Ja sitten surullista.....

kuultavaa...
tuossa lehteä luin ja Kikka on pois....
On se niin väärin kun nuori ihminen otetaan pois....=:`(

41

1557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luke67

Nuori. Muaki vanhempi. Mut surullista kumminkin.

• eihän ihminen vanha ole kun on vasta 41v.... noh juu on se ikävää....... elämä välil on niin paskaa että....

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

eihän ihminen vanha ole kun on vasta 41v.... noh juu on se ikävää....... elämä välil on niin paskaa että....

Kuluttaa ja rasittaa...

• luke67 kirjoitti:

Kuluttaa ja rasittaa...

ne kuluttaa mut niistä tavoista on osa sairaus niinkö alkoholistikin on sairaus...Mistä voi toipua...

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

ne kuluttaa mut niistä tavoista on osa sairaus niinkö alkoholistikin on sairaus...Mistä voi toipua...

tarvii olla oma halu mukana, et toipuu.

• luke67 kirjoitti:

tarvii olla oma halu mukana, et toipuu.

ja jos noihin lehtiin on uskomista...Kikka oli jo toipumassa.... mut liian myöhään...
        noh se siitä........
        kuolemaa ei voi estää millään tavalla jokainen meistä lähtee...jotkut aikaisempaa jotkut myöhempää mut kukaan ei tänne ole jäännyt.....

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

ja jos noihin lehtiin on uskomista...Kikka oli jo toipumassa.... mut liian myöhään...
        noh se siitä........
        kuolemaa ei voi estää millään tavalla jokainen meistä lähtee...jotkut aikaisempaa jotkut myöhempää mut kukaan ei tänne ole jäännyt.....

Oli, mutku 16v alotti ni ois aiemmin pitäny lopettaa. Niih kuolema tulee joskus jokaiselle.

• uskoa
        BBrunetti kirjoitti:

noh se siitä........

mitä lehdissä lukee, tuskin tuossa tilanteessa Kikka pystyi olemaan ilman aineita, ero oli ja talo myyty juuri ja Kikka oli kuolessaan yksin ei edes lapsi ollut hänellä.

• luke67
        uskoa kirjoitti:

mitä lehdissä lukee, tuskin tuossa tilanteessa Kikka pystyi olemaan ilman aineita, ero oli ja talo myyty juuri ja Kikka oli kuolessaan yksin ei edes lapsi ollut hänellä.

Mut vähentäny oli, ja rutkasti.

• Ekul76
        uskoa kirjoitti:

Kirsin naapurissa ,asia ei ole aivan noin kun väität

• uskoa kirjoitti:

minä uskon... eli annetaan vaan nyt asian olla...
        Kikka on pois......... =:´(

• Ekul 76
        BBrunetti kirjoitti:

minä uskon... eli annetaan vaan nyt asian olla...
        Kikka on pois......... =:´(

asia koska hän kuului lempiartisteihini

• niitä
        Ekul76 kirjoitti:

Kirsin naapurissa ,asia ei ole aivan noin kun väität

naapureita, sukulaisia, tuttuja yms. heti löytyy, minä taas puhuin erään tunnetun Nokialaisen muusikon kanssa jolla faktaa tieto.

• Ekul76
        niitä kirjoitti:

naapureita, sukulaisia, tuttuja yms. heti löytyy, minä taas puhuin erään tunnetun Nokialaisen muusikon kanssa jolla faktaa tieto.

minäkin olen muusikko ja myös tunnettu

• Ekul 76 kirjoitti:

asia koska hän kuului lempiartisteihini

räväkkä ja seksisymbooli......=:0))))uskalsi olla rohkea.....
        Nyt laitat sitten soimaan vaan hänen musiikkiaan ja nautit ja kuuntelet...musiikki elää aina ja Kikka monen sydämessä...

• Ekul76
        BBrunetti kirjoitti:

räväkkä ja seksisymbooli......=:0))))uskalsi olla rohkea.....
        Nyt laitat sitten soimaan vaan hänen musiikkiaan ja nautit ja kuuntelet...musiikki elää aina ja Kikka monen sydämessä...

sellainen tunne että pystyisin kuuntelemaan hänen musiikkiaan

• sitä
        Ekul76 kirjoitti:

minäkin olen muusikko ja myös tunnettu

tarvii anteeksi pyytää, niin olen minäkin ja vielä pitkänlinjan muusikko, keikkavuosia kertynyt varmaan enempi kuin sinulla.

• Ekul76
        sitä kirjoitti:

tarvii anteeksi pyytää, niin olen minäkin ja vielä pitkänlinjan muusikko, keikkavuosia kertynyt varmaan enempi kuin sinulla.

mutta muutamat vuosikymmenet

• olit
        Ekul76 kirjoitti:

mutta muutamat vuosikymmenet

50-60 luvulla keikoilla ja kiertueilla?

• ekul76
        olit kirjoitti:

50-60 luvulla keikoilla ja kiertueilla?

