ei voi olla totta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.......
=:0))))) ei mitää liiskasin ampparin ikkunaan.....
HÄH.....
64
1362
Vastaukset
- outzak
hurrrrja olit!!! Mä en koskaan liiskaa niitä, vaan pyydystän ne lasiin ja kuljetan ulos.. Tää elänrakkaus nääs....:)
- outzak
Pikakirjoitin väärin.. Elänrakkaus = eläinrakkaus..
- outzak
BBrunetti kirjoitti:
mitäs tuli mun ikkunaan pörrään hurjan piikkinsä kanssa....=;0))))
mun varoittaa niitä ampiaisia jotka ulos kuskaan, ettei kande ainakaan sun ikkunaan tulla pörräämään.. Jos meinaavat henkensä säilyttää..:)
outzak kirjoitti:
mun varoittaa niitä ampiaisia jotka ulos kuskaan, ettei kande ainakaan sun ikkunaan tulla pörräämään.. Jos meinaavat henkensä säilyttää..:)
ai mut kauheaaaaaaaaaaaa...tästä mun tekemästä mur...eiku taposta voi seurata amppari pimppareiden kosto.......=:////
- outzak
BBrunetti kirjoitti:
ai mut kauheaaaaaaaaaaaa...tästä mun tekemästä mur...eiku taposta voi seurata amppari pimppareiden kosto.......=:////
Mua ei ole amppari pistäny ku kerran elämässäni ihan pienenä lapsena.. Ja se johtuu siitä, kun olen aina kohdellut ampparikansalaisia hyvin!!:)) Se mua pistänyt oli häirikköyksilö..
Ja nyt voin elää tyytyväisenä pelkäämättä ampiaisten kostoa...:)) outzak kirjoitti:
Mua ei ole amppari pistäny ku kerran elämässäni ihan pienenä lapsena.. Ja se johtuu siitä, kun olen aina kohdellut ampparikansalaisia hyvin!!:)) Se mua pistänyt oli häirikköyksilö..
Ja nyt voin elää tyytyväisenä pelkäämättä ampiaisten kostoa...:))SE ON SUORASTAAN TUSKALLISTA...auts.......
- outzak
BBrunetti kirjoitti:
SE ON SUORASTAAN TUSKALLISTA...auts.......
niin nuori sillo ku mua pisti se amppari, ni en muista oliko se kuinka tuskallista.... Pitäis sunkin ottaa oppia musta ja ruveta kohtelemaan ampiaisia kauniisti, sit ei tarviis pelätä niitä tuskallisia pistoja..
outzak kirjoitti:
niin nuori sillo ku mua pisti se amppari, ni en muista oliko se kuinka tuskallista.... Pitäis sunkin ottaa oppia musta ja ruveta kohtelemaan ampiaisia kauniisti, sit ei tarviis pelätä niitä tuskallisia pistoja..
mulla on tää fobia..... nään usein amppareista painajaisia.....
- outzak
BBrunetti kirjoitti:
mulla on tää fobia..... nään usein amppareista painajaisia.....
Kai sun on sitten jatkettava entisellä tavalla.. Mites ton ukonilman kanssa, mites sen vois tappaa?? Mä kun pelkään sitä ja nään siitä painajaisia...:(
outzak kirjoitti:
Kai sun on sitten jatkettava entisellä tavalla.. Mites ton ukonilman kanssa, mites sen vois tappaa?? Mä kun pelkään sitä ja nään siitä painajaisia...:(
se onkii vähän vaikeempi juttu...toi ukonilma...valitettavasti siihen pitää vastata jotta sitä ei hengiltä saa.... joten tyyny kainaloon verhot kii ja peiton alle piiloon kattila päässä.....=:0))))
- outzak
BBrunetti kirjoitti:
se onkii vähän vaikeempi juttu...toi ukonilma...valitettavasti siihen pitää vastata jotta sitä ei hengiltä saa.... joten tyyny kainaloon verhot kii ja peiton alle piiloon kattila päässä.....=:0))))
mä käyttäydynkin ukkosella.. Ja silti vielä vapisen.. Juu, kyl sulla on helpompaa, kun saat liiskattua kauhusi aiheuttajat hengiltä..
outzak kirjoitti:
mä käyttäydynkin ukkosella.. Ja silti vielä vapisen.. Juu, kyl sulla on helpompaa, kun saat liiskattua kauhusi aiheuttajat hengiltä..
on on..... helpompaa......mut voin mäki yrittää alkaa kerään ne pimpparit purnukkaan sit...=:0))))
- outzak
BBrunetti kirjoitti:
on on..... helpompaa......mut voin mäki yrittää alkaa kerään ne pimpparit purnukkaan sit...=:0))))
tehdä, jos haluat..:)) Mä vaan pyydystän ne lasin ynnä paksun paperin kans ikkunoista ja sit päästän ne vapauteen ulkoilmassa.
