Mulla on ongelma......
Kaurapuuro vaiko murot.......
=:0))))))
Hyvää huomenta...!!!!
54
1462
Vastaukset
- sola"
mulla on välillä sama probleemi..silloin ratkaisen sen niin, että duunaan pari voikkaria... ;)
sii voikkaria pari.... hmmmm...onkohan mulla kurkkua...voikkarin päällä pitää olla kurkkua.....=;0))))
- sola"
BBrunetti kirjoitti:
sii voikkaria pari.... hmmmm...onkohan mulla kurkkua...voikkarin päällä pitää olla kurkkua.....=;0))))
lähdet torille kahville..?!
Kuuleppa, mä kaipaan kovasti niitä kaalipiirakoita sieltä..paljo muuta hyvää ei entisessä kotikaupungissa ollukkaa.. ;) sola" kirjoitti:
Kuuleppa, mä kaipaan kovasti niitä kaalipiirakoita sieltä..paljo muuta hyvää ei entisessä kotikaupungissa ollukkaa.. ;)söin muroja...koska jääkaapissani oli maitoa......=;0)))))
- ppouta.
sola" kirjoitti:
Kuuleppa, mä kaipaan kovasti niitä kaalipiirakoita sieltä..paljo muuta hyvää ei entisessä kotikaupungissa ollukkaa.. ;)harvinaisia mutta hyviä. missähän entinen kotikaupunki sijaitsee...ja kaalipiirakat.
joskus ohimennessään kävis maistamassa herkkuja! - sola"
ppouta. kirjoitti:
harvinaisia mutta hyviä. missähän entinen kotikaupunki sijaitsee...ja kaalipiirakat.
joskus ohimennessään kävis maistamassa herkkuja!Lahtelaista..tottakai.. ;)
Laita mulle sitte bussirahtina muutama tulemaan..jooko?!! sola" kirjoitti:
Lahtelaista..tottakai.. ;)
Laita mulle sitte bussirahtina muutama tulemaan..jooko?!!I´m back! Olen selkä!
Kertokaa mitä hyvää on tullut hämeestä? Sola tietty mutta siihen se taitaa jäädä.
Tiessä on muuten usein sellaisia "hidasteita", onko ne keksitty Hämeessä?- ppouta.
sola" kirjoitti:
Lahtelaista..tottakai.. ;)
Laita mulle sitte bussirahtina muutama tulemaan..jooko?!!ihan täyden säkillisen.
ja osoitteeksi riittänee: sola....itäsuomi.
Eläkä ahmi kaikkia kerralla, kaali aiheuttaa ylenmäärin nautittuna vatsanväänteitä. - sola"
SavoRULES kirjoitti:
I´m back! Olen selkä!
Kertokaa mitä hyvää on tullut hämeestä? Sola tietty mutta siihen se taitaa jäädä.
Tiessä on muuten usein sellaisia "hidasteita", onko ne keksitty Hämeessä?no mut eihän hämeessä toki hidasteilla olis mitään virkaa..täällä itäisillä mailla ne on kyllä tarpeen, jos joku hämäläinen ylittää katua.. ;)
kuuleppa muru, mie lähen lomalle tänään, mut mä kyl kans oon selkä muutaman viikon päästä..voi olla, että tuun S-linnaankin reissullani.. :)))
*halipusi* - sola"
ppouta. kirjoitti:
ihan täyden säkillisen.
ja osoitteeksi riittänee: sola....itäsuomi.
Eläkä ahmi kaikkia kerralla, kaali aiheuttaa ylenmäärin nautittuna vatsanväänteitä.ihanaa..kyllä ne perille löytää...kaikhan miut täälä tuntee :)))
mie koitan piätellä ihtiäni ja naatiskella varoen... ;) sola" kirjoitti:
no mut eihän hämeessä toki hidasteilla olis mitään virkaa..täällä itäisillä mailla ne on kyllä tarpeen, jos joku hämäläinen ylittää katua.. ;)
kuuleppa muru, mie lähen lomalle tänään, mut mä kyl kans oon selkä muutaman viikon päästä..voi olla, että tuun S-linnaankin reissullani.. :)))
*halipusi**suukko*
Jos tuut S-linnaan ni mie oon se jonka ympärilä parveilee naisia. tuut vaan rohkeesti koputtaa olkapiähän ni lähetään testaamaan ne ruuvit :-DD- sola"
SavoRULES kirjoitti:
*suukko*
Jos tuut S-linnaan ni mie oon se jonka ympärilä parveilee naisia. tuut vaan rohkeesti koputtaa olkapiähän ni lähetään testaamaan ne ruuvit :-DDselvä..mä en kyllä usko, että sun ruuvis kestää.. ;P
sola" kirjoitti:
selvä..mä en kyllä usko, että sun ruuvis kestää.. ;P
Pittää kiertee tarpeeks tiukkaan! :-DDD
- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Pittää kiertee tarpeeks tiukkaan! :-DDD
:D!!!
