huomenia...........

hyviä...........ja taas hyvä päivä tänään.....:)))))

86

1642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jappervokki

Huomenta vaan, taitaa tulla rantailma ku aurinko paahtaa jo aamusta.

• arska paistaaaa..... huomenia....:))

• Jappervokki
        BBrunetti kirjoitti:

arska paistaaaa..... huomenia....:))

aamulliseen ennustukseen: Tääl menee jo taevas huuruun, arska ei paista ku satunnaisesti enää:(

• Jappervokki kirjoitti:

aamulliseen ennustukseen: Tääl menee jo taevas huuruun, arska ei paista ku satunnaisesti enää:(

rähmä..... täällä sellaista puolipilvistä.... :)

• rahtari1

sullekkin BB vein auton aamulla huoltoon huomenna taas sit ajoon

• rahtari........:)))no täytyy kai sitä autoakin huoltaa.... luulisin....:))) mie kun en aja muuta ku polkupyöräää....:))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

rahtari........:)))no täytyy kai sitä autoakin huoltaa.... luulisin....:))) mie kun en aja muuta ku polkupyöräää....:))

opetan sut ajaa ja vähän muutakin sit samalla puudutulsella

• rahtari1 kirjoitti:

opetan sut ajaa ja vähän muutakin sit samalla puudutulsella

oon kyl hidas oppimaan..... meniskö sulla hermo....;))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

oon kato opettanu niin monia ja varsinkin niissä muissa homissa kyllä sä vuoden sisällä ajat rekkaa kummasti mut ne muut mä luulen et sä osaat jo

• perskuti
        BBrunetti kirjoitti:

Kyllä alkoi aamu kirkkaana.
        Sinulle BBrunetti, oikein muksua päivää:=))

• rahtari1 kirjoitti:

oon kato opettanu niin monia ja varsinkin niissä muissa homissa kyllä sä vuoden sisällä ajat rekkaa kummasti mut ne muut mä luulen et sä osaat jo

hommat kyllä osaan.... mut rekkaa en opi ajamaan.... luulen että se on ensimmäisessä puussa jos mie ratissa......:)))

• perskuti kirjoitti:

Kyllä alkoi aamu kirkkaana.
        Sinulle BBrunetti, oikein muksua päivää:=))

perskuti.... pikkasen pilvee taivaalle pukkaa.... ei niin kirkasta enää....:))

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

Rahtari! Vielkö oot kiukkunen?

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

Rahtari! Vielkö oot kiukkunen?

se täällä on enhän mä kiukkunen oo ollukkaan aamulla vein auton huoltoon ja huomenna käyn vaan lappeenrannassa sit on viikko taas pulkassa

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

se täällä on enhän mä kiukkunen oo ollukkaan aamulla vein auton huoltoon ja huomenna käyn vaan lappeenrannassa sit on viikko taas pulkassa

vaan kurkkaamaan kun oon ootellu kuin kuuta nousevaa! Oon kyläilemässä ja just lähdössä kotiin päin. Palailen taas kun oon omalla koneella:)

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

vaan kurkkaamaan kun oon ootellu kuin kuuta nousevaa! Oon kyläilemässä ja just lähdössä kotiin päin. Palailen taas kun oon omalla koneella:)

juttu eiku koyiin päin vaan sitten

• Pastori
        BBrunetti kirjoitti:

perskuti.... pikkasen pilvee taivaalle pukkaa.... ei niin kirkasta enää....:))

kestohuomenet kaikille haahuilijoille. Nyt pitää mennä ansioon aamupäiväksi....:))

• rahtari1
        Pastori kirjoitti:

kestohuomenet kaikille haahuilijoille. Nyt pitää mennä ansioon aamupäiväksi....:))

samaa pastorille paitsi huomenna jatketaan työn merkeissä

• Pastori kirjoitti:

aamua mutta hyvää sellaista...:)))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

aamua mutta hyvää sellaista...:)))

toi välillä vähän sadellakkin

• rahtari1 kirjoitti:

toi välillä vähän sadellakkin

luonto myös vettä kaipaa..... :))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

luonto myös vettä kaipaa..... :))

mä odotan tota viikonloppua et saa muutakin ku vettä et saa ton tukan taipumaan kunnolla

• rahtari1 kirjoitti:

mä odotan tota viikonloppua et saa muutakin ku vettä et saa ton tukan taipumaan kunnolla

viikon loppua joo miekin ootan ku mulla lapsi vapaa..... taidan ottaa pienet kännit tai jotai.... mut nyt ulos vähän leikkimään täytyy mennä....:))) "älä tule paha kakku, tule hyvä kakku".... ;)))) heips....:)