Mun eläinrakkaus kun ei salli mun tappavan kovinkaan paljon kärpäsiä suurempia elukoita.. Pois siitä sulkien tietenkin kalat!!:) outzak kirjoitti:
tehdä, jos haluat..:)) Mä vaan pyydystän ne lasin ynnä paksun paperin kans ikkunoista ja sit päästän ne vapauteen ulkoilmassa.
Mun eläinrakkaus kun ei salli mun tappavan kovinkaan paljon kärpäsiä suurempia elukoita.. Pois siitä sulkien tietenkin kalat!!:)mulla tyyny pärsseen alla.....=:0))))))
- outzak
BBrunetti kirjoitti:
mulla tyyny pärsseen alla.....=:0))))))
Mullakin varuilta tyyny pehmusteena... Saapa nähdä, kumpi putoo....:)))
outzak kirjoitti:
Mullakin varuilta tyyny pehmusteena... Saapa nähdä, kumpi putoo....:)))
sä tiput ekana ihan varppina...heheeheeeee...=;0)))))
- outzak
BBrunetti kirjoitti:
sä tiput ekana ihan varppina...heheeheeeee...=;0)))))
En ainakaan vielä tippunu!!:)) Noh, ei täst nyt vielä niin korkeelta tipu, et pahasti sattuis.. Lohdutan sua jo etukäteen, nääs..:)))
outzak kirjoitti:
En ainakaan vielä tippunu!!:)) Noh, ei täst nyt vielä niin korkeelta tipu, et pahasti sattuis.. Lohdutan sua jo etukäteen, nääs..:)))
*simmut kii odottaa pudotusta...*
heiiiiiiiiiii enpäs tippunut...hiii hiiii....
ku sä haaskaat tätä, mitätämänyton... Tohon olis mahtunu vilosoovisia totuuksia vaikka kuinka palijon...
BBrunetti kirjoitti:
just just.....jepa jepa japa japa....
että mun on pakko pakottaa toi jälkikasvu rästiläksyjen pariin! Vaatii ilmeisesti meikäläisenkin panosta, eli meen nyt sitte tekeen läksyjä;)))
- sulla on vielä
a-v kirjoitti:
että mun on pakko pakottaa toi jälkikasvu rästiläksyjen pariin! Vaatii ilmeisesti meikäläisenkin panosta, eli meen nyt sitte tekeen läksyjä;)))
lapsia ja vietät aikaasi koneella mutta et näytä olevan ainoa tällainen tapaus täällä
a-v kirjoitti:
pitääkin auttaa läksyjen teossa...no mee sie...=:0))))
- ole aikuisia
sulla on vielä kirjoitti:
lapsia ja vietät aikaasi koneella mutta et näytä olevan ainoa tällainen tapaus täällä
ja usein aikuisella ihmisellä on lapsia???????????mutta eivät ne koko aikaa hoitoa tarvitse,hei halooooooo!!!!!!!!!!!!!
nipo nipo.....
- jano-72
Hajoo ny hemmetin imbesilli aivoton, meinaatkos että lapset tarvitsevat jatkuvaa seurantaa ja seuraneitiä, katsos itse olet varmaan lapseton kun et senvertaa tiedä että lapset ovat joskus myös ulkona ja haluavat viettää aikaansa erossa vanhemmistaan, ei lapsien perässä kokoaikaa pidä juosta ja mitä sitten jos lapsia on enemmän kun yksi ja jokaisella on eri kaverit pitäiskö mielestäsi revetä jokapaikkaan va hommataanko jokaiselle erikseen vahti ja pitäähän kotitöiden lomassa myös hengähtää ja mikäs sen parempi vaihtoehto on kun huuhailla katsos niitä on paljon sellaisia jotka viettävät aikaansa kaljalla joten tämä on siihen verrattuna hyvin harmitonta ja lapset eivät varmasti jää vaille rakkautta ja huomiota.