sä oot kyllä ihana :D
mä koitan saaha pakattua, mut eihän tästä tuu mittään, kun pitää kokoajan sua kuikuilla...joko sie ne kahvit keitit? ;) - pouta.
sola" kirjoitti:
ihanaa..kyllä ne perille löytää...kaikhan miut täälä tuntee :)))
mie koitan piätellä ihtiäni ja naatiskella varoen... ;)saattaavat olla nälkäisiä ja nopeita...herkullinen kaalin tuoksu kun leijailee nenään.
piättele piättele ja naatiskele...ei kai vaan kuori murru piirakassa jos liikaa oottelee... sola" kirjoitti:
:D!!!
sä oot kyllä ihana :D
mä koitan saaha pakattua, mut eihän tästä tuu mittään, kun pitää kokoajan sua kuikuilla...joko sie ne kahvit keitit? ;)Pakkoha se ol ku olin niin unenpöpperössä että ehin haukkuu jo yhtä savolaista tyttöstä ukox ja eihän se käy laatuunsa olleskaan :-DD
Kiitos vaan, mutta kyllä sinä olet ihanampi joten myönnän kerrankin hävinneeni :-))
- Alien-8
Jompikumpi parempi,mutta älä ainakaan ota oppia minusta:Kaksi mukia väkevää kahvia,ja niitten päälle pari tupakkaa.Ihme,että vatsani on vielä näinkin hyvässä kunnossa kuin on:)
..... ei mitään tuollaisia...kahvia ,kahvia ja sitten vielä kahvia!!!!
BBrunetti kirjoitti:
vois muuten keitellä lisääääääääää kahvia....=;0)))) kiits vinkistä....
keittämään...se ei saa missään tapauksessa loppua kesken...
minunkin on kohta ladattava uusi pannullinen....
kuinka sinä nyt aloit ollenkaan puhumaan kaurapuuroista????
olisikohan muuten kaurapuuro kahvilla hyvää...pitääkin kokeilla....amaryllie1 kirjoitti:
keittämään...se ei saa missään tapauksessa loppua kesken...
minunkin on kohta ladattava uusi pannullinen....
kuinka sinä nyt aloit ollenkaan puhumaan kaurapuuroista????
olisikohan muuten kaurapuuro kahvilla hyvää...pitääkin kokeilla....kiire kiire...lissää kahvia......=:0))
BBrunetti kirjoitti:
kiire kiire...lissää kahvia......=:0))
jos se olisi kerinnyt loppumaan....
- aliisa
amaryllie1 kirjoitti:
täälläkö vielä mietitään,mitä söis :)) mä oon juonut puolen litran kahvimukin ja syönyt pari maksamakkaravoikkarii...taas jaksaa lähtee hoitaan arkiaskareita ja illaksi duuniin....ja ai,niin...kahvia TÄYTYY muistaa ostaa,keitin aamulla viimeiset ;O)))
amaryllie1 kirjoitti:
keitin tosin vähän laihaa kahvetta perkules......
- mikael-poju
..BB..))) margariinikananmunaruisleipä kahvi muhkee sätkä...jo pärjää..)))
- outzak
huomenta ihan kaikille!! Mäkin söin lapsena sitä laardibonanzan kertomaa sörsseliä, paitsi vaan sokerin kanssa. Meillä sitä sanottiin kaurasotkuksi!!:-))
- outzak
Piti vielä kertoa, et mäkään en aamupäivällä tarvii muuta, ku mielinmäärin kahvii ja tupakkaa...;)
Meillä mummu sitä joskus tarjosi ja ihan hyvä se oli.
