Hei haloooooooo.......!!!!!!!!!!!!

tää ei ikinä ole ollut näin hiljainen.....Kun mä tääl olen ollut.....
Oikeesti ystävät hyvät onko tää nyt sitä "oikeaa huuhaata...."
Mulla ei aina mitenkään jutut ole huuhaata tai muutenkaan niin ihmeellisiä...Mut tykkään lueskella muiden hauskoja juttuja.....
Eli hartain toiveeni olis jos niitä mukavia juttuja sais.... Kiitos...
Sitten viel pyydän silleen anteeks kaikilta.... Jos olen loukannut.....
Niin ja iltaa kaunista kaikille.....!
Kera smailin....=:0)))))

53

1689

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lueskelija

Täällähän on vaikka kuinka paljon hyviä juttuja,että saa nauraa katketakseen!

• pitkä aika kun naureskelin rätkätin suorastaan huuhaan jutuille.....=:0))))))))))

• TrueLady

huuhaan erämaassa... kuulen BBrunetin äänen... Oih =) Pelastus =) En olekaan eksynyt... Ehtoota vaan =))

• ajattelin tulla kurkkaan ja järkytyin ku kahtelin jotta ompas hiljaista....Hui........
        Mut muksa sua nähdä....=:0))))

• mikään senssipalsta
        BBrunetti kirjoitti:

ajattelin tulla kurkkaan ja järkytyin ku kahtelin jotta ompas hiljaista....Hui........

meset kännyt sähköpostit ja chatit on olemassa jos haluaa kuulumisia kysellä koska tämähän on huuhaa jos nyt on päässyt joillakin unohtumaan

• TrueLady
        BBrunetti kirjoitti:

ajattelin tulla kurkkaan ja järkytyin ku kahtelin jotta ompas hiljaista....Hui........

muksaa ku löysin sut =)) Luulin jo eksyneeni jonnekin ihan hukkaan =))

• mikään senssipalsta kirjoitti:

meset kännyt sähköpostit ja chatit on olemassa jos haluaa kuulumisia kysellä koska tämähän on huuhaa jos nyt on päässyt joillakin unohtumaan

eli pitäis taasen poistua taka-alalle...... Mulla näet jutut loppu..... nyyh....nyyh......nyyh........... Saanks sit jäädä jos saatte pähkinääääääääääääääää.....!!!!!! kohta....

• TrueLady kirjoitti:

muksaa ku löysin sut =)) Luulin jo eksyneeni jonnekin ihan hukkaan =))

hyvä vainu..... nääs.....=:0))))))))

• TrueLady
        BBrunetti kirjoitti:

hyvä vainu..... nääs.....=:0))))))))

mun vainu meni talviunille.. tai sit lakkoon.. en tiiä ku en o löytäny että vois kysyä =))

• TrueLady kirjoitti:

mun vainu meni talviunille.. tai sit lakkoon.. en tiiä ku en o löytäny että vois kysyä =))

herättää se sunkin vainu....=:0)))))
        Mie härätin omani niin että niistin nenästäni kaks jumalattoman isoo hernettä...hehehee....=:0))))))
        Ja poltin kävyt loppuun....ei kärykään aistia vaivaa.....hih.....

• TrueLady
        BBrunetti kirjoitti:

herättää se sunkin vainu....=:0)))))
        Mie härätin omani niin että niistin nenästäni kaks jumalattoman isoo hernettä...hehehee....=:0))))))
        Ja poltin kävyt loppuun....ei kärykään aistia vaivaa.....hih.....

käpy selän alla... ainaki nykyään.. tekee hyvää verenkierrolle =))) Tosin hermot kärsii mutta se o sentäs pientä =))

• TrueLady kirjoitti:

käpy selän alla... ainaki nykyään.. tekee hyvää verenkierrolle =))) Tosin hermot kärsii mutta se o sentäs pientä =))

selän alla....Pittää testata....=;0)))vois olla parempi selän alla kuin niiden kärväyttely....=;0))

• TrueLady
        BBrunetti kirjoitti:

selän alla....Pittää testata....=;0)))vois olla parempi selän alla kuin niiden kärväyttely....=;0))

sivuoireita... mutta veri kiertää kuumana =)) Vaik onki sit helpommin ne rokkatarpeet nenussa eikä köökin kaapissa =))))