- Lapsellinen
jano-72 kirjoitti:
Hajoo ny hemmetin imbesilli aivoton, meinaatkos että lapset tarvitsevat jatkuvaa seurantaa ja seuraneitiä, katsos itse olet varmaan lapseton kun et senvertaa tiedä että lapset ovat joskus myös ulkona ja haluavat viettää aikaansa erossa vanhemmistaan, ei lapsien perässä kokoaikaa pidä juosta ja mitä sitten jos lapsia on enemmän kun yksi ja jokaisella on eri kaverit pitäiskö mielestäsi revetä jokapaikkaan va hommataanko jokaiselle erikseen vahti ja pitäähän kotitöiden lomassa myös hengähtää ja mikäs sen parempi vaihtoehto on kun huuhailla katsos niitä on paljon sellaisia jotka viettävät aikaansa kaljalla joten tämä on siihen verrattuna hyvin harmitonta ja lapset eivät varmasti jää vaille rakkautta ja huomiota.
äidit puolustelee omantunnon tuskissaan! =)
Lapsellinen kirjoitti:
totaaa voitko ton selventää...mistä pitäis olla omantunnontuskia....????=:)))))
- jano-72
Lapsellinen kirjoitti:
puolustelee kun ei ole mitään puolusteltavaa kato ne joilla on lapsia ei kerkee puolustelemaan kun hoitavat aina välillä lapsiaan ja kotiaan, sitäpaitsi toi sun äärettömän lapsellinen käytökses voi juontaa juurensa vain ja ainoastaan äidin rakkauden puuttesta hae jo apua, ja mulla ei ole itselläni lapsia ollenkaan joten voit keksiä nyt sitten vaikka mulle jotain päänaukomista:)))
- oo varmaan
jano-72 kirjoitti:
puolustelee kun ei ole mitään puolusteltavaa kato ne joilla on lapsia ei kerkee puolustelemaan kun hoitavat aina välillä lapsiaan ja kotiaan, sitäpaitsi toi sun äärettömän lapsellinen käytökses voi juontaa juurensa vain ja ainoastaan äidin rakkauden puuttesta hae jo apua, ja mulla ei ole itselläni lapsia ollenkaan joten voit keksiä nyt sitten vaikka mulle jotain päänaukomista:)))
miestäkään kenen kans niitä tekis
- mutta,
BBrunetti kirjoitti:
totaaa voitko ton selventää...mistä pitäis olla omantunnontuskia....????=:)))))
pitäähän yksinhuoltajalla olla jotain viihdykettä vaikka se chat.
- jano-72
oo varmaan kirjoitti:
miestäkään kenen kans niitä tekis
oo eikä tuu ja mitähän se tähän sit taas onko mulla miestä vai nou, ja mitä helvettiä mä tekisin jollain hyödyttömällä kaljaa kittavalla sohvaperunalla jotka pitää akkoja jonai helvetin orjina jotka imee ja pyllistää ku pussit on täynnä.
mutta, kirjoitti:
pitäähän yksinhuoltajalla olla jotain viihdykettä vaikka se chat.
köhöm....... tottakai pitää.... jos olis vaan yksinhuoltaja......
nipo nipo......- miehesi antaisi
BBrunetti kirjoitti:
köhöm....... tottakai pitää.... jos olis vaan yksinhuoltaja......
nipo nipo......sinun olla netissä noinkin paljon vai sekö kaitsee sitä lasta sen jälkeen kun on tullut töistä heko heko ööööh.
- siis lesbo
jano-72 kirjoitti:
oo eikä tuu ja mitähän se tähän sit taas onko mulla miestä vai nou, ja mitä helvettiä mä tekisin jollain hyödyttömällä kaljaa kittavalla sohvaperunalla jotka pitää akkoja jonai helvetin orjina jotka imee ja pyllistää ku pussit on täynnä.
sitten et tiijä mistä puhut
miehesi antaisi kirjoitti:
sinun olla netissä noinkin paljon vai sekö kaitsee sitä lasta sen jälkeen kun on tullut töistä heko heko ööööh.
parempi olla hiljaa...mut jatka sää tota nipottamista...jookos ilmeisesti saat siitä orgasmin......
- tästä huuhailusta
BBrunetti kirjoitti:
parempi olla hiljaa...mut jatka sää tota nipottamista...jookos ilmeisesti saat siitä orgasmin......
