huuhaa armas...heräää jo...heeräääää jo......
aamu jutun aika aamu jutun aika...ding...dong...ding......ding...dong....ding..
=:8)))))))))
Tossa seiskaa lueskelin ja siel oli että..."matin lentävä lause.."
"saksa-itävalta on mun toinen kotimaa..."
ajattelin kerätä sen koko sarjan.....heheheeee....=:0)))))
"huuhaa armas...
60
1756
Vastaukset
- TrueLady
mutta ei tajuissaan
- TrueLady
BBrunetti kirjoitti:
taitaa ralli rallattaaaaaa...........kaunuunaralli...titidiiiiii.
....=;0))))))))))mutta onneks jäi nimi kysymättä.*wirn*
- TrueLady
BBrunetti kirjoitti:
titidiiiiii.......=;0))))))))
sul o sit kimakka vislaus... *pitelee putoovaa päätä* jaah jos tilais pitsaa ku ei jaksa liikkua.
TrueLady kirjoitti:
sul o sit kimakka vislaus... *pitelee putoovaa päätä* jaah jos tilais pitsaa ku ei jaksa liikkua.
eilen tilasin...ku en muuta apua kankkuseen saanut....jouduin tyytymään samperi pitsaan......
karmeaa.....=;0)))- TrueLady
BBrunetti kirjoitti:
eilen tilasin...ku en muuta apua kankkuseen saanut....jouduin tyytymään samperi pitsaan......
karmeaa.....=;0)))on tyytyminen täälläkin... ei vaan jaksa ees numeroo ettiä. antaa olla. vettä vaan ni kyl tää tästä. jos ottais kohta päiväunet.
TrueLady kirjoitti:
on tyytyminen täälläkin... ei vaan jaksa ees numeroo ettiä. antaa olla. vettä vaan ni kyl tää tästä. jos ottais kohta päiväunet.
juttu juu...ku tarviis apuu ei saa.....=:0))))))))
- jeffjeff
TrueLady kirjoitti:
on tyytyminen täälläkin... ei vaan jaksa ees numeroo ettiä. antaa olla. vettä vaan ni kyl tää tästä. jos ottais kohta päiväunet.
mistä haluut sen pitsan niin haen sulle numeron
täällä pirteänä odottaa:))) - rahtari1 evk
BBrunetti kirjoitti:
juttu juu...ku tarviis apuu ei saa.....=:0))))))))
saitsa eilen sitä täyspitkää täyspitkää aikamiehen peliä, ai mut nyt vat muistin et mä oon uniikki siin tapauksessa suomessa
- TrueLady
jeffjeff kirjoitti:
mistä haluut sen pitsan niin haen sulle numeron
täällä pirteänä odottaa:)))mutta antaa olla ny.. vettä vaan ni tulee huuhdottua elimistöö. =))
rahtari1 evk kirjoitti:
saitsa eilen sitä täyspitkää täyspitkää aikamiehen peliä, ai mut nyt vat muistin et mä oon uniikki siin tapauksessa suomessa
sää vaan lupailit ja toinen karju sano et sulla on snickerssi.......=;0)))))))))))
- karju..
BBrunetti kirjoitti:
sää vaan lupailit ja toinen karju sano et sulla on snickerssi.......=;0)))))))))))
pahan,meinaan tukehtuu nauruun:=)))
karju.. kirjoitti:
pahan,meinaan tukehtuu nauruun:=)))
enks...laittanutkiiiiiii.........=;0)))))))))))))
- rahtari 1 evk
rahtari1 evk kirjoitti:
jostain kellä on 30senttinen letku lepoasennossa niin hyvä on mut sit saat kyl mennä holmesin haudal sail on muistomerkkinä 30 senttinen veistos hautakiven päällä pystyssä sen mulkusta
rahtari 1 evk kirjoitti:
jostain kellä on 30senttinen letku lepoasennossa niin hyvä on mut sit saat kyl mennä holmesin haudal sail on muistomerkkinä 30 senttinen veistos hautakiven päällä pystyssä sen mulkusta
en oo sun letkuu nähny......hmmmmmmmm........=:0))))
kuhan kehut vaan....=;0))))))
liian iso letku...nöyp....paha paha.....rahtari 1 evk kirjoitti:
olla työkunnossakin joskus,ei hyvä jos lepäilee vaan
- rahtari1 evk
BBrunetti kirjoitti:
en oo sun letkuu nähny......hmmmmmmmm........=:0))))
kuhan kehut vaan....=;0))))))
liian iso letku...nöyp....paha paha.....kaikki on kehunu työn tulosta ja toiset lähetelly rakkauskirjeitä ja kiittäneen kunnon mulkusta mut toteneen samaan hengenvetoon et eivät pystyneet viikkoon kävelee
rahtari1 evk kirjoitti:
kaikki on kehunu työn tulosta ja toiset lähetelly rakkauskirjeitä ja kiittäneen kunnon mulkusta mut toteneen samaan hengenvetoon et eivät pystyneet viikkoon kävelee
saiskos siitä muuten saikkua jos ei pystyis viikkoon käveleen.........=;0)))))
- rahtari1 evk
BBrunetti kirjoitti:
mitä lääkäreiltä otin selvää niin 2ks viikkoo tulee heti ja syyks tulee työnnetty ensiksi emättimeen iso kenkälusikka jonka jälkeen helvetin iso mulkku
- olisi
BBrunetti kirjoitti:
keksittynä tähän tilanteeseen sopiva biisi mutta ei lauleta sitä ääneen.
