaa,ku ei tullu ees kassia mulle kantaan.Ukko istu viereises autossa ja nauro kuollakseen.Mut kyllä se hymy hyyty,jahka selkisin oikeeseen pirssiin,meinas ikkunat lentää paikoiltan autosta kun pääsin vauhtiin.Hävetti viel niin pirusti ku olin ensteks suolannu sen vaarin,syyttömän ihmisen.

• quistis
        takkunen kirjoitti:

mut se setäriepu kyllä sai semmottii korvamakiaa,ku ei tullu ees kassia mulle kantaan.Ukko istu viereises autossa ja nauro kuollakseen.Mut kyllä se hymy hyyty,jahka selkisin oikeeseen pirssiin,meinas ikkunat lentää paikoiltan autosta kun pääsin vauhtiin.Hävetti viel niin pirusti ku olin ensteks suolannu sen vaarin,syyttömän ihmisen.

tilannekomiikka ja kohellus;o))) Itselleen nauraminen kunniaan;o))

• quistis

jaksais...Kaiken laiset "suihkut" Quun mieleen;o))

Mä käyn saunassa...Paleltaa niin..Quu on viluqissa!

• justiinsa menet saunaan?????
        siellä meneekin kauemmin kuin suihkussa...
        ota vihta ja piekse itsesi kunnolla....se laittaa veren kiertämään...sitten lämmin pumpulipaituli ja villasukat...tumppuja ei kantsi laittaa koska ne kädessä on vaikea huuhailla....

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

justiinsa menet saunaan?????
        ota vihta ja piekse itsesi kunnolla....se laittaa veren kiertämään...sitten lämmin pumpulipaituli ja villasukat...tumppuja ei kantsi laittaa koska ne kädessä on vaikea huuhailla....

ne oikeat huuhaajuttuset syntyy:o/

En mä viel saunaan...Hitaasti kiiruhdan nain vapaallani;o)))

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

justiinsa menet saunaan?????

kirjoitusvirheitä....Turkisrukkaset varmasti paremmat...

• quistis kirjoitti:

kirjoitusvirheitä....Turkisrukkaset varmasti paremmat...

jo pelästyin...että saunan lisäksi....nain vapaallani...sillain siinä luki, en kyllä ala mitään jos siellä kirjoitusten lomassa vielä teurot!!!!!!!!
        ota tumput pois ja laita sormikkaat, niilä on helpompi kirjoittaa...

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

jo pelästyin...että saunan lisäksi....nain vapaallani...sillain siinä luki, en kyllä ala mitään jos siellä kirjoitusten lomassa vielä teurot!!!!!!!!
        ota tumput pois ja laita sormikkaat, niilä on helpompi kirjoittaa...

Mut entäs se huuhaa...No OK...Quu muuttuu jälleen omaksi tylsäksi itsekseen...Ei edes kumihanskoja käpälissä;o/

• quistis kirjoitti:

Mut entäs se huuhaa...No OK...Quu muuttuu jälleen omaksi tylsäksi itsekseen...Ei edes kumihanskoja käpälissä;o/

viittis nyt olla muuttumatta kun tää ei jaksais nyt mitään muutoksia....
        huuhaillaan sillain muuttumattomasti, mä voin tekaista vaikka nopsaan sullen muuttumattomuuspaitulin....sit et pysty muuttumaan miksikään...
        olet aina kohelluskiltti-iloinen-"kuistinen"

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

viittis nyt olla muuttumatta kun tää ei jaksais nyt mitään muutoksia....
        huuhaillaan sillain muuttumattomasti, mä voin tekaista vaikka nopsaan sullen muuttumattomuuspaitulin....sit et pysty muuttumaan miksikään...
        olet aina kohelluskiltti-iloinen-"kuistinen"

Mua alkoi voimille ottamaan koko ajatuskin...Vapauttavaa olla taas vain oma itsensä...Mottoni onki et" hyväksy mut tai ole kiltti ja jätä rauhaan..." Juuh..Toi aina meinaa vain unohtuu...Muutosten paineessa...Tee se paituli juuhan...:o))

• quistis kirjoitti:

Mua alkoi voimille ottamaan koko ajatuskin...Vapauttavaa olla taas vain oma itsensä...Mottoni onki et" hyväksy mut tai ole kiltti ja jätä rauhaan..." Juuh..Toi aina meinaa vain unohtuu...Muutosten paineessa...Tee se paituli juuhan...:o))

paitulin.....
        mun motto on.......
        jos ei kelpaa, niin se on sun tappios....
        meillä on tosi hienot noi mototkin.....

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

paitulin.....
        mun motto on.......
        jos ei kelpaa, niin se on sun tappios....
        meillä on tosi hienot noi mototkin.....

