Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
IhanTuristinaTäällä
profiilit
IhanTuristinaTäällä
IhanTuristinaTäällä
Vapaa kuvaus
Psalmi 119:19
"Minä olen muukalainen maan päällä;
älä salaa minulta käskyjäsi"
Aloituksia
7
Kommenttia
45
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä kuulun niihin onnellisiin, jotka ovat saaneet liittyä paikkakuntani keväällä 2024 perustettuun vanhanajan yhdistyspohjaiseen helluntaiseurakuntaan. Oikeammin se herätettiin uudelleen eloon.
Täällä ei ole ananas- eikä vatipäitä, vaan tavallisia uskovia, jotka haluavat elää Sanan mukaan. Emme sytytä värivaloja emmekä hanki savukoneita. Me emme kuuntele sisäänpäin kääntynyttä "ylistystä" kolmea varttia ennen kokouksen alkua.
Meille riittää puhujan pulpetti, mikrofoni, laulukirja ja Raamattu.
Minä rakastan kaikessa karsittua yksinkertaisuutta, joka sittenkin lopulta on täyteyttä.
Joku muu ei tykkää, ja hän löytäköön paikkansa muualta.
06.09.2024 11:06
Minä kuulun niihin onnellisiin, jotka ovat saaneet liittyä paikkakuntani keväällä 2024 perustettuun vanhanajan yhdistyspohjaiseen helluntaiseurakuntaan. Oikeammin se herätettiin uudelleen eloon.
Täällä ei ole ananas- eikä vatipäitä, vaan tavallisia uskovia, jotka haluavat elää Sanan mukaan. Emme sytytä värivaloja emmekä hanki savukoneita. Me emme kuuntele sisäänpäin kääntynyttä "ylistystä" kolmea varttia ennen kokouksen alkua.
Meille riittää puhujan pulpetti, mikrofoni, laulukirja ja Raamattu.
Minä rakastan kaikessa karsittua yksinkertaisuutta, joka sittenkin lopulta on täyteyttä.
Joku muu ei tykkää, ja hän löytäköön paikkansa muualta.
06.09.2024 11:06
Et antanut yhtään esimerkkiä.
01.09.2024 11:01
Et antanut yhtään esimerkkiä.
01.09.2024 11:01
Tuo ohje on palstat-toimintoon. Se on eri kuin taulukko.
29.08.2024 16:42
Tuo ohje on palstat-toimintoon. Se on eri kuin taulukko.
29.08.2024 16:42
Ei onnistu. Voitko tarkentaa?
27.08.2024 13:08
Ei onnistu. Voitko tarkentaa?
27.08.2024 13:08
Mihin sulla on vapaus vaikuttaa?
Voitko vaikuttaa siihen, ettei lastasi kiusata/puukoteta koulussa ja koulumatkalla?
tai että isovanhemmat saavat hoivapaikan, kun sille tulee tarve?
tai saatte välitöntä hoitoa sairaudessa ja tapaturmassa?
tai että te ja omaisuutenne ovat turvatut varkauksilta ja ilkivallalta?
tai että työnantajasi yritys pysyy eikä tee konkurssia?
Onko vielä muuta, mihin mielestäsi voit vaikuttaa?
26.08.2024 19:19
Mihin sulla on vapaus vaikuttaa?
Voitko vaikuttaa siihen, ettei lastasi kiusata/puukoteta koulussa ja koulumatkalla?
tai että isovanhemmat saavat hoivapaikan, kun sille tulee tarve?
tai saatte välitöntä hoitoa sairaudessa ja tapaturmassa?
tai että te ja omaisuutenne ovat turvatut varkauksilta ja ilkivallalta?
tai että työnantajasi yritys pysyy eikä tee konkurssia?
Onko vielä muuta, mihin mielestäsi voit vaikuttaa?
26.08.2024 19:19
Kuten jo edellä sanoin:
Ennen uskoa pitää vain hypätä kyytiin, näin se menee.
On asioita, joita vain ei voi ymmärtää ilman Jumalan antamaa Pyhää Henkeä. Jumalan salaisuudet pysyvät suljettuina, vaikka miten niitä yrittäisi selittää.
Jos hyppäät Jeesus-junaan, saat lahjana Pyhän Hengen, ja kaikki elämään tarvittava selviää.
19.08.2024 14:44
Kuten jo edellä sanoin:
Ennen uskoa pitää vain hypätä kyytiin, näin se menee.
