ON PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=:(((((((((((((
=:(((((((JOHAN...............
44
1681
Vastaukset
- ykköskolli evk
Mikä mättää?
Onko joku hätä?
:--)))- nikillinen
:--)))
Brunelle selänpesijäks ja reissumiestä hiirenloukkuun!! :Ö
Jospa Brunen rakkaus rakoilee?? - ykköskolli evk
BBrunetti kirjoitti:
hätä..... kävin saunas eikä mul ollu selänpesijäääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se olikin sitten aika paha juttu.
Mutta nyt panee kolli... hyvin pitkälti...
Koneen kiinni ja painuu nukkumaan.
Öitä taas.
:--)))ZZZzzz***
- Alien-8
saanut noin pahalle tuulelle???
- Alien-8
BBrunetti kirjoitti:
KÄVIN SAUNASSA JA ITE JOUDUIN SELÄN PESEEEEEN!!!!!! eikö oo kauheeta.....
Mullekin iski juuri iso ikävä erästä ihmistä kohtaan...:(
- heittää
sulle ja SY:lle biisin? Arvaatkos? :o)
Alien-8 kirjoitti:
Mullekin iski juuri iso ikävä erästä ihmistä kohtaan...:(
soita sille immeiselle...... sit tulee parempi mieli...eiks jees...=:)))))))))
- Alien-8 evk
BBrunetti kirjoitti:
soita sille immeiselle...... sit tulee parempi mieli...eiks jees...=:)))))))))
Soittelen tänään,niin eiköhän ne fiilikset siitä nouse;))
- kipparinoma
vahvasti puhut....;o/
- kipparinoma
BBrunetti kirjoitti:
tiiäksä niinkö höyryjä..... helpottaa kummastiii...=;0)))))))))))
höyryt sinne saunaan jääneetkään.....;o)))Kyl muakin höyryittäs,jos selänpesijää ei olis....;o/
kipparinoma kirjoitti:
höyryt sinne saunaan jääneetkään.....;o)))Kyl muakin höyryittäs,jos selänpesijää ei olis....;o/
nythän mää hokasin......ainakaan hoksottimet ei jäänny saunaan...=;)))))))))))
- nikillinen
kipparinoma kirjoitti:
luo tuo taivainen planeetta.
- kipparinoma
BBrunetti kirjoitti:
nythän mää hokasin......ainakaan hoksottimet ei jäänny saunaan...=;)))))))))))
Niin että luutaa vaan:o)))))))))))
- kipparinoma
nikillinen kirjoitti:
luo tuo taivainen planeetta.
tuli niin merellinen tunnelma;o)))
kipparinoma kirjoitti:
Niin että luutaa vaan:o)))))))))))
luuta...unohdin melkein........=;)))))))
- kipparinoma
BBrunetti kirjoitti:
luuta...unohdin melkein........=;)))))))
vain melkein....Mun luutani kauhistui,kun luki ton sun jutun...;o/
On Johan ja mitä se nyt sulle on tehny?
tieräksääää....selänpesijä meni vaihtoon perkule....ei edes ollu...... samperi pesin selän yksin......
=;0)))))))))) mut elämä on....BBrunetti kirjoitti:
tieräksääää....selänpesijä meni vaihtoon perkule....ei edes ollu...... samperi pesin selän yksin......
=;0)))))))))) mut elämä on....Mäkin olin äsken saunassa ja olis ollu selänpesijäkin,mut ei se pessy mun selkää. löhös lauteilla vaan..pitäiskö munkin vähän kiroilla..º##¿&=..prkl...
- nikillinen
BBrunetti kirjoitti:
=;0)))))))))) mut elämä on....Olis sitten tunkua =:0))))3
Ljenotshka kirjoitti:
Mäkin olin äsken saunassa ja olis ollu selänpesijäkin,mut ei se pessy mun selkää. löhös lauteilla vaan..pitäiskö munkin vähän kiroilla..º##¿&=..prkl...
mikä vääryys sua kohtaan...ilman muuta sä kiroot..anti tulla.......=;))))
BBrunetti kirjoitti:
mikä vääryys sua kohtaan...ilman muuta sä kiroot..anti tulla.......=;))))
kiroilinkin, mutta sit mä huomasin, etten mäkään pessy sen selkää, niin että tasoissa ollaan hahaaa.