Yhteen laitettuna siitä syntyy mahtava motto...Ihan oikea mantra,jota voi hokee,kun uskallus on koetuksella...;o)

• quistis kirjoitti:

Yhteen laitettuna siitä syntyy mahtava motto...Ihan oikea mantra,jota voi hokee,kun uskallus on koetuksella...;o)

pitää aloittaa se paituli jooga uudelleen koska nyt meillä on oma mantrakin.....
        sellainen pitää näetsen olla kun joogaa.....
        mutta en silti aio laittaa omaa kinkkuani uuniin jouluna vaikka joogaisinkin...älä yritä!!!!

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

pitää aloittaa se paituli jooga uudelleen koska nyt meillä on oma mantrakin.....
        sellainen pitää näetsen olla kun joogaa.....
        mutta en silti aio laittaa omaa kinkkuani uuniin jouluna vaikka joogaisinkin...älä yritä!!!!

olla et uuniin...Mut aloitetaan vain joogaus....Saadaan taas nauraa:o)))

• quistis kirjoitti:

olla et uuniin...Mut aloitetaan vain joogaus....Saadaan taas nauraa:o)))

autat sitten jos mun jalat jää taas sinne harteille jumiin.....
        etkä vaan naura kippurassa kun toinen on ihan kotilona........

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

autat sitten jos mun jalat jää taas sinne harteille jumiin.....
        etkä vaan naura kippurassa kun toinen on ihan kotilona........

Kyl mä sit autan....Quukin menee ihan millaseen solmuun vaan...mut miks pitäis....;o))

• quistis kirjoitti:

Kyl mä sit autan....Quukin menee ihan millaseen solmuun vaan...mut miks pitäis....;o))

vähän sitten ensin ja lopuksi lisää...
        solmuun pitää mennä joogassa...olen nähnyt telkkarista...
        eihän me voida joogata erilailla...vai voidaanko ja miten.....

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

vähän sitten ensin ja lopuksi lisää...
        solmuun pitää mennä joogassa...olen nähnyt telkkarista...
        eihän me voida joogata erilailla...vai voidaanko ja miten.....

muotoa..Sitä henkistä astetta...Sopii meille paremmin..Se on Taolaista...ei ruumiin rääkkiä...ei jäsenien solmimista kummallisiin asentoihin...Mielensolmuja vain..Ja mielenrauha on taattu....Ja saa nauraa...Se onkin tavoitteena tässä mielenjoogassa...Kunnon naurut;o)))

• quistis kirjoitti:

muotoa..Sitä henkistä astetta...Sopii meille paremmin..Se on Taolaista...ei ruumiin rääkkiä...ei jäsenien solmimista kummallisiin asentoihin...Mielensolmuja vain..Ja mielenrauha on taattu....Ja saa nauraa...Se onkin tavoitteena tässä mielenjoogassa...Kunnon naurut;o)))

ei nyt juuri tule mieleen miten sitä tehdään....voisikos hän ystävällisesti kertoa miten tämän mielen saa joogaamaan ilman mielenterveyden menetystä.....????
        ruumiin rääkki kuulostaa muuten aika brutaalilta....iuh!

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

ei nyt juuri tule mieleen miten sitä tehdään....voisikos hän ystävällisesti kertoa miten tämän mielen saa joogaamaan ilman mielenterveyden menetystä.....????
        ruumiin rääkki kuulostaa muuten aika brutaalilta....iuh!

Mielikuvilla,mielikuvilla rakas Wotson.....

Nooh voihan sitä kutusa nyös kehonrääkiksi...Mielikuvaharjoittein vain rääkkäämme kehoamme..Toki voi mennä moninaisiin solmuihinkin,,,Mut nakkissa on kyl aikas epämukava olla,jos kukaan ei ole paikalla availemassa....Mielikuvasolmut on huomattavasti helpompi availla...Ja eikun ihana musiikki taustalle ja hyrinä voi alkaa...ja jooga...

• quistis
        quistis kirjoitti:

Mielikuvilla,mielikuvilla rakas Wotson.....

Nooh voihan sitä kutusa nyös kehonrääkiksi...Mielikuvaharjoittein vain rääkkäämme kehoamme..Toki voi mennä moninaisiin solmuihinkin,,,Mut nakkissa on kyl aikas epämukava olla,jos kukaan ei ole paikalla availemassa....Mielikuvasolmut on huomattavasti helpompi availla...Ja eikun ihana musiikki taustalle ja hyrinä voi alkaa...ja jooga...

L kirjain ja K oli liikaa,,,Wotson on hyvä ja ratkoo arvoituksen...Jos näät muita puutteita...Se on vain harhaa;o/

• quistis

Kas mäkin ujo...Juuh..Olen mää...Kysy vaik Kapteenilta;o))

• voisi mennä läpi...hih
        okei, kysytään sillain yhdessä ,että sä kysyt ja saat puhua monikossa...tyyliiin
        minä ja amaryllie tultiin siihen tulokseen että............