60- luvulla,muun muuassa tapani kansan yhtyeessä

• minä
        ekul76 kirjoitti:

olen muuten ollut Tapsan kanssa samalla luokalla ja laulettiin yhdessä tiernapojissa:)

• Ekul76
        minä kirjoitti:

olen muuten ollut Tapsan kanssa samalla luokalla ja laulettiin yhdessä tiernapojissa:)

oletkos sinäkin tampereelta

• nylkkäri

se kuluttaa varsinkin jos on alkoholi mukana kuviossa.Itse en ole muusikko mutta olin työn puolesta reissussa kymmenkunta vuotta.
        Rahaa tuli mutta sitä myös MENI meni osittain terveys käteen ei jäänyt mitään.
        Kikka on keikkansa heittänyt vaikka laulajana hän ei ollut huipputasoa niin rohkeutta riitti.
        Hänellä ei ole enää krapulaa ei rahpulaa eikä asuntopulaa hänen matkansa on päättynyt 41 vuotiaana. AIvAN LIIAN VARHAIN

• Ekul76
        nylkkäri kirjoitti:

se kuluttaa varsinkin jos on alkoholi mukana kuviossa.Itse en ole muusikko mutta olin työn puolesta reissussa kymmenkunta vuotta.
        Rahaa tuli mutta sitä myös MENI meni osittain terveys käteen ei jäänyt mitään.
        Kikka on keikkansa heittänyt vaikka laulajana hän ei ollut huipputasoa niin rohkeutta riitti.
        Hänellä ei ole enää krapulaa ei rahpulaa eikä asuntopulaa hänen matkansa on päättynyt 41 vuotiaana. AIvAN LIIAN VARHAIN

olen itse tamperelainen muusikko ja vielä melkein kirsin naapuri

• vain
        Ekul76 kirjoitti:

oletkos sinäkin tampereelta

muutin tänne 70 luvun alussa.

• Ekul76
        vain kirjoitti:

muutin tänne 70 luvun alussa.

myös ympäri tamperetta muutta tällähetkellä asun poismenneen melkein kirsin naapurissa

• Kuunkulkija
        ekul76 kirjoitti:

palsta tämä huuhaa.... musiikkia toteuttavia ihmisiä on näköjään aika paljon. Kikan kanssa samalla keikalla olin vain pari kertaa.

Huuhaapalsta on jonkinlainen muusikkomagneetti...

Tämä on hyvä....

• Ekul76
        Kuunkulkija kirjoitti:

palsta tämä huuhaa.... musiikkia toteuttavia ihmisiä on näköjään aika paljon. Kikan kanssa samalla keikalla olin vain pari kertaa.

Huuhaapalsta on jonkinlainen muusikkomagneetti...

Tämä on hyvä....

kirsin yhtyeessä en soittanut mutta asun melkein hänen viereisessä talossa, olen ollut tapani kansalla soittamassa ,reijo taipaleella mikko alatalolla ym,

• nylkkäri
        Ekul76 kirjoitti:

olen itse tamperelainen muusikko ja vielä melkein kirsin naapuri

vaikka kikka ei minun suuri suosíkki ollut on kuolema aina ikävä tapaus.
        kerrot olevasi muusikko tunnet varmaan tammilehdon sepon sekä pekka ja antti tammilehdon
        tunnen nämä kaverit varsinkin antin koska hän oli luokkakaverini. myös tapio "ylli" tammilehdon muistan.
        muusikot ovat taiteilijoita joita kunniotan.
        hyvää joulua sinulle

• Herra_X

etukäteen vierailuistaan eikä katso ikää, sukupuolta tai yhteiskunnallista asemaa. Ikävähän tuo tapaus oli, vielä näin joulun alla.

• sen oon henk.kohtaisesti joutunut kokemaan....menettää yllättäen jonkun ja ei ole edes ajatellut mielessä et niin vois käydä...
        mut mä ajattelen asian näin et kuolemasta syntyy uusi elämä..... joku toinen saa elämän...voi olla tyhmä ajattelutapa mut niin ajattelen.....

• Ekul76

kun tuollalailla yhtääkkiä kuolee

• elämä antaa ja se myös ottaa.....

• Ekul76
        BBrunetti kirjoitti:

elämä antaa ja se myös ottaa.....

meistä vuorollaan lähtee se on vaan tosiasia

• Ekul76 kirjoitti:

meistä vuorollaan lähtee se on vaan tosiasia

harmillinen tosiasia.....
        kuolema vaiks jokainen sen tietää et sitä joskus joutuu kohtaamaan...aina se on vaan yhtä vaikee asia...

• Ekul76
        BBrunetti kirjoitti:

harmillinen tosiasia.....
        kuolema vaiks jokainen sen tietää et sitä joskus joutuu kohtaamaan...aina se on vaan yhtä vaikee asia...

monet hyvät ystävät ja nuorena

• Ekul76 kirjoitti:

monet hyvät ystävät ja nuorena

ja se tuntuu niin väärältä..... noh nää niitä kysymyksiä mihkä tuskin ikinä vastauksia saa....
        mut nyt aiheet taas iloisiin ajatuksiin.....
        ja muistetaan nauttia tästä päivästä ja siitä mitä meillä on.....=:0)))

• Ekul76
        BBrunetti kirjoitti:

ja se tuntuu niin väärältä..... noh nää niitä kysymyksiä mihkä tuskin ikinä vastauksia saa....
        mut nyt aiheet taas iloisiin ajatuksiin.....
        ja muistetaan nauttia tästä päivästä ja siitä mitä meillä on.....=:0)))

kyllä elämän loistamaan kiitos sinulle

• valkankundi

ne laatikkoo lähtee joskus,kurjaa vaan et toikin aika nuorena:=(

• sepä se kun näin nuori ihminen...=:0(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4923
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      661
      4109
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2291
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2057
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1858
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1696
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1441
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87