Ljenotshka kirjoitti:
kiroilinkin, mutta sit mä huomasin, etten mäkään pessy sen selkää, niin että tasoissa ollaan hahaaa.
ootte joo tasois...kjäh....=;))))))))
- nikillinen
Ei saa unohtaa palleja, monelle tulee hyvä mieli kun on pallit hoidossa ;)
- perskuti
Löitkö varpaasi pöydän kulmaan? Vai mistä tuo kova sadattelu johtuu...
saunaan mun selän peseen...mut ei....ite selän jouduin peseen.....on se niiiiin niiiin niiiin väärin......
helöyyyyyyyy perskuti...kuis huiskii?=;)))))))))- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
saunaan mun selän peseen...mut ei....ite selän jouduin peseen.....on se niiiiin niiiin niiiin väärin......
helöyyyyyyyy perskuti...kuis huiskii?=;)))))))))Huuhaan miehissä vika kun Nainen joutuu itse selkänsä pesemään, vähän hävettää ja to vähän oli todella lievä ilmaisu...
Nyt täytyy sanoa,että ei huiski kovin hyvin,
Olin sairaalassa, ambulanssilla noutivat, mutta nyt olen kotona ja eiköhän tämä tästä... perskuti kirjoitti:
Huuhaan miehissä vika kun Nainen joutuu itse selkänsä pesemään, vähän hävettää ja to vähän oli todella lievä ilmaisu...
Nyt täytyy sanoa,että ei huiski kovin hyvin,
Olin sairaalassa, ambulanssilla noutivat, mutta nyt olen kotona ja eiköhän tämä tästä...no voihan..........höh........*kukan perskutille tarjoo brune..* haliruts...ja parane pian ok....
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
no voihan..........höh........*kukan perskutille tarjoo brune..* haliruts...ja parane pian ok....
Hellä rutistus myös Sinulle BBrunetti:=))
Nyt on aika mennä lepäämään...
- Kuunkulkija
sillä olen juuri menossa saunaan ja ei ole nyt justiinsa ketään kenen selkää pesisi. Laajatkin selät käy. Pesuaineet ja kaikki on. Vastaukset Poste Restante, kuoreen päälle "Kuukkis".
harmittaa moinen asia.... voihan jestas....
palkkaan aviomiespalvelusta hemmon seuraavan kerran.....=;))))))))))))- Kuunkulkija
BBrunetti kirjoitti:
harmittaa moinen asia.... voihan jestas....
palkkaan aviomiespalvelusta hemmon seuraavan kerran.....=;))))))))))))niin tiedän vastata.... no ei vaineskaan. Tilanteeni ei vielä ole niin epätoivoinen mutta koko ajan pahenee.... Menisinköhän kaupaksi on kysymys joka askarruttaa mieltäni enemmän ja enemmän. Pitäisiköhän kokeilla jossain kulmilla... Voisin laittaa jonkinlaisen naamarin, niitähän on arkinaamareita, pyhänaamareita, arkipyhänaamareita, iltanaamareita...
Kuunkulkija kirjoitti:
niin tiedän vastata.... no ei vaineskaan. Tilanteeni ei vielä ole niin epätoivoinen mutta koko ajan pahenee.... Menisinköhän kaupaksi on kysymys joka askarruttaa mieltäni enemmän ja enemmän. Pitäisiköhän kokeilla jossain kulmilla... Voisin laittaa jonkinlaisen naamarin, niitähän on arkinaamareita, pyhänaamareita, arkipyhänaamareita, iltanaamareita...
se on hyvä se naamari........
eikö naamareita vaan käyttämäääään......=;))))))- Kuunkulkija
BBrunetti kirjoitti:
se on hyvä se naamari........
eikö naamareita vaan käyttämäääään......=;))))))pienet tomaatit silmiin ja dallattiin stadissa. Yks kaveri oli kameran ja pitkän putken kanssa ottamassa piilosta kuvia. On ollut kiva katella niitä myöhemmin... hämmästynyt ihminen on hassun näköinen...
- kippari
nyt tuulee kun noi kovaa tekstiä heität täällä;=)))
- kippari
BBrunetti kirjoitti:
katoppas kun kun...selänpesijä uupu.....=;))))))
kaapaamassa joku siitä jostain naapurista kyllä siellä joku tulee selän pesee sinulle:=)
kippari kirjoitti:
kaapaamassa joku siitä jostain naapurista kyllä siellä joku tulee selän pesee sinulle:=)
pitää mennä kytsiin rappukäytävään...=;))))))))))))
- kippari
BBrunetti kirjoitti:
pitää mennä kytsiin rappukäytävään...=;))))))))))))
tsiikaa ja nappaa eka tyyppi messiin saat sen pesijän sieltä:=)Nyt tää äijä painuu laatikkoon koisaamaan;=)
- abc
Onkos alakerran tohtoria näkynyt vai asuuko se enää edes siellä... No jos sattuu asumaan niin kerroppa kossulta terveisiä... Ja sanoppa että ottaa yhteyksiä...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121