OIKEIN RAILAKASTA

UUTTA VUOTTA TEILLE IHANAT HUULAISET.....
aattelin jo nyt toivottaa jos en huomenis kerkeeeeee...
muiskis kaikille.......=:0))))))))))))))))

18

1434

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoin sinulle....pidä lippu korkeella

• ison halin....... oot kamu....=:0))))))
        hups oon huppelis......

• BBrunetti kirjoitti:

ison halin....... oot kamu....=:0))))))
        hups oon huppelis......

kiitoos saat takaaaas

• News

sinullekkin Brune!!!!!!!! Puuh... tulin muuten juuri tuolta sotarintamalta. Hirveä tragedia.. hirveä hirveä...... mutta studiomme uutisoi siitä kohta!!!!!!!!!! D=

• jotain hyvääkin pliiiiiseeeeee.......=:0))))))))

• News
        BBrunetti kirjoitti:

jotain hyvääkin pliiiiiseeeeee.......=:0))))))))

on kuitenkin vielä yli 24 tuntia aikaa uutisoida maailman tragediat ja nyt varsinkin sellainen täytyy uutisoida kun tätä meidän studion väestöä POMMITETTIIN yrittäessämme ottaa raporttia sotarintamalta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0

• rahtari1

mä oon viimeks ollu talvisodassa mut siit on jo joku vuosi

• News
        rahtari1 kirjoitti:

mä oon viimeks ollu talvisodassa mut siit on jo joku vuosi

ollut onnea kun olet niin vähin sotavarustein selvinnyt Suomen kylmässä talvessa Neuvostoliittoa vastaan! Studiomme henkilökunnasta on nyt jotain yli puolet kuolleita ja osa harhailemassa jossain Afrikan ja Kauko-Idän rajamailla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =;00000000000000000

• rahtari1
        News kirjoitti:

ollut onnea kun olet niin vähin sotavarustein selvinnyt Suomen kylmässä talvessa Neuvostoliittoa vastaan! Studiomme henkilökunnasta on nyt jotain yli puolet kuolleita ja osa harhailemassa jossain Afrikan ja Kauko-Idän rajamailla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =;00000000000000000

mul on vaatekomerossa konekivääri ja pari sinkoo noin niiku hätävaralle jos joku naapuri tulee soittaan suutaan

• News
        rahtari1 kirjoitti:

mul on vaatekomerossa konekivääri ja pari sinkoo noin niiku hätävaralle jos joku naapuri tulee soittaan suutaan

mutta olemme jo turvallisesti täällä studiossa, tai siis minä ja nämä loput henkilökunnasta jotka jäi jäljelle hyökkäyksestä. Mutta voit toki lähteä etsimään tuolta Kauko-Idän seuduilta eksyneitä joukkojamme, elleivät ole jo kuolleet kuumuuteen. Tosin arabeista voi koitua ongelmia, jos ei tunne kunnolla täkäläisiä. Mutta takaisin rintamalle raportoimaan emme ainakaan lähde, emme näillä joukoilla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vain yksi sana voi kuvata tätä hirveyttä: Täystuho!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =;-000000000

• paivansadeko

hyvää ja onnekasta uutta vuotta sinulle myös. Toivotukset myös koko sakille ketkä täällä kirjoittelee.

• huomenna räiskyyyyyy....=;0)))))9

• Alien-8

Omasta ja SY:nkin puolesta,jos ei enää tänävuonna "tavata":)))

Ja muutkin haahuulaiset,pitäkäähän suojalaseja,kun ammutte raketteja:)

• rahtari1

on huomenna hitsikypärä päässä

• Alien-8
        rahtari1 kirjoitti:

on huomenna hitsikypärä päässä

kunnon pakkassaappaat jalkaan.Vahvat paukut voi lipsauttaa puukengät nurin,ja nilkka venähtää..

• rahtari1
        Alien-8 kirjoitti:

kunnon pakkassaappaat jalkaan.Vahvat paukut voi lipsauttaa puukengät nurin,ja nilkka venähtää..

mitäs jos paan aamutossut ,meneeköhän ne testistä läpi

• Alien-8
        rahtari1 kirjoitti:

mitäs jos paan aamutossut ,meneeköhän ne testistä läpi

mut muista,että ne täytyy olla ruudulliset,ja ruskeat tupsut on oltava..nastojen käyttö ei ole pakollista..good luck to testing..

• Huuhaa Innanenko

Räiskyköön koko Lahden seutu, kun BB huomenna jyrää yössä. Hillitöntä Uutta Vuotta sullekin ja pidä hous.. eikun lippu korkealla!
      ps. ja sit rahtareille vain kumin kaa...

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4943
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      669
      4155
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2301
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1868
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1451
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      88
      1146
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94