Iltapäivää huuhaa....

täällä sitä kaikki on hiljaa...Ikäänkuin kirkossa istuttais kaikki....Noh kuhan tulin morjestaan.... Mut liekkö tääl nyt ristinsielua...
Mut päivää vaan taloon.....=:)))))

80

1804

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diu diu

• diu...diu vaan ittelles....=:))))

• AMR-52

..Brune...))) täsmennäppäs,mikä on ristinsielu,mistä se nimi juontuu? onko näkymätön
      vai näkyvä? onko uskonnol jotain tekemistä sen kaa? oon utelias....))))))

• se ei ristinsielua...ikään kuin kai sit näkymätön....=;))))

• LonesomeMan

Tulin tänne kanssa penkkiin istumaan, ja odottamaan että kuka tänään pitää puheen, oletkos sinä BB alkanut papiksi?

• saarnata... nukahdatte lopullisesti.....=;)))

• LonesomeMan
        BBrunetti kirjoitti:

saarnata... nukahdatte lopullisesti.....=;)))

Mitäs... nukahdin kyllä, kiva kun herätit, ja kaikki jo lähteny, joko saarna loppui?? Häh?

• LonesomeMan kirjoitti:

Mitäs... nukahdin kyllä, kiva kun herätit, ja kaikki jo lähteny, joko saarna loppui?? Häh?

juuh...jäit kaikesta saarnasta pois...hih...se oli sun pelastus ku nukahdit....=;)))

• leidi_10

Mäkin jaksoin kömpiä tuolta sängynpohjalta ylös kurkkaan onks tääl ketään.. :))

• koska aloin jo huolestua et maa on nielaissut huuhaan ihmiset...Mut unohti mut tänne...heh..=:))))

• leidi_10
        BBrunetti kirjoitti:

koska aloin jo huolestua et maa on nielaissut huuhaan ihmiset...Mut unohti mut tänne...heh..=:))))

tuntuu siltä ku oisin maan alla ollukin.. :(

• leidi_10 kirjoitti:

tuntuu siltä ku oisin maan alla ollukin.. :(

siekin vaan kipee.... Tääl sit yks sun toinen kipee...:(

• leidi_10
        BBrunetti kirjoitti:

siekin vaan kipee.... Tääl sit yks sun toinen kipee...:(

mä mahataudin kourissa.. Vessanoven saranat kuluu.. :((

• leidi_10 kirjoitti:

mä mahataudin kourissa.. Vessanoven saranat kuluu.. :((

sitä mie en halua.....:(

• ..huh huh..miten lehtipihvit voivat painaa näin paljon mahassani? hiljasta juu.. nukuin melkein kaks tuntii sen jälkeen kun olin maalannut suurteostani..

• kyllähän se ruoka siel masussa painaa....=:)))

• leidi_10

sit maha täynnä ja mulla tyhjä!! :) Mikäs pikasso sä oot?

• LonesomeMan

Oikeenko perunamuusilla ja ruskeella kastikkeella laitoit menemään? Nälkä tuli jo ajatuksesta...

• BBrunetti kirjoitti:

kyllähän se ruoka siel masussa painaa....=:)))

..tiedän senkin..lehdistä tulee vain mieleen keveys..

• leidi_10 kirjoitti:

sit maha täynnä ja mulla tyhjä!! :) Mikäs pikasso sä oot?

..maha on täynnä ja mulla tyhjä.. mikä sekin lie..

taidan olla huuhaan ainoa jonkinsortin taidemaalari tai ainakin yksi joka on myöntänyt sen..

• LonesomeMan kirjoitti:

Oikeenko perunamuusilla ja ruskeella kastikkeella laitoit menemään? Nälkä tuli jo ajatuksesta...

..perunat on nyt pannassa.. too much is too much.. ihan kiinalaisittain lehtipihvii.. chilin ja riisin kera..

