Tai oikeestaan eräs sai mut miettimään....Että mitä olen 20 vuoden päästä kenties....
Jännää joskus miettiä omituisia asioita....Yleensä elän päivän kerrallaan....
Niin ja iltaa vaan kaikille....=:0)))
Taas tossa omituisia mietin...
54
1454
Vastaukset
- perskuti
Samaa mietin n. Kaksikymmentä vuotta sitten:=))
BBrunetti kirjoitti:
öööö...jotain...Ei sitä tiedä mitä elämä tullessaan tuo....=:0))))))
mutta toivoa voi.
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
öööö...jotain...Ei sitä tiedä mitä elämä tullessaan tuo....=:0))))))
Sinä BBrunetti olet nettihirmu....Neuvot ihmisiä kuinka huuhaalle pääsee ja kuinka paljon pitää nukkua,ja nukkuessaan valmistella seuraavaa avausta, kuinka montaa nikkiä pitää hallita ja kuinka olla anonyymi kuitenkin kertomalla itsestään kaiken.
perskuti kirjoitti:
Sinä BBrunetti olet nettihirmu....Neuvot ihmisiä kuinka huuhaalle pääsee ja kuinka paljon pitää nukkua,ja nukkuessaan valmistella seuraavaa avausta, kuinka montaa nikkiä pitää hallita ja kuinka olla anonyymi kuitenkin kertomalla itsestään kaiken.
saatan olla vaiks kokoaika tässä yritän vieroittua pois......=:0))))
perskuti kirjoitti:
että ei oo muuten monia nikkejä...Vain tämä yksi vaan...Kun en muuta tarvii..... Tällä yhdellä pärjään....=:0))
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
saatan olla vaiks kokoaika tässä yritän vieroittua pois......=:0))))
Tänne kun tulee, voi toivonsa heittä.....Nämä kaikki ovat Sinun ystäviä ja Sinut on kasvatettu ottamaan läheisesi huomioon, meni Hänellä hyvin tai ei.
Kun tulit Huuhaalle niin sinulla oli ajatus jo valmiina,...oli huuhaata tai ei, mutta tärkeätä on, että Sinut hyväksytään.
Täällä hyväksytään näköjään kaikki joilla on omaperäisiä, mutta ei aina niin he***n kannattavia ajatuksia.
Olen väärässä, mutta niin harvoin:=))
Tämä on ihan Huuhaaporukkaa! - perskuti
BBrunetti kirjoitti:
että ei oo muuten monia nikkejä...Vain tämä yksi vaan...Kun en muuta tarvii..... Tällä yhdellä pärjään....=:0))
Kun RAKASTUT johonkin huuhaa-hulttioon, niin Sinun on keksittävä varakulkutie.
Olet pitkän tiesi alussa, nauti siintä! perskuti kirjoitti:
Tänne kun tulee, voi toivonsa heittä.....Nämä kaikki ovat Sinun ystäviä ja Sinut on kasvatettu ottamaan läheisesi huomioon, meni Hänellä hyvin tai ei.
Kun tulit Huuhaalle niin sinulla oli ajatus jo valmiina,...oli huuhaata tai ei, mutta tärkeätä on, että Sinut hyväksytään.
Täällä hyväksytään näköjään kaikki joilla on omaperäisiä, mutta ei aina niin he***n kannattavia ajatuksia.
Olen väärässä, mutta niin harvoin:=))
Tämä on ihan Huuhaaporukkaa!Olen jo päässyt hyvään vauhtiin vieroituksessa...Huomenna voi jopa olla että pysyn poissa.....
Tiedätkö mitä....Täällä on mukavia ihmisiä...Jokainen hauska tavallaan....
Niih...=:0))
Muuten siksi tykkään huuhaasta...Voin olla välil vähän huuhaa mut myös sitä vakavaakin mahtuu joukkoon....=:0))
Mut ihan kokonaan täältä ei kukaan pois lähde.... En minäkään varmaan kulumallakaan....=:0)perskuti kirjoitti:
Kun RAKASTUT johonkin huuhaa-hulttioon, niin Sinun on keksittävä varakulkutie.