• quuuuuuuuuuuuu
        amaryllie1 kirjoitti:

voisi mennä läpi...hih
        okei, kysytään sillain yhdessä ,että sä kysyt ja saat puhua monikossa...tyyliiin
        minä ja amaryllie tultiin siihen tulokseen että............

Yhdessä kysytään...Onkohan se mahdollista...Heh..
        Olen mä ujo..Tai siis saan sellaisia ujouden puuskia...Totta,totta...Meen hämilleni usein,,hemmetti punastunkin..:o/

• quuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

Yhdessä kysytään...Onkohan se mahdollista...Heh..
        Olen mä ujo..Tai siis saan sellaisia ujouden puuskia...Totta,totta...Meen hämilleni usein,,hemmetti punastunkin..:o/

minäkin...joskus varsinkin oudoissa piireissä...itse en ole ollenkaan outo!!! hih
        no kysytään yhdessä sillä lailla että sä kysyt ja mä peesaan vieressä....ok?

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

minäkin...joskus varsinkin oudoissa piireissä...itse en ole ollenkaan outo!!! hih
        no kysytään yhdessä sillä lailla että sä kysyt ja mä peesaan vieressä....ok?

No ei varmasti...Muut on;o/ Me ollaan vaan omanlaisiamme..Tää ihana rotu...:o))

• quistis kirjoitti:

No ei varmasti...Muut on;o/ Me ollaan vaan omanlaisiamme..Tää ihana rotu...:o))

on sellainen kohelpaiju-rotu...noin niinkuin lyhennettynä...
        löytyy valio rotu kirjoista ja opuksista....
        niitä on muutamia yksilöitä suomessa....
        eri paikkakunnilla esiintyy aina muutama valio yksilö...
        me ollaankin sit niitä justiinsa.....

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

on sellainen kohelpaiju-rotu...noin niinkuin lyhennettynä...
        löytyy valio rotu kirjoista ja opuksista....
        niitä on muutamia yksilöitä suomessa....
        eri paikkakunnilla esiintyy aina muutama valio yksilö...
        me ollaankin sit niitä justiinsa.....

Tää on niin pieni kunta etten ole muita tavannut...Mut onneksi tää huuhaa tuo lähemmäksi meitä....koheloita...;o)

• quistis kirjoitti:

Tää on niin pieni kunta etten ole muita tavannut...Mut onneksi tää huuhaa tuo lähemmäksi meitä....koheloita...;o)

paikka on aikas pieni, mutta olen silti toisen samanmoisen tavannut täälläkin....
        täällä huuhaalla sitä tutustuu samanmoisiin ihmisiin...ja ei sitten tunne itseään niin yksinäiseksi kun löytyy laji-tovereita.... vai oliskos rotu-toveri parempi sana....

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

paikka on aikas pieni, mutta olen silti toisen samanmoisen tavannut täälläkin....
        täällä huuhaalla sitä tutustuu samanmoisiin ihmisiin...ja ei sitten tunne itseään niin yksinäiseksi kun löytyy laji-tovereita.... vai oliskos rotu-toveri parempi sana....

tai lajitoveri...Kumpikin sopii hyvin...

Kummajaisena on kovin yksinäistä...Kukaan ymmärrä edes vitsejä..ilman et ne pitää vääntää rautalangasta...Juuh...

• quistis kirjoitti:

tai lajitoveri...Kumpikin sopii hyvin...

Kummajaisena on kovin yksinäistä...Kukaan ymmärrä edes vitsejä..ilman et ne pitää vääntää rautalangasta...Juuh...

muuten ihan hirveä tilanne....
        kerrot omasta mielestäsi hauskan jutun isolle porukalle ja kaikki katsoo sua silmät ymmyrkäsenä...kukaan ei naura...paitsi sinä itse, ja vielä enemmän naurattaa kun hiljaisuus jatkuu ja kukaan ei ole ymmärtänyt jutustasi yhtään mitään..........karmeaaaaaaa

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

muuten ihan hirveä tilanne....
        kerrot omasta mielestäsi hauskan jutun isolle porukalle ja kaikki katsoo sua silmät ymmyrkäsenä...kukaan ei naura...paitsi sinä itse, ja vielä enemmän naurattaa kun hiljaisuus jatkuu ja kukaan ei ole ymmärtänyt jutustasi yhtään mitään..........karmeaaaaaaa

Se on turhauttavaa...Olla eri planeetalta kuin muut...(juuh..en mä ammuiata puhu)...

• quistis kirjoitti:

Se on turhauttavaa...Olla eri planeetalta kuin muut...(juuh..en mä ammuiata puhu)...

jooga systeemissä hierarkia oli aivan liian syvä...joten wotson vastaa ymmärtävänsä kaikki mitä quutamoinen kirjoittaa nalkit ja nakkit...
        mielikuvaharjoittelu tuotti oitis tuskaa.....
        kuvittelin jonkin hemmon solmimassa raajojani solmuun ja jo mielikuva oli liian kivulias...
        anna uusi neuvo, mikä olisi tuskanton harjoitus...