on se hyvä jos olet päässyt munan makuun voit vaikka parantua
tästä huuhailusta kirjoitti:
on se hyvä jos olet päässyt munan makuun voit vaikka parantua
keitetyistä kananmunista ja niiden pitää olla ihan kovia....=:)))))
- jano-72
siis lesbo kirjoitti:
sitten et tiijä mistä puhut
lesbo mutta olen vain seurannut sivusta miten äijät kohtelee naisiaan ja tullut siihen tulokseen ettei sellaista kannata nurkkiinsa ottaa haisemaan ja se on paljon kätevämpää ottaa mies vain hetkeksi ja vain ja ainoastaan silloin kun itselle sopii ja vaihtaa sitten uuteen kun on kyllästynyt katsos en ole yksiavioista tyyppiä, ja jatka ny ihmeessä sitä vittuiluus jaksan kyllä. :)))))
- kääntänyt ton
jano-72 kirjoitti:
lesbo mutta olen vain seurannut sivusta miten äijät kohtelee naisiaan ja tullut siihen tulokseen ettei sellaista kannata nurkkiinsa ottaa haisemaan ja se on paljon kätevämpää ottaa mies vain hetkeksi ja vain ja ainoastaan silloin kun itselle sopii ja vaihtaa sitten uuteen kun on kyllästynyt katsos en ole yksiavioista tyyppiä, ja jatka ny ihmeessä sitä vittuiluus jaksan kyllä. :)))))
ajatuksen noin kun sä et saa äijää itelles mutta saat anteeksi ja huuhaile jos olet niin yksinäinen ihan rauhassa
- jano-72
kääntänyt ton kirjoitti:
ajatuksen noin kun sä et saa äijää itelles mutta saat anteeksi ja huuhaile jos olet niin yksinäinen ihan rauhassa
olen kyllä yksin mutta en yksinäinen jos tajuut eron pienillä linnun aivoillasi. Taidatpa sinä olla aika yksinäinen kun täällä vikiset ja näet vaivaa joka asiasta ja hyvähän sun on puskista huudella helvetin puskajussi hanki elämä äläkä elä muiden elämää.
- säälittävä
jano-72 kirjoitti:
olen kyllä yksin mutta en yksinäinen jos tajuut eron pienillä linnun aivoillasi. Taidatpa sinä olla aika yksinäinen kun täällä vikiset ja näet vaivaa joka asiasta ja hyvähän sun on puskista huudella helvetin puskajussi hanki elämä äläkä elä muiden elämää.
menetät hermot jossain huuhaalla SIIS HUUHAALLA kana aivo luuseri
- jano-72
säälittävä kirjoitti:
menetät hermot jossain huuhaalla SIIS HUUHAALLA kana aivo luuseri
näytät sinäkin olevan aika säälittävä ja menettävän sinäkin hermosi senkin KANA AIVO LUUSERI ja vielä huuhaalla häpeäisit edes!!!
- ole mitään
jano-72 kirjoitti:
näytät sinäkin olevan aika säälittävä ja menettävän sinäkin hermosi senkin KANA AIVO LUUSERI ja vielä huuhaalla häpeäisit edes!!!
hätää.tässä vaan sua mielissäni vedätän ja nauran partaani ennen nukkumaan menoa.laihduta.
- alias-hahaa
ole mitään kirjoitti:
hätää.tässä vaan sua mielissäni vedätän ja nauran partaani ennen nukkumaan menoa.laihduta.
on hätänä onkos tää nimetön puskista huutelija jotenkin sairas vai mikähän mahtaa olla homman nimi, vaikka itse olenkin uusi täällä olen ihan mielenkiinnosta käynyt täällä lueskelemassa ja ihan harmittaa nää provoojat antakaa nyt ihmeessä olla jo ja hankkikaa nimimerkki tai elämä.
- puskailu käy
alias-hahaa kirjoitti:
on hätänä onkos tää nimetön puskista huutelija jotenkin sairas vai mikähän mahtaa olla homman nimi, vaikka itse olenkin uusi täällä olen ihan mielenkiinnosta käynyt täällä lueskelemassa ja ihan harmittaa nää provoojat antakaa nyt ihmeessä olla jo ja hankkikaa nimimerkki tai elämä.
samasta kuin teidän ns. huuhailu että annetaan kaikkien kukkien kukkia ja pakkoko sitä on lähtee leikkiin mukaan,tyhmä tuo doris on kun menettää hermot huuhaalla ja yleensäkin netissä että ei olla sen sairaampia kuin tekään
- outzak
Nyt jysähdin alas ja sattui pebaan ihan fidusti vaikka oli tyyny pehmusteena...:(( Olis pitäny vissiin olla kaks... Pahuksen runetti.. Sunhan se piti tippua, eikä mun...:((
- outzak
BBrunetti kirjoitti:
nooh...ehkä mäkin tässä viel kolahan...heh.....hups...=;0)))))
Ja sit säkin tiedät miltä tää tuntuu.... Varaa vaan tarpeeks tyynyjä!!:)
outzak kirjoitti:
Ja sit säkin tiedät miltä tää tuntuu.... Varaa vaan tarpeeks tyynyjä!!:)
oon mä senki tipauksen kokenut pärsseessä...heh...=;0))))))
- outzak
BBrunetti kirjoitti:
oon mä senki tipauksen kokenut pärsseessä...heh...=;0))))))
..tommonen tippuminen.... Ihan varmasti on peppu mustelmilla tän jälkeen....:))
No, ei toi kyl mullekaan oikeesti eka kerta ollu, taidan olla masokisti... Vaiko sadokisti, mähän yritin saada sua putoomaan... Enpä tiedä itsekään, pitäisi vissiin jossain välissä tutustua itseensäkin..:)) outzak kirjoitti:
..tommonen tippuminen.... Ihan varmasti on peppu mustelmilla tän jälkeen....:))
No, ei toi kyl mullekaan oikeesti eka kerta ollu, taidan olla masokisti... Vaiko sadokisti, mähän yritin saada sua putoomaan... Enpä tiedä itsekään, pitäisi vissiin jossain välissä tutustua itseensäkin..:))pitää vähän ollakin....
