kännykkä on ainua asia,
josta miehet kilpailee,
kenellä on pienin.....!!!!
naurakaaaaaaaaaaaa......... :)))))))
Päivän kevennys......
74
1757
Vastaukset
- quistis
Aikuisen oikeesti:o)))) Mut nauraaa vitsille...
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
jos kyseessä oinkin prinssinakki.....;)))))
ei ihan niin pieni....;o)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
jo paremmalta......:))))
mut ei niin iso jossa lukee et welcome to Zimbabve and have a nice day!!!!
- Jappervokki
quistis kirjoitti:
ei ihan niin pieni....;o)))
No, mikäs se on tosi pieni vehkeisen miehen unelma kesällä?
-kun kesäiltana menee heittään vettä puskan juureen, tulee naaras hyttynen ison kärsän kanssa ja räpistelee siipiänsä kulkusten kylkiin.
Meniköhän mauttomaks... quistis kirjoitti:
mut ei niin iso jossa lukee et welcome to Zimbabve and have a nice day!!!!
hehehehehe.....niinpä....:))))
- quistis
Jappervokki kirjoitti:
No, mikäs se on tosi pieni vehkeisen miehen unelma kesällä?
-kun kesäiltana menee heittään vettä puskan juureen, tulee naaras hyttynen ison kärsän kanssa ja räpistelee siipiänsä kulkusten kylkiin.
Meniköhän mauttomaks...:o))))))))))))))))))))))))))))))))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
hehehehehe.....niinpä....:))))
koko vitsiä tähän...sen lopun vain:o)))
quistis kirjoitti:
koko vitsiä tähän...sen lopun vain:o)))
vaan laittanu...... eli paas nyt vastine....:))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
vaan laittanu...... eli paas nyt vastine....:))))
Eräs mies oli jo pitkään halunnut tatuoinnin SIIHEN...
Hän näki "miestenlehdessä" mallin nimeltä wendy.
Liikkeessä hänellä seisoi SE eli SIIHEN tatuaitiin wendy.
Mutta kun ja voih SE ei seissyt siinä luki vain wy.
Mies oli rannalla ja näki siellä tumman miehen jolla oli melkoinen SE.
SEN varressa oli myös teksti wy. Mies kysyi tummalta mieheltä:Lukeeko sinullakin wendy?
Tumma mies vastasi:Ei vaan welcome to Zinbabwe and have a nice day.
No niin BB..... quistis kirjoitti:
Eräs mies oli jo pitkään halunnut tatuoinnin SIIHEN...
Hän näki "miestenlehdessä" mallin nimeltä wendy.
Liikkeessä hänellä seisoi SE eli SIIHEN tatuaitiin wendy.
Mutta kun ja voih SE ei seissyt siinä luki vain wy.
Mies oli rannalla ja näki siellä tumman miehen jolla oli melkoinen SE.
SEN varressa oli myös teksti wy. Mies kysyi tummalta mieheltä:Lukeeko sinullakin wendy?
Tumma mies vastasi:Ei vaan welcome to Zinbabwe and have a nice day.
No niin BB.....eheheheheheheeeeeeeeeeeee....... toi oli paha...:)))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
eheheheheheheeeeeeeeeeeee....... toi oli paha...:)))))
tota kovin....Aina valkosta miestä sorretaan...