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

viikon loppua joo miekin ootan ku mulla lapsi vapaa..... taidan ottaa pienet kännit tai jotai.... mut nyt ulos vähän leikkimään täytyy mennä....:))) "älä tule paha kakku, tule hyvä kakku".... ;)))) heips....:)

ja leikihän kunnolla

• Ylppö

Toivottelet jo tänään huomenia? Eikös tätäpäivää olis paljoo parempi. Kuhan kyselen

• siinä ihmettelemistä.... eikös vaan...:)

• jatkeet kaikille..... ylös ulos ja hiekkalaatikolle ehkä keinuunkin.....:)))))

• sydänystävä

ja hyvä päivä ;))
      luultavasti.....

• rahtari1

vaan sullekkin tai aamupäivää ja siit hyvyydest en niin mee takuuseen

• Doe-01

Vaihteeksi ei sada vettä täälläpäin:))

• sydänystävä
        rahtari1 kirjoitti:

vaan sullekkin tai aamupäivää ja siit hyvyydest en niin mee takuuseen

minäkään mee...päivää vaan :))
        Hiljaista täälläkin näkyy olevan.

• rahtari1
        sydänystävä kirjoitti:

minäkään mee...päivää vaan :))
        Hiljaista täälläkin näkyy olevan.

yhessä vähän menoa tänne

• sydänystävä
        Doe-01 kirjoitti:

Vaihteeksi ei sada vettä täälläpäin:))

vaihteeksi täällä sataa hiukan :))

• Doe-01
        sydänystävä kirjoitti:

vaihteeksi täällä sataa hiukan :))

pihasi nurmikolle.Joo,päivästä tulee juuri sellainen,miksi me sen itse teemme.Onko hyvät,vaiko huonot fiilikset::)?

• sydänystävä
        rahtari1 kirjoitti:

yhessä vähän menoa tänne

vaan ja nythän meitä on jo neljä täällä pistämään säpinäksi ;))

• sydänystävä
        Doe-01 kirjoitti:

pihasi nurmikolle.Joo,päivästä tulee juuri sellainen,miksi me sen itse teemme.Onko hyvät,vaiko huonot fiilikset::)?

fiilikset...illalla sai nauraa pitkästä aikaa niin paljon ;)))

• rahtari1
        sydänystävä kirjoitti:

vaan ja nythän meitä on jo neljä täällä pistämään säpinäksi ;))

sit vaan huonekalujas tantereelle viskaa. pysy sit sen koneen ääressä niin kyllä me säpinät saadaan

• Doe-01
        sydänystävä kirjoitti:

fiilikset...illalla sai nauraa pitkästä aikaa niin paljon ;)))

että mukava reissu oli:)Mitä odotuksia sulla on ensi maanantaille....?

• sydänystävä
        rahtari1 kirjoitti:

sit vaan huonekalujas tantereelle viskaa. pysy sit sen koneen ääressä niin kyllä me säpinät saadaan

eipä ole tapan viskellä huonekaluja ;)))
        alas säpistä vaan ;DD

• rahtari1
        sydänystävä kirjoitti:

eipä ole tapan viskellä huonekaluja ;)))
        alas säpistä vaan ;DD

alkaa kuule semmoset tärinät et mun naapuritkin kuulee ja säkin kuulet sinne. ai yks juttu mist päin sä oot mä oon hesasta

• sydänystävä
        Doe-01 kirjoitti:

että mukava reissu oli:)Mitä odotuksia sulla on ensi maanantaille....?

aurinkoa ja lämmintä ;)))

• sydänystävä
        rahtari1 kirjoitti:

alkaa kuule semmoset tärinät et mun naapuritkin kuulee ja säkin kuulet sinne. ai yks juttu mist päin sä oot mä oon hesasta

olen ja sekö tärinä se kuuluu...kokoaamun oon ihmetelly,et mikä helvatu se oikein on ;))))

• Doe-01
        sydänystävä kirjoitti:

aurinkoa ja lämmintä ;)))

Mutta voi silti tulla niin kuuma ja hiki,että täytyy mennä suihkuun viilenemään ja sitten uimaan,luulen minä;)).

