Vapaa kuvaus

Pitäiskös tähän jotain...hmmmmm..öhhh......=:0)) hämärissä liikkuuvat opossumit....diu diu... mä olen aivan huuhaa ihminen...pelottavaa eikö totta....=;))))) ja himpun verran luonteesta...vittumainen vittumainen ja vittumainen ihminen..:D sit viel yks lisäys...MÄ vittuilen takas jos mulle vittuillaan..... Ja valittaa saa burnetti@suomi24.fi Henkinen ikäsi on 18 vuotta. Olet 48% tylsä. Olet 52% friikki. Olet 23% inhetero. Olet 30% psykopaatti. Olet 13% kyylä. Kuolet 20.4.2056 ja kinkkytestin tulos huh 159..... BBrunetti liittyy keskusteluun. Hän on chattäillyt 100089 minuutin ajan.. En pidä: amppareista... Ruoka & juoma: valkoryssä ja lihapullat... Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

240

Kommenttia

5423

1. Tartsanin ja takkusen.....

avaukset on just vittuilua....riidan haastamista.... ja sen sellaista.... Se on nyt sellainen juttu että menkää kaikki i
    Huuhaa
    77
    2508
  2. se on muuten sellainen.......

juttu kaikki nikilliset ja nikittömät.... te teette tästä huuhaasta itse ilkeän paikan.... Lopettakaa paskanjauhanta ja
    Huuhaa
    69
    2013
  3. Iltapäivää huuhaa....

täällä sitä kaikki on hiljaa...Ikäänkuin kirkossa istuttais kaikki....Noh kuhan tulin morjestaan.... Mut liekkö tääl nyt
    Huuhaa
    80
    1804
  4. Päivän kevennys......

kännykkä on ainua asia, josta miehet kilpailee, kenellä on pienin.....!!!! naurakaaaaaaaaaaaa......... :)))))))
    Huuhaa
    74
    1757
  5. "huuhaa armas...

huuhaa armas...heräää jo...heeräääää jo...... aamu jutun aika aamu jutun aika...ding...dong...ding......ding...dong....d
    Huuhaa
    60
    1756
  6. Hei haloooooooo.......!!!!!!!!!!!!

tää ei ikinä ole ollut näin hiljainen.....Kun mä tääl olen ollut..... Oikeesti ystävät hyvät onko tää nyt sitä "oikeaa h
    Huuhaa
    53
    1686
  7. Ois taas ilta....

käsil ja mustasta maanantaista selvitty suht hyvin... Mites muiden päivä on menny..... Iltaa vaan kaikille...:))) Niin
    Huuhaa
    28
    1683
  8. =:(((((((JOHAN...............

ON PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=:(((((((((((((
    Huuhaa
    44
    1680
  9. Ette muuten ikuna usko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mut huuhaa sätti....meidän oma sättimme..... jihuuuuuuuu enkat tuli siel oli 50 sättääjäääää...... ja kaikki samaan aika
    Huuhaa
    53
    1646
  10. huomenia...........

hyviä...........ja taas hyvä päivä tänään.....:)))))
    Huuhaa
    86
    1641
  11. Karhuja ja olveja....

kaadettu tuhansia.... Luketin on hengissä ja bellakin nukkuu.... Valitettavasti emme voi kertoa mitä täällä on tapahtunu
    Huuhaa
    37
    1629
  12. Jokos huuhaa unille.....

ei kai..... ainaki siel pari täytyy..... no jos ootte unten mailla nukkukaas hyvin ihania pehmoisia uniloita....:))))
    Huuhaa
    72
    1562
  13. Ja sitten surullista.....

kuultavaa... tuossa lehteä luin ja Kikka on pois.... On se niin väärin kun nuori ihminen otetaan pois....=:`(
    Huuhaa
    41
    1557
  14. Onks joulu....

jo ohi.... Johan olikin rallatusta koko joulu.... Huh hah hei ja hellät tunteet..... tuota noin unohdin....HUOMENTAAAAAA
    Huuhaa
    67
    1548
  15. Hyvää huomenta...!!!!

Mulla on ongelma...... Kaurapuuro vaiko murot....... =:0))))))
    Huuhaa
    54
    1462
  16. Taas tossa omituisia mietin...

Tai oikeestaan eräs sai mut miettimään....Että mitä olen 20 vuoden päästä kenties.... Jännää joskus miettiä omituisia as
    Huuhaa
    54
    1454
  17. OIKEIN RAILAKASTA

UUTTA VUOTTA TEILLE IHANAT HUULAISET..... aattelin jo nyt toivottaa jos en huomenis kerkeeeeee... muiskis kaikille......
    Huuhaa
    18
    1434
  18. Voiko...

entiset ajat palata...vaikkapa vaan hitunen siitä entisestä.... kiitos ja kummarrus....nyt potkii ja pahasti... kevä
    Huuhaa
    28
    1366
  19. HÄH.....

ei voi olla totta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.......
    Huuhaa
    64
    1362
  20. Tää on jotain saatua.....

mutta laitan sen tähän..... Aivan liian usein me aliarvioimme sitä voimaa, joka on kosketuksella,hymyllä,ystävällisellä
    Huuhaa
    74
    1289