- Jappervokki
quistis kirjoitti:
:-)
- quistis
Jappervokki kirjoitti:
:-)
Pienistä.....:o))))))))) Ja oikeesti:o)))
quistis kirjoitti:
että siistitty versio.... ei haittaaa.... no mutta koko asoissa sanon.... ei se koko vaan kuin sitä käytetään........:)))))
- Jappervokki
BBrunetti kirjoitti:
että siistitty versio.... ei haittaaa.... no mutta koko asoissa sanon.... ei se koko vaan kuin sitä käytetään........:)))))
muitakin tapoja sitä on käyttää? Ite käytän yhellätapaa kaks kertaa päiväs ja toisellatapaa parikertaa viikossa:-)
Jappervokki kirjoitti:
muitakin tapoja sitä on käyttää? Ite käytän yhellätapaa kaks kertaa päiväs ja toisellatapaa parikertaa viikossa:-)
että että..... päivän pervoilut pervoiltu.... noh eikös noita tapoja ku käyttää vilkasta mielikuvitusta..... ;))))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
näkö eikä koko vaan se jalkatyöskentely...;o)))
quistis kirjoitti:
näkö eikä koko vaan se jalkatyöskentely...;o)))
samoilla linjoilla.....:))))) kummasti viestit tuplana..... jos olet huomannu..... väittää että lähetin enkä edes kerenny mitään lähettäääää.....:/
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
samoilla linjoilla.....:))))) kummasti viestit tuplana..... jos olet huomannu..... väittää että lähetin enkä edes kerenny mitään lähettäääää.....:/
ihan ihmettelen...;o))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
suorastaan ärsyttäääää.... no jaa.....:))))
nolottaaa...:o)))
- porumies
hymy pyllyyn :)
mistäs naiset sitten kilpailee? - quistis
mulla niin blondi olo..:o/
höh... no katsos mulla aika usein klikkaa tyhjäääääääää:/... mutta ei haittaa.... laitan kesän piikkiin..... kuumuus pehmentänny.... tai kuivattan rusinaks....:)))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
höh... no katsos mulla aika usein klikkaa tyhjäääääääää:/... mutta ei haittaa.... laitan kesän piikkiin..... kuumuus pehmentänny.... tai kuivattan rusinaks....:)))))
vai rusinaks..Äläs noin sano..;o))))
quistis kirjoitti:
vai rusinaks..Äläs noin sano..;o))))
on oikeestaan kaks.... unohdin noi vatsalihakset....:)))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
on oikeestaan kaks.... unohdin noi vatsalihakset....:)))))
Mus ei ole mitään rusinaa...:o)))
quistis kirjoitti:
Mus ei ole mitään rusinaa...:o)))
niin...:)))) mulla on :))) kuis päivä noin muuten on menny...?
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
niin...:)))) mulla on :))) kuis päivä noin muuten on menny...?
ja taas koneella ja siivoten ja koneella...
quistis kirjoitti:
ja taas koneella ja siivoten ja koneella...
samaan tapaan munkin päivä... ulkona käytiin... ja kun typy heräilee uudestaan ulos.... ellei nyt sit vettä ala satamaan...:))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
samaan tapaan munkin päivä... ulkona käytiin... ja kun typy heräilee uudestaan ulos.... ellei nyt sit vettä ala satamaan...:))))
Tytär läksi just kaupunkiin ystävänsä kanssa..Huomenna sit riparille..Yyyy ja sif ja nyyh...Nuoret lentää pesästä....
quistis kirjoitti:
Tytär läksi just kaupunkiin ystävänsä kanssa..Huomenna sit riparille..Yyyy ja sif ja nyyh...Nuoret lentää pesästä....
niin ne taitaa lentäää....:)))) mut ripari onneks ei pitkään kestä.... eiks se kaks viikkoa vai viikonko....:)
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
niin ne taitaa lentäää....:)))) mut ripari onneks ei pitkään kestä.... eiks se kaks viikkoa vai viikonko....:)
Mut kuitenkin ja sit tää kaikki...No tää mami antaa tilaa nuorilleen...:o)))
quistis kirjoitti:
Mut kuitenkin ja sit tää kaikki...No tää mami antaa tilaa nuorilleen...:o)))
miten sun poikas siel harmaissa..... :))) niin ja miniän kokelas...:)))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
miten sun poikas siel harmaissa..... :))) niin ja miniän kokelas...:)))
huumorin takas ja nyt pelittää ja kokelas herkistelee,mut pärjää:o)))))
quistis kirjoitti:
huumorin takas ja nyt pelittää ja kokelas herkistelee,mut pärjää:o)))))
tuplata nää viestit....
..meikäläisellä on kyllä halko.. vanhassa vara parempi.. ja päivän kevennyksen tein vessaan..
BBrunetti kirjoitti:
halko......ja vessaan kevennyksen.....:))))
...ajattele mitä haluat.. härski..
pervokki kirjoitti:
...ajattele mitä haluat.. härski..
kännyä ajattelin.... ite kyllä nyt kaksinaisesti ajattelit......:))
- perskuti
Kännykästä puhe,...ja sinä yhdistät sen jonnekkin????
