IhanTuristinaTäällä

Psalmi 119:19
"Minä olen muukalainen maan päällä;
älä salaa minulta käskyjäsi"
Aloituksia
7
Kommenttia
45
Uuden maailmanjärjestyksen tavoitteet
Selkäpiitä karmii, kun katson tätä koontia. Onko mitään, mitä ei ole jo nyt havaittavissa? Tappaa pk-yritykset ja alis291290Uuden maailmanjärjestyksen tavoitteet
Selkäpiitä karmii, kun katson tätä koontia. Onko mitään, mitä ei ole jo nyt havaittavissa? Tappaa pk-yritykset ja alis291290LibreOffice Writer taulukkotoiminto
Writer tekstiasiakirjaan - EI siis Calc-laskentataulukkoon - haluan kirjoittaa kolmeen taulukkoon. Haluan ne tasapalstaa7449LibreOffice Writer taulukkotoiminto
Writer tekstiasiakirjaan - EI siis Calc-laskentataulukkoon - haluan kirjoittaa kolmeen taulukkoon. Haluan ne tasapalstaa7449MAAILMAN MUOTO
Usko maailman litteydestä perustuu Raamatun sanaan, ei tieteeseen. Jokaisella on lupa ja oikeus uskoa Sana, niin kuin se68427MAAILMAN MUOTO
Usko maailman litteydestä perustuu Raamatun sanaan, ei tieteeseen. Jokaisella on lupa ja oikeus uskoa Sana, niin kuin se68427Miten sinä luet Raamattua?
Kaikki Herran omat, Raamatun luku on välttämätön jumalanpalvelus. Jotkut sanovat, ettei se ole niin tärkeää, käydään seu45318Miten sinä luet Raamattua?
Kaikki Herran omat, Raamatun luku on välttämätön jumalanpalvelus. Jotkut sanovat, ettei se ole niin tärkeää, käydään seu45318Sinä olet minulle rakas!
Sinä olet minulle äärettömän rakas! Rakastan sinua niin paljon, että 2000 vuotta sitten Jerusalemissa annoin kaikkeni4229Sinä olet minulle rakas!
Sinä olet minulle äärettömän rakas! Rakastan sinua niin paljon, että 2000 vuotta sitten Jerusalemissa annoin kaikkeni4229- 3120
- 3120
Nortamonkatu 26
Siellä on paljon asuntoja vuokrattavana. Onko talossa jotain erityistä, esim. onko se opiskeljoille tai muuta?098Nortamonkatu 26
Siellä on paljon asuntoja vuokrattavana. Onko talossa jotain erityistä, esim. onko se opiskeljoille tai muuta?098