Olet pitkän tiesi alussa, nauti siintä!huuhaa hulttioon...Ei oo huuhaan hulttioita kuules jonossa...en rakastu luulisin....=:0)
Sitä paitsi haluan sopivasti rentun en toista hulttiota.... heh......- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
Olen jo päässyt hyvään vauhtiin vieroituksessa...Huomenna voi jopa olla että pysyn poissa.....
Tiedätkö mitä....Täällä on mukavia ihmisiä...Jokainen hauska tavallaan....
Niih...=:0))
Muuten siksi tykkään huuhaasta...Voin olla välil vähän huuhaa mut myös sitä vakavaakin mahtuu joukkoon....=:0))
Mut ihan kokonaan täältä ei kukaan pois lähde.... En minäkään varmaan kulumallakaan....=:0)Toivo ainoastaan, että ei tarvitse unessa kirjoittaa "vastauksia".
Ei tämä ole mikään "sivulaji", tämä kuuluu kuvioon,elämän luonnollinen osa.
Joku vain ottaa tämä liian tosissan:=((
Ei täällä ole välttämättä mukavia ihmisiä, vaan on kirjoittajia jotka pystyvät ilmaisemaan asiansa muksusti. - perskuti
BBrunetti kirjoitti:
huuhaa hulttioon...Ei oo huuhaan hulttioita kuules jonossa...en rakastu luulisin....=:0)
Sitä paitsi haluan sopivasti rentun en toista hulttiota.... heh......Minkä taakseen jättää, sen edestän löytää?
En maalaa pirua seinälle:=)) perskuti kirjoitti:
Toivo ainoastaan, että ei tarvitse unessa kirjoittaa "vastauksia".
Ei tämä ole mikään "sivulaji", tämä kuuluu kuvioon,elämän luonnollinen osa.
Joku vain ottaa tämä liian tosissan:=((
Ei täällä ole välttämättä mukavia ihmisiä, vaan on kirjoittajia jotka pystyvät ilmaisemaan asiansa muksusti.juuh ja sie niitä just mitkä kirjoittaa muksasti mut toisaalta joskus ei erkkikään selvää saa....
Ja tää on huuhaa.... virtuaali maailma mitä ei pidä niin vakavissaan....Jopa minäkin tajuan sen...- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
juuh ja sie niitä just mitkä kirjoittaa muksasti mut toisaalta joskus ei erkkikään selvää saa....
Ja tää on huuhaa.... virtuaali maailma mitä ei pidä niin vakavissaan....Jopa minäkin tajuan sen...Olkoon Sinun sanasi mitätön, ja minun sanani mitään tekemätön.
perskuti kirjoitti:
Olkoon Sinun sanasi mitätön, ja minun sanani mitään tekemätön.
viimeiset sanat....
Kauniita unia Perskuti....=:0)
Mikähän minä voisin olla kahdenkymmenen vuoden päästä? Minä olen varmasti se ikuinen opiskelija kun on niin pirun vaikeeta tää kompuutterin käyttö jo nytkin. En varmasti pysy ajan tasalla. Sitten olen sellainen arvokkaasti vanhentunut nainen jolla on sellainen tietäväinen pilke silmäkulmassa. Ja osaan hymyillä sillain kohtalokkaasti joka ei nuoremmilta naisilta onnistu.
BBrunetti kirjoitti:
mulla olis haaveena että kenties olisin mummi.....=:0))
ja lämminsylinen mummi. Se on kyllä hyvä haave:)
tuputuu kirjoitti:
ja lämminsylinen mummi. Se on kyllä hyvä haave:)
istuu kiikkustuilissa ja kutoo sukkaa.....:)))) Kiva sitä on miettiä ja näin iltaisin ne sit mieleen tulee.....=;0)))
BBrunetti kirjoitti:
istuu kiikkustuilissa ja kutoo sukkaa.....:)))) Kiva sitä on miettiä ja näin iltaisin ne sit mieleen tulee.....=;0)))
mummu ja mä tykkään siitä kovasti.