olisi kirjoitti:
keksittynä tähän tilanteeseen sopiva biisi mutta ei lauleta sitä ääneen.
ei lauleta..... muuten voi tulla luuta....=:0))))))
- rahtari1 evk
BBrunetti kirjoitti:
ei lauleta..... muuten voi tulla luuta....=:0))))))
sulta yhtä kysymystä,miks sä et koskaan kirjota tuol toises paikkaa vaik oot jäsen siellä ,TAHTOO TIETÄÄ SYYN äläkä keksi mitään tekosyitä ettet sä muka osaa sinne mennä tai kirjottaa ne ei mee läpi semmoset selitykset
rahtari1 evk kirjoitti:
sulta yhtä kysymystä,miks sä et koskaan kirjota tuol toises paikkaa vaik oot jäsen siellä ,TAHTOO TIETÄÄ SYYN äläkä keksi mitään tekosyitä ettet sä muka osaa sinne mennä tai kirjottaa ne ei mee läpi semmoset selitykset
sähän oot kovin äkäisellä päällä....
ja käyn mä siel joskus kirjottelemassa........
Oonko mä sulle velkaa jonkun selityksen siitä asiasta......
ja tuskin sielä mua niiin tarviiii.......ei se paikka kaadu siihen että mie en siel kirjoita......- rahtari1 evk
BBrunetti kirjoitti:
sähän oot kovin äkäisellä päällä....
ja käyn mä siel joskus kirjottelemassa........
Oonko mä sulle velkaa jonkun selityksen siitä asiasta......
ja tuskin sielä mua niiin tarviiii.......ei se paikka kaadu siihen että mie en siel kirjoita......en mä pahalla sitä tarkottanu, saat siitä hyvästä huomenna mun 30senttistä letkuu ja saikkuu het 2ks viikkoo
- jeffjeff
Brune täällä riehuu;)))
joko kävit vetäsemässä hoosiannan:)))"hoosiannaaaaaa daavidin poikaaaaaaa"...nyh rallatin.... eiks ollu upeesti rallatettu....=;0)))
- jeffjeff
BBrunetti kirjoitti:
"hoosiannaaaaaa daavidin poikaaaaaaa"...nyh rallatin.... eiks ollu upeesti rallatettu....=;0)))
tosi upeesti ja kovaa meinasin pudota tuolilta
kun niin hätäseen alotit;))) jeffjeff kirjoitti:
tosi upeesti ja kovaa meinasin pudota tuolilta
kun niin hätäseen alotit;)))oikeestaan sitä niinkö yritin......*vihelteleeee.....*=:0)))))))))))
dääääm et tippunu....Mulla muuten tyyny ihan varmuuden vuoks tässä ku pari kertaa oon penkiltä tippunu.....=:8)))))- jeffjeff
BBrunetti kirjoitti:
oikeestaan sitä niinkö yritin......*vihelteleeee.....*=:0)))))))))))
dääääm et tippunu....Mulla muuten tyyny ihan varmuuden vuoks tässä ku pari kertaa oon penkiltä tippunu.....=:8)))))koiruudet aina mielessä;)))
en oo muuten tippunnu kertakaan ei oo kukaan
pystynny niin "järkyttämään" vakaasti
peffa tuolissa pysyy:))) jeffjeff kirjoitti:
koiruudet aina mielessä;)))
en oo muuten tippunnu kertakaan ei oo kukaan
pystynny niin "järkyttämään" vakaasti
peffa tuolissa pysyy:)))täytyyyyy vähän koiruuksia...
sen takii piti yöllä nukkumaan ku meinasin tipahtaa tuolilta........=;0))))))))- jeffjeff
BBrunetti kirjoitti:
täytyyyyy vähän koiruuksia...
sen takii piti yöllä nukkumaan ku meinasin tipahtaa tuolilta........=;0))))))))se oli jonkun muun syy ei varmaan järkytyksen;)))
jeffjeff kirjoitti:
se oli jonkun muun syy ei varmaan järkytyksen;)))
=;0)))))...tierätkös mitä......? tänään on muksa päivä......=:0)))))))))
- jeffjeff
BBrunetti kirjoitti:
=;0)))))...tierätkös mitä......? tänään on muksa päivä......=:0)))))))))
tiedä mitäs muksaa sulla sit tänään on;)))
jeffjeff kirjoitti:
tiedä mitäs muksaa sulla sit tänään on;)))
muksaaa....... ei sen kummempaa mitään normaalista poikkeavaa.......=;0))))))oisko toi lumi syy pirteyteen......on niin valoista ku sitä maassa....