• rahtari1
        sydänystävä kirjoitti:

olen ja sekö tärinä se kuuluu...kokoaamun oon ihmetelly,et mikä helvatu se oikein on ;))))

tärinähän se just on.sä oot sitte lempee luontonen niinkun minäkin mut sisua kyl löytyy tarvittaessa sultakin

• sydänystävä
        Doe-01 kirjoitti:

Mutta voi silti tulla niin kuuma ja hiki,että täytyy mennä suihkuun viilenemään ja sitten uimaan,luulen minä;)).

se lämmitä pukkaa olemaan,vaan haitanneeko tuo mittään ;))

• sydänystävä
        rahtari1 kirjoitti:

tärinähän se just on.sä oot sitte lempee luontonen niinkun minäkin mut sisua kyl löytyy tarvittaessa sultakin

hempee sopivasti olen,mutta kun saan pippuria niin voin vaikka salamoidakkin ;))
        Eikö reissu työ väsytä??

• Doe-01
        sydänystävä kirjoitti:

se lämmitä pukkaa olemaan,vaan haitanneeko tuo mittään ;))

Päinvastoin mukavaa:))Olen aina tykännyt naku-uinnista;)).Tarkoitin kyllä erästä henkilöä..No drinking alcohol?But Sheridan?

• sydänystävä
        Doe-01 kirjoitti:

Päinvastoin mukavaa:))Olen aina tykännyt naku-uinnista;)).Tarkoitin kyllä erästä henkilöä..No drinking alcohol?But Sheridan?

itsekkin uin aina nakuna ;DDDD

• rahtari1
        sydänystävä kirjoitti:

hempee sopivasti olen,mutta kun saan pippuria niin voin vaikka salamoidakkin ;))
        Eikö reissu työ väsytä??

viikollakin oon nukkunu koko viikon rekassa mut tänään vein rekan aamulla huoltoon ja humen ammulla 0500 herätys ja lappeenrantaan. mut ei se niin raskasta ollu ku edellis viikol kävin ruotsissa tanskassa ja saksassa ja viikon päästä taas ulkomaille

• Doe-01
        sydänystävä kirjoitti:

itsekkin uin aina nakuna ;DDDD

Olenhan mä nähnyt livenä ja kännykuvissa,millaisia uimapukuja käytät;)))

• sydänystävä
        rahtari1 kirjoitti:

viikollakin oon nukkunu koko viikon rekassa mut tänään vein rekan aamulla huoltoon ja humen ammulla 0500 herätys ja lappeenrantaan. mut ei se niin raskasta ollu ku edellis viikol kävin ruotsissa tanskassa ja saksassa ja viikon päästä taas ulkomaille

saatpa ajella sitten,vaan nuorenahan sitä jaksaa ;))

• sydänystävä
        Doe-01 kirjoitti:

Olenhan mä nähnyt livenä ja kännykuvissa,millaisia uimapukuja käytät;)))

Kerroppas mullekkiin kun en ite tiijä ;DD

• Doe-01
        rahtari1 kirjoitti:

olla mukavan vapaata elämää.Jatkuvasti naisia tienvarsilla peukalot pystyssä.

• rahtari1
        sydänystävä kirjoitti:

saatpa ajella sitten,vaan nuorenahan sitä jaksaa ;))

se on leivän eteen jotain tehtävä ja muutakaan en osaa ja siitä nuoruudesta tiedä häntä. kävin lukee sun galleria sivun kyl on hyvä

• Doe-01
        sydänystävä kirjoitti:

Kerroppas mullekkiin kun en ite tiijä ;DD

että kerron tänne hh:lle;)))?

• sydänystävä
        Doe-01 kirjoitti:

että kerron tänne hh:lle;)))?

ja sillä siisti ;)))

• rahtari1
        Doe-01 kirjoitti:

olla mukavan vapaata elämää.Jatkuvasti naisia tienvarsilla peukalot pystyssä.

oiskin niin mukavaa mut sitä ku tekee vuosia niin alkaa maistuu puulle ja kyl niit naisii todella on mut ei niit uskalla ottaa kyytiin viime viikolla kävin hampurissa niin sieltähän niit ois saanu perävaunullisen

• sydänystävä
        rahtari1 kirjoitti:

se on leivän eteen jotain tehtävä ja muutakaan en osaa ja siitä nuoruudesta tiedä häntä. kävin lukee sun galleria sivun kyl on hyvä

niihän se on tehtävä työtä sillon kun sitä on...kaikilla ei olekkaan edes :((
        Mutta nyt mie lähen ulos,moikka :))