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

jooga systeemissä hierarkia oli aivan liian syvä...joten wotson vastaa ymmärtävänsä kaikki mitä quutamoinen kirjoittaa nalkit ja nakkit...
        mielikuvaharjoittelu tuotti oitis tuskaa.....
        kuvittelin jonkin hemmon solmimassa raajojani solmuun ja jo mielikuva oli liian kivulias...
        anna uusi neuvo, mikä olisi tuskanton harjoitus...

saa käyttää komistuksia mukana...Hui sua..Siks ne niin tuskallisen kivuliaita...Hyppääs mielikuvissasi vaaleanpunaisen pilven päälle ja leijaile...Se komistus voi kyl olla vierekkäisellä pilvell...No kokeiles nyt...

• quistis kirjoitti:

saa käyttää komistuksia mukana...Hui sua..Siks ne niin tuskallisen kivuliaita...Hyppääs mielikuvissasi vaaleanpunaisen pilven päälle ja leijaile...Se komistus voi kyl olla vierekkäisellä pilvell...No kokeiles nyt...

osaa......pilvi-veikko koittaa lassota tuolta toiselta pilveltä mua...
        anna nyt sellainen ohje joka ei liikaa rasita mielikuvitusta.....

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

osaa......pilvi-veikko koittaa lassota tuolta toiselta pilveltä mua...
        anna nyt sellainen ohje joka ei liikaa rasita mielikuvitusta.....

Mun kanssani...Siel on kuules pilviveikot kaukana:o)) Siel laitetaan tää maailma paremmalle tolalle...Juuh...Tuus jo:o) Mul on karpalomehua...

• quistis kirjoitti:

Mun kanssani...Siel on kuules pilviveikot kaukana:o)) Siel laitetaan tää maailma paremmalle tolalle...Juuh...Tuus jo:o) Mul on karpalomehua...

juurihan mä kävin suihkussa.....
        en tule kun minun pitää laittaa ruokaa lapselle ihan justiinsa kohta.....
        mene sinä saunaan ja palataan asiaan sitten illalla jos minut päästetään koneelle.....

• sairas

siitä vatsatautia saa
      mitä mä voitin???
      kysynpähän vaa :DDD

• quistis

sä nyt voitit palkinnon...:o)))

• sairas
        quistis kirjoitti:

sä nyt voitit palkinnon...:o)))

kun en oo osallistunut
        aikoihin pitkään
        mä mihkään
        kisaan.

Siks kostoks
        se lykkäs
        tän perhanan
        vatsataudin
        paskasen

• juuri kolme kappaletta takkuuntuneita ompelukoneen puolia......did di di diiiii!!!!
        onneksi olkoon!!!!!

• sairas
        amaryllie1 kirjoitti:

juuri kolme kappaletta takkuuntuneita ompelukoneen puolia......did di di diiiii!!!!
        onneksi olkoon!!!!!

mä oon aina halunnu puolia
        takkuuntuneita varsinkii
        onneks en pisteitä saanut
        mut sulle kiitoksena
        laitan mä niitä tulemaa........................................................................................................................................................................................

• quistis
        sairas kirjoitti:

kun en oo osallistunut
        aikoihin pitkään
        mä mihkään
        kisaan.

Siks kostoks
        se lykkäs
        tän perhanan
        vatsataudin
        paskasen

toiminut vastoin luontaista minääsi...Nyt kilpailuihin vain...Olipas paskamainen kosto...:o/

• sairas
        quistis kirjoitti:

toiminut vastoin luontaista minääsi...Nyt kilpailuihin vain...Olipas paskamainen kosto...:o/

tein. Tuli jokin hetkellinen mielenhäiriö ja siit kärsin nyt en nimeenikään käyttää voi, kun sekin suuttui mulle vaa siks uudelleen nimesin itseni tän paskataudin mukaani, mut virheistä oppia voi, kunhan tarpeeks ripuloinu oon

• sairas kirjoitti:

mä oon aina halunnu puolia
        takkuuntuneita varsinkii
        onneks en pisteitä saanut
        mut sulle kiitoksena
        laitan mä niitä tulemaa........................................................................................................................................................................................

pisteet!!!!! voi pyhä jysäys!!!!
        pisteistä kiitos sadan pisteen verran.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

• sairas
        amaryllie1 kirjoitti:

pisteet!!!!! voi pyhä jysäys!!!!
        pisteistä kiitos sadan pisteen verran.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

melkein housuu kerkes tulla, ku jäin pisteitäs laskee, mut kerkesinpäs, hähäää

• quistis
        sairas kirjoitti:

tein. Tuli jokin hetkellinen mielenhäiriö ja siit kärsin nyt en nimeenikään käyttää voi, kun sekin suuttui mulle vaa siks uudelleen nimesin itseni tän paskataudin mukaani, mut virheistä oppia voi, kunhan tarpeeks ripuloinu oon