Meillä Savonlinnassa sen nimi oli "KAURATÖHENNYS"- outzak
BBrunetti kirjoitti:
no pakko sitä sotkua huomenaamuna koklata...=;0)))
pitää sit tehdä juomalasiin!! Ainakin niin meillä.. Hiutaleita lasi melkein täyteen, päälle sokeria ja sit maitoa sillei et lasi läikkyy väkisin yli, kun yrität sitä sekoittaa ja syödä pikkulusikalla..
Siinäpä sulle oiva aamupala huomiseksi!!:DD - outzak
SavoRULES kirjoitti:
Meillä mummu sitä joskus tarjosi ja ihan hyvä se oli.
Meillä Savonlinnassa sen nimi oli "KAURATÖHENNYS"miäkin oon kotoisin Savosta.. Etelä-sellaisesta.. En niin kovin kaukana asu Savonlinnasta nytkään..
outzak kirjoitti:
pitää sit tehdä juomalasiin!! Ainakin niin meillä.. Hiutaleita lasi melkein täyteen, päälle sokeria ja sit maitoa sillei et lasi läikkyy väkisin yli, kun yrität sitä sekoittaa ja syödä pikkulusikalla..
Siinäpä sulle oiva aamupala huomiseksi!!:DDaamupalaonkkelma selvis jo tänään...heh....
- outzak
BBrunetti kirjoitti:
aamupalaonkkelma selvis jo tänään...heh....
miettimisen vaivan!! Enkös ollutkin kiltti??:)
outzak kirjoitti:
miäkin oon kotoisin Savosta.. Etelä-sellaisesta.. En niin kovin kaukana asu Savonlinnasta nytkään..
Sittenhän sinä oletkin ihan asiamiehiä! :-D
- outzak
SavoRULES kirjoitti:
Sittenhän sinä oletkin ihan asiamiehiä! :-D
asiaNAISIA, korjaan..:)
outzak kirjoitti:
miettimisen vaivan!! Enkös ollutkin kiltti??:)
oli oli oli oli......heh.....kysy sää sit seuraavan kerran multa jos sua vaivaa aamupalaonkkelma....=;0)))
outzak kirjoitti:
asiaNAISIA, korjaan..:)
Pyydän tuhannesti anteeksi inhimillistä erehdystäni. :-)
Kävin tsekkaamassa sinun gallerian ja tyttönen/nainenhan se siellä olikin. Kuinkas minä nyt näin kohelsin?
Täytynee käydä vielä keittämässä lisää kahvia josko sitä saisi SILMÄT AUKI..!#...- outzak
BBrunetti kirjoitti:
oli oli oli oli......heh.....kysy sää sit seuraavan kerran multa jos sua vaivaa aamupalaonkkelma....=;0)))
sellaiset onkelmat vaivaa, aamulla menee kahvia ja tupakkaa, eikä muuta..:( Mut kysyn sit joskus, jos joku muu mieltäni vaivaa!!:DD
Tuo savorules kehtas sanoo mua mieheks..pöh..:( - outzak
SavoRULES kirjoitti:
Pyydän tuhannesti anteeksi inhimillistä erehdystäni. :-)
Kävin tsekkaamassa sinun gallerian ja tyttönen/nainenhan se siellä olikin. Kuinkas minä nyt näin kohelsin?
Täytynee käydä vielä keittämässä lisää kahvia josko sitä saisi SILMÄT AUKI..!#...Meinaan avata pikkuhiljaa ne simmutkin.. Toi oli nimittäin aika karkea loukkaus.. Minäkö mies?!?
Noh, jos tällä kertaa annan anteeksi moisen erheen.. Kunhan et sitä toiste tee!!:) outzak kirjoitti:
Meinaan avata pikkuhiljaa ne simmutkin.. Toi oli nimittäin aika karkea loukkaus.. Minäkö mies?!?
Noh, jos tällä kertaa annan anteeksi moisen erheen.. Kunhan et sitä toiste tee!!:)Tai salama minuun lyököön tuhannentulimmaisella voimalla, tosin tuntien minut ja rautaisen olemukseni sillä tuskin on mitään vaikutusta.