• pervokki kirjoitti:

..tiedän senkin..lehdistä tulee vain mieleen keveys..

tehtiin typyn kanssa pitsaa.... ja myönnän et mun maha on ku potkupallo...hih...=:)))

• LonesomeMan
        pervokki kirjoitti:

..perunat on nyt pannassa.. too much is too much.. ihan kiinalaisittain lehtipihvii.. chilin ja riisin kera..

Minä oon keittäny riisiä porkkanaraasteen kera ja paistanu pannulla broilerinkoipia, kun juhlavammin syöny. Muuten en käyny transylvaniass minäkään vaikka maassa olin!!

• BBrunetti kirjoitti:

tehtiin typyn kanssa pitsaa.... ja myönnän et mun maha on ku potkupallo...hih...=:)))

..sitä on varmaan kivempi rummutella..

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..maha on täynnä ja mulla tyhjä.. mikä sekin lie..

taidan olla huuhaan ainoa jonkinsortin taidemaalari tai ainakin yksi joka on myöntänyt sen..

mä kuralla tääl oon,siksi mun maha tyhjä.. ;) No millasia taideteoksia sä maalaat?

• leidi_10 kirjoitti:

mä kuralla tääl oon,siksi mun maha tyhjä.. ;) No millasia taideteoksia sä maalaat?

..tummaa, makaaberii ja surrealistista.. mieluiten mutta kyllä muutakin..

• pervokki kirjoitti:

..sitä on varmaan kivempi rummutella..

Komia rummutus...hih..kuuluu...=;))

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..tummaa, makaaberii ja surrealistista.. mieluiten mutta kyllä muutakin..

sä ihan omaksi iloksi maalaillu vai oikeinko sul näyttelyitä on ollu?

• LonesomeMan kirjoitti:

Minä oon keittäny riisiä porkkanaraasteen kera ja paistanu pannulla broilerinkoipia, kun juhlavammin syöny. Muuten en käyny transylvaniass minäkään vaikka maassa olin!!

..pidän valkosipulista ruuassa jos vaikka transsylvaniaan matkustan..
        yritän nyt perehtyy itämaiseen ruokaan.. pitäis hankkii wokkipannukin..

• BBrunetti kirjoitti:

Komia rummutus...hih..kuuluu...=;))

..kumea ääni varmaan.. kuvittelisin.. itse en pahemmin pallovatsan rummutusta harrasta..

• leidi_10 kirjoitti:

sä ihan omaksi iloksi maalaillu vai oikeinko sul näyttelyitä on ollu?

..omaksi ja muiden iloksi.. myynyt oon noin 15 maalausta ja nettigalleriaa oon yrittänyt tehdä mutten nähtävästi osaa..

• LonesomeMan
        pervokki kirjoitti:

..pidän valkosipulista ruuassa jos vaikka transsylvaniaan matkustan..
        yritän nyt perehtyy itämaiseen ruokaan.. pitäis hankkii wokkipannukin..

Valkosipulia eväänä että saa hönkäillä, jos sinne linnaan meinaa mennä tutustumiskäynnille, niin väitetään ainakin. Kiinalaisessa ravintolassa kävin yhteen aikaan, oli mausteiset mutta hyvät ja monipuoliset ruuat.

• pervokki kirjoitti:

..kumea ääni varmaan.. kuvittelisin.. itse en pahemmin pallovatsan rummutusta harrasta..

harrastetaan silloin tällöin...Pikkuneiti tykkää välil kumautella...heh...arvaas meinaaks suolet pellolle tulla...=:))

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..omaksi ja muiden iloksi.. myynyt oon noin 15 maalausta ja nettigalleriaa oon yrittänyt tehdä mutten nähtävästi osaa..

voi sit kutsua oikeeksi taiteilijaksi..:))) Mä tykkään tummasävyisistä tauluista. Mä en osaa neuvoa nettigalleria-asiassa ku en ite osaa muuta ku vähä näpytellä näit nappuloit...