• rahtari1
        sydänystävä kirjoitti:

niihän se on tehtävä työtä sillon kun sitä on...kaikilla ei olekkaan edes :((
        Mutta nyt mie lähen ulos,moikka :))

sinä sitte ulos kyllä se täytyy munkin kohta lähteä käymään ulkona

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

oiskin niin mukavaa mut sitä ku tekee vuosia niin alkaa maistuu puulle ja kyl niit naisii todella on mut ei niit uskalla ottaa kyytiin viime viikolla kävin hampurissa niin sieltähän niit ois saanu perävaunullisen

Just sanoit mulle ettet ees kattele niitä:)

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

Just sanoit mulle ettet ees kattele niitä:)

mä kattelekkaan mut ku eteen hyppivät väkisin enkä viitti päälle ajaa tulee niin rumaa jälkee ja se on saksassa aina sama laulu

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

mä kattelekkaan mut ku eteen hyppivät väkisin enkä viitti päälle ajaa tulee niin rumaa jälkee ja se on saksassa aina sama laulu

aattelin et unohdit mut samantien:(

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

aattelin et unohdit mut samantien:(

semmosia kuvittele et sut muka unohtaisin. mä en vaan pysty sille mitään et tuol ulkomail on tollasii joka maassa

• eijarina

taas tultiin alas pää edellä! Kyl kylässä kiva on käydä mut oma koti kullan kallis! Runosmäen paikkeilla oli tullu kaatamalla vettä. Mä kyl selvisin reissusta kuivana. Joko oot täällä päin käyny?

• rahtari1

sä rappuset alas ja oli se hyvä ettet kastunu.huomenna herään 05.00 ja käyn lappeenrannassa sit on taas viikko pulkassa. en oo viel siel käyny mut ens viikol mun pitäs tulla turkhuun joku päivä mut en tiiä viel päivää.selvii alkuviikosta. oon nukkunu taas koko tän viikon rekassa on ollu niin paljon ajoo

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

sä rappuset alas ja oli se hyvä ettet kastunu.huomenna herään 05.00 ja käyn lappeenrannassa sit on taas viikko pulkassa. en oo viel siel käyny mut ens viikol mun pitäs tulla turkhuun joku päivä mut en tiiä viel päivää.selvii alkuviikosta. oon nukkunu taas koko tän viikon rekassa on ollu niin paljon ajoo

kans kun oon haeskellut mut ei ole vaan löytynyt:)

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

kans kun oon haeskellut mut ei ole vaan löytynyt:)

sä oot haeskellu

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

sä oot haeskellu

juuri:) Meinas oikein ikävä iskee:)

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

juuri:) Meinas oikein ikävä iskee:)

voiks tää olla totta vai nääks mä unta

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

voiks tää olla totta vai nääks mä unta

Älä nyt noin kauheesti järkyty!!! Ei ollut tarkotus pelästyttää sua:( En mä kaapelia pitkin sun kimppuun pääse kampeemaan joten oot ihan turvassa multa:)

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

Älä nyt noin kauheesti järkyty!!! Ei ollut tarkotus pelästyttää sua:( En mä kaapelia pitkin sun kimppuun pääse kampeemaan joten oot ihan turvassa multa:)

susta turvassa haluu olla vaan päinvastoin enkä mä järkyttyny oli jopa otettu niistä sanoista

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

susta turvassa haluu olla vaan päinvastoin enkä mä järkyttyny oli jopa otettu niistä sanoista

oikeesti! Kyselin sua Q:ta onko sua näkynyt kun mun kone oli välillä huollossa enkä päässy huuhaalle:( Kiva sit jos se ei ollutkaan järkytys. Mä jo pelästyin.

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

oikeesti! Kyselin sua Q:ta onko sua näkynyt kun mun kone oli välillä huollossa enkä päässy huuhaalle:( Kiva sit jos se ei ollutkaan järkytys. Mä jo pelästyin.

kyl me törmätään vielä

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

kyl me törmätään vielä

huuhaalla jos ei muuten:)

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

huuhaalla jos ei muuten:)

ihan oikeessa elämässä. mä luin tuolt nikkilän sivuilta miten sä pukeudut niin sähän pukeudut just ku minä farkkuihin lippikseen ja nahkarotsiin näyttää olevan tarttuvaa

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

ihan oikeessa elämässä. mä luin tuolt nikkilän sivuilta miten sä pukeudut niin sähän pukeudut just ku minä farkkuihin lippikseen ja nahkarotsiin näyttää olevan tarttuvaa

Niin mä pukeudunkin! Eipä mul oikeestaa ookkaan muuta kun farkkuja. Tai no on mul yks puolhame jota joskus pidän kotona. Mut tosi harvoin. Just keväällä löysin taas kirpparilta melkein uuden nahkarotsin eikä maksanut kun 6 euroo. Ai niin sähän lupasit ettii mut tän kahden viikon aikana:) Kiire tulee, viikko menny!

