Vapaa kuvaus

Pitäiskös tähän jotain...hmmmmm..öhhh......=:0)) hämärissä liikkuuvat opossumit....diu diu... mä olen aivan huuhaa ihminen...pelottavaa eikö totta....=;))))) ja himpun verran luonteesta...vittumainen vittumainen ja vittumainen ihminen..:D sit viel yks lisäys...MÄ vittuilen takas jos mulle vittuillaan..... Ja valittaa saa burnetti@suomi24.fi Henkinen ikäsi on 18 vuotta. Olet 48% tylsä. Olet 52% friikki. Olet 23% inhetero. Olet 30% psykopaatti. Olet 13% kyylä. Kuolet 20.4.2056 ja kinkkytestin tulos huh 159..... BBrunetti liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 100089 minuutin ajan.. En pidä: amppareista... Ruoka & juoma: valkoryssä ja lihapullat... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

240

Kommenttia

5423

1. Tässä mietin....

että mikä helkutti mun mesee vaivaa ku ryttyilee mulle ihan koko aika...... Oon sen tuhat kertaa lataillu ja lataillu ja
    Huuhaa
    2
    216
  2. Huonoa seuraa......

Kun tuli jo tänään kirjoitettua tuosta ex luuseri ukosta joka on sadistinen hullu...... ja soittelee joka helvetin päivä
    Huuhaa
    4
    213
  3. joudun näin julkisesti.....

anteeks pyytämään...LUKELTA.... mut mun mielestä sä et puhunut kivasti sun naisystävästä.... niin ja olen humalassa.....
    Huuhaa
    2
    211
  4. Äideistä parhain sä

oot...sulle mä ruususen annan...Kiitos äiti......:) huuhaan mameille kanssa hyvää äippäpäivää....=:0)))))
    Huuhaa
    2
    209
  5. Oikein hyvää....

huomenta...... munkin puolesta... silmät ristissä ja silleen..... no nyt on pien loma joten ei haittaa....:)))))
    Huuhaa
    3
    204
  6. puoskariiiiiiii!!!!!!!

ethän sä voi hyljätä mua.... kukas mun suolistohuuhtelun tekee jos meinaat mökille mennä....... kuinka mä pärjään ilman
    Huuhaa
    2
    190
  7. sinulle mä.....

" aarteeni antaisi..... jonka vuoksi kärsin ja taistelin..... sinulle mä antaisin sydämmen jos sä otat sen"...... sujuva
    Huuhaa
    2
    188
  8. Illalla taivas tumma

ja kirkas ikkunansa peittää, aurinko punainen pyjama yllä peiton päällensä heittää..... Nukkukaa hyvin nähden mukavia u
    Huuhaa
    3
    185
  9. Illan.... kevennys......

Nainen näki kaupassa laitteen, jossa luki:automaattinen hinnoittelija. laittoi kojeen päällekenkäparin ja välittömästi k
    Huuhaa
    4
    181
  10. puoskari hoi......!!!!!

onks sun vastaanotto kii ku sua ei kuulu eikä näy......:))))) paitsi parvekkeella.....:)))))
    Huuhaa
    3
    174
  11. kun makaan tässä.......

sängylläni ja muistelen viime yötä, tunnen vastustamatonta halua puristaasinua. Tulit odottamatta luokseni viileänä yönä
    Huuhaa
    1
    172
  12. Nukkumaijatar....

kerran vastasit mulle kun kysyin unesta missä lapsi kuoli... Isäni kuoli muutama kuukausi sitten... Olen hänestä alkanut
    Unien tulkinta
    2
    156
  13. hyvää......

viikon loppua munkin puolesta.... itsekullekin säädylle..... näin se alkaa selvillä vesillä..... taidan tämän vkl:N olla
    Huuhaa
    4
    150
  14. iltaa vaan.......

munkin puolesta..... annelia vaivaa munan liukkaus..... mitäs sit jos ei ole edes munia...... jääkaapissa.... no joo....
    Huuhaa
    1
    141
  15. Ku tääl.....

näin hiljaista..... taidan kanssa painua saunaan laihtumaan...... nukkukaas ihmiset hyvin ja nähkää kivoja unikuvia.....
    Huuhaa
    1
    138
  16. No niin...... nyt.....

swan..... alias naapuurini kirjottelee mun nimiin....ei tahalteen ku samperi unohti mut ulos heittääää.... kirjata......
    Huuhaa
    1
    135
  17. kumpi ois parempi...........

pitsa vaiko mäkkärin kerros ateria....... tähän huonoon oloon..... vai olisko paastolla..... :)))) saattaisin kielestä l
    Huuhaa
    1
    128
  18. Massapostitus...

mikä helvetin massa ku viestis ei oo ku yks sama sana.... no jokatapauksessa...moon taantunut,,,,kuiva mehut loppu...
    Huuhaa
    1
    126
  19. Jaahans......:)

tuossa luken kanssa tuumailtii...että tekee mieli sätti....eli tulkaa sättimään meidän omaan huuhaan sättiin..... Niih j
    Huuhaa
    0
    121
  20. no helvata....

jmytj,nylömpomj,tpojkl56 pgjkyokjypkojyokj otyjkyopjk...................................
    Huuhaa
    0
    38