kaadettu tuhansia....
Luketin on hengissä ja bellakin nukkuu....
Valitettavasti emme voi kertoa mitä täällä on tapahtunut ku jokaisella meillä on muisti kadonnut.....=:)))
Karhuja ja olveja....
37
1629
Vastaukset
- Alien-8
muisti nyt tuollalailla voi kadota?Teillä oli illalla mäyriksiä kylässä varmaan.
Tunnusta pois;=)!"mä oon kohta kolmekybänen....eikö kaksvitonen..."
huonoja oli mäyrikset...ei tullu talutushihnassa kotia vaan piti kantaa....=:0)))- Alien-8
BBrunetti kirjoitti:
"mä oon kohta kolmekybänen....eikö kaksvitonen..."
huonoja oli mäyrikset...ei tullu talutushihnassa kotia vaan piti kantaa....=:0)))sellaisia mäyriksiä,mitkä kevenivät illan mittaan,eikä syöneet itseään täyteen.Laihtuivat raukat niin,että pelkät kuoret jäivät jäljelle:)
Mäkin täytän enskuussa pyöreitä vuosia.Enpäs kerro tarkemmin,vaikka kuinka utelette;=))))) Alien-8 kirjoitti:
sellaisia mäyriksiä,mitkä kevenivät illan mittaan,eikä syöneet itseään täyteen.Laihtuivat raukat niin,että pelkät kuoret jäivät jäljelle:)
Mäkin täytän enskuussa pyöreitä vuosia.Enpäs kerro tarkemmin,vaikka kuinka utelette;=)))))heti udellaaaaaaaaaaaaan.......sit mää laulan sulle kans.....=;8))))
- kun pitää
Alien-8 kirjoitti:
sellaisia mäyriksiä,mitkä kevenivät illan mittaan,eikä syöneet itseään täyteen.Laihtuivat raukat niin,että pelkät kuoret jäivät jäljelle:)
Mäkin täytän enskuussa pyöreitä vuosia.Enpäs kerro tarkemmin,vaikka kuinka utelette;=)))))yksityiselämänsä ja huuhaan ihan erillään.Onnea nyt kuitenkin.
- Alien-8
kun pitää kirjoitti:
yksityiselämänsä ja huuhaan ihan erillään.Onnea nyt kuitenkin.
eihän täällä ole mun henkilötietojani,tai muuta..ei tällä ole merkitystä,koska olen silti anonyymi.
- Alien-8
BBrunetti kirjoitti:
heti udellaaaaaaaaaaaaan.......sit mää laulan sulle kans.....=;8))))
mutta tääl Turus en asu enää silloin.Olenko muuttamassa Kuopioon,vaiko Siilinjärvelle..en muista enää..;=)))
Alien-8 kirjoitti:
mutta tääl Turus en asu enää silloin.Olenko muuttamassa Kuopioon,vaiko Siilinjärvelle..en muista enää..;=)))
sä muutat siis......kaksioon.....=;)))
- Alien-8
BBrunetti kirjoitti:
sä muutat siis......kaksioon.....=;)))
Asukkaiden määrästä ei ole päätetty..
Nytpä loppuu puheet yksityiselämästäni.Lähen tästä kapakkaan vetämään pääni täyteen,kun vi*uttaa yks asia senverran rankasti...:(
Palaillaan astialle! - lopettaa
Alien-8 kirjoitti:
Asukkaiden määrästä ei ole päätetty..
Nytpä loppuu puheet yksityiselämästäni.Lähen tästä kapakkaan vetämään pääni täyteen,kun vi*uttaa yks asia senverran rankasti...:(
Palaillaan astialle!viinanjuonti auttaa kyllä joka ongelmaan
- brunetti!!
niin mä haluan maistaa sun farkkupeppua!
- sen nikkiä
ja mieti kysymystä uudestaan
- sie!
sen nikkiä kirjoitti:
ja mieti kysymystä uudestaan
mie en!
- siinä pisteessä
sie! kirjoitti:
mie en!
puolukkakin käy vaikka olisi mansikkaakin tarjolla
siinä pisteessä kirjoitti:
puolukkakin käy vaikka olisi mansikkaakin tarjolla
puolukka... ja missä mansikka........
- puolukka
BBrunetti kirjoitti:
puolukka... ja missä mansikka........
noitanainen mansikka
- AMR-52
...oikeen hyvää romeloooonnnn...))))) huomenet..))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
mulla on ääni käheenä....
tuli hoilattuu karaokee bellan kans...heh........mie näin unta,jot kolomen tytön kaa saunas...))) piti oikee aamul tarkistaa,niin todentuntunen..)))
