Onks joulu....

jo ohi.... Johan olikin rallatusta koko joulu....
Huh hah hei ja hellät tunteet.....
tuota noin unohdin....HUOMENTAAAAAAAAA:::::kaikille tasaisesti......=:0))))))))))))))))))))

67

1548

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös tänään oo viä pyhäpäivä ja saa lepäillä ja nauttia juolutunnelmasta. Ja saa syödä kinkun loppuun kun ei se kumminkaan säily loppiaiseen.

• häsä ohi.....
        Oonki syönny kinkkuuu niin jotta musta on tullu kanssa kinkku....heh...=:0)))

• BBrunetti kirjoitti:

häsä ohi.....
        Oonki syönny kinkkuuu niin jotta musta on tullu kanssa kinkku....heh...=:0)))

on rakennettu kinkusta ja suklaasta eikä paljon passaa peiliin vilkuilla:(((

• tuputuu kirjoitti:

on rakennettu kinkusta ja suklaasta eikä paljon passaa peiliin vilkuilla:(((

uskaltanut...... enkä kato......Pakko alkaa käymään joulun jälkeen lenkillä joka päivä.....=:0((((

• BBrunetti kirjoitti:

uskaltanut...... enkä kato......Pakko alkaa käymään joulun jälkeen lenkillä joka päivä.....=:0((((

voidaan vaihdella laihdutusvinkkejä:)))

• tuputuu kirjoitti:

uuden vuoden jälkeen....
        oikeestaan mulla on yks hyvä...mut ei voi käyttää enää.... se on nääs "heitä ukko pellolle..."ei oo ukkoo...heh....=;0))))))))

• BBrunetti kirjoitti:

uuden vuoden jälkeen....
        oikeestaan mulla on yks hyvä...mut ei voi käyttää enää.... se on nääs "heitä ukko pellolle..."ei oo ukkoo...heh....=;0))))))))

Aamusta iltaan pelkkää kossuvissyä ja kun vetää yhden viikon niin sit seuraava viikko menee niin ettei mikään pysy sisällä ja hyvässä lykyssä saa viä haimatulehduksen mikä on takuuvarma laihdutuskeino.

• tuputuu kirjoitti:

Aamusta iltaan pelkkää kossuvissyä ja kun vetää yhden viikon niin sit seuraava viikko menee niin ettei mikään pysy sisällä ja hyvässä lykyssä saa viä haimatulehduksen mikä on takuuvarma laihdutuskeino.

toi on hyvä........=:0)))))))))

• BBrunetti kirjoitti:

toi on hyvä........=:0)))))))))

mutta pari kaveria on sen tehnyt ja kovasti olivat hoikkia:)))

• tuputuu kirjoitti:

mutta pari kaveria on sen tehnyt ja kovasti olivat hoikkia:)))

pitää kokeilla.....=:0)))))))))

• zen cafe´
        tuputuu kirjoitti:

........

Olen juomatta tammikuussa
        Tumppaan röökini tähän
        Luen kirjoja, lepään paljon
        Ja laihdutan vähän

Minä uimassa alan käydä
        Enkä marise
        Hoidan keittiön kukat niin
        Et ne ei varise

.........

• zen cafe´ kirjoitti:

........

Olen juomatta tammikuussa
        Tumppaan röökini tähän
        Luen kirjoja, lepään paljon
        Ja laihdutan vähän

Minä uimassa alan käydä
        Enkä marise
        Hoidan keittiön kukat niin
        Et ne ei varise

.........

Onnea vaan päätöksillesi;)))

• BBrunetti kirjoitti:

pitää kokeilla.....=:0)))))))))

voi saada sellaisen pikantin keltaisen sävyn iholleen. Sitten vaan värjätään tukka mustaksi ja teipataan silmät vinoon ja uusi pittoreski aasialaislook on valmis:)))

• tuputuu kirjoitti:

voi saada sellaisen pikantin keltaisen sävyn iholleen. Sitten vaan värjätään tukka mustaksi ja teipataan silmät vinoon ja uusi pittoreski aasialaislook on valmis:)))

uus luukki samal...Mutta vaihtelu virkistää....=;0)))))

• BBrunetti kirjoitti:

uus luukki samal...Mutta vaihtelu virkistää....=;0)))))

myös muita muutoksia ja kossudieetillä se käy kätevästi. Ei tarvi juosta kaikenmaailman tyylipoliiseilla sun muilla valmentajilla. Eihän se kossu halpaa oo mutta halvemmaks tulee kuin personal trainer.