Miehet useinkin kilpailee aivan muusta, kuin,...kenellä on pienin kännykkä!
On kahdenlaista huumoria, mutta silläkin on rajansa!
Toinen huumori on hyvää,...ja toinen parempaa.
Pidä huumori yllä, mutta älä vie sitä vyötärön alapuolelle,..jollei se ole sinulle pakottava tarve.
Hyvää päivänjatkoa sinulle:=))- Brune ejk
aika siisti.....luulen ettei tää vitsienkään kertominen mulle sovi.....kumpaa tää nyt sit oli hyvää vai parempaa....... sit kolmas viel ihan surkeetako.....:))))
- perskuti
Brune ejk kirjoitti:
aika siisti.....luulen ettei tää vitsienkään kertominen mulle sovi.....kumpaa tää nyt sit oli hyvää vai parempaa....... sit kolmas viel ihan surkeetako.....:))))
Hänet on poistettu porukasta jo sitä ennen,... hän ei välttämättä sitä itse huomaa...Ihmettelee vaan....Missä kaikki "ystävät" on?
- Brune ejk......
perskuti kirjoitti:
Hänet on poistettu porukasta jo sitä ennen,... hän ei välttämättä sitä itse huomaa...Ihmettelee vaan....Missä kaikki "ystävät" on?
no joo.... en nyt sua ymmärtänny... toivottavasti vitsi ei loukannu sua tai mitään......ei ollu tarkoitus ketään sillä loukata....
mutta se siitä.....:)) - sivusta seuraaja
perskuti kirjoitti:
tuon voisi ymmärtää niin että jos tulet tänne huuhaalle ja kehtaat heittää vitsin ,tarkemmin sanottuna "alapää" jokerin,niin eipä aikaakaa kun huuhaan porukka alkaa karttamaan sinuu kun kehtasit olla noin rivo?...röyhkeä?..jotain?
Ei voi olla tosi - perskuti
sivusta seuraaja kirjoitti:
tuon voisi ymmärtää niin että jos tulet tänne huuhaalle ja kehtaat heittää vitsin ,tarkemmin sanottuna "alapää" jokerin,niin eipä aikaakaa kun huuhaan porukka alkaa karttamaan sinuu kun kehtasit olla noin rivo?...röyhkeä?..jotain?
Ei voi olla tosiVoidaan heittää huumoria määrätyllä tasolla, mutta siinä on olemassa hienon hieno raja, jonka mielestäni kirjoittajan pitää tietää/ymmärtää.
Ei kait tällä foorumilla ole tarkoitus tuoda esiin kenellä on "pienemmät", ja kenellä olemattomat,...tai jotain siihen suuntaan.
Ystävä,...olen sitä mieltä, että kaikella on rajansa, aikansa ja paikkansa. - se oli PÄIVÄN KEVENNYS!!!!!!!
perskuti kirjoitti:
Voidaan heittää huumoria määrätyllä tasolla, mutta siinä on olemassa hienon hieno raja, jonka mielestäni kirjoittajan pitää tietää/ymmärtää.
Ei kait tällä foorumilla ole tarkoitus tuoda esiin kenellä on "pienemmät", ja kenellä olemattomat,...tai jotain siihen suuntaan.
Ystävä,...olen sitä mieltä, että kaikella on rajansa, aikansa ja paikkansa.eikä kenellekkään suunnattu!Vai luulitko että se oli juuri sinun kikuleista pikku vihjaus?Ei ollut.En ainakaan usko.
- perskuti
se oli PÄIVÄN KEVENNYS!!!!!!! kirjoitti:
eikä kenellekkään suunnattu!Vai luulitko että se oli juuri sinun kikuleista pikku vihjaus?Ei ollut.En ainakaan usko.
