Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
5imiti
profiilit
5imiti
5imiti
Vapaa kuvaus
Puolittain vammainen tippunut välille kaikessa. Ihan sama! Näillä mennään.
Aloituksia
19
Kommenttia
54
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toivoisin, ettei tule mitään rankkoja lumisateita. Sitten pirpana joutuisi aina heittäytymään aurausvallin päälle ja pyöriä alas kadulle.
Jostain kumman syystä edelleen muistisairaanakin muistan sellaisen keskustelun.
Mutta kuitenkin vuosi tuo tullessaan kevään ja sen viikon mittaisen kesän. Kyllä sitä kannattaa odottaa 11,5kk.
Vaikka pidänkin synkästä (dark/death) metallista, niin oikeassa elämässä haluan toivoa ja positiivisuutta kaikille ja kaikkialle.
Jopa niille Etelämantereen pingviineille, jotka toki ovat turvassa jääkarhuilta, mutta syömättä hautovat muniaan todella pitkään.
05.01.2025 15:19
Minä kerran tein töissä yö- ja aamuvuoron peräkkäin.
Siinä aamupäivällä trukin hytissä moottorin hyrrätessä torkahdin.
Havahduin siihen, kun kaveri tuli tönimään, että kaikki 3 lavalinjaa ovat täynnä. 😁
05.01.2025 15:08
Se on pesuhuoneen/wc tilojen pesemistä varten. Tai mistä minä tiedän. En ole muutakaan käyttöä keksinyt.
04.01.2025 20:24
Totta. Sehän kerrottiin jo eka lauseessa. Itse laskin 11, mutta ei siitä ole kiistatonta ja aukotonta varmuutta noilla tiedoilla.
04.01.2025 19:44
Esim työttömyysrahaan kuuluu jo työnhaku ja velvollisuus ottaa töitä vastaan.
Ehdotuksesi on ilmaistöitä joka vähentää palkallisen työn tarvetta.
Kas kun et ehdota, että työkyvyttömien ja vanhuuseläkeläisten on tehtävä töitä eläkkeensä eteen. Siitähän eläkeyhtiöt tykkäisivät.
Voitaisiin olla maksamatta eläkkeitä ikinä kenellekkään ja nostaa hulppeita palkkoja!
Senköhän takia Eläkevarman Murto on hallituksen neuvonantajana? Onhan nyt oikein ryhdytty pelottelemaan, ettei eläkerahat riitä, vaikka niitä on satoja miljardeja ja kasvavat joka ikinen vuosi suuremmaksi.
Heikkolahjaiset luulee niiden loppuvan, samoin kuin hallituksen velkapelottelu meni läpi joihinkin. Nykyhallitus kuitenkin ottaa ennätysvelat omien mokiensa takia!
04.01.2025 12:07
Pian umpioikeisto-hallitus saa tuhottua ammattiyhdistykset, kuten 30-luvulla Saksassa. Sitten alkaa kunnon riisto ja työn halpuutus.
Myös sosiaaliturva lapsilisineen ja julkinen terveydenhoito tuhotaan. Suomesta tulee kehitysmaa ja yksinäinen saarekeumpio.
Kannattiko äänestää perskokkareita?
04.01.2025 11:58
Olipas hölmö aloitus ja yhtä hölmöjä vastauksia. Mikä siinä on, kun nykyisin vain pääasia näyttää olevan muiden haukkuminen?
Samalla vähätellään omaa ja samanmielisten käytöstä. Tuskin teistä kukaan uskaltaa todellisuudessa käyttäytyä samoin, kuin täällä "netissä"?
Ja joo, kirjoittakaa toki, että ite oot! Kyllä meidän isi voittaa sun isin! Ei kiinnosta pätkääkään.
04.01.2025 11:50
Tietenkin joka ikinen vuosi pitää osoittaa perunan kunnioitukselle. Perunasta on moneksi ja joillain on jopa perunanenä.
En tiedä onko se sukua tryffelisian kärsälle?
Hyvin moni parisuhdekin on alkanut perunalautasen ääressä. Myös 100% suomalaisista ja maahanmuuttajien lapsista on kasvatettu perunan voimalla.
Suuri kunnia ja ylistys perunalle! Olkoon peruna mukuloineen teidän kanssanne nyt ja iankaikkisesti.
03.01.2025 06:01
Ökyt hakee ja tekee kokoaika töitä. Itse katselen osa-aika töitä ihan vain huvin vuoksi. Eeeiiikun kukahan se öky olikaan? 🤔
02.01.2025 22:28
Tämä! Kyllä se on ihan varmana luurissa vika!
Olen huomannut oman puhelimenikin ryhtyneen oireilemaan samoin.