:-DDDDDDDD- outzak
SavoRULES kirjoitti:
Tai salama minuun lyököön tuhannentulimmaisella voimalla, tosin tuntien minut ja rautaisen olemukseni sillä tuskin on mitään vaikutusta.
:-DDDDDDDDVai olet rautainen mies..? Eikös rauta johda sähköä aika hyvin?? Voisit salaman jälkeen olla notkeaa poikaa..:D
outzak kirjoitti:
Vai olet rautainen mies..? Eikös rauta johda sähköä aika hyvin?? Voisit salaman jälkeen olla notkeaa poikaa..:D
Ja kyllähän se notkeus lisääntyi moninkertaiseksi!
Kerrankin pallosalaman lyödessä tarkalleen oikean korvani taakse takaraivon lähettyville sain sellaisen notkeuskohtauksen että siinä oli romanialaisvoimistelijoilla linssit tipahtaa soppakulhoon.
Vedin spagaatin ja tein kuolemanvoltin ja ennenkuin olin tullut voltistani edes maahan olin jo ehtinyt kuoria perunat, pilkkoa tomaatit ja lukea aamun Itä-Savon.- outzak
SavoRULES kirjoitti:
Ja kyllähän se notkeus lisääntyi moninkertaiseksi!
Kerrankin pallosalaman lyödessä tarkalleen oikean korvani taakse takaraivon lähettyville sain sellaisen notkeuskohtauksen että siinä oli romanialaisvoimistelijoilla linssit tipahtaa soppakulhoon.
Vedin spagaatin ja tein kuolemanvoltin ja ennenkuin olin tullut voltistani edes maahan olin jo ehtinyt kuoria perunat, pilkkoa tomaatit ja lukea aamun Itä-Savon.Olisinpa nähnyt.. Mä tossa just tavailin päivän Länsi-Savon. Eiks ne lehdet ole ihan sama lehti, vain nimi on eri?? Ainakin näin olen luullut.. En ole koskaan edes nähnyt Itistä, niin en voi tietää. Länkkäri on taas tuttu lapsuudesta asti..:)
- outzak
outzak kirjoitti:
miäkin oon kotoisin Savosta.. Etelä-sellaisesta.. En niin kovin kaukana asu Savonlinnasta nytkään..
Sanoin etten asu kovi kaukana Savonlinnasta.. Tutkin asiaa tieinfosta ja siellä sanottiin että tästä meidän kirkonkylältä on 140 kilometriä Savonlinnaan.. Eihän se nyt niin pitkä matka ole, kai...?:) Onhan se yli puolet vähemmän, mitä täältä on matkaa Helsinkiin..:D
outzak kirjoitti:
Sanoin etten asu kovi kaukana Savonlinnasta.. Tutkin asiaa tieinfosta ja siellä sanottiin että tästä meidän kirkonkylältä on 140 kilometriä Savonlinnaan.. Eihän se nyt niin pitkä matka ole, kai...?:) Onhan se yli puolet vähemmän, mitä täältä on matkaa Helsinkiin..:D
Tommosen matkan ajeleepi puoleentoista-kahteen tuntiin riippuen tietysti kuskista.
Jotenka aika lähellä kummiskin ;-)- outzak
SavoRULES kirjoitti:
Tommosen matkan ajeleepi puoleentoista-kahteen tuntiin riippuen tietysti kuskista.
