UUTTA VUOTTA TEILLE IHANAT HUULAISET.....
aattelin jo nyt toivottaa jos en huomenis kerkeeeeee...
muiskis kaikille.......=:0))))))))))))))))
OIKEIN RAILAKASTA
18
1434
Vastaukset
samoin sinulle....pidä lippu korkeella
BBrunetti kirjoitti:
ison halin....... oot kamu....=:0))))))
hups oon huppelis......kiitoos saat takaaaas
- News
sinullekkin Brune!!!!!!!! Puuh... tulin muuten juuri tuolta sotarintamalta. Hirveä tragedia.. hirveä hirveä...... mutta studiomme uutisoi siitä kohta!!!!!!!!!! D=
- News
BBrunetti kirjoitti:
jotain hyvääkin pliiiiiseeeeee.......=:0))))))))
on kuitenkin vielä yli 24 tuntia aikaa uutisoida maailman tragediat ja nyt varsinkin sellainen täytyy uutisoida kun tätä meidän studion väestöä POMMITETTIIN yrittäessämme ottaa raporttia sotarintamalta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0
- rahtari1
mä oon viimeks ollu talvisodassa mut siit on jo joku vuosi
- News
rahtari1 kirjoitti:
mä oon viimeks ollu talvisodassa mut siit on jo joku vuosi
ollut onnea kun olet niin vähin sotavarustein selvinnyt Suomen kylmässä talvessa Neuvostoliittoa vastaan! Studiomme henkilökunnasta on nyt jotain yli puolet kuolleita ja osa harhailemassa jossain Afrikan ja Kauko-Idän rajamailla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =;00000000000000000
- rahtari1
News kirjoitti:
ollut onnea kun olet niin vähin sotavarustein selvinnyt Suomen kylmässä talvessa Neuvostoliittoa vastaan! Studiomme henkilökunnasta on nyt jotain yli puolet kuolleita ja osa harhailemassa jossain Afrikan ja Kauko-Idän rajamailla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =;00000000000000000
mul on vaatekomerossa konekivääri ja pari sinkoo noin niiku hätävaralle jos joku naapuri tulee soittaan suutaan
- News
rahtari1 kirjoitti:
mul on vaatekomerossa konekivääri ja pari sinkoo noin niiku hätävaralle jos joku naapuri tulee soittaan suutaan
mutta olemme jo turvallisesti täällä studiossa, tai siis minä ja nämä loput henkilökunnasta jotka jäi jäljelle hyökkäyksestä. Mutta voit toki lähteä etsimään tuolta Kauko-Idän seuduilta eksyneitä joukkojamme, elleivät ole jo kuolleet kuumuuteen. Tosin arabeista voi koitua ongelmia, jos ei tunne kunnolla täkäläisiä. Mutta takaisin rintamalle raportoimaan emme ainakaan lähde, emme näillä joukoilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vain yksi sana voi kuvata tätä hirveyttä: Täystuho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =;-000000000
- paivansadeko
hyvää ja onnekasta uutta vuotta sinulle myös. Toivotukset myös koko sakille ketkä täällä kirjoittelee.
- Alien-8
Omasta ja SY:nkin puolesta,jos ei enää tänävuonna "tavata":)))
Ja muutkin haahuulaiset,pitäkäähän suojalaseja,kun ammutte raketteja:)- rahtari1
on huomenna hitsikypärä päässä
- Alien-8
rahtari1 kirjoitti:
on huomenna hitsikypärä päässä
kunnon pakkassaappaat jalkaan.Vahvat paukut voi lipsauttaa puukengät nurin,ja nilkka venähtää..
- rahtari1
Alien-8 kirjoitti:
kunnon pakkassaappaat jalkaan.Vahvat paukut voi lipsauttaa puukengät nurin,ja nilkka venähtää..
mitäs jos paan aamutossut ,meneeköhän ne testistä läpi
- Alien-8
rahtari1 kirjoitti:
mitäs jos paan aamutossut ,meneeköhän ne testistä läpi
mut muista,että ne täytyy olla ruudulliset,ja ruskeat tupsut on oltava..nastojen käyttö ei ole pakollista..good luck to testing..
- Huuhaa Innanenko
Räiskyköön koko Lahden seutu, kun BB huomenna jyrää yössä. Hillitöntä Uutta Vuotta sullekin ja pidä hous.. eikun lippu korkealla!
ps. ja sit rahtareille vain kumin kaa...
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144