On asioita, joita vain ei voi ymmärtää ilman Jumalan antamaa Pyhää Henkeä. Jumalan salaisuudet pysyvät suljettuina, vaikka miten niitä yrittäisi selittää.
Jos hyppäät Jeesus-junaan, saat lahjana Pyhän Hengen, ja kaikki elämään tarvittava selviää.
19.08.2024 14:44
Itsemurhalla saa itselleen ikuisen vahingon. Älä rohkaise sellaiseen ketään.
19.08.2024 14:18
Itsemurhalla saa itselleen ikuisen vahingon. Älä rohkaise sellaiseen ketään.
19.08.2024 14:18
Kiitos muistutuksesta, että saahan itselleenKIN pyytää. Mielessäni on sitten ollut liikaa heidät, jotka eivät osaa rukoilla mitenkään muuten kuin minä, minä, minulle sitä ja minulle tätä.
Rukoilenpa nyt sitten oikein luvan kanssa omankin terveyteni puolesta.
19.08.2024 14:16
Kiitos muistutuksesta, että saahan itselleenKIN pyytää. Mielessäni on sitten ollut liikaa heidät, jotka eivät osaa rukoilla mitenkään muuten kuin minä, minä, minulle sitä ja minulle tätä.
Rukoilenpa nyt sitten oikein luvan kanssa omankin terveyteni puolesta.
19.08.2024 14:16
Jos tyttö saa tuumata:
Ne kaksi - ryöväriä, mitä se tarkoittaakin - teloitettiin roomalaisten toimesta, koska ristille ripustaminen ei kuulunut juutalaisten rankaisutapoihin.
Miljoonat ovat ovat uskossa siksi, että on toteutettu Jeesuksen lähetyskäsky.
Muuten kristityt ovat heitä, jotka ihannoivat puhdasta ja rauhallista elämäntapaa.
Ismien ja kirjojen lukijat ovat älykköinä itseään pitäviä, jotka karttavat aihetta Jeesus kuin kissa kuumaa puuroa.
Masentuneita ja ahdistuneita, koska eivät osaa ottaa vastaan Jumalan armoa.
Muuten vain töihinsä väliin tuskaantuneita ovat maailman kaikki ihmiset.
19.08.2024 13:12
Jos tyttö saa tuumata:
Ne kaksi - ryöväriä, mitä se tarkoittaakin - teloitettiin roomalaisten toimesta, koska ristille ripustaminen ei kuulunut juutalaisten rankaisutapoihin.
Miljoonat ovat ovat uskossa siksi, että on toteutettu Jeesuksen lähetyskäsky.
Muuten kristityt ovat heitä, jotka ihannoivat puhdasta ja rauhallista elämäntapaa.
Ismien ja kirjojen lukijat ovat älykköinä itseään pitäviä, jotka karttavat aihetta Jeesus kuin kissa kuumaa puuroa.
Masentuneita ja ahdistuneita, koska eivät osaa ottaa vastaan Jumalan armoa.
Muuten vain töihinsä väliin tuskaantuneita ovat maailman kaikki ihmiset.
19.08.2024 13:12
Maailma on syvältä, samaa mieltä olen.
Tässä eräänä päivänä mietin, miten pärjään, kun vanhenenkin ja tulen mitä luultavimmin sairastumaan muistisairauteen. Sitten päätin alkaa kiittää joka päivästä ja sanomaan itselleni: Elämä on ihanaa ja kaunista Jeesuksen kanssa.
En minä sitä minään mantrana hoe, vaan syvennyn siihen sydämestäni. Jeesus ilmeisesti huomioi päätökseni, koska se on auttanut maailmantuskassani.
Näillä edetään. Toivon sinullekin uutta voimaa ja elämäniloa!
19.08.2024 12:41
Maailma on syvältä, samaa mieltä olen.
Tässä eräänä päivänä mietin, miten pärjään, kun vanhenenkin ja tulen mitä luultavimmin sairastumaan muistisairauteen. Sitten päätin alkaa kiittää joka päivästä ja sanomaan itselleni: Elämä on ihanaa ja kaunista Jeesuksen kanssa.
En minä sitä minään mantrana hoe, vaan syvennyn siihen sydämestäni. Jeesus ilmeisesti huomioi päätökseni, koska se on auttanut maailmantuskassani.
Näillä edetään. Toivon sinullekin uutta voimaa ja elämäniloa!
19.08.2024 12:41
3 / 3