02.01.2025 21:26
Pirpanan vuoksi kelloja siiretään maailmanlaajuisesti. Mitäpä sinkkupolot eivät tekisi tukeakseen toisiansa.
02.01.2025 21:23
Junttipersu luuli taas olevansa hauskakin. Todellisuudessa, ei sinimustassa kuplassa idarit kannattaa kökkäreperseitä.
02.01.2025 21:18
No voi. Tervetuloa aivovammaisten lukuisaan, mutta ei samanlaiseen joukkoon.
Oma aivovamma... hitto aivojen tuhoutuminen jota lekurit kaunistelivat.
Niin kuitenkin muistini on todella heikko, mutta muistanko oikein, että sinun piti ponnistaa aurausvallin yli bussista poistuessasi?
Itselläni tämä talvi ja liukkaus on haaste. 10 vuotta sitten todettiin tasapainoni olevan 70 vuotiaan tasolla. Lisäksi pimeää paremmin näkeväni silmä on edelleen halvaantunut ja yhdellä silmällä ei vtu näe mitään Suomen sysipimeässä mörön perseessä!
Mutta näillä mennään ja toivotaan, että pääsen johonkin leikkimään töitä.
Eräs hitsausfirman omistaja oli ottamassa minua kiljuen töihin, kunnes kuuli vammautumisestani. Tarvii kuulemmä alati ylitöitä tekevää.
Koulutus, työkokemus ja osaaminen kaikkine kortteineen kyllä riittää. Mutta kukaan ei halua palkata osa-aikaiseksi ja kokopäivätöihin en mene enää ikinä.
02.01.2025 20:12
Persu
02.01.2025 19:55
Persupelle jatkaa nolaamistaan noilla kommari ulostuloillaan. Sen huomaa heti, kun työtön tai tukipummi lande sianussija hokee psk ihan tietämättömyyttään ja idiotismin siivettämänä.
02.01.2025 19:54
Tulivat ajoissa. Yhden kerran on kuljetusauto mennyt särki.
Silloin toimitus viivästyi pari tuntia.
Mutta kuljetusihmisen näkeminen on aina loistavaa. Elän sittenkin.
Aikoinaan teholla lekuri tuumasi, että katsellaan jatkohoitoa sitten jos jää henkiin. 🙄
02.01.2025 19:43
Nyt jäi vaivaamaan. Miksi treffipäivä on lauantaina?
Jos ihastuksesi pyytää treffeille muuna päivänä, niin annatko välittömästi pakit?
Jos tuo taas on joku parisuhteen vaalimispäivä niin sitten on eri asia. Mutta sitten vakaviin juttuihin.
Miten se työsiirto, vai erehdynkö henkilöstä? Itselleni joku aikoo soittaa nyt Tammikuun aikana työkkäristä.
Viestissä oli jo tosi masentunut ja ei varmaan pidä kiirettä, kun työttömäksi hakiessani kerroin, etten saa senttiäkään työttömyysrahaa, enkä ole oikeutettu mihinkään muihinkaan kelan tukiaisiin.
Mutta jospas sitä jotsin puuhastelua ihan harrastusmielessä.
02.01.2025 19:37
No ei ollut robotilla kiva päivä. Jos noissa olisi kunnon tekoäly niin olisi vain tuumannut, että antaa olla ja lähtenyt sähköasemalle ryyppäämään.
Täällä päin toimii kotiinkuljetus ihan ihmisvoimin.
Mielestäni se on kivempaa ja samalla työllistää ihmispoloja.
02.01.2025 19:26
No mitenkäs ne. Ihan samanlailla, kuin arkipäivätkin.
Ei minulla ole päivillä juurikaan eroa. Joulusta en hirmuisesti välitä sen väkivaltaisen historian takia.
Tokikin laitoin joulukortteja ja uutenavuotena olin iloinen kossien puolesta, kun pääsivät pommittamaan.
Itsehän olin varusmiesaikana pioneeri. Armeijassa on vähän isommat pommit. Anteeksi kun sanon näin, mutta se nyt vain oli kivaa, kun telamiina ja hävityspanos (yht..30Kg TNT) poksahti.
Tokihan myös M heksogeenillä katkottiin rautoja. Siistimpää kuin sirkkelillä.
Voi niitä aikoja. Silloin oli voimakas ja terve. Nykyään on ja, ja, ja, jatkoajalla.
02.01.2025 19:09
Voi pirpana. Tuurilla mennään ja salasanana on entisen työpaikkani salasana. Se vuosien jälkeen iskostui muistiini.
Tokihan sekin piti vaihtaa säännöllisesti, mutta tavallaan huiputin vaihdossa.
02.01.2025 18:38
2 / 3