• LonesomeMan kirjoitti:

Valkosipulia eväänä että saa hönkäillä, jos sinne linnaan meinaa mennä tutustumiskäynnille, niin väitetään ainakin. Kiinalaisessa ravintolassa kävin yhteen aikaan, oli mausteiset mutta hyvät ja monipuoliset ruuat.

..vaan karkottaa muutkin kuin vampyyrit..

thairavintolassa olin kerran.. kokki ja tarjoilija naureskelivat vieressä kun vetistelin ja limaa valui nenästä.. nykyään kyllä pystyn syömään kunnon thaichilikastiketta.. puol pulloo tabascookin katuu helposti pihvin päälle..

• LonesomeMan
        pervokki kirjoitti:

..vaan karkottaa muutkin kuin vampyyrit..

thairavintolassa olin kerran.. kokki ja tarjoilija naureskelivat vieressä kun vetistelin ja limaa valui nenästä.. nykyään kyllä pystyn syömään kunnon thaichilikastiketta.. puol pulloo tabascookin katuu helposti pihvin päälle..

Joku ihmettelee jo sitä että tavallista paprikaa syön tuoreeltaan niinkuin omenaa. Talvella vaan aika arvokasta herkkua.

• BBrunetti kirjoitti:

harrastetaan silloin tällöin...Pikkuneiti tykkää välil kumautella...heh...arvaas meinaaks suolet pellolle tulla...=:))

..että meinaa tulla ulos.. mun mitätöntä pallovatsaa ei pahemmin rummutella..
        30 vuoden päästä mulla voi olla kaljavatsa ja se päästääkin sit varmaan ihan erilaisen soundin..

• pervokki kirjoitti:

..että meinaa tulla ulos.. mun mitätöntä pallovatsaa ei pahemmin rummutella..
        30 vuoden päästä mulla voi olla kaljavatsa ja se päästääkin sit varmaan ihan erilaisen soundin..

on sellainen kiva maha missä löytyy myös rengasta...Mut onneks ei liikaa....Yök kaljamaha sitä älä hommaa....=;))

• leidi_10 kirjoitti:

voi sit kutsua oikeeksi taiteilijaksi..:))) Mä tykkään tummasävyisistä tauluista. Mä en osaa neuvoa nettigalleria-asiassa ku en ite osaa muuta ku vähä näpytellä näit nappuloit...

..hmm..tummissa väreissä on voimaa.. ja synkissä aiheissa..

pitää turvautua ekspertin apuun tässä nettigalleria-jutussa.....

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..hmm..tummissa väreissä on voimaa.. ja synkissä aiheissa..

pitää turvautua ekspertin apuun tässä nettigalleria-jutussa.....

hommata expertti,mä haluun nähä niit tauluja!

• LonesomeMan kirjoitti:

Joku ihmettelee jo sitä että tavallista paprikaa syön tuoreeltaan niinkuin omenaa. Talvella vaan aika arvokasta herkkua.

..tavalliset paprikat on jees..

noista chileistä.. tabasco tosiaan alkaa olla jo hiukan mietoa makuuni.. habaneroo pitäis kokeilla se kai on se kaikista helvetillisin tai jotain..

• BBrunetti kirjoitti:

on sellainen kiva maha missä löytyy myös rengasta...Mut onneks ei liikaa....Yök kaljamaha sitä älä hommaa....=;))

..tarkoituksella ainakaan.. olis varmaan siistii biitsillä kun kaljavatsan kohdalle on tatuoitu rantapallo..

• leidi_10 kirjoitti:

hommata expertti,mä haluun nähä niit tauluja!

..pitää yrittää.. pitäs saada mainostettuukin maalauksia ja myydä parempaan hintaan.. nykyään toimin melkein nälkäpalkalla..

• LonesomeMan
        pervokki kirjoitti:

..tavalliset paprikat on jees..

noista chileistä.. tabasco tosiaan alkaa olla jo hiukan mietoa makuuni.. habaneroo pitäis kokeilla se kai on se kaikista helvetillisin tai jotain..

