Vapaa kuvaus

Minä: Strategiset mitat 180/89 ihan normimittainen myyntimies. Kaverit kuvailevat aika vilkkaaksi tietyissä paikoissa, "työnarkomaani", intohimoinen, kiltti, romantikko (pidän kynttilä illallisista :-))Joskus joku sanonut jopa hyvännäköiseksi(Siitä on VUOSIA!!)). Intohimot: löytyy monta!;-) Huonot puolet: Joskus ihan mahottoman laiska, teen liikaa työtä, en kerää rahaa vanhoille päiville vaan nautin ne jo nyt, joskus olen vaativakin. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

2

Kommenttia

8

1. Miettikääpä tätä:
    MIKÄLI aiotte tulevaisuudessa, kertoa mielipiteenne esim. erään kauan mukan olleen kokoomuslaisen, taas ministerin naisseikkailuista, TAI miten hän, esim. pitää kättään taskussa (sitaatti IL), niin olkaa VAROVAISIA! Tuon käräjäoikeuden päätöksen nojalla tällaista EI SAA kirjoittaa mikäli minä ymmärrän sen oikein.. HUH!!!. Sama pätee erästä kauan mukana oleen keskustalaisen, taas ministerinä toivmivaa poliittikkoa. Miksi tämän sanon on se, että käräjätuomion päätös erityisesti otti esiin mm poliitikon elämää ihmisenä, jota EI SAA kritisoida, vaan ainoastaan aikaansaamisia..(Taitaa tässä olla eräällä erittäin johtavassa asemassa olevalla ministerillä sormensa pelissä,, spekulointia allekirjoittaneella)
    Mielestäni tällä päätöksellä jopa hra Putinilla taitaa olla sormensa pelissä Suomalaisessa oikeusjärjestelmässä.. MUT HUOM!! Tämäkin VAIN spekulaatio ... Että ei VAAN joudu kunnialoukkauksesta "saliin"..