- jeffjeff
BBrunetti kirjoitti:
muksaaa....... ei sen kummempaa mitään normaalista poikkeavaa.......=;0))))))oisko toi lumi syy pirteyteen......on niin valoista ku sitä maassa....
tekee lumiukkoi vai akkoi;)))
jeffjeff kirjoitti:
tekee lumiukkoi vai akkoi;)))
ukkoja ku on pikku pakkanen...voi rähmä........=:0/
mä en akkoja teeeeeee...ukkoja vaan.....=;0))))
- leidi_10
Huomenii brune...nii....mitä sä keräät..?? Ei pelaa aivot tänäänkää täl blondil...huh! ;))
- leidi_10
BBrunetti kirjoitti:
turhis julkkiksen lentäviä lauseita....kjäh......=:0)))))))))
No niitähän riittää! Nyt mä meen aamukahveelle...tai ainakin yritän...Päässä vähä pyörii.. ;))) Jos pääsis sit kaapunnille lähtee...........
leidi_10 kirjoitti:
No niitähän riittää! Nyt mä meen aamukahveelle...tai ainakin yritän...Päässä vähä pyörii.. ;))) Jos pääsis sit kaapunnille lähtee...........
muksaa päivää sulle leidi.....=:0))))))
pitkä ja nautinnollinen venytys hmmmm......fantsu ikma lähtee koht ulos....-3 ja aurinko paistaa
- jeffjeff
ilottu:))) täällä 1 ei paista ja loska lentää;)))
pitää muuten venytellä joka aamu ennen ku sängystä ylös nousee....
Minä itse sen teen joka aamu.....on sit nääs vetreeee koko päivän...=;0))))))
on muuten täälkiiiii muksa ilma....jeffjeff kirjoitti:
ilottu:))) täällä 1 ei paista ja loska lentää;)))
kohta pulkkamäkeen.........huomen sitte täälläin..toivotaan ettei
- jeffjeff
BBrunetti kirjoitti:
on muuten täälkiiiii muksa ilma....millasta venytystä sä sängyssä harrastat;)))
varo ettei kramppaa se vasta kamalaa:((( BBrunetti kirjoitti:
on muuten täälkiiiii muksa ilma....pojan kaa pulkkamäkeen.....
jeffjeff kirjoitti:
millasta venytystä sä sängyssä harrastat;)))
varo ettei kramppaa se vasta kamalaa:(((yhden ihmisen venyttelyä......=;0))))))
ei kramppaa oon niin vetrees kunnos....=:0)))))ilottu kirjoitti:
pojan kaa pulkkamäkeen.....
mä pääsen huomenna...kun typsy kotiin tuleeeee....=:0)))))))))
BBrunetti kirjoitti:
mut älä hyppyrist sitte ainaskaan isommasta
- jeffjeff
BBrunetti kirjoitti:
yhden ihmisen venyttelyä......=;0))))))
ei kramppaa oon niin vetrees kunnos....=:0)))))minäkin mutta pahoja kokemuksia noista krampeista:(
- rahtari1 evk
BBrunetti kirjoitti:
tonne ylemmäs sulle viestin
jeffjeff kirjoitti:
minäkin mutta pahoja kokemuksia noista krampeista:(
opettaa sulle kuin oikein venytellään...loppuu krampit kuule lyhkäseen......=;0))))))))))
- karju..
rahtari1 evk kirjoitti:
tonne ylemmäs sulle viestin
minäkin,jee oon hyvä jee
- jeffjeff
BBrunetti kirjoitti:
opettaa sulle kuin oikein venytellään...loppuu krampit kuule lyhkäseen......=;0))))))))))
ja olen vielä kova kuntoilija mutta siltikin:(
ilottu kirjoitti:
mut älä hyppyrist sitte ainaskaan isommasta
likan kans tyytyy pikku mäkiin....=;0)))))
- yksitypy evk
tasapuolisesti. Tääl tuullut vähän lunta maahan. Kivan näköinen ilma. Lähden nyt lenkille :=))))
Tapaamisiin taas.....- muksaaa.....
menen tästä vessaan ja pesen hampaat ja katson tvtä koko päivän että tiedätte kaikki =;o))))))))
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121