5imiti

Vapaa kuvaus
Puolittain vammainen tippunut välille kaikessa. Ihan sama! Näillä mennään.
Aloituksia
19
Kommenttia
54
Miksi oikeisto hyökkää trollaamalla?
Jokaisen keskustelupalstan ovat tuhonneet jatkuvalla trollauksellaan. Lisäksi hallitus lopetti kansalaispulssi kyselyn.11164Jumalauta mikä mötkö
Se 2:n kilon siian saaja olisi kyllä pyörtynyt saadessaan tuollaisen ahvenen. Itse sain kerran ultra light virvelillä 70184Pirpanalle työneuvo
Jos kerran sinulle suunnattiin éri tehtävä mihin palkattu, niin olet vahvoilla oikeudessa. Sillä työsopimuksella ei ole1128He, jotka vievät enemmän.
Sukupuolella ei ole väliä. Jotkut ovat jo syntyjään narsisteja ja jotkut ylimielisesti koulutuksen myötä. Joka tapaukse090Ysärimuistelua
Se oli sitä nuorta ja huoletonta aikaa. Tokihan nytkään ei ole huolta, vaan tassuttelua eteenpäin. Mutta sunnuntain my13230Salaattikastikkeena ketsuppia?
Raadiossa sanoi joku, että laittaa salaatin päälle ketsuppia! Siis oikeesti! Ketsuppi on toki hyvää, mutta salaatin pääl4109Hei palstan pöljät
Kiva kun ette trollaile. Joka paikasssa muualla trollaillaan täysillä. Idiotismi ja vastakkainasettelu jakaa Suomen kans066Tupakan lopettajat huomio!
Siis tämähän saa jo naurettavia piirteitä. Olen lopettanut triljoonia vuosia sitten ja pärjään noilla laimeilla nikotiin8198Oletteko huomanneet ranskalaisista?
Nyt on kyse niistä perunoista. Lopetin muuten sen säästämisen, kun ei se kuulemma säästäkkään. Kuitenkin tässä yksi päi3116Mista aiot viela saastaa
Nyt kun leikkaaminen ja saastaminen on muotia niin mista saastat Itse ajattelin saastaa aa ja oo pilkuista seka valimerk63547Peruna kunniaan
Kuten totesin yhteen viestiketjuun on perunalle suotava kunniaa. Tietenkin joka ikinen vuosi pitää osoittaa perunan kun23315Pitkän ajan suunitelmia vuodelle 2025?
Minulla on selkeä suunitelma. Heti kun keli olosuhteet sallivat, haen kaupasta perunaa ja sinappisilliä. Sehän saattaap1103Olen humaloitunut
Lisäksi kuuntelen Hitmix radiokanavaa. Voiko ihmisrepale viettää aikaansa paremmin? Ja ne "mene töihin" huutelijat vois12178Olenko epäonnistunut sinkku?
Tokihan juttelen ihmisten kanssa somessa, mutta nyt on ruvennut ärsyttämään tämä vtun näppäily. Kokoontukaamme kaikki s6147Agraaripersut tuhoavat Suomen!
Nuo kuplassa elävät juntit vihaavat vientiteollisuuden työntekijöitä ja kuvittelevat olevansa tärkeitä. No eivät ole. V6181Missä mun lähetti viipyy!
Kauppatavara tilaus Prismasta pitäisi tulla klo. 11-14 välillä. Vielä ei näy kuljetinautoa! Eihän se poloinen kerkeä ask15277Laitoin tuimia vastauksia
Olin aamusella tosi hankalalla päällä ja kirjautuminenkin meni itsekseen välillä pois päältä. Vastailin viesteihin hank3145Katsoitteko emoji lastenelokuvaa
En nyt muista minä päivänä, mutta kuitenkin tuli joku emoji elokuva. Nuorennuin heti 45 vuotta ja jäin tuijottamaan sitä181En muistanut mitään!
Noh, tein sitten uuden profiilin. Kyllä maailmaan profiileja mahtuu, mutta miksi tuo vammanaama palvelin teki mun kuvast3182