mut meen vähän tonkii jääkaappii tulee nälkä tässä...heh...- outzak
BBrunetti kirjoitti:
pitää vähän ollakin....
mut meen vähän tonkii jääkaappii tulee nälkä tässä...heh...Käväsin nimittäin vilkasemassa noi vessakuvat, mitä toi yks nimetön laittoi... Hyi yöööök...!!!!!
Mä nään suurinpiirtein tollasista vessoista unia, jos on nukkuessa hätä.. outzak kirjoitti:
Käväsin nimittäin vilkasemassa noi vessakuvat, mitä toi yks nimetön laittoi... Hyi yöööök...!!!!!
Mä nään suurinpiirtein tollasista vessoista unia, jos on nukkuessa hätä..........................
- outzak
BBrunetti kirjoitti:
........................
ylempänä... Siinäpä syitä olla käymättä yleisissä vessoissa....:(
outzak kirjoitti:
ylempänä... Siinäpä syitä olla käymättä yleisissä vessoissa....:(
huomasin...ja siirrän jääkaapille menon vasta aamuun...ellei noi veskit tuu mun painajaisiin.....=://////
- outzak
BBrunetti kirjoitti:
huomasin...ja siirrän jääkaapille menon vasta aamuun...ellei noi veskit tuu mun painajaisiin.....=://////
jostain syystä aika usein unia just tollasista kammovessoista..
Tai jos ne olis muuten kunnossa, ni ovi ei mee kiinni, tai sit niissä on oikee näköalaikkuna, et kaikki näkee sinne vessaan...
Ehkä ne unet on ihan hyvä juttu oikeestaan.. Mitähän sit kävis jos unessa menis siistiin lukittavaan vessaan.... outzak kirjoitti:
jostain syystä aika usein unia just tollasista kammovessoista..
Tai jos ne olis muuten kunnossa, ni ovi ei mee kiinni, tai sit niissä on oikee näköalaikkuna, et kaikki näkee sinne vessaan...
Ehkä ne unet on ihan hyvä juttu oikeestaan.. Mitähän sit kävis jos unessa menis siistiin lukittavaan vessaan....taivaissa jos menis siistiin veskiin......=;0)))) unessa...
ei vaan tosiasia on se et keittiö ja veskit ne pitää aina olla siistit..... ja tieten muukin huusholli..=:0))))- outzak
BBrunetti kirjoitti:
taivaissa jos menis siistiin veskiin......=;0)))) unessa...
ei vaan tosiasia on se et keittiö ja veskit ne pitää aina olla siistit..... ja tieten muukin huusholli..=:0))))aattelin ettei unessa olis kovin hyvä nähdä sellasta siistiä vessaa.. Vois olla ikävä herätys..:) Parempi nähdä noita hirvityksiä unissa ja herätä ja mennä ihan omaan vessaan asioimaan...:)
outzak kirjoitti:
aattelin ettei unessa olis kovin hyvä nähdä sellasta siistiä vessaa.. Vois olla ikävä herätys..:) Parempi nähdä noita hirvityksiä unissa ja herätä ja mennä ihan omaan vessaan asioimaan...:)
aatellu tota asiaa noin..=;0))))
mut heii pitää lopettaa tän mamin huuhailu tältä illalta tuolla nipo nipo valittaa mun huuhailusta...
mörr palaillaan...=;0)))) astialle....- outzak
BBrunetti kirjoitti:
aatellu tota asiaa noin..=;0))))
mut heii pitää lopettaa tän mamin huuhailu tältä illalta tuolla nipo nipo valittaa mun huuhailusta...
mörr palaillaan...=;0)))) astialle....Hauskaa illan jatkoa!!:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131