Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
5imiti
profiilit
5imiti
5imiti
Vapaa kuvaus
Puolittain vammainen tippunut välille kaikessa. Ihan sama! Näillä mennään.
Aloituksia
19
Kommenttia
54
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin. Väkivahva pikkuinen nainen toi ostokseni. Kannoin ostoksia eteisestä keittiöön ja tuntui hirmu painavalta.
Tämä nuorii nainen ensin ajoi jättiläis kuorma-auton oven eteen ja sitten kiikutti ostokseni hengästymättä kolmanteen kerrokseen.
Voi sitä nuoruutta. Silloin oli voimaa ja naisia.
Nykyään ei ole kuin palsta. Sekin riittänee. Ei sitä nyt hötkyillä tarvitse.
02.01.2025 18:08
Persu taas nolasi itsensä. Persuillahan on mamutuksen maailmanennätys.
02.01.2025 14:01
Nuo äärioikeisto perskokkareet tullaan tappamaan, kun työväki lähtee barrikaadeille. Näin ne diktatuurit on aina ennenkin kaadettu.
Persujen vajakkiäänestäjät ei tajuu ja kävelee mölisten eripari raajoillansa.
02.01.2025 13:57
Vtu, kun tämä psk heittää mut aina ulos! Tai sitten en vain osaa?
02.01.2025 12:53
Sama! Varmaan jotain pätkätyöläisiä harjoittelijoita ylläpidossa?
02.01.2025 11:15
Minäkään en polta enää. Se on saanut minussa kovin agressiivisen puolen esiin täällä somessa.
Mutta some on yksinäisille sinkuille ihan kiva juttu. Mikseipä sinkut-palsta on ihan pariutuneillekin kiva henkireikä.
Sinkkuuteen on monia syitä. Itse olen käynyt kaikki mahdolliset parisuhteen päättymiset läpi. Ihan Kumppanin kuolemasta lähtien.
02.01.2025 11:08
Tiedätkö edes ylen velvollisuuksia? Mites kriisien sattuessa? Kaupallisia toimijoita ei kiinnosta pätkääkään.
Jos pidät yleä aivopesijänä, niin mitähän mahtaa olla selkeästi poliittiset ja kaupalliset julkaisut? Hyvin on ainakin joihinkin uponnut se ulilaudan ja Suomen uutisten aivopesu.
02.01.2025 10:35
Hei me leikataan tuntuu olevan itsetarkoitus. Tosin hyödytöntä ja jälleen kokkarioikeisto aiheuttaa itse tehdyn laman + suurtyöttömyyden.
Miksi äänestäjät eivä opi/tajua?
02.01.2025 10:01
Noh, me kumpikaan emme kuunnelleet puhetta, joten olemme toistaiseksi jäävejä arvostelemaan.
01.01.2025 21:45
Dissen veroprosentti 99% ja Timpalle ilmaiset kaljat. Ei sitä kaljoissa kerkeä terkkarille ja disse voi syödä pellonreunaa.
01.01.2025 21:42
🤣👍 Mutta kalja on nestemäistä aamupuuroa!
01.01.2025 20:49
Juu. Miksi wanha profiili on vielä vuosien jälkeen muistissa. Hitsi eihän mulla ole hajuakaan salasanasta ja onpa vielä vanhalla sähköpostiosoitteella palautus.
Sitä sähköpostiakaan ei ole ollut vuosiin edes olemassa. Se oli sitä kobolttitehdas OMG:n aikaa.
Ja besserwisssereille tiedoksi, että se oli Outokumpu Mooney Group.
Nätisti riisti Afrikan lapsityövoimaa. Sama homma jatkuu vieläkin, vaikka Euroopan suurin Koboltinjalostamo Kokkolassa onkin 2:n eri firman omistama nykyään.
01.01.2025 20:44
Kun uskikset vetää punkkua jeesuksen verenä, niin mitähän me ateisteina vedetään kaljana? 😳
01.01.2025 20:26
No eihän tuo huono ole! Itse tykkään kokkailla. Vaikkakin alkuperäinen ammattini on tietotekniikka mekaanikko ja rahakkaan urani tein epäorgaanisen kemian prosessihoitajana kobolttitehtaassa.
Nyt osittain eläkkeellä ja osittain työttömänä ilman työttömyysrahaa minulla on aikaa kokkailla ja välillä hifistellä.
Alkuperäisestä ammatistani sain kokemusta hifistelyyn, mutta kokkailuun ja talousaskareisiin olen kysynyt monesti martoilta vinkkejä.
Niin se tehdastyö nyt oli vain sitä pakollista tienaamista. Tosin oli sielläkin hyvät hetkensä ja työystävät aivan upeita. Vieläkin.
01.01.2025 20:21
3 / 3