Ois taas ilta....

käsil ja mustasta maanantaista selvitty suht hyvin... Mites muiden päivä on menny.....
Iltaa vaan kaikille...:)))
Niin ja sit etsintäkuulutus... Missäs huuhaan lääkärit on... Tarvis taas puoskaria..... Eli esiin sieltä puoskari....=:))))

28

1683

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo

Että ennenvanhaan ihmiset olivat nuorempia kuin nyt ?

• niin no saattaa moinen kyl paikkaansa pitää kun tarkemmin asiaa pohtii....:))

• Joo
        BBrunetti kirjoitti:

niin no saattaa moinen kyl paikkaansa pitää kun tarkemmin asiaa pohtii....:))

Olin ???

• yksitypy evk

mitäs tässä ollessa :=)))
      Mutta katsos tuota alempaa aloitusta. Pojat tarvis nyt muuta kun lääkäriä. Voitaiskohan me auttaa? :=)))

• tarvii... Kai sitä ihmistä pitää hädässä auttaa....:)))

• yksitypy evk
        BBrunetti kirjoitti:

tarvii... Kai sitä ihmistä pitää hädässä auttaa....:)))

Mutta odotetaan josko ne ihan henkilökohtaisesti tulis apua pyytämään. Tarjoamaan me ei kait sitä mennä :=)))

• yksitypy evk kirjoitti:

Mutta odotetaan josko ne ihan henkilökohtaisesti tulis apua pyytämään. Tarjoamaan me ei kait sitä mennä :=)))

antaa itse tulla pyytämään....=;))))

• Doe-01

Välillä kyllä näyttää siltä,että täällä palstalla ainakin tarvittais pappia manaamaan piruja ulos..senverran sekavaa juttua on ajoittain;=)))

• ku olet ihan oikees.... Mä voisin kans papin pakeille mennä....;))

• Doe-01
        BBrunetti kirjoitti:

ku olet ihan oikees.... Mä voisin kans papin pakeille mennä....;))

Että oikein ripittäytymään?Onkos tullut jotain tuhmia juttuja tehtyä;))?

• Doe-01 kirjoitti:

Että oikein ripittäytymään?Onkos tullut jotain tuhmia juttuja tehtyä;))?

nyt on ollu tänään ajatukset taas.... no jotain...:))) mut mun toinen persoona alkaa vallata mun kehoa...=:)))))

• Doe-01
        BBrunetti kirjoitti:

nyt on ollu tänään ajatukset taas.... no jotain...:))) mut mun toinen persoona alkaa vallata mun kehoa...=:)))))

Kova taistelu enkelinsiipisen ja sarvipäisen BB:n kanssa;=)))

Nooh,tällaisia me ihmiset olemme..mut eikös se ole ihan normaalia silti...?

• Doe-01 kirjoitti:

Kova taistelu enkelinsiipisen ja sarvipäisen BB:n kanssa;=)))

Nooh,tällaisia me ihmiset olemme..mut eikös se ole ihan normaalia silti...?

tykkään sivupersoonastani... eli unholaan ripittäytyminen... niih...:)))

• Doe-01
        BBrunetti kirjoitti:

tykkään sivupersoonastani... eli unholaan ripittäytyminen... niih...:)))

menox,sano Annie Lennox..ihan hyväähän se tekee välillä irroittautua arkirutiineista:))

Mulla on kans monta..nykyisin ne kiltimmät on enimmäkseen voitolla..;))

• Doe-01 kirjoitti:

menox,sano Annie Lennox..ihan hyväähän se tekee välillä irroittautua arkirutiineista:))

Mulla on kans monta..nykyisin ne kiltimmät on enimmäkseen voitolla..;))

ei passaa kauheesti... Koska todennäköisesti sit liian lujaa menee....;)) Hei mut sun pitääkin pitää ne kiltit puolet.... sulla syy siihen eikös vaan...:))

• Doe-01
        BBrunetti kirjoitti:

ei passaa kauheesti... Koska todennäköisesti sit liian lujaa menee....;)) Hei mut sun pitääkin pitää ne kiltit puolet.... sulla syy siihen eikös vaan...:))

on tosiaan joskus mennyt liiankin lujaa..mutta kun löytyy sopiva hmm...sydänystävä,niin kyllä uhoamiset vähenee kummasti..;=)))

Nyt on mentävä syömään ja maaten..öitä sulle,ja muillekin ystäville:))

• Doe-01 kirjoitti:

on tosiaan joskus mennyt liiankin lujaa..mutta kun löytyy sopiva hmm...sydänystävä,niin kyllä uhoamiset vähenee kummasti..;=)))

Nyt on mentävä syömään ja maaten..öitä sulle,ja muillekin ystäville:))

unia sulle...:))

• rahtari1 evk

mä ilmottaudun paikalla ollaan mut en tiiä kuin kauan

• kiva...:)) oles hetki ainakii...

• rahtari1 evk
        BBrunetti kirjoitti:

kiva...:)) oles hetki ainakii...

kohta siirryn telkkarin ääreen

• rahtari1 evk kirjoitti:

kohta siirryn telkkarin ääreen

pitäähän sitä joskus toosaa katsella...:))

• luke67

... kaunis ilta 20 ja pilvetön taivas, oli kiva rullailla.

• luke... Tääl harmaata:(

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

luke... Tääl harmaata:(

taas. Tääl aurinkoo, paitsi mun mieles.

• luke67 kirjoitti:

taas. Tääl aurinkoo, paitsi mun mieles.

mättää nyt... haluuks puhua...

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

mättää nyt... haluuks puhua...

...joskus

• nylkkäri

hyvää yötä.
      Aikaa olisi vaan ei konetta täytynee siirtyä
      tv:n seuraan

• hyviä unia....:))

Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4903
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      659
      4088
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2281
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2047
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1848
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1686
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1431
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1198
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87