Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Lähes kaikki metalli. Tällä hetkellä ämpärissä soi Sabaton ja Ensiferum Lempikirjat: Salamurhaajan oppipoika Ruoka & juoma: Joo, ruoka ja juoma on hyvää Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Talous/hallinto Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

16

Kommenttia

26

1. Punk in London

Eli siis Punk vaatteet Lontoossa. Voi olla, että tämä kuuluisi matkailuun, mutta kuulukoot. Emäntä menossa Lontooseen ja
    Tyyli
    1
    304
  2. Kauppis

Opiskelen taloushallinnon merkonomiksi ja pitäis tehdä joku hiivatin sanasto ruotsinkielellä. Olisko jotain vihjeitä mis
    Aikuisopiskelu
    1
    255
  3. Edullinen?

Edullinen PC-ohjain, joka kuitenkin käyttäin XBOX-360 tekniikkaa. Mikä mahtais olla tällainen?
    Peliohjaimet ja laitteet
    0
    336
  4. ammoniumkloridi

Kävin hakemassa apteekista ammoniumkloridia ja nyt mietin et, kuinka paljon painaa teelusikallinen sitä? Muuten tarkista
    Baarit ja yökerhot
    2
    728
  5. Väritulostin

Alkaa hieman kyrpiä noi värikasettien loppumiset. Mikä mahtaisi olla sellainen väritulostin jolla pystyisi värikasetin l
    Tulostimet
    1
    674
  6. Poltto-ohjelma

Mitä dvd:n poltto-ohjelmia te muut ihmiset käytätte kun poltatte leffoja?
    4
    226
  7. Nerolla

Polttamani leffat eivät enää näy dvd soittimissani. ennen ne näkyivät ihan normaalisti. Olen kokeillut polttaa tiedosto
    DVD
    5
    313
  8. MP3 --> takaisin normaaliksi cd:ksi

Älkää kysykö miksi. Eli, mikä on normaalin cd:n tiedosto nimi? Ja miten saan mp3:n muutettua sellaiseksi?
    MP3
    9
    1562
  9. Tasa-arvo

Tässä kännipäissäni ajattelin että, onko kaikki Suomessa tasa-arvoisia. Otan pienen esimerkin. Presidentti saa kutsua mi
    Maailman menoa
    2
    117
  10. Ei yhteyttä digiverkkoon

Katselin töllöä ja yhtäkkiä kuva katosi. Vaihdoin kanavaa ja sama juttu sielläkin, ei kuvaa. Sammutin boxin, ei vaikutus
    Digi-tv
    4
    574
  11. nvidia 9800 gt

Laitoin koneeseeni juuri uuden näyttökortin (nvidia 9800 gt), mutta koneeni ilmoittaa että virta ei riitä. Jos haluan va
    Yleistä grafiikasta
    7
    1698
  12. Näyttökortin virta

Laitoin koneeseeni juuri uuden näyttökortin (nvidia 9800 gt), mutta koneeni ilmoittaa että virta ei riitä. Jos haluan va
    Apua aloittelijalle
    1
    167
  13. kuulokket

Päivitin mun ohjelmiston real tekillä. Nyt on ongelma, en saa kuulokkeissta ääniä. Voiko joku auttaa
    Apua aloittelijalle
    1
    141
  14. Vista 32:sta 64:een.

Ajattelin lisätä vähän muistia mutta kun tuon 32-bittisen maksimi on 3,3 gigaa. Mitä kaikkea mun kuuluu tehdä että saan
    Windows Vista
    2
    410
  15. Tuning boxi

Ajattelin tässä laittaa emännän autoon Tuningboxin eikä minulla ole mitään hajua sen kannattavuudesta eikä asennusvaatim
    Autoharrastus
    5
    1620
  16. Gummia Fagia

Onko joku kuullut kyseisestä bändistä mitään??? Ihan sama mitä olet kuullut, jos vain olet kuullut.
    Etsintäkuulutus
    0
    136