Digikameralla voisit ottaa kuvia niistä maalauksistas ja pistää näyttelyn pystyyn kotisivulle jos tykkäät. Semmostako oot suunnitellu?

• pervokki kirjoitti:

..tarkoituksella ainakaan.. olis varmaan siistii biitsillä kun kaljavatsan kohdalle on tatuoitu rantapallo..

juuh makeen näköinen tatuointi...Mä sit voisin donitsin tatuoida....kjäh....=;)))

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..pitää yrittää.. pitäs saada mainostettuukin maalauksia ja myydä parempaan hintaan.. nykyään toimin melkein nälkäpalkalla..

agentti joka hoitaa sun mainokset ja myynnin ja sä vaan maalaat..:)) Mut onhan nälkäpalkassakin se hyvä puoli ettei pääse lihomaan..;)

• LonesomeMan kirjoitti:

Digikameralla voisit ottaa kuvia niistä maalauksistas ja pistää näyttelyn pystyyn kotisivulle jos tykkäät. Semmostako oot suunnitellu?

..kuvat on otettu ja tietokoneella.. kotisivutila hankittu mut sit alkaakin tökkii.. pitää se ekspertti hankkii.. no yks kaveri on kyllä tekemässä sivuja mut sillä kestää ja kestää ja kestää.. ehkä pitää jaksaa vaan odottaa..

• leidi_10 kirjoitti:

agentti joka hoitaa sun mainokset ja myynnin ja sä vaan maalaat..:)) Mut onhan nälkäpalkassakin se hyvä puoli ettei pääse lihomaan..;)

..kyllä musta ruuan suhteen huolehditaan.. tuo oli vain vertauskuva että teen liian halvalla.. juuh en mä mikään myyntimies taida olla.. tai oikeestaan mainosmies.. oonhan mä kuitenkin jo 15 myynyt..

• BBrunetti kirjoitti:

juuh makeen näköinen tatuointi...Mä sit voisin donitsin tatuoida....kjäh....=;)))

..mmmm-mm namm..kgghhlll.. kuola valuu..

juuh.. mut se on vasta sit kolmenkymmenen vuoden kuluttuu.. et jos jossain näät rantapallokaljavatsa tatuoidun miehen esim..hietsussa niin tiedät että pervokkihan se..

• LonesomeMan
        pervokki kirjoitti:

..kuvat on otettu ja tietokoneella.. kotisivutila hankittu mut sit alkaakin tökkii.. pitää se ekspertti hankkii.. no yks kaveri on kyllä tekemässä sivuja mut sillä kestää ja kestää ja kestää.. ehkä pitää jaksaa vaan odottaa..

Oikea meininki kuitenkin, taidetta esille vaan. Minä runosivut tehny. Kokeilin maalausta joskus, valokuvasta sillai otin mallia. Tein yhdestä susikoirasta ja tytöstä aikoinaan taulun, siitä ei oo kuvaa, mutta kehyksiin ne laitto sen seinälle ja se koirakin kuoli ihan pian sen jälkeen.

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..kyllä musta ruuan suhteen huolehditaan.. tuo oli vain vertauskuva että teen liian halvalla.. juuh en mä mikään myyntimies taida olla.. tai oikeestaan mainosmies.. oonhan mä kuitenkin jo 15 myynyt..

kiltti jos myyt liian halvalla. On toi 15 kyl ihan hyvä määrä jo.. Mut nosta vaan hintaa,juu.. Niinhän kaikki muukin nousee..:)))

• pervokki kirjoitti:

..mmmm-mm namm..kgghhlll.. kuola valuu..

juuh.. mut se on vasta sit kolmenkymmenen vuoden kuluttuu.. et jos jossain näät rantapallokaljavatsa tatuoidun miehen esim..hietsussa niin tiedät että pervokkihan se..

nyt mie lähen taasen läpyttelemään....Sauna kutsuu brunea...Heips pervokki...=;))

• LonesomeMan kirjoitti:

Oikea meininki kuitenkin, taidetta esille vaan. Minä runosivut tehny. Kokeilin maalausta joskus, valokuvasta sillai otin mallia. Tein yhdestä susikoirasta ja tytöstä aikoinaan taulun, siitä ei oo kuvaa, mutta kehyksiin ne laitto sen seinälle ja se koirakin kuoli ihan pian sen jälkeen.