Heh...Parannu nyt vain..mutut viel kuivaksi rusinaksi...Parannu vain ja saat palkkioksi...Niin mitä saat...Se onkin kilpailykysymys tänään...;o))

• sairas
        quistis kirjoitti:

Heh...Parannu nyt vain..mutut viel kuivaksi rusinaksi...Parannu vain ja saat palkkioksi...Niin mitä saat...Se onkin kilpailykysymys tänään...;o))

jännittää mä jaksa odottaa en enempää päättäkää jo ennen kuin paranen ei saa nii kauaa laittaa mua odottaa vai saanko itse mä päättää palkinnon??? kysynpähä vaa

• sairas kirjoitti:

melkein housuu kerkes tulla, ku jäin pisteitäs laskee, mut kerkesinpäs, hähäää

siinä sata...minä en laskenut niitä...
        pistä nyt joku sinne apteekkiin!!!!!!!
        muista juoda ettet kuivu kokoon ....viinaa ei saa juoda......

• quistis
        sairas kirjoitti:

jännittää mä jaksa odottaa en enempää päättäkää jo ennen kuin paranen ei saa nii kauaa laittaa mua odottaa vai saanko itse mä päättää palkinnon??? kysynpähä vaa

....Ihan kenen kanssa vain....:o)) Mitäs siihen sanot...Mut sit kyl ei kannata olla kovin pask...;o)

• sairas
        amaryllie1 kirjoitti:

siinä sata...minä en laskenut niitä...
        pistä nyt joku sinne apteekkiin!!!!!!!
        muista juoda ettet kuivu kokoon ....viinaa ei saa juoda......

pistäisin, mutku ketää ei oo viel kotona, muitku mä, tarttee venttaa et muut tulevat ja sitten pistän apteekkii, ku ei ne tykkää nyt munkaa kanssa olla, jostain kumman syystä en nyt oo haluttuu seuraa livenä. Mistäköhän mahtais johtuu :DDDD

• sairas kirjoitti:

pistäisin, mutku ketää ei oo viel kotona, muitku mä, tarttee venttaa et muut tulevat ja sitten pistän apteekkii, ku ei ne tykkää nyt munkaa kanssa olla, jostain kumman syystä en nyt oo haluttuu seuraa livenä. Mistäköhän mahtais johtuu :DDDD

todella...ei toista saa vältellä vaikka olis kuinka maha sekaisin.....
        pakota naapuri apteekkiin!!! soita apteekkiin ja pyydä joku tuomaan sulle lääke!!!!
        huuda ikkunasta apua ja pakota sivullinen kulkija apteekkiin...........

• sairas
        quistis kirjoitti:

....Ihan kenen kanssa vain....:o)) Mitäs siihen sanot...Mut sit kyl ei kannata olla kovin pask...;o)

ihan kenenkaa vaa,
        jään mä oottamaa
        sanoin mä vaa
        waauuuu....
        muuta tarviikaa

Ei kannatakaa :DD nyt mä meen lepää, heikko olo ei istuu jaksa

• osaa sanoa minäkään mikä siinä ketjussa sitten ärsytti.....
      ei olut maailmanparannusta eikä muutakaan sensaatiomaista ...ihan oli huuhaata niinkuin pitikin....

• quistis

huuhaan tiet...Eikun viestiketjut;o))) No eips oteta tätä liian vakavasti...Ne poistotkin on vain huuhaata...Juh..naurattaa niin kovin:o/

• quistis kirjoitti:

huuhaan tiet...Eikun viestiketjut;o))) No eips oteta tätä liian vakavasti...Ne poistotkin on vain huuhaata...Juh..naurattaa niin kovin:o/

ottaa...vakavasti...mutta kai se ihmetyttää aina kun oma ketju katoaa.....

• takkunen
        quistis kirjoitti:

kattelin nuo kaikki mun ketjut,ja olin tippua tuolilta.Siellä on jo 13.11.2001 alkaen viestejä,ei rekettuna,ja EI VARMAAN MUN KIRJOTTAMINA.En jaksanu paneutuu niihin ja lukee niitä,et voihan se olla et joku,siis se aiempi takkunen on jotain tehny mistä mä en oo tietonen,ja ny se sit kostetaan mulle.Toi nikki kyllä meni heti läpi,kunhan ensteks löysin semmosen mikä meni läpi.En tiiä,mut ihmeellisiä on herrojen tiet.