tuputuu kirjoitti:
mummu ja mä tykkään siitä kovasti.
mummi ja mummo on jo siirtynyt yläkertaan....Mut jestas ne oli maailman parhaita.....=:0)))
BBrunetti kirjoitti:
mummi ja mummo on jo siirtynyt yläkertaan....Mut jestas ne oli maailman parhaita.....=:0)))
sustakin tulee mummi ja saat olla sitä monenmonta vuotta.
tuputuu kirjoitti:
sustakin tulee mummi ja saat olla sitä monenmonta vuotta.
toivoo että olis niitä vuosia paljon....=:0))
BBrunetti kirjoitti:
toivoo että olis niitä vuosia paljon....=:0))
vuosia. Tiedän kun sisko pyöräytti pari pikkuista ja äiti elää uutta kukoistuskauttaan:)
tuputuu kirjoitti:
vuosia. Tiedän kun sisko pyöräytti pari pikkuista ja äiti elää uutta kukoistuskauttaan:)
uutta olla mummo....Jos nyt viel joskus toisen lapsen tekis...hih....=:0)
BBrunetti kirjoitti:
uutta olla mummo....Jos nyt viel joskus toisen lapsen tekis...hih....=:0)
Sitten ne mummoutumismahdollisuudetkin tuplaantuu:)
tuputuu kirjoitti:
löydän sopivasti rentun isän....=;0)))
BBrunetti kirjoitti:
löydän sopivasti rentun isän....=;0)))
muka löydy sellaisia sopivan renttuja?
- perskuti
tuputuu kirjoitti:
Todellinen sanahirviö:-DDD
tuputuu kirjoitti:
muka löydy sellaisia sopivan renttuja?
sanoa mittään.... En tiedä.....=:0)
BBrunetti kirjoitti:
sanoa mittään.... En tiedä.....=:0)
yrittää.))) Kuule, sitä ei koskaan tiedä mikä tiikeri näissä huuhaan miehissä saatta piillä, voi tulla esiin ihan odottamattomissa paikoissa.
tuputuu kirjoitti:
yrittää.))) Kuule, sitä ei koskaan tiedä mikä tiikeri näissä huuhaan miehissä saatta piillä, voi tulla esiin ihan odottamattomissa paikoissa.
mutta jos on tullakseen niin tulee....
Nyt mie unille miettimään tätäkin asiaa....Mukavia unosia tuputuu.....=:0))))BBrunetti kirjoitti:
Nyt mie unille miettimään tätäkin asiaa....Mukavia unosia tuputuu.....=:0))))Äläkä sit putoo sängystä jos näät tiikereistä unia:)
- perskuti
BBrunetti kirjoitti:
Nyt mie unille miettimään tätäkin asiaa....Mukavia unosia tuputuu.....=:0))))Toivotan Sinulle,...hyvää yötä.
- Proxy_Error
Joo 20 vuoden päästä ei vielä edes kansaneläke juokse. Ja jos en silloin ole vaari, ei minusta tulekaan. ;)
- TrueLady
tuputuu kirjoitti:
ollaan kun työ on raskauttanut, ne on niin vaikeita nää nykyiset työt.
20 vuoden päästä vanha, velaton, viksu ja edelleen hyvin säilynyt.. Tosin voipi olla että toi eka vaan toteutuu... =D Mut haaveilla saa.
TrueLady kirjoitti:
20 vuoden päästä vanha, velaton, viksu ja edelleen hyvin säilynyt.. Tosin voipi olla että toi eka vaan toteutuu... =D Mut haaveilla saa.
ainoa synti josta kaikki pääsevät ajanmittaan eroon.
- TrueLady
tuputuu kirjoitti:
ainoa synti josta kaikki pääsevät ajanmittaan eroon.
aikuiseks ala..Ku se o kuulemma ni tiukkapiposta hommaa. Vanhaks vaan. Saa lapsenlapsetki hävetä ku pyörittelen bjuuströmit niitten synttäreillä.