Just tulin kylmästä suihkusta,...katsoin peilistä,..minä onneton,...Ajattelin hakea lohtua huuhaalta, niin eikö osu nilkkaan BB:n ns. Vitsi!
perskuti kirjoitti:
Just tulin kylmästä suihkusta,...katsoin peilistä,..minä onneton,...Ajattelin hakea lohtua huuhaalta, niin eikö osu nilkkaan BB:n ns. Vitsi!
no jos kylmä sun nyt ihan prinssiks vei....... jos sua lohduttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......................... mä taas olen niin löysä........että............... ei niinku mitään nautintoa saa...... kannattaisko jo tämä aihe jättääääääää ja unohtaaaaaaaaaa ja mun vitsit tästä lähin jää pois ja toki tässä itsekin vois tonne taustaan jäädä...... moisesta känny jutusta nyt tällainen häly.... jos nyt vaikka hymyä peliin..... kiitos...:)
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
no jos kylmä sun nyt ihan prinssiks vei....... jos sua lohduttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......................... mä taas olen niin löysä........että............... ei niinku mitään nautintoa saa...... kannattaisko jo tämä aihe jättääääääää ja unohtaaaaaaaaaa ja mun vitsit tästä lähin jää pois ja toki tässä itsekin vois tonne taustaan jäädä...... moisesta känny jutusta nyt tällainen häly.... jos nyt vaikka hymyä peliin..... kiitos...:)
Anteeksi BBrunetti. Alotetaan alusta?...Tänään on vaan niin huono olo itsellä, että on pakonomainen tarve purkaa se johonkin, ja Sinä satuit kohdalle avauksesi kanssa....
Piti lähteä purjehtimaan isompaa legiä....Ei voi....voi Hiivaleipä, kun ei voi, niin ei voi!
Sen lisäksi eräs huuhaalla muutti suunnitelmia ensi viikonlopusta ja minä vaan kärvistelen....Minusta tulee häijy, tai ainakin sen veli! perskuti kirjoitti:
Anteeksi BBrunetti. Alotetaan alusta?...Tänään on vaan niin huono olo itsellä, että on pakonomainen tarve purkaa se johonkin, ja Sinä satuit kohdalle avauksesi kanssa....
Piti lähteä purjehtimaan isompaa legiä....Ei voi....voi Hiivaleipä, kun ei voi, niin ei voi!
Sen lisäksi eräs huuhaalla muutti suunnitelmia ensi viikonlopusta ja minä vaan kärvistelen....Minusta tulee häijy, tai ainakin sen veli!ei haittaa mut muista mie kans aikamoinen justiina kun sille päälle satun..... jep uus alku kuulostaa hyvältä.......:))))
- JOUNI-O9
...löytää jostain sellasen nostalgisen 80-luvun halon...se tsydeemi,minkä perässä roikku kolmikilonen akku,vois kyllä olla jo vähän liioittelua...aijoo...eihän nää pennut niitä muista...
- Brune ejk
äläpäs isottele.....mulla eka känny tais olla se motorolan iso halko.... jotain miekin muistan....:)))))
- perskuti
Brune ejk kirjoitti:
äläpäs isottele.....mulla eka känny tais olla se motorolan iso halko.... jotain miekin muistan....:)))))
Itselläni oli/on Erikconin Hottline neljäpuolikas.
Jouduin poistamaan käytöstä suojakoodin puuttumisen tähden.
Oli todella hyvä suorasuuntaus-tykki, etenkin merellä ja itäplokissa.
Purjeveneen mastoon ns. taksiantenni, niin pelas kuin unelma, mm.Juhannuksena soitto itämereltä Suomeen,.. Mikkeliin,...pelas. perskuti kirjoitti:
Purjeveneen mastoon ns. taksiantenni, niin pelas kuin unelma, mm.Juhannuksena soitto itämereltä Suomeen,.. Mikkeliin,...pelas.halossa ollu muuta vikaa kun jatkuval syötöl piti latauksessa pitääää...:))
- Teit rumasti!