• takkunen kirjoitti:

kattelin nuo kaikki mun ketjut,ja olin tippua tuolilta.Siellä on jo 13.11.2001 alkaen viestejä,ei rekettuna,ja EI VARMAAN MUN KIRJOTTAMINA.En jaksanu paneutuu niihin ja lukee niitä,et voihan se olla et joku,siis se aiempi takkunen on jotain tehny mistä mä en oo tietonen,ja ny se sit kostetaan mulle.Toi nikki kyllä meni heti läpi,kunhan ensteks löysin semmosen mikä meni läpi.En tiiä,mut ihmeellisiä on herrojen tiet.

todella.....
        jos siinä on käynyt niin....
        minä usein kirjoitan amaryllienä ilman että kirjaudun sisään, mutta ei tulisi mieleenikään kirjoitella kenenkään muun nikillä...se on jo tosi halpamaista....
        sitten kun kirjaudun niin tuohon amaryllieen tulee tuo ykkönen perään.....

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

ottaa...vakavasti...mutta kai se ihmetyttää aina kun oma ketju katoaa.....

ketju,,,Siis sun aloitus??

• quistis kirjoitti:

ketju,,,Siis sun aloitus??

kun takkusen...ja se katosi...
        minun yksi kommenti katosi aamulla toisesta ketjusta....

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

kun takkusen...ja se katosi...
        minun yksi kommenti katosi aamulla toisesta ketjusta....

Surulista...Niin surullista:o(

• quistis kirjoitti:

Surulista...Niin surullista:o(

huokaa kanssa....tosi syvään....

• karkasi......heti takasin!!!!

• quistis

todellisuuteen...Ex soitteli...:o( Miks mä vastasinkaan...liian kiltti olen...Läisiks ja läps...piiskaa beballe vaan!!

• saunassa,

tullan pian takas. Tai aika pian :)))

• amaryllie
        quistis kirjoitti:

todellisuuteen...Ex soitteli...:o( Miks mä vastasinkaan...liian kiltti olen...Läisiks ja läps...piiskaa beballe vaan!!

vieköön....älä nyt kuitenkaan läiski itseäs siellä...sitten saunassa vasta sillä vihdalla...no, ei luonteelleen voi mitään vaikka tekisi mieli olla vastaamatta niin ei sitä pysty.......

• quistis
        saunassa, kirjoitti:

Minäpäs kipasen sinne...pettyyköhän....:o/

• minä ja kissa
        saunassa, kirjoitti:

saunassa. Pieni lisäys, ettei tule väärinkäsityksiä. :o|

t.vt

• quistis
        amaryllie kirjoitti:

vieköön....älä nyt kuitenkaan läiski itseäs siellä...sitten saunassa vasta sillä vihdalla...no, ei luonteelleen voi mitään vaikka tekisi mieli olla vastaamatta niin ei sitä pysty.......

Pystyn mä..jos oikein kiukkulihaksesta ottaa...:o/

• quistis kirjoitti:

Pystyn mä..jos oikein kiukkulihaksesta ottaa...:o/

mun nyt suututtaa sut ihan super-kiukkuiseksi...ja sitten soitat sillen ja sanot suorat sanat......ja vielä muriset päälle!!!!mur

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

mun nyt suututtaa sut ihan super-kiukkuiseksi...ja sitten soitat sillen ja sanot suorat sanat......ja vielä muriset päälle!!!!mur

Tai kun tuut saunaan voit poiketa samalla matkalla sielläkin...Tuu nopiaan...Tuu:o))

• minä ja kissa kirjoitti:

saunassa. Pieni lisäys, ettei tule väärinkäsityksiä. :o|

t.vt

alkaa oikein mietityttämään kuka on mystinen vt.
        veikkaan vara tarzania...kirjoitettinkos se yhteen...vaihtoehtona esitän vaateteollisuus...tai vapaa tavallaan...

• quistis kirjoitti:

Tai kun tuut saunaan voit poiketa samalla matkalla sielläkin...Tuu nopiaan...Tuu:o))

tää juttu nyt näin meni, että minä soitan????
        no hyvä on....ootas...
        mä en tuu saunaan mutta soitan sille ex:lles ja sanon rumia sanoja oikein kamalan paljon....
        teen ensin ruuan lapselle....

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

veikkaan vara tarzania...kirjoitettinkos se yhteen...vaihtoehtona esitän vaateteollisuus...tai vapaa tavallaan...

tai vastaa teoistaan....Miten olis Vanha tekijä;o))

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

tää juttu nyt näin meni, että minä soitan????
        no hyvä on....ootas...
        mä en tuu saunaan mutta soitan sille ex:lles ja sanon rumia sanoja oikein kamalan paljon....
        teen ensin ruuan lapselle....

On se kiva et ollaan samalta planeetalta:o)))

• quistis kirjoitti:

se se on tai voi se olla myös.....viisas työläinen, vihdan tekijä, villatumppu, viiksekäs tietäjä, vihdin tiemies, viikon tiedoite......

