avaukset on just vittuilua....riidan haastamista.... ja sen sellaista....
Se on nyt sellainen juttu että menkää kaikki itseenne,,,helvati.....
minä tykkään huuhaasta ja en täältä lähde tuli millainen häirikkö hyväänsä....
me kaikki ollaan tehty nyt nykyinen huuhaa tällaiseksi lähtemällä mukaan ilkeisiin juttuihin...
hyvät ystävät lopettakaa ja olkaa niinkö ennenkin....niin pyydän......
pliis...
ja haukut otan vastaan nenä pystyssä.....!!!!!!!
Tartsanin ja takkusen.....
77
2508
Vastaukset
- ssbadammm
hau hau ja wuh wuh, haukunko lisää?
- quistis
BB on ihan oikeassa...Huuhaa on yhtä kuin kaikki jotka sinnne kirjoittaa....Eli just sellanen mitä me halutaan!!!!!!!!!!
Quu halaa Brunea lämpimästi uskalluksesta sanoo omanaan sen mitä ajattelee...itsensä likoon pistäen:o))))))
Quusta huuhaa on kaikesta huolimatta paras palsta:o)))) Rakastaa huuhaata....;o) yksi niistä....joka ei lähde mukaan...oot muksa.....=;0)))))
kuis niinkö muuten meneeee....?quistis kirjoitti:
BB on ihan oikeassa...Huuhaa on yhtä kuin kaikki jotka sinnne kirjoittaa....Eli just sellanen mitä me halutaan!!!!!!!!!!
Quu halaa Brunea lämpimästi uskalluksesta sanoo omanaan sen mitä ajattelee...itsensä likoon pistäen:o))))))
Quusta huuhaa on kaikesta huolimatta paras palsta:o)))) Rakastaa huuhaata....;o)sellainen joka on muksa......=;0))))
oot kiva...ja muuten *halaaaaa....*virtuaalisesti Quuuuta........- quistis
BBrunetti kirjoitti:
yksi niistä....joka ei lähde mukaan...oot muksa.....=;0)))))
kuis niinkö muuten meneeee....?tää hämmentyy....Oikeesti hämmennyin....Kiitos...ristiriitaisin tuntein lomani loppua viettelen:o))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
sellainen joka on muksa......=;0))))
oot kiva...ja muuten *halaaaaa....*virtuaalisesti Quuuuta........väärään kohtaan meni toi...Mut ei kai Ssdäm pistä pahaksi...ethän;o))
- ssbadammm
BBrunetti kirjoitti:
yksi niistä....joka ei lähde mukaan...oot muksa.....=;0)))))
kuis niinkö muuten meneeee....?itse asiassa aina joskus oon halunnu tapella ja oonkin yrittänyt päästä taistelee (en kyllä tartsanin ja takkusenkaa) mutku kukaan ei ikinä tappele munkaa ei ees ihan pikkaisen, eikä ees intä munkaa mitää :((
Hei mä olin eilen leffassa :((
Mulla on monta joulukalenterii :)))
Kävin kaupassa tein ruokaa ja arvaa mitä mulla on kaljaa :DDD quistis kirjoitti:
väärään kohtaan meni toi...Mut ei kai Ssdäm pistä pahaksi...ethän;o))
mut aletaaks ainaskii yrittään tehdä tästä sellaista ku se oli.....
Itse ajattelin alkaa kunnol vonkaan huun ukkoja jos joku edes lämpeis...kih...kih.....=;0)))))))- quistis
ssbadammm kirjoitti:
itse asiassa aina joskus oon halunnu tapella ja oonkin yrittänyt päästä taistelee (en kyllä tartsanin ja takkusenkaa) mutku kukaan ei ikinä tappele munkaa ei ees ihan pikkaisen, eikä ees intä munkaa mitää :((
Kävin kaupassa tein ruokaa ja arvaa mitä mulla on kaljaa :DDDpäittäin nikkejä...Pääset quules tappelee,jos vain haluut:o(
ssbadammm kirjoitti:
itse asiassa aina joskus oon halunnu tapella ja oonkin yrittänyt päästä taistelee (en kyllä tartsanin ja takkusenkaa) mutku kukaan ei ikinä tappele munkaa ei ees ihan pikkaisen, eikä ees intä munkaa mitää :((
Kävin kaupassa tein ruokaa ja arvaa mitä mulla on kaljaa :DDDtosta takkusen ja tartsanin avauksesta...höh....ne oli vähän sellaisii...
ja mie oon ollu niin samperin tyhmä ku oon mukaan lähteny niihin riitajuttuihin.....=:0(- quistis
BBrunetti kirjoitti:
mut aletaaks ainaskii yrittään tehdä tästä sellaista ku se oli.....
Itse ajattelin alkaa kunnol vonkaan huun ukkoja jos joku edes lämpeis...kih...kih.....=;0)))))))sit yhtä van...Sovitaankos niin??? Ai niin ja eihän haittaa et tää on vähän lapsellinen;o))
- ssbadammm
quistis kirjoitti:
väärään kohtaan meni toi...Mut ei kai Ssdäm pistä pahaksi...ethän;o))
kun mä tiesin et Bbrune kestää kyllä vaikka mä haukun ja itehän se pyysi haukkumaan niin että wuh wuh :DDD
quistis kirjoitti:
sit yhtä van...Sovitaankos niin??? Ai niin ja eihän haittaa et tää on vähän lapsellinen;o))
mut mää saan...paitsi en sitä yhtä...=;0))))
Taidan aloittaa tosta nikkilästä....on nääs nyt tossa meitin alla.....=:0))))))))- quistis
ssbadammm kirjoitti:
kun mä tiesin et Bbrune kestää kyllä vaikka mä haukun ja itehän se pyysi haukkumaan niin että wuh wuh :DDD
oikeesti sä.....;o))
- ssbadammm
quistis kirjoitti:
päittäin nikkejä...Pääset quules tappelee,jos vain haluut:o(
o`key mä sit oon nyt Quu, heh.. ja venttaan et tulis matsi täällä, ota kalja *ojentaa* :DDD
- ssbadammm
BBrunetti kirjoitti:
tosta takkusen ja tartsanin avauksesta...höh....ne oli vähän sellaisii...
ja mie oon ollu niin samperin tyhmä ku oon mukaan lähteny niihin riitajuttuihin.....=:0(on muuten kylmää, saanko olla puolueeton nyt, kun pidän teistä kaikista kolmesta, nii tarjoon kaljan vaa sulle ja kysyn leikitsä munkaa jotain? :DDD mennääkö pongailee vaikka? :DDDD
ssbadammm kirjoitti:
on muuten kylmää, saanko olla puolueeton nyt, kun pidän teistä kaikista kolmesta, nii tarjoon kaljan vaa sulle ja kysyn leikitsä munkaa jotain? :DDD mennääkö pongailee vaikka? :DDDD
ja saat olla.....siks susta tykkään niin kovin.... =;0)))))))
mut ens viikon loppuna mie otan oikeesti ja silleen persiit olalle et jestas sentään....
tullooooo nääs vieraitaaaaa.....=;0)))))- quistis
BBrunetti kirjoitti:
mut mää saan...paitsi en sitä yhtä...=;0))))
Taidan aloittaa tosta nikkilästä....on nääs nyt tossa meitin alla.....=:0))))))))Cellä on mielenkiintoinen vresio siitä mitä vonkaamionen tarkoittaa....heh...;o))
- ssbadammm
quistis kirjoitti:
oikeesti sä.....;o))
oikeesti, kumma kyllä pidän kaikista täällä olijoista ja kävijöistä :DDD
- ssbadammm
BBrunetti kirjoitti:
ja saat olla.....siks susta tykkään niin kovin.... =;0)))))))
mut ens viikon loppuna mie otan oikeesti ja silleen persiit olalle et jestas sentään....
tullooooo nääs vieraitaaaaa.....=;0)))))et muista sit pestä pylly, ennenkuin niiku vetäset sen persiin olalle ja suolen tyhjennys vois olla hyväksi kanssa ja katetrointi tyyliin kesto katetri :DDDD
- quistis
ssbadammm kirjoitti:
oikeesti, kumma kyllä pidän kaikista täällä olijoista ja kävijöistä :DDD
niin Quuqin..Vaatii ääretöntä tunnetta vihata tai inhota...pitää on sellanen neutraali ja vähemmän energiaa vievää....;o)
quistis kirjoitti:
Cellä on mielenkiintoinen vresio siitä mitä vonkaamionen tarkoittaa....heh...;o))
olen silloin eero epätoivo...iiro itsesääli.......dääääm...en alakaan vonkaan...huh...jestas sentään......=;0)))))))))
- quistis
ssbadammm kirjoitti:
o`key mä sit oon nyt Quu, heh.. ja venttaan et tulis matsi täällä, ota kalja *ojentaa* :DDD
kaljasta...Ai niin enhän enää olekkaan Quu...Tota Ssdäm...Juuh...pienoinen identiteetin vaihdoksesta johtuva kriisi päällä nyt...Heh..Mut ihanaa et kyl saa!! Vain nikin:o))))))))))
ssbadammm kirjoitti:
et muista sit pestä pylly, ennenkuin niiku vetäset sen persiin olalle ja suolen tyhjennys vois olla hyväksi kanssa ja katetrointi tyyliin kesto katetri :DDDD
jaahas...siel taas viisastellaan toiselle viisaalle....=;0))))))))
- ssbadammm
quistis kirjoitti:
niin Quuqin..Vaatii ääretöntä tunnetta vihata tai inhota...pitää on sellanen neutraali ja vähemmän energiaa vievää....;o)
pimeetä ja sitten liharuokii sellaisii joissa on lihaköntsii ja sitten pinaattilettuja ja siskonmakkarakeittoo, siin ne ekat jotka nyt mieleen tuli :DDD
- ssbadammm
BBrunetti kirjoitti:
jaahas...siel taas viisastellaan toiselle viisaalle....=;0))))))))
kiusausta oli ihan pakko, aivan pakko, tosi pakko, ihan paukahti sellanen pakkomielle pakko viisastella ja heti jäin kiinni :DDD
- quistis
ssbadammm kirjoitti:
pimeetä ja sitten liharuokii sellaisii joissa on lihaköntsii ja sitten pinaattilettuja ja siskonmakkarakeittoo, siin ne ekat jotka nyt mieleen tuli :DDD
sellasista lihakönteistä..läskistä ja rustoista...hyi...Tilliliha on inhotavaa...Sit inhottavaa on sellaset inhotukset...sellaset jotka kiusaa pientä...eivät erota fiktioo ja faktaa....Ja oikein pelottavia onkin sellaset tosikko setä-ja täti-ihmiset....On ne:o)))))))
- ssbadammm
quistis kirjoitti:
sellasista lihakönteistä..läskistä ja rustoista...hyi...Tilliliha on inhotavaa...Sit inhottavaa on sellaset inhotukset...sellaset jotka kiusaa pientä...eivät erota fiktioo ja faktaa....Ja oikein pelottavia onkin sellaset tosikko setä-ja täti-ihmiset....On ne:o)))))))
aikuiset on hurjan pelottavii *tää yhellä jalalla vinossa kuikuilee ja huutelee nyt* :DDD
- quistis
ssbadammm kirjoitti:
aikuiset on hurjan pelottavii *tää yhellä jalalla vinossa kuikuilee ja huutelee nyt* :DDD
quu qurkkaa...Mut niin onkin hurjan pelottavai...Ne sanoo kaikkee ihan kamalia asioita..ne ei quuntele pieniä...ne luulee AINA olevansa oikeessa...Lista on loputon...ja melko lohduton:o/
- yksitypy
lähtä kulumallakaan. Eikä likat oteta tätä huuhaata niin todesta :=)))) Kyllä kuisanhenget voidaan voittaa kun annetaan samalla mitalla takaisin. Se yleensä tehoaa parhaiten.
Maailmassa täytyy väliin ottaa kovia otteita et pärjää. Samoin huuhalla. Ei tarjota sitä toista poskea lyötäväksi :=))))juu toista poskea ei brune enää tarjoile....
Ihan niinkö kiusaks meinasin muiden tääl pysyyyyy..........
arvaas mitä sinä monen miehen tyttöystävä.... alan vonkaileen kans mut siitä en takuuseen mee et onkos meitsistä vastusta....mut kokeilen....=;0))))))))- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
juu toista poskea ei brune enää tarjoile....
Ihan niinkö kiusaks meinasin muiden tääl pysyyyyy..........
arvaas mitä sinä monen miehen tyttöystävä.... alan vonkaileen kans mut siitä en takuuseen mee et onkos meitsistä vastusta....mut kokeilen....=;0))))))))kans alat vonkaamaan? Nythän se meille taistelu tulee :=((((
No... ei mulla kyllä monta miestä ole. Kaikella rajansa. Yhtä lemmin kerrallaan :=)))
Mä lähden vajaan kuukauden päästä kuudeks viikkoo palstoilta pois. Vähän oon huolissaan et viet viimeistään sillä aikaa mun boyfrendit :=))))) yksitypy kirjoitti:
kans alat vonkaamaan? Nythän se meille taistelu tulee :=((((
No... ei mulla kyllä monta miestä ole. Kaikella rajansa. Yhtä lemmin kerrallaan :=)))
Mä lähden vajaan kuukauden päästä kuudeks viikkoo palstoilta pois. Vähän oon huolissaan et viet viimeistään sillä aikaa mun boyfrendit :=)))))ehän mää vie......ööööö....ellei ne väkis sit tuppaadu mun viehkeään seuraan.....hups...ööö...
miks sää taukoo...onks bisneksii vai...?- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
ehän mää vie......ööööö....ellei ne väkis sit tuppaadu mun viehkeään seuraan.....hups...ööö...
miks sää taukoo...onks bisneksii vai...?lähen hoiteleen noiden senorien luokse lämpimään. mulla siellä mulla taas omat boyfrendit :=))))
Tuun sitte takas kun päivä on jo paljon pidemmällä taas :=)))
No.. voithan sä sillä aikaa lainata niitä, kun et vain omaks ketään ota. Huuhalla kun tapahtuu joskus sellaistakin :=))))) - quistis
Laardi lupas kerran et tää on ihanaa satua....Höh...miks toi kaame isäpuoli ja seitsämän älykääpiötä sit vetää Quuta lättyyn et tekarit senkuin vain lentelee....:o/
Tehiiskos jos mäö lausahdan kansallisen tyyliin et PERKELE...:o/ - yksitypy
quistis kirjoitti:
Laardi lupas kerran et tää on ihanaa satua....Höh...miks toi kaame isäpuoli ja seitsämän älykääpiötä sit vetää Quuta lättyyn et tekarit senkuin vain lentelee....:o/
Tehiiskos jos mäö lausahdan kansallisen tyyliin et PERKELE...:o/tehota :=)) Yleensä muutenkin kun nainen vähän korottaa ääntään, niin miehet vaikenee :=))))
Monetko tekarit olet jo joutunu uusimaan?
Kalliiks tulee :=)))))) yksitypy kirjoitti:
lähen hoiteleen noiden senorien luokse lämpimään. mulla siellä mulla taas omat boyfrendit :=))))
Tuun sitte takas kun päivä on jo paljon pidemmällä taas :=)))
No.. voithan sä sillä aikaa lainata niitä, kun et vain omaks ketään ota. Huuhalla kun tapahtuu joskus sellaistakin :=)))))ai täältä voi ihan omakskiiiii saada...hmmmm....=;0)))))
- quistis
yksitypy kirjoitti:
tehota :=)) Yleensä muutenkin kun nainen vähän korottaa ääntään, niin miehet vaikenee :=))))
Monetko tekarit olet jo joutunu uusimaan?
Kalliiks tulee :=))))))niin muuten säkin...olen sen huomannut...Mut tekarittomana olossakin on puolensa....
- mielipiteensä
sanovat leimataan häiriköiksi että se siitä;)
- yksitypy
ainaskaan mua. Tai en tiedä, mutta ei se mua haittaa. Suomessa on mielipidevapaus :=))))
Tuu säkin chattiin. Sätitään siellä toisiamme :=))) saatan olla nyt häirikkö...kih...kih......=;0)))))
kun nyt taas alukaisin sanat suustani....ööööh...ne tuli vaan...iiik....=:0))))
- varatartsan
Siis luuletko oikeesti, että mä haluaisin ihmisiä loukata????? En ikinä voisi tehdä sitä. Ilmeisesti loukkasin, pyydän anteeksi Brune Sinulta ja kaikilta muiltakin. Vähän kyllä nyt nolottaa...En halunnut satuttaa ketään.
En itse kylläkään nähnyt tuossa mitään ketään loukkaavaa. Jos olisin huomannut loukkaavani jotain, en olisi laittanut koko aloitusta.
Brune hei! Olen poistanut sen jutun nyt. Arvaas, miten pahoillani olen?
Annatko anteeksi Brune? Voin pitää nyt juttuni pois täältä. Mutta ketään en halua loukata.
Rakastan Teitä koko huuhaaväki!yritin just sitä sanoa että...me muovataan huu tällaiseksi....ja sinäkin tiedät että kaattisjutut saa sitä aikaseksi....
mäkin siel jäsen mut ei sinne tunnu mahtuvan...mie rakastan huuta tää tärkee mulle.......
ja silleen ja tolleen.....
mut hymyillään kun kohdataan.....=:0))))- varatartsan
BBrunetti kirjoitti:
yritin just sitä sanoa että...me muovataan huu tällaiseksi....ja sinäkin tiedät että kaattisjutut saa sitä aikaseksi....
mäkin siel jäsen mut ei sinne tunnu mahtuvan...mie rakastan huuta tää tärkee mulle.......
mut hymyillään kun kohdataan.....=:0))))ja Kaatis on varmasti aivan eri asioita. En koskaan edes voi nähdä niitä "kilpailijoina". Huuhaa tärkeä. Kaatis on kaatis, eräänlainen jatkopaikka monille, ja pakopaikka niille, joiden juttuja nikin perusteella täällä huuhaalla ei julkaista. Sille ei voida mitään. Joka on erimieltä, niin perustelkoon sen.
Sitä vaan ihmettelin, kun ei tuosta biisistä olis voinut loukkaantua, kuin minä itse ja Suuri Hector. Mutta tuntien Heikin, hän antais sen anteeksi. Itselleni anteeksiantaminen on vaikeampaa, kun itse mokaa. - varatartsan
Sorit myös biisissä mainituille:
- Lone, anteeksi!!!
- Truu, anteeksi!!!
- Typy, anteeksi!!!
- Mystis, anteeksi!!!
- Rahtari, anteeksi!!!
- Rina, anteeksi!!!
- Miukuli, anteeksi!!!
- ja kaikille muillekkin loukatuille sorit!!! - yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
yritin just sitä sanoa että...me muovataan huu tällaiseksi....ja sinäkin tiedät että kaattisjutut saa sitä aikaseksi....
mut hymyillään kun kohdataan.....=:0))))Brune. Kaatiksen tulon jälkeen tää palsta on mennyt vähän alamäkee :=((((
Sinne mennään itkemään, jos täällä joku jotain negatiivista vähänkin sanoo ja yritetään houkutella porukkaa sinne :=(((
Mutta minä en myöskään huuhaalta lähde.
Oma maa mansikka. Muu maa mustikka :=))))) - yksitypy
varatartsan kirjoitti:
- Lone, anteeksi!!!
- Truu, anteeksi!!!
- Typy, anteeksi!!!
- Mystis, anteeksi!!!
- Rahtari, anteeksi!!!
- Rina, anteeksi!!!
- Miukuli, anteeksi!!!
- ja kaikille muillekkin loukatuille sorit!!!tarzan ole loukannut :=)))
Ihan oikeesti pidän sua hyvänä uudelleen sanoittajana :=)))
Huuhaalla ei kannata olla koskaan liian herkkänahkainen :=)))
Öitä sinulle tartzan. - löytyy
yksitypy kirjoitti:
Brune. Kaatiksen tulon jälkeen tää palsta on mennyt vähän alamäkee :=((((
Sinne mennään itkemään, jos täällä joku jotain negatiivista vähänkin sanoo ja yritetään houkutella porukkaa sinne :=(((
Oma maa mansikka. Muu maa mustikka :=)))))asian ydin :-) Katiiksen tarkoituksena ehkä olikin huuhaan kaataminen mutta kaatislaisten pilkka osuu omaan nilkkaan ;-)eikä sillä asenteella ketään pysty sinne houkuttelemaan.
- henkilön
löytyy kirjoitti:
asian ydin :-) Katiiksen tarkoituksena ehkä olikin huuhaan kaataminen mutta kaatislaisten pilkka osuu omaan nilkkaan ;-)eikä sillä asenteella ketään pysty sinne houkuttelemaan.
kiusaaminenkin liittyy kaattikseen:-)
- Alien-8
yksitypy kirjoitti:
Oma maa mansikka. Muu maa mustikka :=)))))Lunta tupaan ja jäitä porstuaan,typy:=)))!
varatartsan kirjoitti:
- Lone, anteeksi!!!
- Truu, anteeksi!!!
- Typy, anteeksi!!!
- Mystis, anteeksi!!!
- Rahtari, anteeksi!!!
- Rina, anteeksi!!!
- Miukuli, anteeksi!!!
- ja kaikille muillekkin loukatuille sorit!!!nyt tajunnut mun asiaa mutta olkoon pyytele anteeks...mun puolesta....
mutta toi kaattis sähän suorastaan mainostat sitä.... herra jestas sentään....- quistis
yksitypy kirjoitti:
Oma maa mansikka. Muu maa mustikka :=)))))olla kaattiksella kaikenaikaa "itkemässä." Mut olenko siellä käynyt tai edes ollut???...Et sellasta...nyt ;o)
- TrueLady
varatartsan kirjoitti:
- Lone, anteeksi!!!
- Truu, anteeksi!!!
- Typy, anteeksi!!!
- Mystis, anteeksi!!!
- Rahtari, anteeksi!!!
- Rina, anteeksi!!!
- Miukuli, anteeksi!!!
- ja kaikille muillekkin loukatuille sorit!!!=))) ja kyl mä sen talteen laitoin niettä jos kokonaan hukkaat ni kysele sit ku ikävä tulee. =) Meinas iha tuolilta tipahtaa ku nauratti niin.
- takkunen
BB että millon mä oisin sua loukannu!!Luin tään vasta ja olin ihnan tollona ku mietin millon oisin sulle tai jollekkin muulle sanonu loukkaavasti!En ikinä BB ole ketään loukannu,siis en livenä enkä täällä!!Jos oon sua loukannu niin otappas esille se kohta missä niin on käyny!!!!!!!Saat kyllä hakea sitä kauan ja paa se kans tänne näkyville että minäkin sen ymmärrän.Tartsani on pyydelly jo anteeksi,mut minä en sitä tee koskaan,koska en ole ainakaan SINUA loukannu.Meneppä ny ittees BB,ja ole kun muutkin ihmiset.Olet varmaan tuntenu ittes loukatuksi kun sun viestit ei oo olleet tuolla punasen tiplan palstalla.MIKÄS IHME SUA MUIJA RIIVA????Lopeta tai sit lue oikein,äläkä luule että sinä olet se ainut oikeaaaaa.Voi kiesus että joku on sairas yksilö,ja se oot todella sinä BB.Annappa vastaus tähän jos vielä pystyt!?:
kiinnosta paskan vertaa...kysymys kuuluikin miksi tää on hiljainen ja siinä me kaikki joudumme katsomaan peiliin....
eli miks huu on hiljainen...miksi..... onkos meissä kaikissa vikaa.....
ja se samperin täplän kerääminen tuskin on aina se tärkein ie mulle.....
mua riivaa se kun kaikki jauhaa samaa miks miks miks tää on hiljainen...siks just kun meistä ihan jokainen on siihen syypäääääääää.......- hemmetin
BBrunetti kirjoitti:
kiinnosta paskan vertaa...kysymys kuuluikin miksi tää on hiljainen ja siinä me kaikki joudumme katsomaan peiliin....
eli miks huu on hiljainen...miksi..... onkos meissä kaikissa vikaa.....
ja se samperin täplän kerääminen tuskin on aina se tärkein ie mulle.....
mua riivaa se kun kaikki jauhaa samaa miks miks miks tää on hiljainen...siks just kun meistä ihan jokainen on siihen syypäääääääää.......täplät?
- vittura sanon ma!
BBrunetti kirjoitti:
täplät et on 200 viestiä täynnä...
Isot ihmiset?
vittura sanon ma! kirjoitti:
Isot ihmiset?
tästä elisestä avauksesta ne pyyhkeet vastaan....
mut vaan on nyt tuo mun mielipide...
ei ne täydet viestiketjut ole tääl se tarkoitus...mun mielestä....
jeps olen yks niistä tyhmistä aikuisista ja harmittaa niin helkutisti.......=:0(- sanot.
BBrunetti kirjoitti:
tästä elisestä avauksesta ne pyyhkeet vastaan....
mut vaan on nyt tuo mun mielipide...
ei ne täydet viestiketjut ole tääl se tarkoitus...mun mielestä....
jeps olen yks niistä tyhmistä aikuisista ja harmittaa niin helkutisti.......=:0(ehkä ne toisetkin alkaa ymmärtämään mikä huuhaan tarkoitus
sanot. kirjoitti:
ehkä ne toisetkin alkaa ymmärtämään mikä huuhaan tarkoitus
mut kun tää on se mulle sopiva,,,,,
ain ei multakaan niitä oikeita huu juttuja tule ei todellakaan...mut tääl pysyn.....ja sil selvä....
tykätään musta tai ei....
mut hymy sulle...=:0)))
ymmäri....typy...Quuuu.... alien sbadammmm(puolueeton.....)
Hei meistä osa tykkää olla täällä huulla.....
muistakaas kaikki se et jokainen löytää sen oman juttunsa....
eikä siinä sen enenpäää.....- baarista.
Mitä BBrunetti jakoa tekee jengin kesken? Taidat olla taas hippasen humalassa. Minä käyn missä haluan perkele. Ja siellä missä vaan aina viihdyn. Kyllä siellä ollaan kun missä on hauskaa. onkohan jääkaapissa vielä jämiä. huuhaa, älä vittuile.
- kukkaan
baarista. kirjoitti:
Mitä BBrunetti jakoa tekee jengin kesken? Taidat olla taas hippasen humalassa. Minä käyn missä haluan perkele. Ja siellä missä vaan aina viihdyn. Kyllä siellä ollaan kun missä on hauskaa. onkohan jääkaapissa vielä jämiä. huuhaa, älä vittuile.
jaa mitään ja ketään!! Toisille armotta turpaan vaan! Se on peli täällä!
baarista. kirjoitti:
minä....
ja jokainen saa käydä missä haluaa......
missä tuntee olonsa hyväks......
- Brune!
Puhut asiaa.
- tuossa
huuhaaketjujen kopioimisessa oikein on?Miksi niitä kopioidaan sinne?Onko se itserakkautta vai mitä?????
- takkunen
on sekotettu siihen sun sanotukseen???Älä tartsani mua ainakaan sekota siihen sun sanotukseen,kun en ole mitenkään osallinen.Täällä joku huuteli et miksi en vastaa omiin alotuksiini,niin tässä vastaus:Olen varalla päivystämässä joitain määrättyjä tehtäviä,ja menen myös sillon,jos apua tarvitaan.Voi olla et en minuuttia ennen tiedä lähdöstä mitääm,mutta kun puhelin soi menen,en siis jätä ihmistä pulaan enkä hänen henkeään mihinkään huuhaan varaan.TULIKOS NY SELVÄKSI KAIKILLE?myös BB:lle.Jos joku sana tai sanonta on jäänyt kesken,olen ollut silloin todellisen asian kanssa vastakkain,enkä täällä paskaa jauhamassa.
- väärinymmärtänyt
asiat ja nyt vaahtoat herne nenässä täällä että voisitko jo ymmärtää niin loppuu tuo jankutus?
- jotenkin
väärinymmärtänyt kirjoitti:
asiat ja nyt vaahtoat herne nenässä täällä että voisitko jo ymmärtää niin loppuu tuo jankutus?
tähän,vai huomannut et se jota on syytetty onkin oikeessa.Turhaa jauhantaa siltä bbltä,ei oo antanu vastausta vaikka oli kysyny monesti syytä siihen syyttelyyn.Että tämmönen tapaus tällä kertaa.
jotenkin kirjoitti:
tähän,vai huomannut et se jota on syytetty onkin oikeessa.Turhaa jauhantaa siltä bbltä,ei oo antanu vastausta vaikka oli kysyny monesti syytä siihen syyttelyyn.Että tämmönen tapaus tällä kertaa.
kun vastaus annettiin niin monta kertaa.... en ainakaan jauha kun kerta vastasin....sille taas en voi mitään jos takkunen ei jymmärrä........
eli olisko takkunen sun omaa tyhmyyttäs....
ai niin en minä niitä henkilökohtaisia aloittanut vaan sinä........!!!!!!!!!!!!! sen moni kyllä luki...kuka ne aloitti......!!!!!!!
että tällainen hautausmaa...........
tykkään tästä hautausmaasta.....sikkenä!!!!!!!!!!!!!- vt evk
BBrunetti kirjoitti:
kun vastaus annettiin niin monta kertaa.... en ainakaan jauha kun kerta vastasin....sille taas en voi mitään jos takkunen ei jymmärrä........
eli olisko takkunen sun omaa tyhmyyttäs....
ai niin en minä niitä henkilökohtaisia aloittanut vaan sinä........!!!!!!!!!!!!! sen moni kyllä luki...kuka ne aloitti......!!!!!!!
että tällainen hautausmaa...........
tykkään tästä hautausmaasta.....sikkenä!!!!!!!!!!!!!Tuota noin...Mitä sä tarkoitit tuolla aloituksella, kun kerroit siinä, että mä vittuilisin? Mä haluan nyt saada sen ihan selväksi. Oliko siinä biisissä jotain? En mainosta kaatista, koska sitä ei tarvitse mainostaa, mainitsen kylläkin. Tuo sun aloitukses vaan jotenkin ei vieläkään mene jakeluun. Jos olisin nyt samassa tilanteessa kuin eilen, en poistaisi niitä sanoja, enkä pyytäis anteeksi, koska siihen ei mielestäni ollut mitään tarvetta.
Nuo anteeksipyynnöt olis pitänyt olla toisinpäin. Brune, sinä loukkasit minua todella paljon, kun tuollaisen aloituksen heitit. Mä olen miettiny tuota juttua jo lähes vuorokauden.
Nythän on Brune niin, että sä heitit tuon jutun tosi harkitsemattomasti. Jos Sulla on jotain sanottavaa mulle, voit sen heittää mun lootaankin, eikä tarvii paistatella koko palstalla ja pahoittaa toisten mielen. En mä mitään ole vittuillu kellekkään. Ne, jotka tuntevat minut, tietävät, etten voisi tehdäkkään sitä. Huumoria kyllä löytyy, joskus niinkin paljon, että ei muut perässä pysy. Niinkuin eilen.
Jos voisit selventää tuota eilistä aloitustasi mulle? En varmasti ole ainoa, joka sen haluais tietää.
Kiitos BBrunetti etukäteen! Jään odottamaan. vt evk kirjoitti:
Tuota noin...Mitä sä tarkoitit tuolla aloituksella, kun kerroit siinä, että mä vittuilisin? Mä haluan nyt saada sen ihan selväksi. Oliko siinä biisissä jotain? En mainosta kaatista, koska sitä ei tarvitse mainostaa, mainitsen kylläkin. Tuo sun aloitukses vaan jotenkin ei vieläkään mene jakeluun. Jos olisin nyt samassa tilanteessa kuin eilen, en poistaisi niitä sanoja, enkä pyytäis anteeksi, koska siihen ei mielestäni ollut mitään tarvetta.
Nuo anteeksipyynnöt olis pitänyt olla toisinpäin. Brune, sinä loukkasit minua todella paljon, kun tuollaisen aloituksen heitit. Mä olen miettiny tuota juttua jo lähes vuorokauden.
Nythän on Brune niin, että sä heitit tuon jutun tosi harkitsemattomasti. Jos Sulla on jotain sanottavaa mulle, voit sen heittää mun lootaankin, eikä tarvii paistatella koko palstalla ja pahoittaa toisten mielen. En mä mitään ole vittuillu kellekkään. Ne, jotka tuntevat minut, tietävät, etten voisi tehdäkkään sitä. Huumoria kyllä löytyy, joskus niinkin paljon, että ei muut perässä pysy. Niinkuin eilen.
Jos voisit selventää tuota eilistä aloitustasi mulle? En varmasti ole ainoa, joka sen haluais tietää.
Kiitos BBrunetti etukäteen! Jään odottamaan.mainostusta...eli kaattis hyvä paikka ja tämä ei.... sama kun takkunen sanoi että huuhaa on hautausmaa...
mutta en sun henk.koht elämään puuttunut mut tuo kaattiksen mainostus on typerää ja miksi sitä täällä pitää mainostaa...nyt oon niin monta kertaa yrittänyt selittää...ja typy sen ikäänkuin uudestaan omassa avauksessa selitti....
huu on sellainen miksi me sen muovaamme ja niillä aloituksilla me sen teen.... mut luulen et joku nyt edes ymmärsi mitä yritin.... sanoa
ja pyydän nyt kai kaikilta anteeksi jos loukkasin....!!!!!!!- meseen tms
jotenkin kirjoitti:
hoitelemaan erimielisyydensä kun se vaikuttaa koko huuhaaseen tuollaiset väittelyt
- vt evk
BBrunetti kirjoitti:
mainostusta...eli kaattis hyvä paikka ja tämä ei.... sama kun takkunen sanoi että huuhaa on hautausmaa...
mutta en sun henk.koht elämään puuttunut mut tuo kaattiksen mainostus on typerää ja miksi sitä täällä pitää mainostaa...nyt oon niin monta kertaa yrittänyt selittää...ja typy sen ikäänkuin uudestaan omassa avauksessa selitti....
huu on sellainen miksi me sen muovaamme ja niillä aloituksilla me sen teen.... mut luulen et joku nyt edes ymmärsi mitä yritin.... sanoa
ja pyydän nyt kai kaikilta anteeksi jos loukkasin....!!!!!!!BB, Lues ne sanat uudelleen!!! Jos sulla ei ole niitä, mä voin heittää ne sun lootaan. Mitä ihmeen mainostusta siinä oli mainitsin kyllä, en mainostanut.
Taisit saada aika pahaa aikaan, kun revittelit juttua, että Huuhaa ja Kaatis olisi ikäänkuin jossain kilpailujutussa. Tiedät itsekkin, ettei se pidä paikkaansa. Mun mielestäni se on ollut, kuin ravintolassa sijaitseva pubi, missä käydään välillä heittämässä juttua ja pelaamassa, mikä ei sinne isolle puolelle käy.
Huuhaa on huuhaa ja kaatiksen huuhaa on kaatiksen huuhaa, Miksi sä teet vastakkainasetteluja??? Tiedät kai, mitä siitä seuraa, jos et tiedä, nyt tiedät! Kumpikin voi elää rinnatusten omaa elämää. Ei sinne ketään vedetä mukaan, toivotetaan vaan tervetulleeksi, jos joku haluaa. Tiedäthän sen, kun itsekkin siellä olet.
Miksi sä näät siinä jotain kilpailuhenkeä??? Puuta vaan uuniin lisäät tuollaisella kirjoittelulla. Jos olisit jättänyt väliin, niin oltais oltu paljon lähempänä sitä entistä hyvää huuhaata. Nyt kyllä tosiaan teit vähän harkitsemattomasti. Varmaan itsekkin jo ymmärrät tämän päivän säpinöiden jälkeen.
Vieläkin BBrune sanon, että tein väärin, kun vedin sen jutun pois. Olen aivan varma, ettei Mystiskään olisi sitä poistanut. sehän oli hauska juttu, kuten Typykin totesi. Ne anteeksipyynnötkin vetäisin takaisin, ja pyytäisin sinua mietimään 0-0 tilanteessa, kumman täytyis pyytää anteeksi ja kummalta? Tuo "kai" ei nyt taida riittää. vt evk kirjoitti:
BB, Lues ne sanat uudelleen!!! Jos sulla ei ole niitä, mä voin heittää ne sun lootaan. Mitä ihmeen mainostusta siinä oli mainitsin kyllä, en mainostanut.
Taisit saada aika pahaa aikaan, kun revittelit juttua, että Huuhaa ja Kaatis olisi ikäänkuin jossain kilpailujutussa. Tiedät itsekkin, ettei se pidä paikkaansa. Mun mielestäni se on ollut, kuin ravintolassa sijaitseva pubi, missä käydään välillä heittämässä juttua ja pelaamassa, mikä ei sinne isolle puolelle käy.
Huuhaa on huuhaa ja kaatiksen huuhaa on kaatiksen huuhaa, Miksi sä teet vastakkainasetteluja??? Tiedät kai, mitä siitä seuraa, jos et tiedä, nyt tiedät! Kumpikin voi elää rinnatusten omaa elämää. Ei sinne ketään vedetä mukaan, toivotetaan vaan tervetulleeksi, jos joku haluaa. Tiedäthän sen, kun itsekkin siellä olet.
Miksi sä näät siinä jotain kilpailuhenkeä??? Puuta vaan uuniin lisäät tuollaisella kirjoittelulla. Jos olisit jättänyt väliin, niin oltais oltu paljon lähempänä sitä entistä hyvää huuhaata. Nyt kyllä tosiaan teit vähän harkitsemattomasti. Varmaan itsekkin jo ymmärrät tämän päivän säpinöiden jälkeen.
Vieläkin BBrune sanon, että tein väärin, kun vedin sen jutun pois. Olen aivan varma, ettei Mystiskään olisi sitä poistanut. sehän oli hauska juttu, kuten Typykin totesi. Ne anteeksipyynnötkin vetäisin takaisin, ja pyytäisin sinua mietimään 0-0 tilanteessa, kumman täytyis pyytää anteeksi ja kummalta? Tuo "kai" ei nyt taida riittää.ihan miten vaan...minun mielestä mainostit ja sil selvä.....
jokaisella kun saa olla ne omat mielipiteet...ja sinä et ymmärtänyt mut ei sen väliä...tiedän että joku ymmärsi.....!!! sentään mitä ajoin takaa....
mutta se siitä...... ja turhaan tästä enää sun kanssa vatvon
mutta anteeksi herra tartsani...... sun laulun sanat on ihan ok...ja tiedätkö olen tosikko ja typy on typy....!- vt evk
BBrunetti kirjoitti:
ihan miten vaan...minun mielestä mainostit ja sil selvä.....
jokaisella kun saa olla ne omat mielipiteet...ja sinä et ymmärtänyt mut ei sen väliä...tiedän että joku ymmärsi.....!!! sentään mitä ajoin takaa....
mutta se siitä...... ja turhaan tästä enää sun kanssa vatvon
mutta anteeksi herra tartsani...... sun laulun sanat on ihan ok...ja tiedätkö olen tosikko ja typy on typy....!nyt koko juttu, tästä ei enää keskustella. Mulla kaikki ok sulle, siis unohdetaan jo...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121