perskuti kirjoitti:
Purjeveneen mastoon ns. taksiantenni, niin pelas kuin unelma, mm.Juhannuksena soitto itämereltä Suomeen,.. Mikkeliin,...pelas.Luulitko nolaavasi BBrunetin kun menit tuolla tavalla haukkumaan ja vihjailemaan että ilman ystäviä jää...kuule,mun mielestä nolasit ainoastaan ittes ja paljastit samalla "aran paikkasi"...Mun mielestä Bbrunetin vitsikin oli hyvä!Ja missään nimessä se ei ollut kohdistettu varsinaisesti keneenkään,mutta joku nähtävästi veti herneet nenukkiin...voi voi
- perskuti
Teit rumasti! kirjoitti:
Luulitko nolaavasi BBrunetin kun menit tuolla tavalla haukkumaan ja vihjailemaan että ilman ystäviä jää...kuule,mun mielestä nolasit ainoastaan ittes ja paljastit samalla "aran paikkasi"...Mun mielestä Bbrunetin vitsikin oli hyvä!Ja missään nimessä se ei ollut kohdistettu varsinaisesti keneenkään,mutta joku nähtävästi veti herneet nenukkiin...voi voi
Ei BBrunetilla ole ystävän puutetta, mutta olen edelleenkin sitä mieltä, että pitäis vähän ajatella,...mitä, milloin ja missä ilmaisee asioita,...sitä varten on eri foorumit...
Olet varmaankin rekattu nikki,..Miksi et uskalla olla oma itsesi nikillä?!!
Kuten huomaat,..olen huonolla tuulella,..olen pahoillani, mutta ajattelin jatkaa kirjoittelua,..mielestäni minulla on oikeus siihen, niin...Sefu ratkaisee!!
Anna palaa,.......Niin minäkin! - ja hengellinen foorumi
perskuti kirjoitti:
Ei BBrunetilla ole ystävän puutetta, mutta olen edelleenkin sitä mieltä, että pitäis vähän ajatella,...mitä, milloin ja missä ilmaisee asioita,...sitä varten on eri foorumit...
Kuten huomaat,..olen huonolla tuulella,..olen pahoillani, mutta ajattelin jatkaa kirjoittelua,..mielestäni minulla on oikeus siihen, niin...Sefu ratkaisee!!
Anna palaa,.......Niin minäkin!on hengellinen foorumi ja niin edes päin
- quistis
perskuti kirjoitti:
Anna palaa,.......Niin minäkin!Kaikkien mielipiteille tilaa...Näinhän se on..Mut ei olekkan käytännössä...Kuka saa arvostella ja kuka ei...Höh...Olin mäkin tosi tuhma..Laitoin SELLAISEN jutun tonne ylemmäksi..
- perskuti
ja hengellinen foorumi kirjoitti:
on hengellinen foorumi ja niin edes päin
Mutta,tuota sinun Sinun ajattelemaa foorumia tässä tapauksessa en todellakaan ymmärrä!
Hegästyminen on normaalia, henkinen on ,....oooo....??? Jotain bisnestä, en vaan ole koskaan ollu siellä myyntimiehenä.
Niin kauan kuin esim. Kirkko kuuluu valtiolle, EI!
Huuhaassa on hyviä puolia, kuten,.....Katsotaan! - perskuti
quistis kirjoitti:
Kaikkien mielipiteille tilaa...Näinhän se on..Mut ei olekkan käytännössä...Kuka saa arvostella ja kuka ei...Höh...Olin mäkin tosi tuhma..Laitoin SELLAISEN jutun tonne ylemmäksi..
Mitä väliä sillä on, jos Sinulla menee hyvin,..mutta minulla on kivi kengässä,...Minua se hiertää... eikä Sinua!!
- quistis
perskuti kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, jos Sinulla menee hyvin,..mutta minulla on kivi kengässä,...Minua se hiertää... eikä Sinua!!
otas kivi pois...Yksinkertaista;o))) Älä kerro kenellekkään et mulla ei mene NIIN hyvin..:o)
- perskuti
quistis kirjoitti:
otas kivi pois...Yksinkertaista;o))) Älä kerro kenellekkään et mulla ei mene NIIN hyvin..:o)
Täytyy odottaa venetsialaisia?...No varmaan tulee niihinkin jotain aivan yllättävää???
Tulee varmaan "mirrin" Hautajaiset ets.
Ei Sinuakaan quistis näy kuin kuvaruudulla ja sekin kirjoitettuna,...no onneksi edes senkin verran! - quistis
perskuti kirjoitti:
Täytyy odottaa venetsialaisia?...No varmaan tulee niihinkin jotain aivan yllättävää???
Tulee varmaan "mirrin" Hautajaiset ets.
Ei Sinuakaan quistis näy kuin kuvaruudulla ja sekin kirjoitettuna,...no onneksi edes senkin verran!Lulukin tuli taas piipahtamaan...Pervokki niin pyysi...