• käy
        amaryllie1 kirjoitti:

paitsi tuo vaateteollisuus. Olen saunassa, without vaatteita. ;o)))

t.vt

• quistis kirjoitti:

On se kiva et ollaan samalta planeetalta:o)))

ja vielä samaa valio rotua......mikäs se olikaan kohelpaitu-rotu...

• nyt
        quistis kirjoitti:

se höpötys ja tule jo saunomaan. ;o)))

vt

• käy kirjoitti:

paitsi tuo vaateteollisuus. Olen saunassa, without vaatteita. ;o)))

t.vt

sen on pakko olla...vapaa teollisuudesta.....vapaa takista....varustettu taahteranlehdellä (ei kannata kiinnittää kirjoitusvirheisin huomiota...taahtera on olemassa....)......vallaton takitta....

• just
        amaryllie1 kirjoitti:

sen on pakko olla...vapaa teollisuudesta.....vapaa takista....varustettu taahteranlehdellä (ei kannata kiinnittää kirjoitusvirheisin huomiota...taahtera on olemassa....)......vallaton takitta....

taahteroita munkin pihalla. :o))) On niitä juu...

t. varsinainen tepsuttelija

• just kirjoitti:

taahteroita munkin pihalla. :o))) On niitä juu...

t. varsinainen tepsuttelija

mä sanoin.......ihan kaikkea on olemassa...
        mutta taidatkin olla vaarallinen tutkailija...vaativa tiedemies....valeasuinen tukaani....varaani tiellä....

• nyt kirjoitti:

se höpötys ja tule jo saunomaan. ;o)))

vt

.....viileä tulkki...
        ei nyt kerkiä saunaan kun mietityttää....vitaali toiminto.....

• löytyy
        amaryllie1 kirjoitti:

mä sanoin.......ihan kaikkea on olemassa...
        mutta taidatkin olla vaarallinen tutkailija...vaativa tiedemies....valeasuinen tukaani....varaani tiellä....

kun simänsä auki pitää. :o))) Näin joulun alla varsinkin.

t. vihreä tonttu

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

ja vielä samaa valio rotua......mikäs se olikaan kohelpaitu-rotu...

kunnossa....Juh...

• amaryllie
        quistis kirjoitti:

kunnossa....Juh...

me oikein jäätiin????
        rokotukset????
        tää on ihan äimänä nyt....

• löytyy kirjoitti:

kun simänsä auki pitää. :o))) Näin joulun alla varsinkin.

t. vihreä tonttu

puhuu mulle....iuh!
        ...viriili tonttu....viuhka tassu....viisi taikaa...

• just
        amaryllie1 kirjoitti:

puhuu mulle....iuh!
        ...viriili tonttu....viuhka tassu....viisi taikaa...

joku sellainen öööööööööö... varusteltu tepsukka.

t. varma tapaus :o)))))))))

• quistis
        amaryllie kirjoitti:

me oikein jäätiin????
        rokotukset????
        tää on ihan äimänä nyt....

sille kinkkumittarille;o/

• quistis kirjoitti:

sille kinkkumittarille;o/

mä luulin jo että olen ihan ulalla...niinkuin yleensä..hih
        rotunaisillehan kanssa kuuluu ne rokotukset...eiks me oltu jotain rotuakin...
        ei kai vain sekarotuisia...iuh!

• just kirjoitti:

joku sellainen öööööööööö... varusteltu tepsukka.

t. varma tapaus :o)))))))))

sellainen oli....virkeähkö tapiiri....veikeä tirlittan....viiriäisen tontti.....onkos viiriäisellä muuten oma tontti???

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

mä luulin jo että olen ihan ulalla...niinkuin yleensä..hih
        rotunaisillehan kanssa kuuluu ne rokotukset...eiks me oltu jotain rotuakin...
        ei kai vain sekarotuisia...iuh!

Vaik sekarotuiset onkin ihanii..Mut Me ollaan oma puhdas rotu...Ja siksi NIIN IHANIA;o/

• quistis kirjoitti:

Vaik sekarotuiset onkin ihanii..Mut Me ollaan oma puhdas rotu...Ja siksi NIIN IHANIA;o/

itsetuntomme on kohdallaan, emmekä koskaan satuttaisi tai loukkaisi tarkoituksella ja tahallisesti ketään...saatikka sitten tahattomasti.....ei pois se meistä!!!!!

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

itsetuntomme on kohdallaan, emmekä koskaan satuttaisi tai loukkaisi tarkoituksella ja tahallisesti ketään...saatikka sitten tahattomasti.....ei pois se meistä!!!!!

kuuluu ohan uppo-outoon rotuun..Johonkin harmaaseenmassarotuun....Niih...;o)

• quistis kirjoitti:

kuuluu ohan uppo-outoon rotuun..Johonkin harmaaseenmassarotuun....Niih...;o)

se hyvä itsetuntokin kuuluu...jookos...ei ainaskaan muutakaan väitetä.....