• TrueLady kirjoitti:

sivuoireita... mutta veri kiertää kuumana =)) Vaik onki sit helpommin ne rokkatarpeet nenussa eikä köökin kaapissa =))))

hernu nenäs.... Vois kokeilla tuota mustaa pippuria jonnekin muualle....=:0)))
        Mä ain typsylle tuumaan jotta sillä on musta pippuri takamukses...Kerran tuumas viattomasti mulle jotta" äiti ota se pois"...heh.....=:0)))))

• TrueLady
        BBrunetti kirjoitti:

hernu nenäs.... Vois kokeilla tuota mustaa pippuria jonnekin muualle....=:0)))
        Mä ain typsylle tuumaan jotta sillä on musta pippuri takamukses...Kerran tuumas viattomasti mulle jotta" äiti ota se pois"...heh.....=:0)))))

pippuri pyllyssä.. juupa juu. mutta nyt o truun aika poistua.. kahtellaan odotellaan josko sitä jaksais joskus ees isoja kirjaimia taas käyttää. meen tonne omaan koloon laskeen ruotoja ja kiillottaan fileerausveistä.

• TrueLady kirjoitti:

pippuri pyllyssä.. juupa juu. mutta nyt o truun aika poistua.. kahtellaan odotellaan josko sitä jaksais joskus ees isoja kirjaimia taas käyttää. meen tonne omaan koloon laskeen ruotoja ja kiillottaan fileerausveistä.

meinaat jättää miut tännä yksin...hitsin vitsi....=:0(...just ku sut vainusin...
        Nooh miekin häviin kahvia keitteleen ja tuun het takas...=:0))))
        törmäillään.....=:0)))

• varatartsan

on kadonneet jutut eilisen jälkeen...Kovin on hiljaista. :o| Ei paljon vakijengi huuhaile. Ja jonkun mukaan täällä ei ole enää aikoihin huuhailtukaan. Ennen oli huuhaa oikea huuhaa... Aika kultaa muistot...sanotaan. Aikasmoinen epäluottamuslause niille, jotka vielä ihan oikeitakin huuhaajuttuja yrittää heitellä. Oli ne sitten pitkässä tai pätkässä viestiketjussa. No toivotaan, että tilanne rauhoittuu ja paranee ja opin minäkin heittämään ihan oikeeta huuhaata.

Niin...Hyvää iltaa vaan! :o))) Ja pian hyvää yötä! :o|

• mesessä

sähköposteilemassa nakuttelemassa kännyviestejä tai chatissä koska sehän oli sovittu että kuulumiset hoidellaan siellä moi minunkin puolestani

• varatartsan
        mesessä kirjoitti:

sähköposteilemassa nakuttelemassa kännyviestejä tai chatissä koska sehän oli sovittu että kuulumiset hoidellaan siellä moi minunkin puolestani

tarkoittanut viestissäni muuta, kuin huuhailemista. Onko minulla todellakin noin huono ulosanti, ettei siitä saa selvää? Huh huh..........

• ei ole mun jutut niin kaksinaisia....Hitto olen vaan niin samperin riippuvainen huuhaasta....Iiiiiik kauhia myöntääääääää....
        Ai nukkumaan olet menos....Siinä tapaukses kauniita unia sullekin...=:0)))

• huuhailusta
        varatartsan kirjoitti:

tarkoittanut viestissäni muuta, kuin huuhailemista. Onko minulla todellakin noin huono ulosanti, ettei siitä saa selvää? Huh huh..........

jotkut toki sen osaa tehdä hienosti mutta enimmät ei vaihtele kuin kuulumisia päivät pitkät moi

• huuhailusta kirjoitti:

jotkut toki sen osaa tehdä hienosti mutta enimmät ei vaihtele kuin kuulumisia päivät pitkät moi

mä luulin et sie lähit jo...tuuks mun kans meseen...jooko...ja jos olet mies...tyhjätään sultakin paineet pois juukos....Miekii eilen vähän päästelin...tekis sullekin nääs hyvää....=:0)))

• jeffjeff
        huuhailusta kirjoitti:

kerta tää on jo kun lähdet? :)))

• varatartsan
        BBrunetti kirjoitti:

ei ole mun jutut niin kaksinaisia....Hitto olen vaan niin samperin riippuvainen huuhaasta....Iiiiiik kauhia myöntääääääää....

en sanonut heti, mutta pian. BB, sun juttus on hauskoja huuhaajuttuja, Jatka vaan...:o)

Heitäs aloitus, että aloitan huuhaan yöpäivystyksen klo 24.00! Kaikki mukaan. p.s. omat eväät! Joltakin/joiltakin menee taatusti yöunet! :o))))) Sehän on sitä huuhaata, vai mitä? ;o)

• AMR-52
        BBrunetti kirjoitti:

ei ole mun jutut niin kaksinaisia....Hitto olen vaan niin samperin riippuvainen huuhaasta....Iiiiiik kauhia myöntääääääää....