• tuputuu kirjoitti:

myös muita muutoksia ja kossudieetillä se käy kätevästi. Ei tarvi juosta kaikenmaailman tyylipoliiseilla sun muilla valmentajilla. Eihän se kossu halpaa oo mutta halvemmaks tulee kuin personal trainer.

ja jos ei kossua saatavilla alkossa nii leijonakin on jees......=:0)))))))))

• BBrunetti kirjoitti:

ja jos ei kossua saatavilla alkossa nii leijonakin on jees......=:0)))))))))

Tallinnan kadulta niin voi säästää paljon. Ei tarvita montakaan hörppyä kun kilot jo karisee.

• rahtari1 evk

ja mitä siihen sun uudenvuodenlupaukseen tulee niin mä lupasin just päinvastoin et rupeen tuplasti puhuu sunkanssa ensvuonna pervoja juttuja

• mitä sää sellattiiii meet lupaileen.......pssst...pssst....... mä en...*vihelteleeee...*pervoile sun kanssa...
        huomenta rahtari.....(vaikee pidettävä lupaus...)kestää muuten ehkä päivän.... mut yritän....

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

mitä sää sellattiiii meet lupaileen.......pssst...pssst....... mä en...*vihelteleeee...*pervoile sun kanssa...
        huomenta rahtari.....(vaikee pidettävä lupaus...)kestää muuten ehkä päivän.... mut yritän....

mä tunnen sut jo se lupaus ei kestä ku tunnin ja sit jutut muuttuu taas asialinjalle

• rahtari1 kirjoitti:

mä tunnen sut jo se lupaus ei kestä ku tunnin ja sit jutut muuttuu taas asialinjalle

samperi..... helkutti.....
        mut se vaan johtuuuuu susta....saat pervouden esille.... päivän ainakiiiii oon tööt..... ja puhun vain kilttejä juttuja........=;8)))))))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

samperi..... helkutti.....
        mut se vaan johtuuuuu susta....saat pervouden esille.... päivän ainakiiiii oon tööt..... ja puhun vain kilttejä juttuja........=;8)))))))))

mitkä vetää sult kuitenki hiet pintaan tee mielummin tupakkalakko sekin onnistuu sulta helpommin

• rahtari1 kirjoitti:

mitkä vetää sult kuitenki hiet pintaan tee mielummin tupakkalakko sekin onnistuu sulta helpommin

ei mut oikeesti tupsulakkokaan ei käy.......=:0))))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

ei mut oikeesti tupsulakkokaan ei käy.......=:0))))))

kuinka pervoks oot tullu ku kirjotan sun kanssa parikuukautta niin johan oot hesarin keskiaukeemalle päässy ja oikeen värikuvien kera

• rahtari1 kirjoitti:

kuinka pervoks oot tullu ku kirjotan sun kanssa parikuukautta niin johan oot hesarin keskiaukeemalle päässy ja oikeen värikuvien kera

rahtari ja rahtarin meltsu.........=;0))))))))(Mela)

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

rahtari ja rahtarin meltsu.........=;0))))))))(Mela)

et sain pervoilusta puhumisesta jo kansakoulus ekal luokal kunniakirjan

• rahtari1 kirjoitti:

et sain pervoilusta puhumisesta jo kansakoulus ekal luokal kunniakirjan

kunniakirja nyt sit varmassa tallessa..... sitä ei nääs passaa hävittää..........=;0))))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

kunniakirja nyt sit varmassa tallessa..... sitä ei nääs passaa hävittää..........=;0))))))

pahas paikkaa just sohvan takana ja liian mtalal ,siin näyttää lasis olevan perkuleesti jotain roiskeita mut en tiedä mist on tullu