Anas mä oikein halaan Sua...Otitko jo kiven kengästä...?? Kaikki kuule järjestyy..Aina lopulta:o))) - perskuti
quistis kirjoitti:
Lulukin tuli taas piipahtamaan...Pervokki niin pyysi...
Anas mä oikein halaan Sua...Otitko jo kiven kengästä...?? Kaikki kuule järjestyy..Aina lopulta:o)))Piti heittää kivi,...ei löytyny!
Heitin koko kengän männy runkoon, jään murjottamaan patjolle enkä hae ku huomenna, tai sitten kun kivi on pelkkää hienoa hiekkaa!
Toisaalta,... on kiva olla paljain jaloin,YES...:=))
Ps. Onks SE aito Lulu?...Mielenkiintoista:DDDD - quistis
perskuti kirjoitti:
Piti heittää kivi,...ei löytyny!
Heitin koko kengän männy runkoon, jään murjottamaan patjolle enkä hae ku huomenna, tai sitten kun kivi on pelkkää hienoa hiekkaa!
Toisaalta,... on kiva olla paljain jaloin,YES...:=))
Ps. Onks SE aito Lulu?...Mielenkiintoista:DDDDMut mä hätistelin sen nyt pois...Uhkas kuitenkin tulla..Antoi myrskyvaroituksen;o))) Arvaa kun toi tytär mulle ulkoa lausuu kaikkea mitä riparilla täytyy osata..Käskyt sun muut...Opettelee nyt...Ei sit tarvitse riparilla...Saa seurustella...Mamin tyttö;o))))
- perskuti
quistis kirjoitti:
Mut mä hätistelin sen nyt pois...Uhkas kuitenkin tulla..Antoi myrskyvaroituksen;o))) Arvaa kun toi tytär mulle ulkoa lausuu kaikkea mitä riparilla täytyy osata..Käskyt sun muut...Opettelee nyt...Ei sit tarvitse riparilla...Saa seurustella...Mamin tyttö;o))))
Siinä 15v. Korvilla annetaan ne viimeiset opasteet, ja usko pois ne kantaa kauvan, se on opastus tulevaisuuteen.
Niin pojallaskin on armeija ja sekin on se ratkaiseva osuus kantaa vastuuta eri tavalla kuin kotona.
Taitaa nuoret olla irtautumassa Äiskän hellästä huomasta.
Onnittelut Sinulle....quistis! - quistis
perskuti kirjoitti:
Siinä 15v. Korvilla annetaan ne viimeiset opasteet, ja usko pois ne kantaa kauvan, se on opastus tulevaisuuteen.
Niin pojallaskin on armeija ja sekin on se ratkaiseva osuus kantaa vastuuta eri tavalla kuin kotona.
Taitaa nuoret olla irtautumassa Äiskän hellästä huomasta.
Onnittelut Sinulle....quistis!Mami antaa tilaa..mieli haikeana,mutta onnellisena.Kaikestahuolimatta...nää vuodet ei ole hukkaanheitettyjä..Mul..eikun meil on ihanat ja tosifiksut lapset..Me vanhemmat vain epäkelpoja toisillemme:o))
- perskuti
quistis kirjoitti:
Mami antaa tilaa..mieli haikeana,mutta onnellisena.Kaikestahuolimatta...nää vuodet ei ole hukkaanheitettyjä..Mul..eikun meil on ihanat ja tosifiksut lapset..Me vanhemmat vain epäkelpoja toisillemme:o))
Kun poikue lentää pesästään, niin kaikki on lähtöasetelmissa.
Mitään ei ole kirjassa kirjoitettua, vaan kaikki on mahdollista,...Aivan kaikki:=)) - quistis
perskuti kirjoitti:
Kun poikue lentää pesästään, niin kaikki on lähtöasetelmissa.
Mitään ei ole kirjassa kirjoitettua, vaan kaikki on mahdollista,...Aivan kaikki:=))polen mahdollisuuteni..Ja huomannut pienuuteni..laiminlyöntini..itseäni kohtaan..omia ihanteitani.johtotähyeäni..Mut Quu löytyy uudestan .Entistä ehompana ja kokonaisempana:o)) Mä lupan sen itselleni:o)))
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131