TrueLady kirjoitti:
aikuiseks ala..Ku se o kuulemma ni tiukkapiposta hommaa. Vanhaks vaan. Saa lapsenlapsetki hävetä ku pyörittelen bjuuströmit niitten synttäreillä.
selvyys nykyaikana ja kai ne kohta keksii puukkoo paremman ratkaisin niihin ryppyihinkin.
- TrueLady
tuputuu kirjoitti:
selvyys nykyaikana ja kai ne kohta keksii puukkoo paremman ratkaisin niihin ryppyihinkin.
ku syö sopivasti.. Eli ain pari kiloo lisää ku näkyy rypynalku. =D
TrueLady kirjoitti:
ku syö sopivasti.. Eli ain pari kiloo lisää ku näkyy rypynalku. =D
tässä olen harrastanut, paikallisella huoltikalla kun on jatkuvasti sellainen paljoustarjous että kolme suklaapatukkaa kahdella eurolla. Kyllä se Roosa ties mitä puhui kun sanoi että ne paljousalennukset pitää lopettaa.
- TrueLady
tuputuu kirjoitti:
tässä olen harrastanut, paikallisella huoltikalla kun on jatkuvasti sellainen paljoustarjous että kolme suklaapatukkaa kahdella eurolla. Kyllä se Roosa ties mitä puhui kun sanoi että ne paljousalennukset pitää lopettaa.
mä suosin sipsejä.. tosi tehokkaita. onneks mussu tykkää pehmosesta tätistä. =D
TrueLady kirjoitti:
mä suosin sipsejä.. tosi tehokkaita. onneks mussu tykkää pehmosesta tätistä. =D
koukkuun jääkin, siis suklaaseen. Siinä on kuulemma jotain aineita joilla on jotain tekemistä rakastumisen kanssa. Valitettavasti en ole tällä hetkellä rakastunut niin että sitä suklaata tässä nyt mussutetaan.
- TrueLady
tuputuu kirjoitti:
koukkuun jääkin, siis suklaaseen. Siinä on kuulemma jotain aineita joilla on jotain tekemistä rakastumisen kanssa. Valitettavasti en ole tällä hetkellä rakastunut niin että sitä suklaata tässä nyt mussutetaan.
selittääkin.. Mä en syö suklaata ku oon aina rakastunu. =D Mitä ny kohteet vaihtelee välil.
TrueLady kirjoitti:
selittääkin.. Mä en syö suklaata ku oon aina rakastunu. =D Mitä ny kohteet vaihtelee välil.
tyytymään suklaaseen kun toiset ne vaan rakastuilee, niisk:((
- TrueLady
tuputuu kirjoitti:
tyytymään suklaaseen kun toiset ne vaan rakastuilee, niisk:((
olla parempi kuitenkin.. ku o nii ykspualista tää rakstuilu. =D Ja suklaasta ei tartte olla mustis.
TrueLady kirjoitti:
olla parempi kuitenkin.. ku o nii ykspualista tää rakstuilu. =D Ja suklaasta ei tartte olla mustis.
Unohdin yhden avatun levyn pöydälle ja heti siitä oli napsittu paloja enkä sit kehdannut sanoo mitään etten kuulostais itsekkäältä. Kuinkas niiden miesten kans pitää pelata jos joku muukin haluu maistaa?
- TrueLady
tuputuu kirjoitti:
Unohdin yhden avatun levyn pöydälle ja heti siitä oli napsittu paloja enkä sit kehdannut sanoo mitään etten kuulostais itsekkäältä. Kuinkas niiden miesten kans pitää pelata jos joku muukin haluu maistaa?
Vai miehet haluu maistaa suklaata? Minen kyl suastuis kumpaankaan. Mut olenkin ilkiä täti.
TrueLady kirjoitti:
Vai miehet haluu maistaa suklaata? Minen kyl suastuis kumpaankaan. Mut olenkin ilkiä täti.
ajatteleppa näitä huuhaan miehiä sellaisissa suklaanmaistajaisjuhlissa:)
- TrueLady
tuputuu kirjoitti:
ajatteleppa näitä huuhaan miehiä sellaisissa suklaanmaistajaisjuhlissa:)
Mitään en myönnä ja kaiken kiellän...
Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121