...Brune löllölleen ko ens kenon tarkistan. jos täyspotti tulloo,voip siu ovikello pirahtaa..))))) lähetää silt seisomalt Karibial..))) no,varuilt kuitekii...Hyvää Yötä!!

• varatartsan kirjoitti:

en sanonut heti, mutta pian. BB, sun juttus on hauskoja huuhaajuttuja, Jatka vaan...:o)

Heitäs aloitus, että aloitan huuhaan yöpäivystyksen klo 24.00! Kaikki mukaan. p.s. omat eväät! Joltakin/joiltakin menee taatusti yöunet! :o))))) Sehän on sitä huuhaata, vai mitä? ;o)

mie nukun jo siihen aikaan....=:0)))))))) peittojen alla......=:0))))) Mut viikonloppuna voin päivystellä.... se passaa....

• LonesomeMan
        huuhailusta kirjoitti:

Sä täälä notkut!!

• varatartsan
        BBrunetti kirjoitti:

mie nukun jo siihen aikaan....=:0)))))))) peittojen alla......=:0))))) Mut viikonloppuna voin päivystellä.... se passaa....

mä tarkoitin, että sitä päivystystä ei sitten ookkaan, siis ihan ihka oikeeta huuhaata...joku vaan odottaa klo 24.00. Eih, siitäkin jollakin olis sanomista...:o|

• varatartsan
        LonesomeMan kirjoitti:

Sä täälä notkut!!

Lone! Moikka. Veit jalat suustani! Mä vaan vasta mietin samaa...:o) Uskomaton....:o|

• LonesomeMan
        varatartsan kirjoitti:

Lone! Moikka. Veit jalat suustani! Mä vaan vasta mietin samaa...:o) Uskomaton....:o|

Moro!! :o))
        Kattelin tuolla sun yöpäivystyksen lopussakin oli tänään vieraillu "notkuja" ja kun tulin tänne niin pinna paloi... ääh *häpeilee* juuh kun ei kuulu oikein tapoihini tollasten sanojen viskely :o/ vai onko se kenties huuhaata. =)

• varatartsan kirjoitti:

mä tarkoitin, että sitä päivystystä ei sitten ookkaan, siis ihan ihka oikeeta huuhaata...joku vaan odottaa klo 24.00. Eih, siitäkin jollakin olis sanomista...:o|

se menee...teit niin ja näin aina väärinpäin...
        Mutta tartsani jatketaan huuhailua niin kuin myö taidamme eiks jepulis....=:0))))

• varatartsan
        LonesomeMan kirjoitti:

Moro!! :o))
        Kattelin tuolla sun yöpäivystyksen lopussakin oli tänään vieraillu "notkuja" ja kun tulin tänne niin pinna paloi... ääh *häpeilee* juuh kun ei kuulu oikein tapoihini tollasten sanojen viskely :o/ vai onko se kenties huuhaata. =)

tiedän, ettei kuulu normaalisti sun sanastoon, mutta minkäs voi, jos joskus hihat palaa. Sama juttu...On juu huuhaata...;o)

• varatartsan
        BBrunetti kirjoitti:

se menee...teit niin ja näin aina väärinpäin...
        Mutta tartsani jatketaan huuhailua niin kuin myö taidamme eiks jepulis....=:0))))

Tulevalle laivaristeilylle hommataan oikein kunnon huuhaaluennoitsija...Huuhaa Innanen tai joku poliitikko? :o)))

• LonesomeMan
        varatartsan kirjoitti:

tiedän, ettei kuulu normaalisti sun sanastoon, mutta minkäs voi, jos joskus hihat palaa. Sama juttu...On juu huuhaata...;o)

kun vielä oon sellanen että mulle tuli nyt paha olo tostakin kun tollai sanoin... että sellasta, sanoo tai ei niin aina väärinpäin tavalla tai toisella siitä paha olo kirpoo :(

Kävin siellä kattelemassa laulunsanoja linkissä, oli ihan yllättävää että kotimaisiakin jostain saa :o)