AMR-52 kirjoitti:
...mie näin unta,jot kolomen tytön kaa saunas...))) piti oikee aamul tarkistaa,niin todentuntunen..)))
ja sehän olikin uni vaaaaaaaaaaaan.........=;0)))))
- kääpä
teillä oli, on teill vällytarvikkeita..
huomenta Brune::)))))- Brune...evk...
huomenta...... olviaki mahtu joukkoon...:)
- yksitypy
minä olen kyllä täältä poissaolon jälkeen jäänyt siis ihan jälkeen. En tiedä enää missä mennään :=(((
Olin eilen vähän aikaa tuolla kaffepalstalla ja siellä keskustelimme seksin kaupallisuudesta, niin sefu oli mennyt siirtämään koko aloituksen(joka ei ollut minun) seksipalstalle :=(((((- yksitypy
että typy vierailee seksipalstalla :=(((
Minä olen kunniallinen nainen, enkä haluais että nimeni tahrataan johonkin seksipalstaan :=(((
Hyi, hyi................. yksitypy kirjoitti:
että typy vierailee seksipalstalla :=(((
Minä olen kunniallinen nainen, enkä haluais että nimeni tahrataan johonkin seksipalstaan :=(((
Hyi, hyi.................et oo mistään jäänny paitsi tai jälkeen ku tääl on ollu niiiiiiiiiiiiiiiiin hiljaista........
höh...vai seksipalstalle......=:(((((((((((- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
et oo mistään jäänny paitsi tai jälkeen ku tääl on ollu niiiiiiiiiiiiiiiiin hiljaista........
höh...vai seksipalstalle......=:(((((((((((olleen tosi hiljaista :=((
Tuolla kaffepalstalla ei kait saa edes mainita sanaa seksi tai kirjoitukset häipyy. Siellä om ilmeisesti aika tiukka sefu. Toista kun meillä :=)))))
Mutta ei se mitään. Mun maine Brune on nyt lopullisesti mennyt, kun tuonne seksipalstalle jouduin :=(((
Miten nyt voisin tätä mainetta lähteä puhdistamaan?
Pitäiskö mennä vähäks aikaa uskon palstalle?:=)))))))))) - että voit
yksitypy kirjoitti:
olleen tosi hiljaista :=((
Tuolla kaffepalstalla ei kait saa edes mainita sanaa seksi tai kirjoitukset häipyy. Siellä om ilmeisesti aika tiukka sefu. Toista kun meillä :=)))))
Mutta ei se mitään. Mun maine Brune on nyt lopullisesti mennyt, kun tuonne seksipalstalle jouduin :=(((
Miten nyt voisin tätä mainetta lähteä puhdistamaan?
Pitäiskö mennä vähäks aikaa uskon palstalle?:=))))))))))poistaa omat kirjoituksesi kuten taikis tekee tämän tuosta ja on melkein sen tavaramerkki
- jos nolottaa
että voit kirjoitti:
poistaa omat kirjoituksesi kuten taikis tekee tämän tuosta ja on melkein sen tavaramerkki
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=703&posting=22000000014231696
- yksitypy
että voit kirjoitti:
poistaa omat kirjoituksesi kuten taikis tekee tämän tuosta ja on melkein sen tavaramerkki
antaa olla. Leikkiähän mä vaan :=))
Mulla kun tuo maine on mennyt jo aikoja sitten, joten mitäs tässä pieneistä :=))) - yksitypy
jos nolottaa kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=703&posting=22000000014231696
oli poistettu. Mitähän rumaa siellä lienee ollut.
Tso, tso. :=((( - sen
yksitypy kirjoitti:
antaa olla. Leikkiähän mä vaan :=))
Mulla kun tuo maine on mennyt jo aikoja sitten, joten mitäs tässä pieneistä :=)))teidän seksikeskustelulinkin mutta jos simua ei enää se vaivaa niin unohdetaan se
- yksitypy
sen kirjoitti:
teidän seksikeskustelulinkin mutta jos simua ei enää se vaivaa niin unohdetaan se
no eihän minua sellaset haittaa. Olen aika avarakatseinen nainen :=)))
Kunhan tässä vaan ajan kulukseni haastelen.
Eikä se mikään sen kummenpi seksikeskustelu ollut. Ihan asiallinen juttu seksin kaupallisuudesta.
Hengissä olen ja kotona. Sängyssäni nukkuu nyt eräs mies. Ei hätää, tunnen sen entuudestaan ja ihan hyvä tyyppi. En vaan muista miten se on tänne päätynyt.
- nylkkäri
ole vakavaa arkadianmäellä on parisataa muistinsa menettänyttä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121