Jotenka aika lähellä kummiskin ;-)Oon muuten käynyt Savonlinnassa monen monta kertaa teini-iässä.. Se on kyl semmonen kaupunki, jossa ei pääse eksymään. Kestävä muistokin sieltä on, hankin yhden reiän lisää korvalehteeni juuri siellä!!:)
outzak kirjoitti:
Oon muuten käynyt Savonlinnassa monen monta kertaa teini-iässä.. Se on kyl semmonen kaupunki, jossa ei pääse eksymään. Kestävä muistokin sieltä on, hankin yhden reiän lisää korvalehteeni juuri siellä!!:)
En minä sitä tikkaa tahallani heittänyt, ihan tosissaan se ol vahinko! :-DD
Se heitto ei ollut silloin napakymppi kuten yleensä 99,99% heitoistani on!- outzak
SavoRULES kirjoitti:
En minä sitä tikkaa tahallani heittänyt, ihan tosissaan se ol vahinko! :-DD
Se heitto ei ollut silloin napakymppi kuten yleensä 99,99% heitoistani on!anteeksi pyytele, tää on ihan kiva muisto!!:D
Sillo nuorena keksin, et pitää hankkia kaikista paikoista, missä käy, uusi korvareikä ja -koru. Onneksi tulin järkiini ajoissa.. En ehtinyt ottaa, kuin kolme reikää kumpaankin korvaan..:) outzak kirjoitti:
anteeksi pyytele, tää on ihan kiva muisto!!:D
Sillo nuorena keksin, et pitää hankkia kaikista paikoista, missä käy, uusi korvareikä ja -koru. Onneksi tulin järkiini ajoissa.. En ehtinyt ottaa, kuin kolme reikää kumpaankin korvaan..:)Ajattelepa että yksi korvassasi sijaitsevista reijistä on tikankolo? :-)
Täytyy myöntää että olin silloin epätarkka ja heittoni suuntautuivat joskus ohikin. Tikkojani on löytynyt Kuubasta, Hollannista, Atlantisn pohjasta ja Mars-planeetalta.
Onneksi useammin ne löytyvät taulusta kuten esimerkiksi yksi löytyi museosta Mona Lisan korvalehdestä- outzak
SavoRULES kirjoitti:
Ajattelepa että yksi korvassasi sijaitsevista reijistä on tikankolo? :-)
Täytyy myöntää että olin silloin epätarkka ja heittoni suuntautuivat joskus ohikin. Tikkojani on löytynyt Kuubasta, Hollannista, Atlantisn pohjasta ja Mars-planeetalta.
Onneksi useammin ne löytyvät taulusta kuten esimerkiksi yksi löytyi museosta Mona Lisan korvalehdestänyt tuli mieleen, et ehkä ne sun anteeksipyytelyt on sittenkin aiheellisia!! Siähän oot loukannut mua jo kaksi kertaa!! Ensin tikalla korvaan ja sit vielä kehtasit mieheksi sanoa!!:(
Nyt kyl kostan.. Täältä tulee tikka, ja lujaa!! Voi hitsi, en kai osunut silmään..??:) outzak kirjoitti:
nyt tuli mieleen, et ehkä ne sun anteeksipyytelyt on sittenkin aiheellisia!! Siähän oot loukannut mua jo kaksi kertaa!! Ensin tikalla korvaan ja sit vielä kehtasit mieheksi sanoa!!:(
Nyt kyl kostan.. Täältä tulee tikka, ja lujaa!! Voi hitsi, en kai osunut silmään..??:)Mutta minullahan on erikoissuojatus silmät, nimittäin jos niihin osuu jotain kovaa muuttuvat silmäni kuudeksi sekunniksi kemialliseksi aineeksi josta valmistetaan myös superpallot.
Näin esimerkiksi jos joku luuseri yrittää lyödä minua nyrkillä silmään niin lyönti pompahtaa takaisin ja iskeytyy lyöjän omaan nenään.
Olen saanut myös tälle patentin ja nettosin keksinnölläni hulppeat 1.7 miljoonaa euroa.- outzak
SavoRULES kirjoitti:
Mutta minullahan on erikoissuojatus silmät, nimittäin jos niihin osuu jotain kovaa muuttuvat silmäni kuudeksi sekunniksi kemialliseksi aineeksi josta valmistetaan myös superpallot.
Näin esimerkiksi jos joku luuseri yrittää lyödä minua nyrkillä silmään niin lyönti pompahtaa takaisin ja iskeytyy lyöjän omaan nenään.
Olen saanut myös tälle patentin ja nettosin keksinnölläni hulppeat 1.7 miljoonaa euroa.kun tikka tulikin takaisin!! Onneks ehdin väistää, ettei menny korvat enempää rikki!!:) Sullahan on kätevät silmät!! Voisitko keksiä jotain suojaavaa mun jaloille..? Tää kesä on niille pahaa aikaa.. Tai vaihtoehtoisesti voit tietysti antaa mulle rahaa, ni voisin hemmotella jalkaparkojani..:)
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394923Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6614109Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732291Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162057MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401858- 961696
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671441OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 941134
- 871131