• varatartsan kirjoitti:

Tulevalle laivaristeilylle hommataan oikein kunnon huuhaaluennoitsija...Huuhaa Innanen tai joku poliitikko? :o)))

Esko Aho olis hyvä.....Vai onks se edes viel kuviois mukana.....=:0))))))

• varatartsan
        LonesomeMan kirjoitti:

kun vielä oon sellanen että mulle tuli nyt paha olo tostakin kun tollai sanoin... että sellasta, sanoo tai ei niin aina väärinpäin tavalla tai toisella siitä paha olo kirpoo :(

Kävin siellä kattelemassa laulunsanoja linkissä, oli ihan yllättävää että kotimaisiakin jostain saa :o)

jo tuo juttu. Viimeistään nyt se joku häirikkö luki tämän juttusi. Sen täytyis olla nolo, eikä sun. Samoin minäkin ajattelin, kuin sinä. Heh, näytti tepsivän.

Nii, siitä linkistä...En ollu itse uskoo silmiäni, kun löysin sen. :o) Suomenkielisiä sanoituksiakin hieman vajaa 1 900, muistelen. Ihan kivasti, ja lisää tulee...Tosi hieno juttu. :o) Niitä kotimaisia todella vaikee saada, mutta kun aikansa sieltä tonkii, niin aina jotain löytyy. Siellä mä vapaa-ajat tonkimassa, jos en huuhaile. :o)))

• LonesomeMan
        varatartsan kirjoitti:

jo tuo juttu. Viimeistään nyt se joku häirikkö luki tämän juttusi. Sen täytyis olla nolo, eikä sun. Samoin minäkin ajattelin, kuin sinä. Heh, näytti tepsivän.

Nii, siitä linkistä...En ollu itse uskoo silmiäni, kun löysin sen. :o) Suomenkielisiä sanoituksiakin hieman vajaa 1 900, muistelen. Ihan kivasti, ja lisää tulee...Tosi hieno juttu. :o) Niitä kotimaisia todella vaikee saada, mutta kun aikansa sieltä tonkii, niin aina jotain löytyy. Siellä mä vapaa-ajat tonkimassa, jos en huuhaile. :o)))

Se biisi Morning Has Broken, se avautuu se sivu ja automaattisesti se biisi!!!

http://www.poetsforjesus.150m.com/links.htm

Joo tonne sun alotukseen voin laittaa tuon kanssa ja kaatikselle!! Oli taas aikas hyvä veto sulta!! :o))

Äskön laitoin sinne jonkun instrumentaaliversion jo!! Mutta tuossa laulu!! :o)

• varatartsan
        BBrunetti kirjoitti:

Esko Aho olis hyvä.....Vai onks se edes viel kuviois mukana.....=:0))))))

niin, että ajoitetaan se risteilu eduskunnan kevätristeilyn aikaan. Heh heh...kaksi tosi huuhaaporukkaa samalla laivalla! :o))))))))))))

• varatartsan
        LonesomeMan kirjoitti:

Joo tonne sun alotukseen voin laittaa tuon kanssa ja kaatikselle!! Oli taas aikas hyvä veto sulta!! :o))

Ja nyt lähti sinne...:o))))))))))))))))))))))))

• varatartsan kirjoitti:

niin, että ajoitetaan se risteilu eduskunnan kevätristeilyn aikaan. Heh heh...kaksi tosi huuhaaporukkaa samalla laivalla! :o))))))))))))

huuhaa porukkaa.... heh...... Niih ja osa oksentelee laitojen yli....kjäh....... Voi nääs sellain olis muksa reissu.....=:0)))

• varatartsan
        LonesomeMan kirjoitti:

:´o) sanaton...Huuuuhhhh....kiitti Lone...vain ystävät...kohta uusiks, unimusaks...nyt pakko keräillä itsensä...KIITOS!!! Todella iski...kun yllättäin heitit...:o)))))))))))))))))))

• LonesomeMan
        varatartsan kirjoitti:

:´o) sanaton...Huuuuhhhh....kiitti Lone...vain ystävät...kohta uusiks, unimusaks...nyt pakko keräillä itsensä...KIITOS!!! Todella iski...kun yllättäin heitit...:o)))))))))))))))))))

http://groups.msn.com/HuuhaanKaatopaikka/varatartsaninnurkka.msnw

Poistetaanko, muutetaanko vai jatketaanko?? Toivomuksia!! :o))

• LonesomeMan
        varatartsan kirjoitti:

Ja nyt lähti sinne...:o))))))))))))))))))))))))

laitan vaikka tuon linkin siihen biisiin tolle sivulle, siihen sen sanojen perään. Gospelsivuille laitan joka tapauksessa ainakin!!

