mut huuhaa sätti....meidän oma sättimme..... jihuuuuuuuu enkat tuli siel oli 50 sättääjäääää...... ja kaikki samaan aikaan.....johtuen siitä että suomi24 muut sätit oli menny nurin....=;0))))))))))))))))))
Ai niin ja luke sai kampelasta nassuun...eli jos haistatte kalan se on luke tulos tännepäin......
höööööömentä kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ette muuten ikuna usko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
53
1648
Vastaukset
..eilinen humalaki on jo kaikonnu kuin tuhka tuuleen ..kohta kaikki saa kampelasdta jos ette oo kiltisrti..kyllä täällätälki piisaa.. juu nou.. fisuu nassuu-...
- rahtari1
jaahas et tääl näyttää olevan enemmänki porukkaa ketkä on eilen ollu viihteen puolella
rahtari1 kirjoitti:
jaahas et tääl näyttää olevan enemmänki porukkaa ketkä on eilen ollu viihteen puolella
..tuntuu jo kaukaiselta..ja koska en aölkunut nukkuu humalassa niin en nuku todennäköisesti koko yönä..
- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..tuntuu jo kaukaiselta..ja koska en aölkunut nukkuu humalassa niin en nuku todennäköisesti koko yönä..
aukeeks sul suomi 24sen posti ku mul ei aukee millään
rahtari1 kirjoitti:
kotona.......=:0)))))))))
BBrunetti kirjoitti:
mähän oon kiltti ihan...pukki lupas tuoda risuja.....=;0))))))))))
..oot kiltisti niin saayt särkee..
rahtari1 kirjoitti:
aukeeks sul suomi 24sen posti ku mul ei aukee millään
..aukee aukee kyllä..
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
mähän oon kiltti ihan...pukki lupas tuoda risuja.....=;0))))))))))
koita sä pääset sä suomi 24sen postiin ,mä en pääse ,ja mitä siihen pukkiin tulee niin vaeo sielt meinaan tulee sit toisenlainen pukki ,mikä antaa naisille samaa lahjaansa kaikille
pervokki kirjoitti:
..oot kiltisti niin saayt särkee..
tuutko ihan henk,kohtaisesti bruneeeee läimäyttää särjel...iiiiih....wirnnnnnn....=;0))))))
- Kill-Master
rahtari1 kirjoitti:
koita sä pääset sä suomi 24sen postiin ,mä en pääse ,ja mitä siihen pukkiin tulee niin vaeo sielt meinaan tulee sit toisenlainen pukki ,mikä antaa naisille samaa lahjaansa kaikille
Joo ei postissa ollu häikkää. Kävin omaa postia tsiigaamassa!!
Aukee se jos on auetakseen tässä!! Olihan täällä aika isoja ongelmia tossa syksyllä???
Helkkari mutta se oli komee auto minkä kuva oli sielä kaatiksella!!! Olit itte vielä rakentanu Manxi sano en minä tiedä!! rahtari1 kirjoitti:
sitä postia vain sen takia ku säää pyyrät....=;0)))))))
BBrunetti kirjoitti:
tuutko ihan henk,kohtaisesti bruneeeee läimäyttää särjel...iiiiih....wirnnnnnn....=;0))))))
.she nautithaan shuullisesti.. ruotojen kera..
pervokki kirjoitti:
.she nautithaan shuullisesti.. ruotojen kera..
vai kumpikin....säää syöt toisesta päästä ja mä toisesta......=:0))))))))
BBrunetti kirjoitti:
vai kumpikin....säää syöt toisesta päästä ja mä toisesta......=:0))))))))
..syö särkee vaik se kassvattais järkee.. en päästä enkä varsinkaa sieltä mistä se ulostaa.. yööööööööööööö
pervokki kirjoitti:
..syö särkee vaik se kassvattais järkee.. en päästä enkä varsinkaa sieltä mistä se ulostaa.. yööööööööööööö
en syö määkääääään....=;0))))))))
- kalan
kun naisella oli kuukautiset
- Kill-Master
BBrunetti kirjoitti:
höh...pitiks se nokka silloin työntää sinne ku oli monsuunit....jestas......=:0))))))
Muistakkos vielä kokkisedän pallit???
Kill-Master kirjoitti:
Muistakkos vielä kokkisedän pallit???
pallit....oliks ne tällaiset......=:0)))))))))3pallit....vauuuuuu.....
- Kill-Master
BBrunetti kirjoitti:
pallit....oliks ne tällaiset......=:0)))))))))3pallit....vauuuuuu.....
Mua kaivataan ihan muualla palstalla, et oo ollenkaan sitten oppinu... Mutta oli se ihana... ihana yö... syksyksi vaihtui mutta en voi unohtaa vaan pakko se oli :(
- quistis
ja SE palkinto???