• rahtari1 kirjoitti:

pahas paikkaa just sohvan takana ja liian mtalal ,siin näyttää lasis olevan perkuleesti jotain roiskeita mut en tiedä mist on tullu

puhdista se...... sen pitää olla siisti ja nyt heti tänään siirrät sen korkeemmalle.....
        Mitäs sää touhuut ku kerta roiskeita siel sun tääl....=:0)))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

puhdista se...... sen pitää olla siisti ja nyt heti tänään siirrät sen korkeemmalle.....
        Mitäs sää touhuut ku kerta roiskeita siel sun tääl....=:0)))))

koko seinäl uus tapetti on meinaan niin laikukas koko sohvan matkalt ja väjä yliki sovan ,kyl on sit lentäny korkeelle ku melkeen katonrajas asti

• rahtari1 kirjoitti:

koko seinäl uus tapetti on meinaan niin laikukas koko sohvan matkalt ja väjä yliki sovan ,kyl on sit lentäny korkeelle ku melkeen katonrajas asti

nyt kuules rahtari...koko kämppä sit uusiks....
        Ai kattoon asti....uskoisko......=:0)))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

nyt kuules rahtari...koko kämppä sit uusiks....
        Ai kattoon asti....uskoisko......=:0)))))

käymään tääl naispuolinen imurikauppias mut se huomas mun imurin niin asit meni vähän toisenlaiseks ,sit viel ku edellisestä kerrasta oli jo niinpitkä aika peräti 24tuntii ku oli viimeks saanu niin toi paine oli niin valtava ja tuli tommoset suunnilleen 2 desii ja katonrajaan saakka

• quistis

Joulu on...:o))))) Mä olen ollut kiltisti,mut silti saan aina risuja;o(

• rahtari1

saitkos sä sit saunavihdan

• suurin häsä.....
        Mä sain pari pakettiiiii....eli oonhan mää ollu aika kiltti......
        hööment...=:0)))))))))))))))

• quistis
        rahtari1 kirjoitti:

saitkos sä sit saunavihdan

En mä saanut..sain ihan liikakin lahjoja:o) Täällä huuhaalla satelee persukkeelle risua...Ihan pervoja;o/

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

suurin häsä.....
        Mä sain pari pakettiiiii....eli oonhan mää ollu aika kiltti......
        hööment...=:0)))))))))))))))

lahjaton...heh..vaikkei näin äkkiseltään uskoiskaan:o/

• quistis kirjoitti:

lahjaton...heh..vaikkei näin äkkiseltään uskoiskaan:o/

kuvittelee ettei mun uuden vuoden lupaus pidä....voit sää kuvitella=:0/......
        heh...yritän ainaskiiiiiiii....=:0)))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

kuvittelee ettei mun uuden vuoden lupaus pidä....voit sää kuvitella=:0/......
        heh...yritän ainaskiiiiiiii....=:0)))

riippuu lupauksesta....;o) Toiv et mitään mahdotonta lupaa...

• rahtari1
        quistis kirjoitti:

En mä saanut..sain ihan liikakin lahjoja:o) Täällä huuhaalla satelee persukkeelle risua...Ihan pervoja;o/

ajattelin et lisään uudenvuodenlupaukses et tuplaan brunen kanssa sen pervoilusta puhumisen

• quistis kirjoitti:

riippuu lupauksesta....;o) Toiv et mitään mahdotonta lupaa...

luomusta puheet...... rahtarin kanssa.......=:0)))))

• quistis
        rahtari1 kirjoitti:

ajattelin et lisään uudenvuodenlupaukses et tuplaan brunen kanssa sen pervoilusta puhumisen

vaan:o))Eiks se hyvin huuhaalle käykkin:o))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

luomusta puheet...... rahtarin kanssa.......=:0)))))

Luomu niin ihanaa ja terveellistä...Namia kertakaikkiaan:o))))))))))))))))))))))

• rahtari1
        quistis kirjoitti:

vaan:o))Eiks se hyvin huuhaalle käykkin:o))

kyl ihan luontevasti ,kansakouluski sain siit kunniakirjan jo ekal luokal

• quistis kirjoitti:

Luomu niin ihanaa ja terveellistä...Namia kertakaikkiaan:o))))))))))))))))))))))

samperi...miten mää nyt tollasii menin lupaileen......heh,,,,otin nyt kyl liian vaikeen palan....=;0)))))))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

samperi...miten mää nyt tollasii menin lupaileen......heh,,,,otin nyt kyl liian vaikeen palan....=;0)))))))))

ne lupaukset tehdään vasta uudenvuoden yönä;o)))

• quistis
        rahtari1 kirjoitti:

kyl ihan luontevasti ,kansakouluski sain siit kunniakirjan jo ekal luokal

on jossakin todella hyvä....Mä en vain ole viel löytänyt sitä omaa...:o/

• AMR-52
        quistis kirjoitti:

...ny on tult luvattuu..))) mie jollekkii luppauvuin keskeyttämään närpiöläisen kärryytyksen,toistaisex..)))

• quistis kirjoitti:

yritettävä...vaiko peruisko ja lupaisin vaiks laihduttaa pari kiloo...juu hyvä niin teen...=:0)))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

yritettävä...vaiko peruisko ja lupaisin vaiks laihduttaa pari kiloo...juu hyvä niin teen...=:0)))))

se luuta siinä hyvä apukeino....Kokeiles vaikka;o))

• quistis kirjoitti:

se luuta siinä hyvä apukeino....Kokeiles vaikka;o))

että en oo ainut...ööh petteri huulla....kokeilen kokeilen....=:0))))))

• AMR-52

...armasta..))) lähtiskö rekiajelul...hittolaine oo ko kivireki,,kait silläkkii...))))

• antza..... lähe lintan kans lenksuun....=:0))))))unoha rekiajelut.....

• AMR-52
        BBrunetti kirjoitti:

antza..... lähe lintan kans lenksuun....=:0))))))unoha rekiajelut.....

...jo kertaalleen lumityöt pääl..))) linta vähä isomp,siinhä sitä ois rekiajeluu....)))))

• yksitypy evk

joo.. ohi on, ohi on ,ohi on, tämä joulumme taas ohi on. Onneksi. Päästään kohta kurkistamaan valoisampaa päivää kohti :=)))))

• typy..... oon samaa mieltä joulu ohi...=:0))))))))))))))))

• yksitypy evk
        BBrunetti kirjoitti:

typy..... oon samaa mieltä joulu ohi...=:0))))))))))))))))

uutta siellä rintamalla näkyillyt?
        Pettymyksiä tulee pettymysten jälkeen, mutta ei lannistuta :=))))))

• yksitypy evk kirjoitti:

uutta siellä rintamalla näkyillyt?
        Pettymyksiä tulee pettymysten jälkeen, mutta ei lannistuta :=))))))

rehvit..... kahville pyydettiin..... ja nyt mää sit mietin et meniskö vaiko ei.......
        tairan mennä....=:0)))))))))

• yksitypy evk
        BBrunetti kirjoitti:

rehvit..... kahville pyydettiin..... ja nyt mää sit mietin et meniskö vaiko ei.......

ja vielä mietit menetkö vai et!!! Ilman muuta rehveille täytyy mennä :=))))
        Eihä sitä tiedä mitä se poikii. Vaikka tulevaisuudessa pikkubrunetteja :=))))

• Anneli
        BBrunetti kirjoitti:

...esiliinaksi.

• Anneli kirjoitti:

...esiliinaksi.

seiskan pintaan...Öööööh...ai sää meinaat et mie brune tarviin esiliinaa....hyvin päätelty eli tule vaan....=:0))))))))

• Alien-8

Piipahdin katsomaan..mut ei auta..taas on kohta mentävä kyläpaikkaan joulukahveelle..:(

• pitää taas tästä lähteeeeee.........=:0))))))))

• Anneli

Jatkuu juhannukseen asti.

• kuitennii

päästäinen välissä

• anneli pelottelet minnuuuuuuuuu.....=:0))))))

• Anneli
        BBrunetti kirjoitti:

anneli pelottelet minnuuuuuuuuu.....=:0))))))

Onhan siinä pääsiäinen ja vappukin välissä. Vapun voi levätä ja jatkaa joulua sen jälkeen.
        Pääsiäinen menee joulun jatkona.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4923
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      661
      4109
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2291
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2057
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1858
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1696
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1441
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94
      1134
    10. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      87