• varatartsan
        LonesomeMan kirjoitti:

http://groups.msn.com/HuuhaanKaatopaikka/varatartsaninnurkka.msnw

Poistetaanko, muutetaanko vai jatketaanko?? Toivomuksia!! :o))

siis???? Ei ku mä varmaan nukun nyt...HEI. :o))))))))Just mun näkönen!!! Nyt ei voi...väärä aika kysyä....Se on just hyvä niin...:o´))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Onko tuo nyt ihan totta????

• varatartsan
        LonesomeMan kirjoitti:

laitan vaikka tuon linkin siihen biisiin tolle sivulle, siihen sen sanojen perään. Gospelsivuille laitan joka tapauksessa ainakin!!

kiitän......:´o)

• LonesomeMan
        varatartsan kirjoitti:

siis???? Ei ku mä varmaan nukun nyt...HEI. :o))))))))Just mun näkönen!!! Nyt ei voi...väärä aika kysyä....Se on just hyvä niin...:o´))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Onko tuo nyt ihan totta????

Tuli idea yhtäkkiä. Mielikuvitus vaan rajana :)
        Kuvatoivomuksia ja biisitoivomuksia sun muuta, kun en sillai tiedä... mutta no Hectori ainoeistoo ainakin kai =)))

• LonesomeMan
        varatartsan kirjoitti:

kiitän......:´o)

Laitoin sitten sen linkinkin sinne perään :)

Ja nyt materiaalia lisää!!

• varatartsan
        LonesomeMan kirjoitti:

Tuli idea yhtäkkiä. Mielikuvitus vaan rajana :)
        Kuvatoivomuksia ja biisitoivomuksia sun muuta, kun en sillai tiedä... mutta no Hectori ainoeistoo ainakin kai =)))

sulattelee ja ihan oon öönä! Kissoja! :o))) Herkkää...huh huh...Ei osaa nyt...sanat hakusessa. ;o) Pakko pitää breikki...ei voi mitään...*kiittää*

• LonesomeMan
        varatartsan kirjoitti:

sulattelee ja ihan oon öönä! Kissoja! :o))) Herkkää...huh huh...Ei osaa nyt...sanat hakusessa. ;o) Pakko pitää breikki...ei voi mitään...*kiittää*

Hiljaa hyvä tulee, laitoin sinne sen "Kanssasi on niin hyvä olla" ja onhan noita tuossa viestihistoriassa, joskus saattaa saada linkin biisiinkin, vaikka kotimaisia vähemmän on...
        Tulipas tällekin päivälle jotain =o))

• varatartsan
        LonesomeMan kirjoitti:

Hiljaa hyvä tulee, laitoin sinne sen "Kanssasi on niin hyvä olla" ja onhan noita tuossa viestihistoriassa, joskus saattaa saada linkin biisiinkin, vaikka kotimaisia vähemmän on...
        Tulipas tällekin päivälle jotain =o))

Heh...vai jotain? Hyvältä näyttää!!! Tuo kissanpentu niin hyvä siinä. Saa kai jäädä? Jos sais nekin biisit sieltä historiasta...olisin todella onnellinen! Kun itse luen niitä, muistan ne fiilikset tarkkaan, mitä oli kun laitoin ne huuhaalle! :o) Lone palaan asiaan, pakko nyt sulatella ja levätä...:o))))))))))))))

• LonesomeMan
        varatartsan kirjoitti:

Meinas tulla, laitan tähän yön toivotukset =)
        Kattelen niitä sieltä hissunkissun :o)

• MINÄ VAIN
        mesessä kirjoitti:

EN MINÄ AINAKAAN!!!!!! LAITTAKAAHAN NIMET ALLE JOTKA NIIN ON SOPINUT?

• MINÄPÄ
        MINÄ VAIN kirjoitti:

EN MINÄ AINAKAAN!!!!!! LAITTAKAAHAN NIMET ALLE JOTKA NIIN ON SOPINUT?

ONHA SE SOVITTU!!!

Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      86
      7601
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      104
      5517
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4728
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2758
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe