Vapaa kuvaus

Psalmi 119:19
"Minä olen muukalainen maan päällä;
älä salaa minulta käskyjäsi"

Aloituksia

7

Kommenttia

45

1. Uuden maailmanjärjestyksen tavoitteet

Selkäpiitä karmii, kun katson tätä koontia. Onko mitään, mitä ei ole jo nyt havaittavissa? Tappaa pk-yritykset ja alis
    Globalisaatio
    29
    1290
  2. Uuden maailmanjärjestyksen tavoitteet

Selkäpiitä karmii, kun katson tätä koontia. Onko mitään, mitä ei ole jo nyt havaittavissa? Tappaa pk-yritykset ja alis
    Globalisaatio
    29
    1290
  3. LibreOffice Writer taulukkotoiminto

Writer tekstiasiakirjaan - EI siis Calc-laskentataulukkoon - haluan kirjoittaa kolmeen taulukkoon. Haluan ne tasapalstaa
    OpenOffice
    7
    449
  4. LibreOffice Writer taulukkotoiminto

Writer tekstiasiakirjaan - EI siis Calc-laskentataulukkoon - haluan kirjoittaa kolmeen taulukkoon. Haluan ne tasapalstaa
    OpenOffice
    7
    449
  5. MAAILMAN MUOTO

Usko maailman litteydestä perustuu Raamatun sanaan, ei tieteeseen. Jokaisella on lupa ja oikeus uskoa Sana, niin kuin se
    Raamattu
    68
    427
  6. MAAILMAN MUOTO

Usko maailman litteydestä perustuu Raamatun sanaan, ei tieteeseen. Jokaisella on lupa ja oikeus uskoa Sana, niin kuin se
    Raamattu
    68
    427
  7. Miten sinä luet Raamattua?

Kaikki Herran omat, Raamatun luku on välttämätön jumalanpalvelus. Jotkut sanovat, ettei se ole niin tärkeää, käydään seu
    Raamattu
    45
    318
  8. Miten sinä luet Raamattua?

Kaikki Herran omat, Raamatun luku on välttämätön jumalanpalvelus. Jotkut sanovat, ettei se ole niin tärkeää, käydään seu
    Raamattu
    45
    318
  9. Sinä olet minulle rakas!

Sinä olet minulle äärettömän rakas! Rakastan sinua niin paljon, että 2000 vuotta sitten Jerusalemissa annoin kaikkeni
    Jeesus
    4
    229
  10. Sinä olet minulle rakas!

Sinä olet minulle äärettömän rakas! Rakastan sinua niin paljon, että 2000 vuotta sitten Jerusalemissa annoin kaikkeni
    Jeesus
    4
    229
  11. Rauha ja hiljaisuus

Jos haluat välttää myrskyn, älä astu veneeseen. Minä 12.2.25
    Raamattu
    3
    120
  12. Rauha ja hiljaisuus

Jos haluat välttää myrskyn, älä astu veneeseen. Minä 12.2.25
    Raamattu
    3
    120
  13. Nortamonkatu 26

Siellä on paljon asuntoja vuokrattavana. Onko talossa jotain erityistä, esim. onko se opiskeljoille tai muuta?
    Rauma
    0
    98
  14. Nortamonkatu 26

Siellä on paljon asuntoja vuokrattavana. Onko talossa jotain erityistä, esim. onko se opiskeljoille tai muuta?
    Rauma
    0
    98