..nero en oo.. oppinut ajan kanssa mutta pienestä asti kiinnostus on ollut hommaan..

• leidi_10 kirjoitti:

kiltti jos myyt liian halvalla. On toi 15 kyl ihan hyvä määrä jo.. Mut nosta vaan hintaa,juu.. Niinhän kaikki muukin nousee..:)))

..eivät oo kovin varakkaita niin pakko myydä halvalla tai sit ei ollenkaan.. ostajan markkinat you nou..

• BBrunetti kirjoitti:

nyt mie lähen taasen läpyttelemään....Sauna kutsuu brunea...Heips pervokki...=;))

..saunaan.. niin kai munkin pitäis..

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..eivät oo kovin varakkaita niin pakko myydä halvalla tai sit ei ollenkaan.. ostajan markkinat you nou..

ai nou..;) Jos toi lonesome auttais sua siinä nettigalleria hommassa ni se ois kiva juttu.. Tiedä mihin kuuluisuuteen nousisit.. Mä toivoisin niin..

• leidi_10 kirjoitti:

ai nou..;) Jos toi lonesome auttais sua siinä nettigalleria hommassa ni se ois kiva juttu.. Tiedä mihin kuuluisuuteen nousisit.. Mä toivoisin niin..

..sitä kai kaikista parhaiten osaan.. maalata..

mä lepattelen tästä saunaan..

• LonesomeMan
        pervokki kirjoitti:

..nero en oo.. oppinut ajan kanssa mutta pienestä asti kiinnostus on ollut hommaan..

sellasta mistä pitää, ja se on terapiaakin samalla. Sulla sitten jonkunlainen määrä maalattuna tauluja ettei muuta kun mainostamaan. Mukavalta kuullostava projekti.

• rahtari1

kuis tääl panee

• leidi_10

Mä kauheessa mahataudissa.. toivottavasti ei tartu keneenkään..

• Doe-01

Siinä se..varvi tunnissa ja kaksi parhaassa;)Se sama häirikkö oli nyt vähän aikaa minunkin kimpussani..

• LonesomeMan

Mitäs tässä sen kummempaa, Brune piti saarnan ja nukahdin penkkiin, tääsä nyt sitten muuten turistaan. Kuinkas sun päiväs meni?

• rahtari1
        leidi_10 kirjoitti:

Mä kauheessa mahataudissa.. toivottavasti ei tartu keneenkään..

onneks ollaan näin netti yhteydes tai voi se tarttuu täälläkin,mitäs oot puuhannu vai etkö mitään

• leidi_10
        rahtari1 kirjoitti:

onneks ollaan näin netti yhteydes tai voi se tarttuu täälläkin,mitäs oot puuhannu vai etkö mitään

en oo puuhannu mitää muuta ku ravannu veskissä. Kuntoilusta sekin käy,hiki otsalla..:))

• rahtari1
        Doe-01 kirjoitti:

Siinä se..varvi tunnissa ja kaksi parhaassa;)Se sama häirikkö oli nyt vähän aikaa minunkin kimpussani..

päästä sen kanssa näköyhteydelle ja maksaa noit juttuja luuvitosil

• noh hyvin panee...=:))

• ..no kohtalaisen hyvin panee....

• Doe-01
        rahtari1 kirjoitti:

päästä sen kanssa näköyhteydelle ja maksaa noit juttuja luuvitosil

Noita pikkunilkkejähän sikiää kuin rottia tunkiolla.Parempi kait olla vastailematta provoihin..