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

se hyvä itsetuntokin kuuluu...jookos...ei ainaskaan muutakaan väitetä.....

väitellä..muutakaan:o))
        Joku roti sentään....

• >^.^<

Ai, ettei kissat osaa kirjoittaa?
      Mieaukin on kirjoitellu täällä jo jonkun aikaa silloin tällöin, et oo huomannu vai...Mjauh?

• amaryllie

nyt kun sanoit niin olehan minä huomannut...kamala miten olen ajattelematon...saanhan anteeksi????

• >^.^<
        amaryllie kirjoitti:

nyt kun sanoit niin olehan minä huomannut...kamala miten olen ajattelematon...saanhan anteeksi????

Ja ethän tiedä miten viisaita (huuhaa:ita) sun kissas osais kirjoittaa, kun annat sen vaan yrittää.
        Mirnauskis...;)))

• >^.^< kirjoitti:

Ja ethän tiedä miten viisaita (huuhaa:ita) sun kissas osais kirjoittaa, kun annat sen vaan yrittää.
        Mirnauskis...;)))

kissalle mahdollisuuden...koska olen sen sille velkaa kaiken epäuskoisuuteni jälkeen.....
        kissa saa huomenna olla koneella aamusta...minä tulen sitten puoliltapäivin....

• aina sää olet hukassa...eihän tästä nyt tule mitään!!!!!!

• quistis

hurjan vaikeä löytää...Huh,...Tällänen ujo ja pieni...Jouduin käyttämään kompassiakin,,,ja en edes osaa ...:o/

Ai niin..Tapasin Hartte-Vainaan...Meilhän oli..SE asia!!

• quistis kirjoitti:

hurjan vaikeä löytää...Huh,...Tällänen ujo ja pieni...Jouduin käyttämään kompassiakin,,,ja en edes osaa ...:o/

Ai niin..Tapasin Hartte-Vainaan...Meilhän oli..SE asia!!

arvaa alkoiko pelottaa koko juttu...voisitkos millään mennä edellä kysymään...tulen perässä sitten kun vapina lakkaa...iiiiih!
        kysytäänkös me siltä sitä opusta...tai sen tekemistä....menikkö sä jo...jätä kompassi niin tulen perässä.......

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

arvaa alkoiko pelottaa koko juttu...voisitkos millään mennä edellä kysymään...tulen perässä sitten kun vapina lakkaa...iiiiih!
        kysytäänkös me siltä sitä opusta...tai sen tekemistä....menikkö sä jo...jätä kompassi niin tulen perässä.......

HUh...Kyl vielkin jänskättäää....Täriseeks sun kätes....Eikä edes krapula:o/

• quistis kirjoitti:

HUh...Kyl vielkin jänskättäää....Täriseeks sun kätes....Eikä edes krapula:o/

ei ollut quu kyllä kovin reilua tuupata sillä lailla mua, kun muutenkin pelotti....
        onkos se jo vastannut?????
        mitähän se sanoo.....

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

ei ollut quu kyllä kovin reilua tuupata sillä lailla mua, kun muutenkin pelotti....
        onkos se jo vastannut?????
        mitähän se sanoo.....

säikähtää...Tai sit häikäistyi puhdasrotuisuuttamme...:o/....

• quistis kirjoitti:

säikähtää...Tai sit häikäistyi puhdasrotuisuuttamme...:o/....

kun yritin vastat tuonne aiempaan niin se sano mulle että hierarkia on liian syvä?????
        miten niin....
        olkoon sitten ,vastaan tänne....oompas ovela!!!
        puhdasrotuisuus säikyttää joskus tolaltaan miehet.......
        voi voi, yritäs nyt uudelleen...minä pysyn taustalla...

• olikin jo vastannut....lupautui tekemään opuksen ja antamaan ohjeita helpompaan elämään ilman kohellusta...
        jokos me kohta ollaan kohelleltu se pilkku tuonne?????

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

kun yritin vastat tuonne aiempaan niin se sano mulle että hierarkia on liian syvä?????
        miten niin....
        olkoon sitten ,vastaan tänne....oompas ovela!!!
        puhdasrotuisuus säikyttää joskus tolaltaan miehet.......
        voi voi, yritäs nyt uudelleen...minä pysyn taustalla...

Se on tää Harttekin sit samaa rotua...Juuh..Hämilläänkin viel,,,,;o))

• quistis
        amaryllie1 kirjoitti:

olikin jo vastannut....lupautui tekemään opuksen ja antamaan ohjeita helpompaan elämään ilman kohellusta...
        jokos me kohta ollaan kohelleltu se pilkku tuonne?????

Siitäkös se onkin kii...Kohelluksesta...Hih...A.Ryllie sä olet BEST:o)))

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4923
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      661
      4109
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2291
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2057
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1858
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1696
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1441
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87