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
se kuka saa isoimman kampelan.... saa palkinnoks..... mitä...höh...auta.......=;0))))))
BB:n kanssa tietenkin...Eiks siitä jo sovittu???
quistis kirjoitti:
BB:n kanssa tietenkin...Eiks siitä jo sovittu???
kans sit ai päivä niinköööööö......=:0))))
nyt kokisetä saa köniinsä tuol ylempää....*kääri hihat...*- quistis
BBrunetti kirjoitti:
kans sit ai päivä niinköööööö......=:0))))
nyt kokisetä saa köniinsä tuol ylempää....*kääri hihat...*Voi onks sulla aggressiot pinnalla..No hujauta sit kunnolla..te sellaset bandasimmukat;o))
quistis kirjoitti:
Voi onks sulla aggressiot pinnalla..No hujauta sit kunnolla..te sellaset bandasimmukat;o))
kuhan yritin olla kovis....=:0)))))))))))
- Pikkukolli
BBrunetti kirjoitti:
hyvin pitkälti *slurps* voisin maistaa kyllä marjaisaa :ö))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
Mä arvasin...Ei Quuqaan qosqaan huido...Mitänyt kaupassa vahingossa yhtä avuliasta miestä...No noloo oli...:o/
Pikkukolli kirjoitti:
hyvin pitkälti *slurps* voisin maistaa kyllä marjaisaa :ö))
marjaisaa se pikkukolli maistelis....häh...olis mustikkaaa ja mansikkaa maisteletko niitä......=:0)))))
quistis kirjoitti:
Mä arvasin...Ei Quuqaan qosqaan huido...Mitänyt kaupassa vahingossa yhtä avuliasta miestä...No noloo oli...:o/
huitassu.....=:0))))))
Ja sit paitsi yökkärissähän tai siis mun tässä ei ole eds pitkiä hihoja...heheheheeee.....=:0)))))))- quistis
BBrunetti kirjoitti:
huitassu.....=:0))))))
Ja sit paitsi yökkärissähän tai siis mun tässä ei ole eds pitkiä hihoja...heheheheeee.....=:0)))))))Quu koheltaa....Mua ei saisi tulla metriä lähemmäksi...Tai sit täytyy olla kunnon varustuksissa...suojaimet kaikkialla...;o),,,
quistis kirjoitti:
Quu koheltaa....Mua ei saisi tulla metriä lähemmäksi...Tai sit täytyy olla kunnon varustuksissa...suojaimet kaikkialla...;o),,,
lätkävarusteet....heh....meen uinumaan......
alko nääs väskään....=;0)))))))))
palataan astialle muutaman tunnin päästä....
kauniita unosia....
- Pukkis
Kapsahdin koivuun!!
Ei oo naisilla enää mitään rajaa, samanlaista kaikki.- quistis
Varmasti erilainen sotu ainakin ja dna:o/
ja mä vaa olin kuusibaaris kaatelemas lahoja latvoja..*ikkasee* aina vääräspaikas oikeesee aikaa
- Pikkukolli
BBrunetti kirjoitti:
ai nii joo siel oli jopa yksi sefulin....kjäh....=:0))))))
mesotaan? Tytöt olen surullinen ettekö koskaan opi. Minä menin mummon kanssa marjaan mutta te vaan miehistä lirkuttelette!
Pikkukolli kirjoitti:
mesotaan? Tytöt olen surullinen ettekö koskaan opi. Minä menin mummon kanssa marjaan mutta te vaan miehistä lirkuttelette!
opita.....ei millään.....
BBrunetti kirjoitti:
ai nii joo siel oli jopa yksi sefulin....kjäh....=:0))))))
mää asun siel??
te kaikki mesootte ja minä kyttäsin kaatopaikalla,tai jossain
- yksitypy evk
ja kaikki muutkin :=))))
Joo oli chatissa tosi vilkasta eilen. Oliko siellä samaan aikaan 50??? Sitten mä taisin lähteä liian aikaisin siltä pois.- luke67
yli 50 oli. ku muut chatit kaatu.
- yksitypy evk
nyt vasta huomasin kellonajat :=))))
Ihmettelin, et miten jo aamusta asti porukka niin reipasta ollut, mutta yöllähän te tään ketjun ootte aikaseks saaneet :=)))))
Missäs sitä nyt sitten luuhaillaan????
YLÖS JA SASSIIN!!! - luke67
yksitypy evk kirjoitti:
nyt vasta huomasin kellonajat :=))))
Ihmettelin, et miten jo aamusta asti porukka niin reipasta ollut, mutta yöllähän te tään ketjun ootte aikaseks saaneet :=)))))
Missäs sitä nyt sitten luuhaillaan????
YLÖS JA SASSIIN!!!Nukuksii vääriin aikoihin. Mä en täs ketjus ollu mukana, ennekö ny.
- yksitypy
luke67 kirjoitti:
Nukuksii vääriin aikoihin. Mä en täs ketjus ollu mukana, ennekö ny.
olisko siellä paljon miehiä???
Tais olla Brune siellä tohkeissaan :=)))) - luke67
yksitypy kirjoitti:
olisko siellä paljon miehiä???
Tais olla Brune siellä tohkeissaan :=))))Miehiä, ja naisiakin:)
Brune vaa ihmetteli ku texti vilisti. luke67 kirjoitti:
yli 50 oli. ku muut chatit kaatu.
huu sätti...kjäh...kjäh.....
pienoine kalan haju...leijaili nenääni....
=;0)))))))))))))
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244