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

Mitäs tässä sen kummempaa, Brune piti saarnan ja nukahdin penkkiin, tääsä nyt sitten muuten turistaan. Kuinkas sun päiväs meni?

vein kouvolaan kaikkee arvokrääsää mis oli telkkareit ja dvdeitä cdeitä ja kaikkee kodin elektroniikka yhteen isoon tavaraketjuun koko kontillisen,niin yks varastomies se meinas jo alkaa pöllii yhtä dvd,soitinta niin mä sanoin sille et jos ton otat niin muista sit et se on niin kuumaa kamaa et saat aspestihanskat kädessä käyttää sitä himassa

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

vein kouvolaan kaikkee arvokrääsää mis oli telkkareit ja dvdeitä cdeitä ja kaikkee kodin elektroniikka yhteen isoon tavaraketjuun koko kontillisen,niin yks varastomies se meinas jo alkaa pöllii yhtä dvd,soitinta niin mä sanoin sille et jos ton otat niin muista sit et se on niin kuumaa kamaa et saat aspestihanskat kädessä käyttää sitä himassa

varastomies vetää välistä, kyllä ne henkilökunnan kautta kans aika paljon häviää, varmaan lähellä samaa luokkaa vie kun "rehelliset" näpistelijätkin. Ja asiakkaat maksaa

• rahtari1
        pervokki kirjoitti:

..no kohtalaisen hyvin panee....

just käyny hamppulääkäris ,oisit tullu tänne ostaril niin toi nuoriso ois tempassu ne hampaat ilman maksua ja puudutusta pois

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

noh hyvin panee...=:))

aika paljostasa vieraita ja terkut typylle

• rahtari1 kirjoitti:

just käyny hamppulääkäris ,oisit tullu tänne ostaril niin toi nuoriso ois tempassu ne hampaat ilman maksua ja puudutusta pois

..alkosta olis saanu puudutustakin.. myös virolainen kaverini tietää edulliset keinot asioiden hoitamiseen.. mut ei välttämättä niin varmat ja turvalliset..

• rahtari1 kirjoitti:

aika paljostasa vieraita ja terkut typylle

terkut välitetään etiäpäin...=:))

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

varastomies vetää välistä, kyllä ne henkilökunnan kautta kans aika paljon häviää, varmaan lähellä samaa luokkaa vie kun "rehelliset" näpistelijätkin. Ja asiakkaat maksaa

ekakerta kun mun kohalle käy mut onneks mulle ei kuulu joka paikassa ollenkaan tavaran purku,pelkkä ajo vaan,mut se on sopimuksen mukaan,mä en voi sietää noita jotka syö kuormasta

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

terkut välitetään etiäpäin...=:))

jo oma juorupalstan kirjottajakin,tiedä uskaltaako sille kertoo mitään ettei vaan pääse lehtiin

• rahtari1
        leidi_10 kirjoitti:

en oo puuhannu mitää muuta ku ravannu veskissä. Kuntoilusta sekin käy,hiki otsalla..:))

viemäriputkien päälle

• rahtari1 kirjoitti:

jo oma juorupalstan kirjottajakin,tiedä uskaltaako sille kertoo mitään ettei vaan pääse lehtiin

et typy oli sille jo paljastuksia tehnyt....Hih....=:))) jaahas taidan lähteä saunaan....:)))

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

ekakerta kun mun kohalle käy mut onneks mulle ei kuulu joka paikassa ollenkaan tavaran purku,pelkkä ajo vaan,mut se on sopimuksen mukaan,mä en voi sietää noita jotka syö kuormasta

aika röyhkeitä niitä on, eikä varmaan edes yrittänykkään aikeitaan sultakaan salata, mutta törmäs rehtiin mieheen tällä kertaa ja varmaan pelästyi.

• rahtari1 evk

kaikille hyvät yöt ja illanjatkot. moro

Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4903
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      659
      4088
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2281
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2047
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1848
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1686
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1431
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1198
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87