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

Niin mä pukeudunkin! Eipä mul oikeestaa ookkaan muuta kun farkkuja. Tai no on mul yks puolhame jota joskus pidän kotona. Mut tosi harvoin. Just keväällä löysin taas kirpparilta melkein uuden nahkarotsin eikä maksanut kun 6 euroo. Ai niin sähän lupasit ettii mut tän kahden viikon aikana:) Kiire tulee, viikko menny!

6eurolla löytää nahkarotsin niin se pitää heti täpätä. ei mullakaan juuri oo muita kun farkkuja ja sit nahkarotseja joskus pistän farkut ja paidan ja liivit sen paidan päälle mulla on niit liivejä kukallisii nahkasii ja farkkusii ja sit tietysti bultsit tai valkoset lenkkarit vaan jslkaan.jos mä en ens viikol sua löydä niin jatkan niin kauan et löydän tiedä se

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

6eurolla löytää nahkarotsin niin se pitää heti täpätä. ei mullakaan juuri oo muita kun farkkuja ja sit nahkarotseja joskus pistän farkut ja paidan ja liivit sen paidan päälle mulla on niit liivejä kukallisii nahkasii ja farkkusii ja sit tietysti bultsit tai valkoset lenkkarit vaan jslkaan.jos mä en ens viikol sua löydä niin jatkan niin kauan et löydän tiedä se

kauan mä saan odottaa? Voi tulla aika pitkäks:( Systeri on tulossa käymään, pitää polttaa sil pari cd levyä mut tuun kyl varmaan viel jossain välissä kuikuilemaan tänne ja privahan toimii:)

• rahtari1
        eijarina kirjoitti:

kauan mä saan odottaa? Voi tulla aika pitkäks:( Systeri on tulossa käymään, pitää polttaa sil pari cd levyä mut tuun kyl varmaan viel jossain välissä kuikuilemaan tänne ja privahan toimii:)

tartte kauaa venata sit ku mä löydän sut niin käydään aurakadulla yhdessä kane recordissa ostamassa vähän cdeeitä ja pannaan visa vinkuu. mäkin lähen nyt hakee ton auton huollosta kohta

• eijarina
        rahtari1 kirjoitti:

tartte kauaa venata sit ku mä löydän sut niin käydään aurakadulla yhdessä kane recordissa ostamassa vähän cdeeitä ja pannaan visa vinkuu. mäkin lähen nyt hakee ton auton huollosta kohta

sit jossain:)

• porumies

tänäänkin....ei tässä muuta, tulin vaan avaa suuta. kaikki on päin puuta, vinossa on tuo eteisen luuta.

• eijarina

se nyt niin paska on? Runosuonikin pulppuaa kummasti:)

• niin mulla kans.... kännyn päälle maitoa tipahti ja känny simahti.... ja sit viel hylly kaatui tytön päälle.... kyllä on sydämmen tykytyksiä täällä koettu...:/

• Pastori
        BBrunetti kirjoitti:

niin mulla kans.... kännyn päälle maitoa tipahti ja känny simahti.... ja sit viel hylly kaatui tytön päälle.... kyllä on sydämmen tykytyksiä täällä koettu...:/

melkein kynsi lohkesi tänään ja mä olin ihan että voivoi, mutta sit mä tajusin et mähän oonkin viel hengissä :)

• Pastori kirjoitti:

melkein kynsi lohkesi tänään ja mä olin ihan että voivoi, mutta sit mä tajusin et mähän oonkin viel hengissä :)

muistanut yläkerran herraa kiittää tästä onnesta.....:) oikeesti kyl tykytti ku pien hyllyn alle.... mutta selvis ilman naarmuja.... kaikkee noi ipanat keksii.....:))

• Pastori
        BBrunetti kirjoitti:

muistanut yläkerran herraa kiittää tästä onnesta.....:) oikeesti kyl tykytti ku pien hyllyn alle.... mutta selvis ilman naarmuja.... kaikkee noi ipanat keksii.....:))

päivistä pitäis aina muistaa kiittää jotakin tahoa, vaikkapa itseäänkin vois joskus kiitellä.
        Kyllähän lapsia saa vahtia kaiken aikaa ja heti kun selkäs käännät ne kuitenkin kiipee kirjahyllyyn tai seinälle...Hyvä ettei käyny kuinkaan:))

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      89
      7627
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5522
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2768
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe